Of tijdens. Zijn er ook al recente foto's van Liza?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben meteen een variatie op Fem &Emma aan het maken, voor de 3e van Jantje
Het nieuws zal wel na de bruiloft komen?
Fem en Sem geloof ik dan weer niet in, maar wel een variatie met de -em of de klankquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef kvd het volgende:
[..]
Of tijdens. Zijn er ook al recente foto's van Liza?
ennuh...Pamela, en dan afkorten...Pem
een zoontje die Sem heet
Of Mex (of Max en dan uitsprekend als Mex)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef kvd het volgende:
[..]
Of tijdens. Zijn er ook al recente foto's van Liza?
ennuh...Pamela, en dan afkorten...Pem
een zoontje die Sem heet
of ze is al bevallen en heeft het nog niet bekend gemaakt. En ongetwijfeld horen we vandaag of morgen wat van haar, dat gebeurd wel vaker als er hier naar iemand wordt gevraagdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
Fem, Emma en Ben, ik heb het gevonden.![]()
Wat ik me af zit te vragen, is Ayaan Hirsi Ali al bevallen en heb ik eroverheen gelezen of moet ze nog?Ik zie hier September uitgerekend, elders lees ik Oktober. Ah, dus dan kan het nog allemaal
Dat kan je op de Wiki-pagina doen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef MissN het volgende:
Beyonce staat ook niet eens in het lijstje, ik snap niet hoe het bijwerken moet!
Dan kan, maar dan moet je je daar wel registrerenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat kan je op de Wiki-pagina doen!
Ik heb het nu zo goed en kwaad als het ging gedaan. Volgens mij klopt het nu aardig!
Zeau, ook aangepastquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef kvd het volgende:
[..]
Dan kan, maar dan moet je je daar wel registreren
Nog wat aanvullingen:
ik mis nog:
Erik Dane en Rebecca Gayheart (december 2011)
Christijan Albers (januari 2012)
Marianne Thieme (februari 2012)
Sharon Dijksma (februari 2012)
Jared Padalecki (Gilmore Girls/Supernatural, maart 2012)
Ik lees berichten dat:
Chris Zegers nog maar een maandje hoeft te wachten (november dus)
januari 2012 een drukke maand is, zowel Beyonce, Barbara Karel, Hadewych Minis en Sabine uitslag mama worden
Robbert Downey Jr wordt in februari 2012 papa,
Touriya en Nicolette ook in februari aan de beurt zijn
maart ook weer druk wordt, naast Tin en Roel, ook Rob, Angela, Arjan en Sophie
Hillary Duff in de lente moeder wordt en Bocelli vader (maar wel van een ander kind)
Uit het rijtje kunnen:
Ramazotti heeft in augustus een dochter gekregen
Penelope Cruz (en Javier natuurlijk) in januari al mama en papa zijn geworden
en ik zoek nog even verder
en eenvoor de aanpassing
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zeau, ook aangepast
Bedankt voor de aanvullingen. Samen komen we er wel
Goed gezien! Ik gooi voor het gemak de roddels en de -soms uit de lucht gegrepen- speculaties onzer zijde maar bij elkaar. Van Ayaan heb ik nog geen bevallingsnieuws kunnen bespeuren...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:06 schreef kvd het volgende:
[..]![]()
(enne...Jessica staat 2 keer bij datum nog onbekend en is is nog niet eens officieel bevestigd dat ze zwanger is)
quote:Billie Piper and her husband Laurence Fox are expecting their second child! The news comes from Michael Attenborough, the director of the London play Reasons To Be Pretty. Piper, who is in rehearsals to play Carly in the production, told him that she is fifteen weeks pregnant.
Ik gok dat de zwangerschapstest nét was opgedroogdquote:...als ik had geweten hoe leuk het is om moeder te worden, was ik er misschien wel eerder mee begonnen en 'nam' ik er acht. Ik ben nu zesendertig en ik zou nog wel meer kinderen willen. Misschien komt er nog eentje bij. Of twee, maar daar blijft het bij. Anders zou ik niet meer het leven kunnen leiden dat ik nu heb. Zo veel kunnen reizen als ik nu doe. Wanneer er een tweede kind komt, weet ik nog niet. Het komt wanneer het komt en nee, ik heb nu nog niets noemenswaardigs te melden."
Heb je dat signaal gewoon gemist toen je zat te lezenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:10 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb hier een "oude" (week 38) Flair met daarin een interview met Sophie Hilbrand. En wat zegt zij?
[..]
Ik gok dat de zwangerschapstest nét was opgedroogd
quote:Jessica Simpson has finally confirmed what everyone already knew ... she's pregnant.
The singer just tweeted, "It's true ... I"m going to be a mummy!" -- posting a pic of herself in a mummy costume ... holding her baby bump.
quote:The worst kept secret in Hollywood is finally out -- Jessica Simpson and her fiance Eric Johnson are expecting!
For weeks, the singer has been walking around with a noticeable baby bump, and just moments ago Jess confirmed the news on her official website.
"It's true – I"m going to be a mummy," she tweeted, along with a photo of her holding her belly in a mummy costume.
This will be their first child together. Congrats!
Oh man, die gun je toch ook zo hard een baby..quote:
Zo fijn voor haarquote:
Dat zal toch wel? Ze is oktober/november uitgerekend. Het zou wel supersneu zijn mocht het nu alweer misgaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zo fijn voor haarHopelijk gaat nu alles goed, en kan ze straks eindelijk haar kindje in de armen sluiten! Verdient ze wel na al die ellende
dat duss!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zo fijn voor haarHopelijk gaat nu alles goed, en kan ze straks eindelijk haar kindje in de armen sluiten! Verdient ze wel na al die ellende
Overigens vroeg ik me meteen af of Jessica nou al getrouwd is met haar nieuwe liefde?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:25 schreef DjinN het volgende:
Jessica Simpson heeft eindelijk bevestigd dat ze echt zwanger is![]()
Met een mooie foto en een twitterbericht
[..]
[ afbeelding ]
En een bericht van TooFab.com:
[..]
quote:About a girl: Hugh Grant becomes a father for the first time to a baby daughter
He's a dad! Hugh Grant has become a father for the first time to a baby girl, according to reports this evening
Hugh Grant has become a father for the first time, it has been reported.
The Bridget Jones actor welcomed a baby daughter earlier this month but the identity of the mother has yet to be revealed.
According to Us Weekly, Grant, 51, is not with the mother of the child anymore but is said to be 'thrilled' about becoming a father.
A source told the publication: 'He's going to be a great dad!
'He's beaming about his daughter. He's not with the mum anymore but he's absolutely thrilled.'
Today, Hugh's publicist confirmed to the Mail Online that he has become a father - but would not reveal the mother's identity.
She said: 'I can confirm that Hugh Grant is the delighted father of a baby girl.
'He and the mother had a fleeting affair and while this was not planned, Hugh could not be happier or more supportive.
'He and the mother have discussed everything and are on very friendly terms.'
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:08 schreef miss-jones25 het volgende:
Jessica heeft toegegeven dat ze zwanger is.
http://uk.eonline.com/new(...)pson_confirms/271766
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha maakt niet uit, kan gebeuren!quote:
quote:Geruchten zwangerschap Kate Middleton door pinda's
Laatste update: 4 november 2011 17:27 info.
AMSTERDAM - Kate Middleton heeft met het weigeren van een pindahapje nieuwe zwangerschapsgeruchten ontketend.
De 29-jarige echtgenote van prins William weigerde tijdens een Deense verlovingsreceptie een borrelhapje. Pinda's vormden het basisingrediënt van het hapje, schrijft The Sun.
Omstanders sloegen de weigering gade en maakten een directe link naar een vermeende zwangerschap. De hertogin zou volgens hen de pindasnack hebben geweigerd, omdat de consumptie tijdens een zwangerschap door experts wordt afgeraden.
Blik
Kate zou haar echtgenoot William na het afslaan van het hapje een samenzwerende blik hebben toegeworpen, waardoor de geruchtenstroom werd versterkt.
Kate's woordvoerder meldde even later, dat Kate niet allergisch voor pinda's is
Nee joh, das niet goed voor de darmen, vergroot vast de kans op darmklachten bij de kindjes. Bonen en kolen moeten ook niet worden genuttigdquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:50 schreef CherryLips het volgende:
Nog even en je mag als zwangere alleen maar bloemkool eten ofzo.
quote:Kelly Rowland verklapt geslacht kind Beyoncé
AMSTERDAM - Voormalig Destiny's Child-zangeres Kelly Rowland heeft verklapt dat haar vroegere collega Beyoncé Knowles en haar echtgenoot Jay Z een meisje krijgen.
Dat meldt Billboard.com vrijdag.
Rowland, die tegenwoordig jurylid is bij de Britse versie van X Factor, deed de onthulling tijdens de uitreiking van de Cosmopolitan Ultimate Woman of the Year Awards 2011 in Londen.
"Ik heb geen idee wat ik ga kopen voor de babyshower van Beyoncé. Jay gaat namelijk alles wat je kunt bedenken kopen voor dat kleine meisje. Het zal niet zo zijn dat ze wordt verwend, maar ze zullen erg goed voor haar zorgen."
Rowland zei verder erg blij te zijn voor "haar zuster" en Jay Z. "Ze zijn zo gelukkig nu, en zo hoort het ook."
Eerder maakte Beyoncé bekend in februari te zijn uitgerekend.
Bron: nu.nl
quote:AMSTERDAM - De dochter van Hugh Grant en Tinglan Hong heeft nogal een vreemde naam gekregen...
Het meisje dat eind september geboren werd luistert naar de naam Bamboo, meldt Daily Star.
Robert Hodge, een 55-jarige autoverkoper en de ex van Tinglan: "Ze vertelde me dat Hugh naar 'Bamboo' komt kijken zodra hij in het land is".
Robert laat verder weten: "Het meisje heeft ook nog een Chinese naam gekregen. Het gaat om de vertaling van 'gelukkig ongelukje'."
Eerder leek het erop dat het meisje Jessica zou heten. De acteur, die niet bij de bevallig was, besloot echter de naam over te laten aan zijn ex-geliefde.
Het is nog niet bekend of Hugh spijt heeft van deze beslissing...
Die foto staat dus ook op haar Twitter maar wil bij mij nog even niet tevoorschijn komen.quote:AMSTERDAM - Presentatrice en oud-Jakhals Sofie van den Enk is moeder geworden van een zoontje.
Sofie (31) maakte het blijde nieuws zelf bekend via Twitter. "Ik ben vanmiddag moeder geworden van een mooie zoon die Magnus heet! Heel compleet exemplaar en hij wilde er vlot uit", schrijft ze.
De trotse jonge moeder plaatste ook een foto van haar kersverse zoon online.
geen idee wie zij is maar wel een leuke stoere naamquote:Op maandag 7 november 2011 18:00 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Die foto staat dus ook op haar Twitter maar wil bij mij nog even niet tevoorschijn komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |