SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk een zeer betrouwbare bron
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou.. tis morgen nog niet klaar... maar jij kan dat toch niet.. dus jij hoeft niks te doen.. enkelt sjouwen!
HATERTS ZIJN VERLATERTS!!!quote:
Wat?quote:
Ik ga niet elke week soppenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij poetst niet zo grondig als ik dat doe
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toevallig als ik bij jou kom, like, always
Wij nemen ook een schoonmaakThai of zoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik sop m'n slaapkamer vrijwel nooitIk word een waardeloze huisvrouw
Hihi, dat zou ik dan weer niet kunnenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij nemen ook een schoonmaakThai of zo
Ik dacht het niet.. geen vreemde mensen tussen mijn spullen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij nemen ook een schoonmaakThai of zo
OKquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:29 schreef Bloempje. het volgende:
Zullen wij allemaal meedoen aan het spijt me, met een vals verhaal dat we knallende ruzie gehad hebben en de enige manier om het goed te maken een vakantie naar een tropisch eiland is?
Moeten we wel even een goed verhaal hebben.quote:
Wat denk jij. Staat vol met dingen en zo!quote:
Ow?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Onzin hoor.. is maar 1 mapje..
Ik morgen rond een uur of 10, als ik wakker benquote:
Al waren het 10 kasten, kan mij wat schelenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Onzin hoor.. is maar 1 mapje..
Ik heb er tweequote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:38 schreef Bloempje. het volgende:
Wel meer soppen, als je tien kasten hebt.
Ja. In de ene staat Patrick en in de andere sta ik. Doorgaans.quote:
Oh. Raar hoor. Klips mag altijd gewoon in m'n bed, die hoeft niet in de kast.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. In de ene staat Patrick en in de andere sta ik. Doorgaans.
Het is vreemd als Klips in de kast is bij jou.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Raar hoor. Klips mag altijd gewoon in m'n bed, die hoeft niet in de kast.
Vreemder dan dat jullie weer de kast in gaan ja?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is vreemd als Klips in de kast is bij jou.
Dan wordt het een beetje spann0ndquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vreemder dan dat jullie weer de kast in gaan ja?
Ohja, naaktfoto's he. Even kijken.quote:
Mjahquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, naaktfoto's he. Even kijken.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Renesite het volgende:
Linkjes enzo maar niet geven. Moet ik editten en zo
Ja hoor.quote:
Jonge dè kunde gij nie, ik moest lachen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
ZIE! ZIE! Ik kan wel streng optreden!
Tuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
ZIE! ZIE! Ik kan wel streng optreden!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jonge dè kunde gij nie, ik moest lachen.
Wieee?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.... somebody's going to be yawning tomorrow
Huh?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha.. René.. om de kleuren van mijn beddengoed
Die rozequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha.. René.. om de kleuren van mijn beddengoed
Hahahahhaaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh... blauw gestreept kan nog net... maar dit is oranje/rood/paars/roze geblokt
Het gaat om het object dat er in ligt. Weetjewel? Ik kijk alleenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh... blauw gestreept kan nog net... maar dit is oranje/rood/paars/roze geblokt
N ee, jij voelt alleen..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het gaat om het object dat er in ligt. Weetjewel? Ik kijk alleen
Bloempjensssquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb nu een blauw gestreepte, en een beige, met wat bloeme..
Ik bruinquote:
Ja heb ik ook, heb net een monsterlijk groot nieuw dekbed, dus stel het altijd uit om er een nieuwe hoes om heen te doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bruin
Bruin lichtbruin
En ik heb ook nog een andere. Maar doorgaans heb ik voldoende aan twee. Een in de was de ander erop.
Gestolen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar kan de beige nu dus niet vinden..
Door René, hij wil graag de roze.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Door René, hij wil graag de roze.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Op onze eerste date had René een roze roos in zijn haar.. zodat ik 'm zou herkennen!!
Ook echt welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Op onze eerste date had René een roze roos in zijn haar.. zodat ik 'm zou herkennen!!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ook echt wel!
Jij hebt 20 minuten voor je kast gestaan en mistte maar net je trein niet
volgende week 4 maandjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoelang hebben jullie iets nu dan?
Voelde jullie je ook zo kneuzig als je dat uit moest leggen in het begin?quote:
Vage internetkennisquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
'Ja, waar ken je m van?'
'Ja.. Eh, internet. Nee! Geen datingsite, ik ben twintig potdorie
'
'Uhuh...'
Tofquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef Renesite het volgende:
In december was ik op zijn werk, hij had een FOK!shirt aan. Ik werd nieuwsgierig.
Hij had een Zwarte Piet kostuum aan, samen met een kennis van me. Ik maakte van beide wat foto's voor de lol (en eigenlijk voor die kennis)
Ik zat later op FOK! en zag een topic met het aanbod dat hij zwarte piet wou zijn voor mensen thuis. 1+1=2.
Dus wat geteast dat ik hem ken in de slowchat waar hij (en later ik) zit. Van het een kwam het ander en kreeg de vraag of ik homo was.
Nou ja, dat dus
Whehehequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
Ik kreeg een PM met een bijzonder oncharmante foto van dat festival, waar ik viel omdat een gitarist van het podium sprong (wat ik verteld had in dat topic). Met de vraag: 'Ben jij dit?![]()
'
Ik dacht eerst: jezus, wat voor engerd is dit nou weer
Een jaarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb ook nog tegen m geroepen dat ik toch niet zo snel iemand van internet in het echt zou gaan zien en ook dat ie veeeeeel te jong is voor me![]()
En nu zijn we een jaar verder ondertussen![]()
Jij of hij nog niet volwassen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
Maar het is nu nog illegaal, dus ssssht
Hijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij of hij nog niet volwassen?
Watleuuukquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb drie november een halfjaar, hihihi.
Hey ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb drie november een halfjaar, hihihi.
Bij ons ook al.. nu zijn we niet meer eenzaamquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Renesite het volgende:
Gebeurt niet vaak, het mannetje jonger dan het wijfje.
Klopt. Maar stiekem ben ik nog een grote puber, dus dat werkt welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Renesite het volgende:
Gebeurt niet vaak, het mannetje jonger dan het wijfje.
Ik ga even kijken wie er jonger is bij jullie nu.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bij ons ook al.. nu zijn we niet meer eenzaam
Ik ook niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind rené eigenlijk helemaal niet zo dik?
en mij dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind rené eigenlijk helemaal niet zo dik?
IKquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ga even kijken wie er jonger is bij jullie nu.
Ik zei gisteren al dat je niet naar obese hoeftquote:
Wij zijn ook heel liefquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef Renesite het volgende:
Ik vind ARG lief
Men vindt mij niet dik
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wij zijn ook heel lief
En jij bent ook niet dik
quote:
quote:
René is mijn moeder?quote:
OEEEOHEEEOOEHEEEEOOEOEEEHquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
WOOP WOOP...
VOLGENDE WEEK ZATERDAG UIT ZONDER MANNETJE.. DAT WORDT KERELS AAN DE HAAK SLAAN
JA TOCHHH!!
Rene is je moeder ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
[..]
René is mijn moeder?
En dat zegt mijn moeder inderdaad vaak he?Ohjee. Ik ben nu al m'n moeder geworden.
Oh. MAM! WTF! Ik dacht dat je je niet aangemeld had!quote:
Maurice.. die naam alleeen al.. en dan die oren!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef Renesite het volgende:
Volgende week zaterdag met Maurice afspreken bij hem thuis![]()
Maar jongens wat is-ie lekkerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maurice.. die naam alleeen al.. en dan die oren!!q
Dat van je vader en mij, dat is niet waar. Je bent geadopteerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. MAM! WTF! Ik dacht dat je je niet aangemeld had!
Neehoor, daarvoor lijk ik teveel op je mamquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat van je vader en mij, dat is niet waar. Je bent geadopteerd.
Oh, diequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou Nou.. lekker hoor!!!!
[ afbeelding ]
Op mij?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neehoor, daarvoor lijk ik teveel op je mam
Neuquote:
Alsof ik niet 22 jaar geleden in het ziekenhuis lag jou uit mijn ku.. kont/penis te pompenquote:
22 jaar geleden was ik nog niet eens gemaaktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof ik niet 22 jaar geleden in het ziekenhuis lag jou uit mijn ku kont/penis te pompen!
Jaja ditdatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
22 jaar geleden was ik nog niet eens gemaakt
Joequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah.. ik ben er uit .. korte douche!!
Ja had in de tijd dat je er over nagedacht hebt al 3 keer klaar kunnen zijn manquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah.. ik ben er uit .. korte douche!!
Neu. Hij niet. Hij doet dingen erg zorgvuldig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja had in de tijd dat je er over nagedacht hebt al 3 keer klaar kunnen zijn man
Oh, ik douche altijd in 5 minuten ofzo. En dan ben ik toch ook schoonquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neu. Hij niet. Hij doet dingen erg zorgvuldig.
Behalve met mij omgaan.
Loeiheetquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
Klips doucht altijd heel lang en loeiheet
Neemanquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NeemanIk douche niet koud, maar ook niet loeiheet. Dus met mij staat ie altijd te vernikkelen en zodra ik er onder uit ga, zet ie m op standje sauna, dat ik bijna de badkamer uitstoom
Hoe jouw huid er nog niet afgebrand is, is me een raadsel.quote:
Een keer was ik zooo rood en vervelde ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoe jouw huid er nog niet afgebrand is, is me een raadsel.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een keer was ik zooo rood en vervelde ik
Tuurlijk welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik geef het op. Komt nooooit meer goed dit.
Hmm?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Das nou het mooie van * BAM BAM* multimate!
Tis wat.quote:
Ik weet genoegquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. klaar dus.. en ik heb met tv kijken echt wel geleerd hoe ik binnen 4 minuten gedoucht, droog en aangekleed kon zijn hoor René!
Citroen.. we hebben echt niks meer in huisquote:
Ah bah nee man, die is viesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Citroen.. we hebben echt niks meer in huisgeen sapje, geen fris.. alleen maar thee koffie en alcohol
Maar ik hou erg van Minty Morocco
Sinaasappel is ook Nom idd!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah bah nee man, die is viesAlle munttheedingen uit een zakje. Verse munt is dan wel weer lekker
Met honing
En sinaasappel of citroen, of allebei
Ja, liefde!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:18 schreef Renesite het volgende:
Wij hebben een doosje minthy staan. De enige die het drinkt is Patrick!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gaat hard hier.
Ik ga mezelf in slaap huilen nu, doeiiig!!
Slaap zacht meisjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gaat hard hier.
hahaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:18 schreef Renesite het volgende:
Wij hebben een doosje minthy staan. De enige die het drinkt is Patrick!
Wathuwatneeeniethuilen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gaat hard hier.
Je mag wel meedoen hoor, als je wiltquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef Bloempje. het volgende:
Moet ik jullie maar even alleen laten?
Volgens mij ben ik jullie type nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je mag wel meedoen hoor, als je wilt
voorbinddildo.. komt goed!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik jullie type niet
Nee manquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:40 schreef Renesite het volgende:
Waar de FUCK heb je het nou weer over!
triotje met die meisje tochquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:40 schreef Renesite het volgende:
Waar de FUCK heb je het nou weer over!
flauwerdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:41 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil geen trio met 2 jongens
En mocht ik dat dan doen, dan moest 1 van de twee toch wel Klips zijn
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]af, mijn. Dan wil ik ook meedoen. Maar de enige man die Klips zou doen is John Mayer.
Ik vind het ook niets daar hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het niet echt...
Kak.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Voor 'n avondje wil ik wel hoor[ afbeelding ]
quote:
Hallo Fur.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:20 schreef Haarklip het volgende:
En niet de eerste de beste Google-hit.
Ik ben eigenlijk 18 november jarig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Daar is ie niet veel knapper hoor
En ik heb je verjaardagscadeautje net besteld. Het is nog toffer geworden dan ik eerst van plan was.
Ik weet niet of ie dan al binnen isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:49 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk 18 november jarig.
Is goed hoor, verwacht geen hele hoge cijfers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bloempje maak jij mijn tentamen Marketing?.
Veel plezier bij het vriendje! En stuur me een stuk taart op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef Renesite het volgende:
Zo eeeeem douche tas inpakken en dan naar Delfziel
Het is een John Mayer Signature Black One?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie dan al binnen is
Ik heb zelf ook niks gedaan hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is goed hoor, verwacht geen hele hoge cijfers.
Neequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:00 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Het is een John Mayer Signature Black One?
Maar jij weet er vast iets meer van dan ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook niks gedaan hoor..
wat lievvquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:08 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn mama maakt een kopje thee voor mij![]()
Jij. Waarom niet op msn dan? Of ben je hard aan het leren?quote:
Nee, eh.. weet niet. Doe net mn macbook aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij. Waarom niet op msn dan? Of ben je hard aan het leren?
Oh, hihiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:30 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nee, eh.. weet niet. Doe net mn macbook aan.
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:29 schreef Bloempje. het volgende:
Broertje komt net binnen uit school en zegt: 'Hoi, welterusten'. Ik geloof dat ie moe is
Niet geslapen in elk geval denk ikquote:
MacBookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:30 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nee, eh.. weet niet. Doe net mn macbook aan.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet geslapen in elk geval denk ik
Boh boefje.quote:
De brandweer komt eraan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Komt de politie me nu zoeken?
Lekker hard spuiten dan gaat al het vuil er wel vanafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker hard spuiten dan gaat al het vuil er wel vanafIk spuit alles kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Neen sorry, kan alleen zeggen dat ik knetter ga rokuh op balkon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Spannend, kun je daar meer over vertellen?
watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |