hij lijkt erg op de escudo uit gt2 en gt 3quote:Op woensdag 30 november 2011 00:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nieuwe DLC voor december:
2011 Monster Sport Suzuki SX4
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
1967 Chevrolet Chevelle SS-396
[ afbeelding ]
Ik heb vlgs mij op heel veel circuits alleen maar een rondje gereden om wat neer te zetten met het idee "dat komt later nog wel eens"quote:Op donderdag 1 december 2011 08:47 schreef JohnB52 het volgende:
Heb n paar dagen niet gespeeld, en daarna is t toch wel weer leuk hoor, zit nog regelmatig te proberen om tijden uit de club te verbeteren, maar k kom niet verder dan de middenmoot :-(
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:00 schreef Bastard het volgende:
Ja.. ik dacht dat je voor die achievement alle rival dingen moest doen, overal een tijd
Maar het volstaat om per onderdeel 1 te doen...
Vroeg me al af waar die update voor was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:05 schreef Nuchterheid het volgende:
Na de patch van vandaag ziet het spel er nog mooier uitScherper, en de lighting lijkt ook weer wat beter te zijn.
Ook zijn nu echt alle assists weg als je met een stuur racedquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar die update voor was.
Er zijn nogal wat bugs weggehaald en enkele Leaderboard cars worden onderzocht..quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar die update voor was.
Ben nog geen bugs tegengekomen in het spel eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 11:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat bugs weggehaald en enkele Leaderboard cars worden onderzocht..
Wat rijden de andere dan? Sommige events mag je bijvoorbeeld geen turbo, of juist weer wel.quote:Op zondag 4 december 2011 13:39 schreef AQuila360 het volgende:
Ik krijg nu tijdens de world tour maar geen race bij dat road Atlanta event. Dan zegt die datik een andere auto moet kopen o.i.d. Maar heb geen idee welke..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |