Is inderdaad wel zo, die rotary engine klinkt echt als een grasmaaierquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er cool uit, rijdt helaas ook leuk.. maar dat geluid
Die 3 zijn mij anders wel bekend hoor..quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:50 schreef JohnB52 het volgende:
Huh, zijn er nou events bijgekomen in de event list? Van t linker blokje moest ik alleen nog de Koenigsegg events, maar nu staat er ook n peugeot en golf en ferrari in....
Ik zie wel aan de rechterkant van die linkerkolom zwarte vakjes die potentieel wat kunnen betekenen misschien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef JohnB52 het volgende:
Mss verschoven dan met die blokjes in de event list? Ach, t is weekend, dus k kan t ook mis hebben ;-)
Ik heb geen idee of dat kan, maar troost je met het feit dat die voice-over voor elk circuit praktisch hetzelfde zegt. "Now you are on your way back to the illustrious mountains of Camino Viejo blablabla", "Now it's time to return to the world-renowned circuit of Catalunya" etc.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:46 schreef Dixidito het volgende:
Weet iemand hoe je de 'voice over' bij carreer mode harder kunt zetten? Als je van circuit naar circuit gaat wordt er wat verteld, maar ik versta er geen bal van. Ik heb al bij geluidsinstellingen gekeken, maar dat staat het niet specifiek bij.
Klopt ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat kan, maar troost je met het feit dat die voice-over voor elk circuit praktisch hetzelfde zegt. "Now you are on your way back to the illustrious mountains of Camino Viejo blablabla", "Now it's time to return to the world-renowned circuit of Catalunya" etc.
Als je een goeie tuning zoekt dan klik je gewoon een paar keer op blauw en pik je de tuning met het hoogtst aantal sterren of de meeste downloads?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:40 schreef _Ollie het volgende:
Weet iemand of er al tuner clubjes actief zijn? Ik heb er zelf geen verstand van en het interesseert me ook niet. Bij FM3 kocht ik auto's van Gearbox Tuning. Die waren prima. Tips?
Gearbox heeft wel flink wat staan bij FM4 als ik me niet vergis. En anders inderdaad wat Bastard zegt: most downloads en veel sterren is een redelijke indicator dat het goed is...quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:40 schreef _Ollie het volgende:
Weet iemand of er al tuner clubjes actief zijn? Ik heb er zelf geen verstand van en het interesseert me ook niet. Bij FM3 kocht ik auto's van Gearbox Tuning. Die waren prima. Tips?
Ik zit met BMW ergens op level 18 ofzo, maar het schiet echt niet op.. komt wel met de tijd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:16 schreef JohnB52 het volgende:
Zoals 1609 km in n hybride ? Ik niet. Net zoals t bijna n eeuwigheid duurt om n merk op lvl 25 te krijgen. Heb nu met mazda lvl 12, en dat duurde al lang...
Maar t zou wel leuk zijn om alles te halen, alleen jammer dat sommige dingen te lang duren om leuk te zijn!
Dit heb ik ook. Even switchen van Asian events naar European/US events scheelt al veel, maar ik vind het jammer dat de Asian events ook voornamelijk op Asian circuits worden gereden. Na 7 keer achter elkaar Tsukuba, Twin Ring Motegi en Suzuka ben ik er wel een keer klaar mee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:51 schreef Bastard het volgende:
Forza3 had ik meer zin om door alles heen te gaan maar kan het nu niet echt opbrengen om full time met dit deel bezig te zijn, waarschijnlijk ook omdat het allemaal dezelfde circuits weer zijn.
Ja precies. Dus nu doe ik zo af en toe even een paar races, afwisselen van Europees en Aziatisch maar word nog een lang avontuur zo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:26 schreef PierreTT het volgende:
Ik zit met Nissan net op level 20, wat gaat dat langzaam
[..]
Dit heb ik ook. Even switchen van Asian events naar European/US events scheelt al veel, maar ik vind het jammer dat de Asian events ook voornamelijk op Asian circuits worden gereden. Na 7 keer achter elkaar Tsukuba, Twin Ring Motegi en Suzuka ben ik er wel een keer klaar mee.
Volgens mij moet je toch een ferme snelheid er in houden zodat de kegels ook de andere kegels weer omgooien die je niet hebt geraakt.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:54 schreef JohnB52 het volgende:
Is er dan n bepaalde tactiek voor t omrijden? Zo hard mogelijk doorheen, of juist dwars ze onder maaien? Lijkt mij niet veel uit te maken.
Super toffe bak!quote:Op donderdag 22 december 2011 10:17 schreef _Ollie het volgende:
Ik heb ze ook, beide. Snap alleen niet zo goed de keuze voor een Integra als unicorn. Wel leuk om te hebben, maar je kan er niets bijzonders mee volgens mij?
Het lukt met trouwens al een paar dagen niet om nieuwe auto's te delen in de club. hebben jullie dat ook?
Mijn nieuwe abarth
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |