Ik heb nog geen leuke UI gevondenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:08 schreef Godtje het volgende:
Kan er ook een verbod komen op mensen zonder UI?
Extra motivatie om een beetje door te zoeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog geen leuke UI gevonden
Dit en tevens FOK! ik altijd mobiel en dan werkt UI gebruiken niet zo goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog geen leuke UI gevonden
Dat, sommige mensen/users moet je gewoon niet in een topic zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:08 schreef Cue_ het volgende:
Maar babs.. onze ploeg.. onze vertrouwde ploeg
Ik weet niet of hier veel Maltezer teefjes komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil mijn UI ook in de OP, dan kan ik meer chickies hosselen
Ik wil een plaatje van Mjollnir maar ik kan niets vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Extra motivatie om een beetje door te zoeken.
Namen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat, sommige mensen/users moet je gewoon niet in een topic zien.
Ik word nu al bedolven onder PM's van Lokasenna...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil mijn UI ook in de OP, dan kan ik meer chickies hosselen
Eens!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had je die laatste ook gekregen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:11 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik word nu al bedolven onder PM's van Lokasenna...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil een plaatje van Mjollnir maar ik kan niets vinden
Dat is nou precies die negatieve kijk gebasseerd op het verleden waar ik op doelde. Probeer het gewoon, open-minded blik op SC-en in R&Pquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of hier veel Maltezer teefjes komen.
Maar het verleden waar zij op doelt is ook het heden.. en dat weet je bestquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
Dat is nou precies die negatieve kijk gebasseerd op het verleden waar ik op doelde. Probeer het gewoon, open-minded blik op SC-en in R&P
Erg ja.quote:
Dat is niet negatief.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
Dat is nou precies die negatieve kijk gebasseerd op het verleden waar ik op doelde. Probeer het gewoon, open-minded blik op SC-en in R&P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |