Onzinquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook niet maar tegenwoordig is dat wel de gemiddelde prijs voor welk concert dan ook
Oeh leuk!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
Loreena McKennit komt naar NL. Kaarten zijn 63-72 EUR
Wel in Carre
Je kent haar?quote:
Tom Waits betaal je ruim 100 euro voor, als het niet inmiddels al 150 euro is. Vind ik toch iets te veel voor een paar uur.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OnzinHooverphonic was EUR 15 of 20. Nightwish EUR 40. Maar merendeel van de normale bands (dus niet van die mega-bekende acts als U2, Britney S, Rolling Stones) hanteren normale prijzen van 15-25 EUR.
Ah, vandaar dat ik het niet ken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga maar googlen. Keltische folkmuziek
Da's een keiharde "bekijk het maar" bij mijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tom Waits betaal je ruim 100 euro voor, als het niet inmiddels al 150 euro is. Vind ik toch iets te veel voor een paar uur.
ken haar idd! Maar wanneer is het?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
Je kent haar?Ze komt ook in Brussel
De avond ervoor
Zin om samen te gaan?
7 April in Brussel, 8 april in A'dam. Geen idee wat de prijzen in Brussel doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ken haar idd! Maar wanneer is het?
quote:CAT. 1 : 53 ¤
CAT. 2 : 47 ¤
CAT. 3 : 41 ¤
CAT. 4 : 33 ¤
Leuk dorpquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
Zo maar eens naar bed toeMorgen on-site support leveren in Bloemendaal
Beetje ver rijden welquote:
Oftewel...ik kan beter in Rusland gaan kijken voor een vriendinquote:
Je beseft toch wel dat, ondanks goeie isolatie, je buren dit vermoedelijk wel kunnen horen he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:13 schreef FutureFairytale het volgende:
zonet een flink half uur gedanst en ik deed net alsof ik onvermoeibaar was en dat was ik ook. ik bleef keihard en energiek dansen. maar nu ik eindelijk mocht zitten moest ik toch wel eventjes uithijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |