abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103549679
Nou verdorie me beste vriend had nog zo beloofd om niet meer de weg op te gaan was een vrachtwagen chauffeur en had zijn eigen vrachtwagen en was altijd op weg en hield zich totaal niet aan welke wet of regel. Kom bij hem thuis en daar ligt verdomme een contract voor een nieuwe vrachtwagen!!! Keiharde ruzie gehad er om en zegt zo van doe wat ik wil jij kan me geen regels maken moet geld verdienen en houd je bek dicht en loopt pissig naar boven toe.

Nou wil niets meer met jou en je zaakjes te maken hebben dat jij maar eens veranderd en eens normaal doet je bent net me broer wel. Ben klaar met jou en iedereen pas als je dat contract ontbind en plechtig beloofd om je leven echt te veranderen kom ik pas weer terug en anders zoek je het zelf allemaal lekker uit. Luisteren doe je toch niet dan op deze manier je vraagt er zelf ook wel om of niet dan?

Altijd de problemen en grenzen opzoeken je weet heel goed wat jou te doen staat!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:06:26 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_103549853
Mijn hemel, waar bemoei je je mee :o Die goede vriend heeft groot gelijk! Als dat zijn passie is dan is dat zo. Niet jouw probleem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_103549970
Ik geef je beste vriend ook groot gelijk, het is zijn leven en niet die van jouw. :)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:13:07 #5
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_103549982
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:12 schreef Xetran het volgende:
Ik geef je beste vriend ook groot gelijk, het is zijn leven en niet die van jouw. :)
Dit dus.
Tics van je petten.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:13:09 #6
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_103549984
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:03 schreef naatje1991 het volgende:
Nou verdorie me beste vriend had nog zo beloofd om niet meer de weg op te gaan was een vrachtwagen chauffeur en had zijn eigen vrachtwagen en was altijd op weg en hield zich totaal niet aan welke wet of regel. Kom bij hem thuis en daar ligt verdomme een contract voor een nieuwe vrachtwagen!!! Keiharde ruzie gehad er om en zegt zo van doe wat ik wil jij kan me geen regels maken moet geld verdienen en houd je bek dicht en loopt pissig naar boven toe.

Nou wil niets meer met jou en je zaakjes te maken hebben dat jij maar eens veranderd en eens normaal doet je bent net me broer wel. Ben klaar met jou en iedereen pas als je dat contract ontbind en plechtig beloofd om je leven echt te veranderen kom ik pas weer terug en anders zoek je het zelf allemaal lekker uit. Luisteren doe je toch niet dan op deze manier je vraagt er zelf ook wel om of niet dan?

Altijd de problemen en grenzen opzoeken je weet heel goed wat jou te doen staat!
Kan iemand dit vertalen?
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_103549989
Dus als ik het goed begrijp wil jij dus bepalen dat een vriend van je geen vrachtwagenchauffeur mag worden. :')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:14:16 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_103550030
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:13 schreef beelz het volgende:

[..]

Kan iemand dit vertalen?
Na 3x lezen snapte ik het: TS bemoeit zich met zaken waar hij/zij niks mee te maken heeft en is boos omdat diegene met wiens leven hij/zij zich bemoeit niet luistert.
pi_103550051
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:13 schreef beelz het volgende:

Kan iemand dit vertalen?
TS is het niet eens met beslissing goede vriend en komt dat via Fok vertellen aan die vriend, waarvan ik dan maar aanneem dat het een fokker is gezien de wijze waarop de post geformuleerd is. Anders is het flink nutteloos.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_103550085
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:13 schreef pervertedhermit het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wil jij dus bepalen dat een vriend van je geen vrachtwagenchauffeur mag worden. :')
Genuanceerd: die goede vriend had beloofd 'niet meer de weg op te gaan'. Dus hij heeft een belofte gebroken. En dan nog moet hij dat natuurlijk zelf weten.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:15:43 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_103550086
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

TS is het niet eens met beslissing goede vriend en komt dat via Fok vertellen aan die vriend, waarvan ik dan maar aanneem dat het een fokker is gezien de wijze waarop de post geformuleerd is. Anders is het flink nutteloos.
Wat ik het meest interessante van dit topic vindt:
- Wie is de FOK!ker in kwestie? En..
- kan ik de popcorn al pakken? :9
pi_103550116
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:15 schreef kwiwi het volgende:

Wat ik het meest interessante van dit topic vindt:
- Wie is de FOK!ker in kwestie? En..
- kan ik de popcorn al pakken? :9
Ik heb een gnome meisje met roze haar in world of warcraft kwiwi genoemd, vind je dat erg? :@
pi_103550119
Ik vermoed dat vrachtwagenchauffeur voor de vriend van TS het hoogst haalbare is.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_103550138
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:16 schreef Zapato het volgende:
Ik vermoed dat vrachtwagenchauffeur voor de vriend van TS het hoogst haalbare is.
Of hij vindt het oprecht leuk werk. Dat kan toch ook?

(ik kende iemand met een afgeronde ICT & geneeskundeopleiding die als vrachwagenchauffeur is gaan werken; beroep zegt niet alles)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:18:06 #15
44649 beelz
pi_103550175
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:14 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Na 3x lezen snapte ik het: TS bemoeit zich met zaken waar hij/zij niks mee te maken heeft en is boos omdat diegene met wiens leven hij/zij zich bemoeit niet luistert.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Awesome, thanks! ^O^
In dat geval:
TS, waar bemoei je je mee? Die vriend van je moet gewoon geld verdienen en doen waar hij zin in heeft. Loop niet te janken en ga verdomme zelf ook wat van je leven maken. Maar eerst even de basisschool afmaken zodat je leert hoe onze taal werkt. kkthnxbai
Besef Regulier!
pi_103550246
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

(ik kende iemand met een afgeronde ICT & geneeskundeopleiding die als vrachwagenchauffeur is gaan werken; beroep zegt niet alles)
Het hoeft ook niet te betekenen dat het geen leuk werk is. Ik bedoelde impliciet aan te geven uit welk milieu TS komt. Beetje fout he?
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:20:44 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_103550277
Of je belooft dan gewoon hem te compenseren voor eventuele misgelopen inkomsten omdat hij nu licht administratief werk moet doen om jou tevreden te stellen. Kan je niet de politiek in dan kan je je ook intensief met de mensen bemoeien alleen dan op macroschaal!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:21:14 #18
44649 beelz
pi_103550301
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Inderdaad, ik kende iemand die heel graag vuilnisman wilde worden, maar hij moest van zijn ouders VWO doen. Toen heeft hij expres gefaald op het VWO zodat hij naar de MAVO kon want dan kon hij vuilnisman worden. 2 Jaar later is hij onder een bus gekomen en overleden.
Besef Regulier!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:21:41 #19
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_103550318
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een gnome meisje met roze haar in world of warcraft kwiwi genoemd, vind je dat erg? :@
:D Nee hoor, ik speel dat spel toch niet :P
pi_103550321
Volgens mij is TS een beetje een controlfreak...
No Guts, No Glory
pi_103550345
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:21 schreef nuget het volgende:
Volgens mij is TS een beetje een controlfreak...
Waarom denk je dat?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:22:46 #22
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103550351
Leer interpunctie, want ik snap geen poep van dit verhaal.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_103550412
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
Leer interpunctie, want ik snap geen poep van dit verhaal.
geen familie?
pi_103550492
Ik draag een stalen kuisheidsgordel en de sleutel word beheerd door een sleutelbewaarster. Ik mag vanhaar nooit meer klaarkomen en draag de gordel dus 7/24/365.

Soms stuurt ze de sleutels naar mij en dan moet ik voor de webcam de enveloppe openen en moet ik mijzelf wassen en scheren, als dat gedaan is moet de kuisheidsgordel weer om en moet ik de sleutel weer in een door haar geschreven enveloppe doen en dichtplakken, natuurlijk gelijk weer posten.

Het gevolg is dat ik konstant dag en nacht geil bent zonder klaar te kunnen komen wat een geweldige sensatie is. 'S nacht regel matig wakker worden met een stijve penis die dan te groot is voor de koker en dan aandezaktrekt. En overdag ook regelmatig een erektie en er dan niets aankunnen doen.

Dit is voor mij de totale overgave aande meesteres/sleutelbewaarster.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2011 18:27:39 ]
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:28:38 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_103550568
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:26 schreef zarGon het volgende:
Ik draag een stalen kuisheidsgordel en de sleutel word beheerd door een sleutelbewaarster. Ik mag vanhaar nooit meer klaarkomen en draag de gordel dus 7/24/365.

Soms stuurt ze de sleutels naar mij en dan moet ik voor de webcam de enveloppe openen en moet ik mijzelf wassen en scheren, als dat gedaan is moet de kuisheidsgordel weer om en moet ik de sleutel weer in een door haar geschreven enveloppe doen en dichtplakken, natuurlijk gelijk weer posten.

Het gevolg is dat ik konstant dag en nacht geil bent zonder klaar te kunnen komen wat een geweldige sensatie is. 'S nacht regel matig wakker worden met een stijve penis die dan te groot is voor de koker en dan aandezaktrekt. En overdag ook regelmatig een erektie en er dan niets aankunnen doen.

Dit is voor mij de totale overgave aande meesteres/sleutelbewaarster.
Sekswoordenboek :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')