Nou dat zou kunnen alleen die psychologe weigert dat, Was vandaag ook niet op komen dagen bij haar praatgroepje, Word ik gebeld waarom en dat ik volgens haar in de ontkenningsfase zit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef SomePerson het volgende:
Kun je zelf dan niet beslissen of je de behandeling staakt?
Dat klopt, Alleen dit meer malen gezegd te hebben heeft zij hier geen woord aan. Zij meld ter degen dat ik het wel verplicht ben en ook praat ze op mijn gevoelens in, Je moet alles vertellen want het moet er uit, Want anders zou ik misschien ook wel gevoelens voor kinderen krijgen.quote:
Ze komt ook langs bij mij thuis als ik niet reageer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:51 schreef Niltag het volgende:
Niet meer gaan, telefoonnummer blokkeren = opgelost?
Verder respect voor hoe je hiermee omgaat. Als je er eerst mee om kon gaan waarom dan nu niet?
Aanklagen vind ik wel ver gaan. Een wat mildere oplossing mag wel hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Kun je dat mens niet aanklagen wegens stalken, TS?
Ze blijft je maar pushen, staat ongevraagd op de stoep, is duidelijk zélf een psychologisch geval. Zij respecteert je net zo min als die hufters vroeger. Mild?!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:24 schreef ayumu het volgende:
Aanklagen vind ik wel ver gaan. Een wat mildere oplossing mag wel hoor
Nou ja hufters, Ze is erg raar af en toe dat kan ik wel beamen misschien nog een keer het duidelijk maken en anders ga ik dan een klacht indienen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze blijft je maar pushen, staat ongevraagd op de stoep, is duidelijk zélf een psychologisch geval. Zij respecteert je net zo min als die hufters vroeger. Mild?!
Gerechtigheid vind zijn weg vanzelf, En daar doe ik verder geen uitspraken over. En dat was juist ook niet het onderwerpquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:50 schreef danny130 het volgende:
Als ik het verhaal zo lees, dan moet ik toegeven dat ik achter je psycholoog sta. Misschien denk ik te rationeel, maar als je misbruikt ben moeten die mensen nou eenmaal terecht staan voor hun daden.
Waarom wil je dit niet eigenlijk? Het zal misschien veel energie van je vergen, maar het is wel gerechtigheid.
Das een beetje naief. Als die persoon nog vrij rondloopt kan hij anderen aandoen wat hij jou ook heeft aangedaan (althans ik neem aan dat het om een man gaat)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:25 schreef ayumu het volgende:
[..]
Gerechtigheid vind zijn weg vanzelf, En daar doe ik verder geen uitspraken over. En dat was juist ook niet het onderwerp
Lekker negeren?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:24 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nou dat zou kunnen alleen die psychologe weigert dat, Was vandaag ook niet op komen dagen bij haar praatgroepje, Word ik gebeld waarom en dat ik volgens haar in de ontkenningsfase zit.
Dit vind ik al helemaal raar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ze komt ook langs bij mij thuis als ik niet reageer.
Stel je voor je leeft je leven, En ineens komt er een psychologe even vertellen hoe het allemaal is en dat je moet erkennen wat er is gebeurt en meer van die zeik, Nou dan kan het je behoorlijk naar beneden trekken, Ook raden zij nu 2 maanden terug EMDR therapie aan en dat zie ik echt niet zitten.
Dat is wel erg merkwaardig. Wellicht heeft het zin om haar manager te bellen hierover, zeg dat je hier niet van gediend bent en dat je de behandeling staakt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ze komt ook langs bij mij thuis als ik niet reageer.
Maar dat verandert niets aan het feit dat TS zelf moet kunnen bepalen wanneer en hoe dat verwerkt gaat worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:50 schreef Copycat het volgende:
En tegelijkertijd vind ik het ook heel moeilijk te geloven dat je deze zwarte bladzijdes volledig hebt weten te verwerken.
Contact opnemen met de instantie, niet met de persoon zelf. Heel duidelijk maken dat je deze persoon nooit meer wilt zien. En dat meerdere keren per dag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef ayumu het volgende:
Wat moet ik nu want ik wil maar al te graag van dat mens af
Ik zal hier vast wel een hoop mensen enorm teleurstellen, maar persoonlijk vind ik de meeste psychologen zelf knettergek,omdat ze zelden goed persoonlijk zijn maar voor "targets" gaan.quote:Juist de psychologe hoe kom ik van dat mens af. Ben bereid om het hard te spelen want ze drijft echt hard haar zin door waarom ik begrijp het echt niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |