welke klasse zit die?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Vendris het volgende:
Aventador is trouwens maar 400k credits.. koopje!
Moest je niet alleen de autos hebben die op disc 1 staan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:59 schreef Bastard het volgende:
Je hoeft dus niet alle ferrari's te hebben voor die achievement. Ik ben links begonnen en tot aan de # alles gekocht, daarna alleen de R1 auto en nog een #F430 erbij.
Ja, dat staat zelfs in de achievement beschrijving.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Moest je niet alleen de autos hebben die op disc 1 staan?
Ik weet niet welke dat zijn hoor. Heb meteen 2 discs geïnstalleerdquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Moest je niet alleen de autos hebben die op disc 1 staan?
Ze zijn nog wel eens goedkoop te scoren als je de auction house in de gaten houdt, kan miljoenen besparen!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:57 schreef JohnB52 het volgende:
Pfff, dat is nog ff sparen dan zeg met die wagens van meer dan n miljoen...
De SLR of de SLS AMG?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:42 schreef Bastard het volgende:
Die Merc SLR AMG .. wat een beest!!
Ik had eerst nog een engine swap er op gezet, maar dat is niet aan te raden, ding is zo onbestuurbaar (trekt wel als een dolle meteen door naar zn top) maar de orginele motor met dubbele turbo, brede banden eronder, en een vleugel omdat het moet.. dat ding kan nog wielspin krijgen in zn 3 maar rijdt zo stoer!
Ja.. nou weet ik het niet meerquote:
De slsquote:Op woensdag 2 november 2011 16:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. nou weet ik het niet meer![]()
Die met die lange neus? Hij zit ook in autovista in het rood!
De SLS!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. nou weet ik het niet meer![]()
Die met die lange neus? Hij zit ook in autovista in het rood!
Ja die is het!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |