abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103649889
In het kort,

Ayumu is vanaf zijn peuter jaren tot puber zijn puber jaren misbruikt geweest, En dan in ergste zin van het verhaal, Er circuleren nog meerdere films en foto's van mij op het internet waarin ik de hoofdrol speelde met tegenzin uiteraard.

Het was natuurlijk pijnlijk en moeilijk en mijn jeugd was zwaar daarna ook, Al heb ik er geen geestelijke problemen aan over gehouden. Nou tot ik dus aangeef een aantal maanden terug tijdens een gesprek met iemand over dat alles, Deze meld dat zonder toestemming van mij aan een aantal instanties.

En toen begon het gedonder, Kreeg een klein leger Psychologen begeleiders, en politie over me heen. Of ik dan wel aangifte wou doen er over wou praten en dat het allemaal zo erg was.

Ik ga dus een gesprek aan met een psycholoog want dit werd mij aangeraden al gaf ik van mij kant heel duidelijk aan, Het hoeft voor mij niet dat gesprek was niet prettig, Vooral omdat ik als een slachtoffer werd behandeld het was allemaal zo erg voor en werd gewoon compleet geslachtofferd dat stoorde me heel erg.

Ik had therapieën nodig praatgroepen en weet ik al wat meer, Op een punt geef ik aan jongens alles leuk en aardig, IK heb er geen problemen mee en het is nu eenmaal zo ik wil hier niet verder mee gaan.

Dat gaat dus niet want volgens de Psychologe vind dit dan nodig, Ook heb ik begeleiding sinds dien voor het hele gebeuren waar ik al helemaal niet op zit te wachten, Want sinds ik al die lui om me heen heb voel ik me steeds slechter in me vel maar ze van me afschudden wil niet echt lukken.

Ook blijft dat mens aandringen om me te overtuigen aangifte te doen, Laat ik het zo houden gebeurt is gebeurt maar zo ziet zij het dan heel anders en nee als antwoord van mij kant trekt zij zich niets van aan, En daar ben ik echt niet mee geholpen

Als ik er over wil praten doe ik dat wanneer mij het blieft met de mensen om mij heen die kennen mij het beste, En hun hebben daar geen problemen mee daar zijn we vrienden voor *;

Wat moet ik nu want ik wil maar al te graag van dat mens af, Juist de psychologe hoe kom ik van dat mens af. Ben bereid om het hard te spelen want ze drijft echt hard haar zin door waarom ik begrijp het echt niet 8)7
pi_103650594
Kun je zelf dan niet beslissen of je de behandeling staakt?
pi_103650759
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef SomePerson het volgende:
Kun je zelf dan niet beslissen of je de behandeling staakt?
Nou dat zou kunnen alleen die psychologe weigert dat, Was vandaag ook niet op komen dagen bij haar praatgroepje, Word ik gebeld waarom en dat ik volgens haar in de ontkenningsfase zit.
pi_103651244
Ze hebben niks over jou te zeggen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 23:36:13 #5
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_103651369
Respect hoe je in deze situatie staat man. Fuck die psychologen, als jij er geen behoefte aan hebt om erover te praten met '''professionals'' en het verder je dagelijks leven niet/weinig beïnvloed dan moet je dat ook zeker niet doen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_103651587
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:33 schreef pl4kkie het volgende:
Ze hebben niks over jou te zeggen.
Dat klopt, Alleen dit meer malen gezegd te hebben heeft zij hier geen woord aan. Zij meld ter degen dat ik het wel verplicht ben en ook praat ze op mijn gevoelens in, Je moet alles vertellen want het moet er uit, Want anders zou ik misschien ook wel gevoelens voor kinderen krijgen.

Dat geeft mij altijd zo'n WTF momentje :|W
pi_103652225
Niet meer gaan, telefoonnummer blokkeren = opgelost?

Verder respect voor hoe je hiermee omgaat. Als je er eerst mee om kon gaan waarom dan nu niet?
pi_103652797
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:51 schreef Niltag het volgende:
Niet meer gaan, telefoonnummer blokkeren = opgelost?

Verder respect voor hoe je hiermee omgaat. Als je er eerst mee om kon gaan waarom dan nu niet?
Ze komt ook langs bij mij thuis als ik niet reageer.

Stel je voor je leeft je leven, En ineens komt er een psychologe even vertellen hoe het allemaal is en dat je moet erkennen wat er is gebeurt en meer van die zeik, Nou dan kan het je behoorlijk naar beneden trekken, Ook raden zij nu 2 maanden terug EMDR therapie aan en dat zie ik echt niet zitten.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:22:49 #9
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_103653797
Kun je dat mens niet aanklagen wegens stalken, TS?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_103653866
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Kun je dat mens niet aanklagen wegens stalken, TS?
Aanklagen vind ik wel ver gaan. Een wat mildere oplossing mag wel hoor :Y
pi_103653927
Ik zou gewoon naar de instantie gaan waar die psychologe van is en zeggen dat je een officiële klacht wil indienen en dat je niks meer met hen te maken wil hebben.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:32:39 #12
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_103654229
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:24 schreef ayumu het volgende:

Aanklagen vind ik wel ver gaan. Een wat mildere oplossing mag wel hoor :Y
Ze blijft je maar pushen, staat ongevraagd op de stoep, is duidelijk zélf een psychologisch geval. Zij respecteert je net zo min als die hufters vroeger. Mild?!
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_103654757
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:32 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Ze blijft je maar pushen, staat ongevraagd op de stoep, is duidelijk zélf een psychologisch geval. Zij respecteert je net zo min als die hufters vroeger. Mild?!
Nou ja hufters, Ze is erg raar af en toe dat kan ik wel beamen misschien nog een keer het duidelijk maken en anders ga ik dan een klacht indienen.
pi_103654969
Als ik het verhaal zo lees, dan moet ik toegeven dat ik achter je psycholoog sta. Misschien denk ik te rationeel, maar als je misbruikt ben moeten die mensen nou eenmaal terecht staan voor hun daden.

Waarom wil je dit niet eigenlijk? Het zal misschien veel energie van je vergen, maar het is wel gerechtigheid.
pi_103656068
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:50 schreef danny130 het volgende:
Als ik het verhaal zo lees, dan moet ik toegeven dat ik achter je psycholoog sta. Misschien denk ik te rationeel, maar als je misbruikt ben moeten die mensen nou eenmaal terecht staan voor hun daden.

Waarom wil je dit niet eigenlijk? Het zal misschien veel energie van je vergen, maar het is wel gerechtigheid.
Gerechtigheid vind zijn weg vanzelf, En daar doe ik verder geen uitspraken over. En dat was juist ook niet het onderwerp ;)
pi_103657993
Heb je aangegeven dat je het inmiddels al verwerkt hebt en dat er dus niets meer te verwerken valt, of heb je de psychologen de indruk gegeven dat je nog te lijden hebt onder wat er is gebeurd?

Kan me trouwens ook niet voorstellen dat ze je kunnen dwingen met al die instanties in zee te gaan omdat iemand jouw verhaal heeft doorverteld.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 01:25 schreef ayumu het volgende:

[..]

Gerechtigheid vind zijn weg vanzelf, En daar doe ik verder geen uitspraken over. En dat was juist ook niet het onderwerp ;)
Das een beetje naief. Als die persoon nog vrij rondloopt kan hij anderen aandoen wat hij jou ook heeft aangedaan (althans ik neem aan dat het om een man gaat)
pi_103657996
Als je werkelijk van de psych af wil, los van of het verstandig is of niet want dat is moeilijk beoordelen aan de hand van je OP, kan je dan niet gewoon weigeren daar meer heen te gaan?
pi_103658000
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:24 schreef ayumu het volgende:

[..]

Nou dat zou kunnen alleen die psychologe weigert dat, Was vandaag ook niet op komen dagen bij haar praatgroepje, Word ik gebeld waarom en dat ik volgens haar in de ontkenningsfase zit.
Lekker negeren?

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef ayumu het volgende:

[..]

Stel je voor je leeft je leven, En ineens komt er een psychologe even vertellen hoe het allemaal is en dat je moet erkennen wat er is gebeurt en meer van die zeik, Nou dan kan het je behoorlijk naar beneden trekken, Ook raden zij nu 2 maanden terug EMDR therapie aan en dat zie ik echt niet zitten.
Dit vind ik al helemaal raar.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:45:58 #19
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_103658966
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef ayumu het volgende:

[..]

Dat is wel erg merkwaardig. Wellicht heeft het zin om haar manager te bellen hierover, zeg dat je hier niet van gediend bent en dat je de behandeling staakt.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:50:55 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103660043
Eerlijk gezegd vind ik ergens dat het je morele verplichting oid is om mee te werken om die dader(s) achter slot en grendel te krijgen. Om anderen jouw lot te besparen.
En tegelijkertijd vind ik het ook heel moeilijk te geloven dat je deze zwarte bladzijdes volledig hebt weten te verwerken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 28-10-2011 10:03:21 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103660144
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:50 schreef Copycat het volgende:
En tegelijkertijd vind ik het ook heel moeilijk te geloven dat je deze zwarte bladzijdes volledig hebt weten te verwerken.
Maar dat verandert niets aan het feit dat TS zelf moet kunnen bepalen wanneer en hoe dat verwerkt gaat worden.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_103660248
Of wat je moreel zou moeten doen laat ik achterwege, want meningen zijn snel gevormd en ik denk dat het hier belangrijker is dat je vraag beantwoord wordt zodat jij weer eens "normaal" verder kan met je leven zoals jij dat wilt.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef ayumu het volgende:

Wat moet ik nu want ik wil maar al te graag van dat mens af
Contact opnemen met de instantie, niet met de persoon zelf. Heel duidelijk maken dat je deze persoon nooit meer wilt zien. En dat meerdere keren per dag.

quote:
Juist de psychologe hoe kom ik van dat mens af. Ben bereid om het hard te spelen want ze drijft echt hard haar zin door waarom ik begrijp het echt niet 8)7
Ik zal hier vast wel een hoop mensen enorm teleurstellen, maar persoonlijk vind ik de meeste psychologen zelf knettergek,omdat ze zelden goed persoonlijk zijn maar voor "targets" gaan.

Je kunt natuurlijk opeens verschrikkelijk allergisch zijn voor deze persoon. Tsja.. dan kun je heel creatief worden. Er bestaat trouwens wel degelijk een risico dat je macht over jezelf ontnomen kan worden.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:04:28 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_103660306
Van welke instantie is deze dame? En wie is dat geweest die jouw verhaal zonder jouw toestemming bij die instanties heeft neergelegd? Sprak je die privé, of stond die persoon in een professionele relatie tot jou?

Ik vind het heel merkwaardig dat er zo wordt aangedrongen terwijl je aangeeft niet met deze hulpverlening verder te willen. Daar moet wel een heel goede motivering achter zitten vanuit die instantie, want over het algemeen is het dat hulpverlening wordt gestaakt als de cliënt zelf niet meer wil meewerken. Zonder toestemming van de cliënt kan/mag er weinig.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:05:40 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103660336
Ik krijg een beetje "halve verhaal" gevoelens bij dit topic...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:05:47 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103660341
Is dat soms diezelfde vriendin als dat rare topic van laatst?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:07:53 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_103660386
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:05 schreef Copycat het volgende:
Linkje?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:11:14 #27
139770 Miasan
Roemer has it
pi_103660459
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef ayumu het volgende:
Het was natuurlijk pijnlijk en moeilijk en mijn jeugd was zwaar daarna ook, Al heb ik er geen geestelijke problemen aan over gehouden.
Hoe weet je zo zeker dat je er geen geestelijke problemen aan hebt over gehouden? Lijkt me juist dat je dat zelf niet goed kunt inschatten. En dat weten die instanties ook.

Ik denk dat je het beste goed kunt meewerken (en niet eindeloos blijven benadrukken dat het allemaal meevalt, want dat geloven ze toch niet) zodat de behandeling zo snel mogelijk voorbij is en jij je leven weer kunt oppakken.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:12:10 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103660490
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:07 schreef Lienekien het volgende:

Linkje?
Niet zo blij!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:33:38 #29
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103661041
Ik zou het niet over mijn kant laten gaan en groot geschut inzetten.

Ik zou klachten indienen. En dat kan hier: http://www.psynip.nl/webs(...)chtrecht-en-klachten
pi_103668994
Wat antwoorden op vragen,

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Of wat je moreel zou moeten doen laat ik achterwege, want meningen zijn snel gevormd en ik denk dat het hier belangrijker is dat je vraag beantwoord wordt zodat jij weer eens "normaal" verder kan met je leven zoals jij dat wilt.

Contact opnemen met de instantie, niet met de persoon zelf. Heel duidelijk maken dat je deze persoon nooit meer wilt zien. En dat meerdere keren per dag.

Ik denk dat je het beste goed kunt meewerken (en niet eindeloos blijven benadrukken dat het allemaal meevalt, want dat geloven ze toch niet) zodat de behandeling zo snel mogelijk voorbij is en jij je leven weer kunt oppakken.

Ik zal hier vast wel een hoop mensen enorm teleurstellen, maar persoonlijk vind ik de meeste psychologen zelf knettergek,omdat ze zelden goed persoonlijk zijn maar voor "targets" gaan.

Je kunt natuurlijk opeens verschrikkelijk allergisch zijn voor deze persoon. Tsja.. dan kun je heel creatief worden. Er bestaat trouwens wel degelijk een risico dat je macht over jezelf ontnomen kan worden.
Het gevoel wat ik bij haar heb opgemerkt is dit alles wel eens heel goed op haar blaadje zou passen, En daar doe ik dus niet aan.

quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:50 schreef Copycat het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik ergens dat het je morele verplichting oid is om mee te werken om die dader(s) achter slot en grendel te krijgen. Om anderen jouw lot te besparen.
Joh, Het grote brein achter dit alles is al overleden op een natuurlijke dood. Lot besparen van wie? Ze krijgen een celstraf van een paar jaar en gaan dan toch weer verder, En het gebeurt toch dagelijks en daar veranderen wij helemaal niets aan.

Verwerken doet iedereen op zijn eigen manier, Ga gewoon heel anders er mee om dan anderen en mijn hele leven dat alles laten beïnvloedden, No way hossay.

quote:
11s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:05 schreef Catch22- het volgende:
Dan leg het eens uit wat jou gevoelens zijn in plaats van halve opmerkingen te plaatsen ;)

quote:
5s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:05 schreef Copycat het volgende:
Nee, Natalie kende ik al langer hoor :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:11 schreef Miasan het volgende:

[..]

Hoe weet je zo zeker dat je er geen geestelijke problemen aan hebt over gehouden? Lijkt me juist dat je dat zelf niet goed kunt inschatten. En dat weten die instanties ook.

Kan zelf ontzettend goed inschatten of ik er zelf problemen aan ondervind lijkt me zo? En meewerken waaraan ik hoef geen woorden van wat erg te horen, Jaren terug hadden ze dat mogen doen nu niet meer. Want toen was er niemand in wegen en velden te bekennen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:33 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zou het niet over mijn kant laten gaan en groot geschut inzetten.

Ik zou klachten indienen. En dat kan hier: http://www.psynip.nl/webs(...)chtrecht-en-klachten
Ik heb nu een persoonlijk schrijven naar de instantie gestuurd met een duidelijke klachten formulering, Als daar niets uit komt dan zal het op deze stap uitkomen en dat heb ik ook zo beschreven in mijn brief.

Maar hier was ik wel naar opzoek, Dus Daniel bedankt *O*
pi_103669587
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:04 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het heel merkwaardig dat er zo wordt aangedrongen terwijl je aangeeft niet met deze hulpverlening verder te willen. Daar moet wel een heel goede motivering achter zitten vanuit die instantie, want over het algemeen is het dat hulpverlening wordt gestaakt als de cliënt zelf niet meer wil meewerken. Zonder toestemming van de cliënt kan/mag er weinig.
Inderdaad. Dat ze gewoon langskomt bij jou als je niet reageert, vind ik wel heel bijzonder.

Ik zou nog een keer duidelijk aangeven dat je de hulpverlening opzegt. Zo te lezen, heb je dat net gedaan.
Ze kan het je hoogstens afraden, maar tenzij er nog iets is wat je nog niet gepost hebt, kan ze je niet dwingen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:37:31 #32
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103669616
quote:
Ik heb nu een persoonlijk schrijven naar de instantie gestuurd met een duidelijke klachten formulering, Als daar niets uit komt dan zal het op deze stap uitkomen en dat heb ik ook zo beschreven in mijn brief.

Maar hier was ik wel naar opzoek, Dus Daniel bedankt
Ja mooi, het lijkt mij een groot goed dat iedereen zeggenschap heeft over zijn eigen hulpverlening.
Tenzij gedwongen opname. Maar dan is het nodig.

Ik zou hun per definitie een brief schrijven gezien de instantie waar de psych toe behoort nooit echt objectief kan zijn in mijn beleving.
pi_103669868
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja mooi, het lijkt mij een groot goed dat iedereen zeggenschap heeft over zijn eigen hulpverlening.
Tenzij gedwongen opname. Maar dan is het nodig.

Ik zou hun per definitie een brief schrijven gezien de instantie waar de psych toe behoort nooit echt objectief kan zijn in mijn beleving.
Ik wacht af wat hun antwoord zal zijn op mijn schrijven, Heb ik daar geen goed gevoel over dan is een brief zo geschreven :Y
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:49:56 #34
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103670082
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:21 schreef ayumu het volgende:
[..]

Dan leg het eens uit wat jou gevoelens zijn in plaats van halve opmerkingen te plaatsen ;)
Ik lees hier wel vaker topics waarin uiteindelijk blijkt dat de halve waarheid is vertelt waardoor eea in een ander licht komt te staan.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:58:06 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_103670377
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:44 schreef ayumu het volgende:

[..]

Ik wacht af wat hun antwoord zal zijn op mijn schrijven, Heb ik daar geen goed gevoel over dan is een brief zo geschreven :Y
Reageer eens op mijn post.

Ik snap een opmerking van een ander over het halve verhaal wel. Hoe komt het dat men jou zo achter de broek zit, want dat is geen normale gang van zaken?

Hoe komt het van een melding (van wie?) bij instanties tot dit actief jou opdringen van hulpverlening?
pi_103670980
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Reageer eens op mijn post.

Ik snap een opmerking van een ander over het halve verhaal wel. Hoe komt het dat men jou zo achter de broek zit, want dat is geen normale gang van zaken?

Hoe komt het van een melding (van wie?) bij instanties tot dit actief jou opdringen van hulpverlening?
Het is gemeld door een ex-begeleider van mij toen ik nog gehuisvest op een woongroep, Juist toen greep niemand in vooral juist door haar ze was aldaar mijn mentor.

Dan na jaren kom je zo iemand tegen en dan lucht ik mijn hart eens over hoe ik toen over dacht en hoe fout zij is geweest, Schijnbaar komt ze nu achter haar fouten en probeert het recht te trekken terwijl ik haar heel duidelijk wou maken dat hoe haar gang van zaken waren belachelijk waren.

En juist zij heeft werkt bij dezelfde instantie tegenwoordig en dat heb ik er ook heel duidelijk in mijn brief vermeld.
pi_103673001
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:05 schreef Catch22- het volgende:
Ik ook. Anders geloof ik niet dat dit echt is, bij iemand met serieuze zelfmoordneigingen doen ze nog niet zoveel moeite.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:10:44 #38
317680 GoWithIt
Just like that
pi_103673247
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Respect hoe je in deze situatie staat man. Fuck die psychologen, als jij er geen behoefte aan hebt om erover te praten met '''professionals'' en het verder je dagelijks leven niet/weinig beïnvloed dan moet je dat ook zeker niet doen.
Dit. Goed dat je die brief geschreven hebt. Veel studies enzo kunnen aanwijzen wat de meeste mensen prettig vinden, maar dat wil niet zeggen dat IEDEREEN maar gebaat is bij dit soort hulp.
Dus. Dat.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:27:02 #39
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_103677861
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ook. Anders geloof ik niet dat dit echt is, bij iemand met serieuze zelfmoordneigingen doen ze nog niet zoveel moeite.
Kan toch zijn dat ie net een labiele hulpverleenster met een wereldredcomplex heeft getroffen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_103679782
Lijkt wel een Southpark aflevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')