Stap zelf eens in n andere auto? Wel andere class...quote:Op zondag 4 december 2011 13:39 schreef AQuila360 het volgende:
Ik krijg nu tijdens de world tour maar geen race bij dat road Atlanta event. Dan zegt die datik een andere auto moet kopen o.i.d. Maar heb geen idee welke..
Ik krijg gewoon helemaal geen events te zien omdat geen enkele auto die ik heb zou voldoen. Paar gekocht en nu nog steeds niets lijkt wel een fout ofzo.quote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat rijden de andere dan? Sommige events mag je bijvoorbeeld geen turbo, of juist weer wel.
Dat is inderdaad nog steeds een probleem voor veel mensen. Het systeem werkt soms helemaal niet.quote:Op zondag 4 december 2011 15:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon helemaal geen events te zien omdat geen enkele auto die ik heb zou voldoen. Paar gekocht en nu nog steeds niets lijkt wel een fout ofzo.
Wut? Je eventlist is niet gebruiken? Geen vlakje, blauw of groen?quote:Op zondag 4 december 2011 15:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon helemaal geen events te zien omdat geen enkele auto die ik heb zou voldoen. Paar gekocht en nu nog steeds niets lijkt wel een fout ofzo.
Ik mag toch wel hopen dat dr 2 verschillende teams mee bezig zijn?quote:Op zondag 4 december 2011 16:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog steeds een probleem voor veel mensen. Het systeem werkt soms helemaal niet.
Maar goed, ook daar liggen de prioriteiten niet van Turn 10 lijkt het. Ze zijn nu weer bezig met hun idiote Facebook en Twitter competities om reclame te maken voor de DLC...
Ik word er een beetje moe van.
Dit probleem:quote:Op zondag 4 december 2011 16:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wut? Je eventlist is niet gebruiken? Geen vlakje, blauw of groen?
Thanks. Die muziek kan ik niet uitzetten he? Hoef alleen het geluid te horen van mn audi r8quote:Op woensdag 7 december 2011 19:57 schreef Desunoto het volgende:
Elke auto heeft aan de voorzijde, meestal ergens op de voorbumper of net erboven op bijvoorbeeld het logo van de auto, een speciaal Top Gear tekentje. Als je die activeert krijg je de stem van Jeremy te horen.
Alleen bij de DeLorean is er een bug. Het tandwieltje dat je kon vinden op de voorzijde is er niet meerquote:Op woensdag 7 december 2011 19:57 schreef Desunoto het volgende:
Elke auto heeft aan de voorzijde, meestal ergens op de voorbumper of net erboven op bijvoorbeeld het logo van de auto, een speciaal Top Gear tekentje. Als je die activeert krijg je de stem van Jeremy te horen.
Is die Ford de free car of heb je het pakket gekocht?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alleen bij de DeLorean is er een bug. Het tandwieltje dat je kon vinden op de voorzijde is er niet meer. Terwijl de tekst van de DeLorean zo'n beetje de beste was van allemaal.
[ afbeelding ]
Mazdaquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:07 schreef Desunoto het volgende:
De gratis auto is een 2011 versie van de Mazda RX-8. Niet heel bijzonder.
Ziet er cool uit, rijdt helaas ook leuk.. maar dat geluidquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:11 schreef Desunoto het volgende:
De RX-7 is cool.
Daarna heeft Mazda weinig leuks gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |