Al vaak genoeg in de world tourquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef Cryothic het volgende:
Stom vraagje misschien, maar is iemand hier al zogenaamde boss-cars tegen gekomen?
In F3 heb ik dat namelijk wel een paar keer ervaren, en dat was erg hinderlijk.
Een heel veld soortgelijke auto's (qua PI), op 1 na. En die reed dan ook nog eens bagger snel.
Dan reed je de race eigenlijk alleen met z'n 2n, en de rest van t veld sukkelde bij de finish nog een halve baan achter je
quote:Op zondag 6 november 2011 21:48 schreef Klonk het volgende:
Klotedag achter de rug, Forza 4 opgestart, lekkere muziek geselecteerd (Dire Straits), ouwe Aston Martin en dan zo hard mogelijk over Fujima Kaido. Dan kijk je na een uurtje toch weer heel anders tegen het leven aan
wait whut ? o.Oquote:Op zondag 6 november 2011 21:52 schreef Klonk het volgende:
Ik vrees dat Forza over een paar dagen bij mij juist uit de 360 gaat, iets met paarse dildo's
Je vriendin komt weer langs?;-)quote:Op zondag 6 november 2011 21:52 schreef Klonk het volgende:
Ik vrees dat Forza over een paar dagen bij mij juist uit de 360 gaat, iets met paarse dildo's
fixed.quote:
Dat is inderdaad echt waar.quote:Op zondag 6 november 2011 21:48 schreef Klonk het volgende:
Klotedag achter de rug, Forza 4 opgestart, lekkere muziek geselecteerd (Dire Straits), ouwe Aston Martin en dan zo hard mogelijk over Fujima Kaido. Dan kijk je na een uurtje toch weer heel anders tegen het leven aan
Gruwelijk!quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een nieuwe tactiek bedacht om tegenstanders te verwarren, ik heb een auto aan de ene kant knalgeel, aan de andere kant knalgroen en in het midden blauw.
Dus dan zien ze eerst een blauwe auto aankomen, en daar zijn ze dan helemaal op gefocust en dan scheur ik ze voorbij en dan zijn ze helemaal verward dat die blauwe auto ineens groen of geel is en dan door de verwarring vliegen ze zo de grindbak of de muur in, tenminste dat is het idee
al 2 weken niet meer. Simpelweg te druk om te gamen.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:16 schreef JohnB52 het volgende:
En toen was t stil, spelen jullie nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |