Neehoor, vind ik niks.op de consoles, en ik heb geen laptop die goed genoeg is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Speelt iedereen al Battlefield ofzo?
Volgens mij heb ik me aangemeld. Moet ik wachten tot ik toegelaten ben dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Meld je als je wilt ook in de FOK club aan
GTA SAquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Speelt iedereen al Battlefield ofzo?
Ja 4 mensen hebben rechten geloof ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik me aangemeld. Moet ik wachten tot ik toegelaten ben dan?
Het zal weer eens niet.. erg slordig van T10 / Microsoft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Server hangt er weer eens uit...
Jawel hoorquote:
welke klasse zit die?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Vendris het volgende:
Aventador is trouwens maar 400k credits.. koopje!
Moest je niet alleen de autos hebben die op disc 1 staan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:59 schreef Bastard het volgende:
Je hoeft dus niet alle ferrari's te hebben voor die achievement. Ik ben links begonnen en tot aan de # alles gekocht, daarna alleen de R1 auto en nog een #F430 erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |