SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 28-10-2011 01:14:56 ]Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Tuurlijk geen gebashquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:05 schreef Muisraket het volgende:
Wat een kusjekroelheid deze avond/nacht.
Of had ik dit niet moeten zeggen omdat er nu weer gebash komt?
Omdat je besmettelijke ziektes hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:15 schreef Kutstudent het volgende:
BB, waarom heeft blijkbaar iedereen jouw msn en ik niet?
Omdat ik het idee heb dat zodra jij hem hebt, ook serieus iedereen hem daarna heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:15 schreef Kutstudent het volgende:
BB, waarom heeft blijkbaar iedereen jouw msn en ik niet?
Dan denk je dat verkeerd. Ik ben gewoon integer met informatie die mensen niet gelekt willen hebben. Maargoed, ik snap wel waar je dat idee vandaan haalt. Toch wil ik je vragen om je mening te herzien en mijn verzoek te heroverwegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat ik het idee heb dat zodra jij hem echt, ook serieus iedereen hem echt heeft.
Ik zal het nogmaals overwegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan denk je dat verkeerd. Ik ben gewoon integer met informatie die mensen niet gelekt willen hebben. Maargoed, ik snap wel waar je dat idee vandaan haalt. Toch wil ik je vragen om je mening te herzien en mijn verzoek te heroverwegen.
Je leest toch wat ze zegt, jankding.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan denk je dat verkeerd. Ik ben gewoon integer met informatie die mensen niet gelekt willen hebben. Maargoed, ik snap wel waar je dat idee vandaan haalt. Toch wil ik je vragen om je mening te herzien en mijn verzoek te heroverwegen.
Wat moet ik van dit antwoord maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zal het nogmaals overwegen.
Ikzelf ook niet, al ben ik blijkbaar bij andere op hyves te vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:19 schreef Kutstudent het volgende:
Daarbij heb ik geen hyves meer dus ik kan je toch niet tracen.
Dat ik je voor geen meter vertrouwquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat moet ik van dit antwoord maken.
Ik heb serieus nog nooit vertrouwelijke informatie doorgespeeld ofzo. Al helemaal niet op fok, want wat kunnen mij andere fokkers verrekken, als ze iets willen weten vragen ze het zelf maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ik je voor geen meter vertrouw
Nou dat is dan weer aardig van je Tuxxxquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Welkom in 's-Hertogenbosch, Kut!
![]()
![]()
Augustus_Thijs (Sexy ding)
![]()
Oke netjes. Maargoed ik heb een PM inbox daar zul je het mee moeten doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit vertrouwelijke informatie doorgespeeld ofzo. Al helemaal niet op fok, want wat kunnen mij andere fokkers verrekken, als ze iets willen weten vragen ze het zelf maar.
Je bent student, wij (shit, ik ben het niet meerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit vertrouwelijke informatie doorgespeeld ofzo. Al helemaal niet op fok, want wat kunnen mij andere fokkers verrekken, als ze iets willen weten vragen ze het zelf maar.
Ohja zo wordt hier gedacht, dat was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je bent student, wij (shit, ik ben het niet meer).. ehm, jij, bent voor geen meter te vertrouwen..
Flauw dit. Ik kom er wel achter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke netjes. Maargoed ik heb een PM inbox daar zul je het mee moeten doen
Generaliserenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je bent student, wij (shit, ik ben het niet meer).. ehm, jij, bent voor geen meter te vertrouwen..
dm je feestboek en ik voeg je zo toe, heb BDH en Fed en FTS ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En wat is dit trouwens met al dat msn-uitgewissel hier?
Heeft dit halve topique mekaar ook op FB/hyves ofzo?
En dat terwijl ik helemaal niemand van deze geweldigche medemenschen in mijn gezichtsboekje heb staan.
Oeh dan kan ik jullie sparenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
dm je feestboek en ik voeg je zo toe, heb BDH en Fed en FTS ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |