Hamilton and Perez given grid penaltiestwitter:CroftyF1 twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 10:06:54So a drop of 3 grid places for Lewis Hamilton & Sergio Perez for ignoring double waved yellow flags at the end of FP1, more on that in FP2 reageer retweet
http://www.f1fanatic.co.u(...)erez-grid-penalties/quote:Lewis Hamilton and Sergio Perez have been handed grid penalties for the Indian Grand Prix.
Both drivers will be relegated three places on the grid for Sundays race.
The stewards judged both had failed to slow sufficiently when passing double waved yellow flags at the end of the first practice session.
The explanation for the two drivers penalties differed slightly. The stewards said Perez, ignored double waved yellow flags at turn 16 whilst a car was being recovered in close proximity to the track.
Hamiltons penalty was for, ignoring double waved yellow flags at Turn 16 whilst marshalls were in close proximity to the track.
Both were deemed to have broken appendix H, article 2.4.5.1(b) of the International Sporting Code. This says that under double waved yellow flags a driver must: Reduce your speed significantly, do not overtake, and be prepared to change direction or stop. There is a hazard wholly or partly blocking the track and/or marshals working on or beside the track.
handigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:08 schreef Tarado het volgende:
Hamilton and Perez given grid penaltiestwitter:CroftyF1 twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 10:06:54So a drop of 3 grid places for Lewis Hamilton & Sergio Perez for ignoring double waved yellow flags at the end of FP1, more on that in FP2 reageer retweet
[..]
http://www.f1fanatic.co.u(...)erez-grid-penalties/
We gaan weer verderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef Peterselieman het volgende:
Dat was de Virgin van Jerôme D'Ambrosio
Twee dooien?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:06 schreef LWD-Godius het volgende:
Na de twee dooien zou ik me toch aan de regels houden, terecht dat er nu strikt wordt gehandhaafd.
Dat is toch geen F1.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:17 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
16-10-2011 - Dan Wheldon † - IndyCar
23-10-2011 - Marco Simoncelli † - MotoGP
Boeie welke klasse het is.quote:
Hamilton zal wel naar het "denk aan mij " pasfotootje van zijn ex op het stuur hebben gekeken, toen er met het dubbel geel gezwaaid werd, wordt tijd voor een nieuwe spetter, kan hij zich ook weer op racen concentreren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Boeie welke klasse het is.
Het blijven dodelijke ongevallen in de racerij op een top niveau, alleen al daardoor moet een coureur in het achterhoofd houden dat juist in zulke situaties (de gele vlagsituaties bedoel ik dan) gevaar kan zijn voor ieder persoon die zich op of langs de baan bevindt.
BBC heeft ook een herhaling 's middags.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:44 schreef Mikkie het volgende:
Wat een tijden zeg... dikke kans dat ik zondag wel gewoon de herhaling ga kijken 's middags. Al moet ik dan wel RTL kijken ipv BBC 's ochtends.
mja, het valt mee. Je krijgt zondag nog een uur cadeau ook. wintertijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:44 schreef Mikkie het volgende:
Wat een tijden zeg... dikke kans dat ik zondag wel gewoon de herhaling ga kijken 's middags. Al moet ik dan wel RTL kijken ipv BBC 's ochtends.
Ow ja, het is weer eens zo'n weekendquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, het valt mee. Je krijgt zondag nog een uur cadeau ook. wintertijd
Dit zijn de lokale tijden:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ow ja, het is weer eens zo'n weekendIs de starttijd van de race nu 10.30 zoals vandaag, of 10.30 zoals de paar komende maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |