quote:Gaat nog lastig worden vanavond, PSV en Twente hadden het al gigantisch moeilijk en die speelden thuis en tegen amateurs.
Denk niet dat we dit zo 1-2-3 binnenvissen, maar hoop het wel,een wedstrijd als deze met veel gemak winnen is goed voor het vertrouwen.
Als GA tegen ajax gespeeld had, en een rotterdammer die bij GA speelt had dit gezegd over ajax, dan was het een held geweest zeker?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef vandermar het volgende:
Die Antonia, wat een walchelijke flikker. Ik hoop dat hij nog vaak misbruikt wordt door mannen
Wat zei'ie eigenlijk?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef DJ90 het volgende:
[..]
Als GA tegen ajax gespeeld had, en een rotterdammer die bij GA speelt had dit gezegd over ajax, dan was het een held geweest zeker?
Ohjee krijgen we dit weer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Maastoren het volgende:
Stelletje luie kansloze teringhonden zijn 't. Allemaal stilstaan, laag tempo en elk duel verliezen. Godverdeteringtyfus.Biseswar,Mokotjo, Lamprou oppleuren
Ik als amsterdammer vind het juist mooi we van 010 winnen ofzo.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef vandermar het volgende:
Die Antonia, wat een walchelijke flikker. Ik hoop dat hij nog vaak misbruikt wordt door mannen
Oke.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
wat krijgen we dit. Opkankeren joh. Schandalig dit
Jij snapt mij dus! Eindelijk een die het wel begrijpt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef macca728 het volgende:
maar waarom spaart Feyenoord spelers in de beker ?? Die is belangrijker dan de competitie, daar wordt je toch geen vijfde.
Kan gewoon gebeuren joh dit. De meeste mensen hadden dit al verwacht zelfs.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie, maar laten we nou niet met schandalig schelden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het is inderdaad schandalig maar niet zo meteen beginnen met schelden als andermans mening je niet aan staat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee, dan kreeg hij deze smileyquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef DJ90 het volgende:
[..]
Als GA tegen ajax gespeeld had, en een rotterdammer die bij GA speelt had dit gezegd over ajax, dan was het een held geweest zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |