Ja, dat staat zelfs in de achievement beschrijving.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Moest je niet alleen de autos hebben die op disc 1 staan?
Ik weet niet welke dat zijn hoor. Heb meteen 2 discs geïnstalleerdquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Moest je niet alleen de autos hebben die op disc 1 staan?
Ze zijn nog wel eens goedkoop te scoren als je de auction house in de gaten houdt, kan miljoenen besparen!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:57 schreef JohnB52 het volgende:
Pfff, dat is nog ff sparen dan zeg met die wagens van meer dan n miljoen...
De SLR of de SLS AMG?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:42 schreef Bastard het volgende:
Die Merc SLR AMG .. wat een beest!!
Ik had eerst nog een engine swap er op gezet, maar dat is niet aan te raden, ding is zo onbestuurbaar (trekt wel als een dolle meteen door naar zn top) maar de orginele motor met dubbele turbo, brede banden eronder, en een vleugel omdat het moet.. dat ding kan nog wielspin krijgen in zn 3 maar rijdt zo stoer!
Ja.. nou weet ik het niet meerquote:
De slsquote:Op woensdag 2 november 2011 16:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. nou weet ik het niet meer![]()
Die met die lange neus? Hij zit ook in autovista in het rood!
De SLS!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. nou weet ik het niet meer![]()
Die met die lange neus? Hij zit ook in autovista in het rood!
Ja die is het!quote:
Meerdere auto's hebben dat was me opgevallenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:04 schreef Bastard het volgende:
En grappig detail.. die Scirocco is gratis van die pack. Zit een klokje op de dash die loopt precies mee met de systeemtijd van de xbox, geinig.
Is inderdaad bij meerdere auto's zoquote:Op woensdag 2 november 2011 16:04 schreef Bastard het volgende:
En grappig detail.. die Scirocco is gratis van die pack. Zit een klokje op de dash die loopt precies mee met de systeemtijd van de xbox, geinig.
Dat was toendertijd zo cool met MSR op de Dreamcast. Die hield je lokale tijd in de gaten. Racede je overdag (lokale tijd) in Tokyo, dan was het daar donker.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:04 schreef Bastard het volgende:
Laatse camera view voordat je weer in de cockpit verdwijntquote:Op woensdag 2 november 2011 16:13 schreef jpg97 het volgende:
Racen jullie het liefst met de cockpit cam of andere cams?
Ik heb nog wel een tuning staanquote:Op woensdag 2 november 2011 17:01 schreef Desunoto het volgende:
Mooie deal gevonden voor de Ferrari 250 GTO: exact 5 miljoen van de auction house.
Nee ik heb de standaard velgen er onder laten zitten vlgs mij maar zonde dat ze daar nog geen patch op hebben gemaakt inderdaad!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:48 schreef Desunoto het volgende:
Wil ik best van je kopen (mits je er geen ongelooflijk lelijke bling-bling velgen onder hebt staan)
Maar ik rijd tegenwoordig enkel in de cockpit en zal deze wagen dus gewoon in m'n garage laten staan om stof te verzamelen, totdat ze met een patch komen voor de belachelijke positie van de handen en de missende schakelanimatie.
Dat is wel tof gedaan, die maandelijkse challenges houden het vers.quote:•Conquering The Bull – Battle your rival at the limits of speed in the brand new 2012 Lamborghini Aventador. Each week 100 randomly chosen players from this leaderboard will receive a 2002 BMW M3-GTR, a “unicorn car” only available from Turn 10. The November Speed Pack is required to participate in this event.
•Mastering Motegi Track Day – The two-fold challenge of Track Day events is to defeat your rival while weaving your way through heavy traffic. Master the traffic on Twin Ring Motegi while trying to take down your rival’s time in A-Class Japanese cars. Upgrades and tuning are allowed.
•European Sedan Quarter Mile – Step up to the line on Hockenheim Ring’s quarter-mile drag strip in your best European sedan to take down your rival. This event is open to any European sedans under 500 HP. Upgrades and tuning are allowed.
•The Sliding Pony – Drift past your rival’s score in your favorite Ford Mustang at the Benchmark Test Track. Tuning setups are allowed within restrictions. Installation of the Launch Track Pack is required to participate in this event.
•Barcelona Battle – Since 1991, Circuit de Catalunya has produced many memorable moments in motorsports. Here’s your chance to create one more in the R3 race car of your choice as you try to take down your rival’s lap time.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |