Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voor het PS3 FUT Toernooi:
Deelnamekosten: 1000 coins
Prijzen: Hangt af van aantal deelnemers
Team-limits: Geen
Om je in te schrijven moet je een PM/DM naar mij (OMNIROCKET) sturen!
Doe je oude plaatje, ik herken je nu moeilijk.quote:
extra veel switchen dus om jou te irriterenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doe je oude plaatje, ik herken je nu moeilijk.
Van dat mokkel.quote:
Was dat maar zoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:40 schreef Der_Rudi het volgende:
Is het worship Real day ofzo?
Trek net 3 pakjes open; eerste Ramos, tweede Pepe, derde Higuain.
En ik had nog een Benzema op de TP
Ik vind van wel, maar ik vraag van een spits wat snelheid, een goed schot en bij hoge voorkeur een goede pass (75 bij IF Gameiro). Kracht, lengte en heading vind ik wat minder boeiend. Kracht nog wel een beetje.quote:
Ja hoop dat er wat in zit, ze lijken steeds slechter te wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:47 schreef Dudeweiser het volgende:
Bijna 1 november trouwens jungs.
Pakjes!
Hoofden, tieten en kontenquote:
succesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef StijnDa het volgende:
Ik wil niets liever, maar morgen tentamen. Ben nog niet echt klaar met leren zeg maar.
Nooit aan beginnenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heeft die dame zo'n slechte invloed op je?
Hij heeft vakantie dus als er iemand klaar moet staan om te clubben is hij het welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nooit aan beginnen![]()
Mathijs heeft ook een elven gekregen of doet alsof.
Hmm, das wel jammer dat er zo weinig animo isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:43 schreef OmniRocket het volgende:
denk dat het een competitie met 5 wordt het toernooi
Ik doe pas mee als de limiet silver of brons is!quote:
Jij mag niet meedoen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik doe pas mee als de limiet silver of brons is!
Ik ben ook op vakantie, dus vandaar haha. Heb wel ff wifi nu dus snel op mobiel hier posten natuurlijk!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:56 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hij heeft vakantie dus als er iemand klaar moet staan om te clubben is hij het wel
Waar zit je?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben ook op vakantie, dus vandaar haha. Heb wel ff wifi nu dus snel op mobiel hier posten natuurlijk!!
Jawel, ben wat afwezig maar komt door tentamenweek en afronding projectwerkquote:
raad eens waar we mee bezig zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik wil ook clubben maar het lijkt wel afgelopen met de pret.
quote:
Komt wel weer. Tentamenweek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik wil ook clubben maar het lijkt wel afgelopen met de pret.
ohquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
raad eens waar we mee bezig zijn
Tsjah, Sparta is de club van Rotterdam.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Go Ahead nog van Sparta Rotterdam 4-1 had verloren dit weekend
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsjah, Sparta is de club van Rotterdam.
quote:
Craven cottagequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:32 schreef laucas het volgende:
Jammer dat het oude Arsenal stadium er niet meer is. Prachtig hoe dicht het publiek op het veld zat.
Dan maar Anfield
Als je George Boateng bedoelt haalt kun je ze beide halen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb nu 70k. Wil nog steeds eigenlij Boateng hebben maar ik kan nu ook Silva halen. Over een tijdje zal Boateng ook wel iets goedkoper zijn.... Boateng of Silva... Boateng of Silva...
In het geval van Jerome ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je George Boateng bedoelt haalt kun je ze beide halen.
Praag haha. Wel echt gave stad moet ik zeggen. Zondag pas weer terug en dan is ook meteen me vakantie voorbij dus kijken wel ff met het clubben.quote:
Silva nu.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb nu 70k. Wil nog steeds eigenlij Boateng hebben maar ik kan nu ook Silva halen. Over een tijdje zal Boateng ook wel iets goedkoper zijn.... Boateng of Silva... Boateng of Silva...
HE MEN! WANT TITTYBAR?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Praag haha. Wel echt gave stad moet ik zeggen. Zondag pas weer terug en dan is ook meteen me vakantie voorbij dus kijken wel ff met het clubben.
Succes met je tentamen haha
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
De ongrijpbare eindbazen van twee cups op rij:
[ afbeelding ]
Morgen even die dribbelactie en bijna velddoelpunt van de keeper uploaden, nu geen zin meer.
hier ook.. alleen is het ochtendquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:20 schreef StijnDa het volgende:
Sorry!
We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web.
Please try again later.
Het is verdomme midden in de nacht, hoe kan dit nou weer.
Ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Had ik ook tijdje, nu zit ik er in
Wachten tot zij quittenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:17 schreef Ferdii het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat fut blijft hangen als je de westrijd laad en je hetteam van de tegenstander ziet?
EnIge mogenlijkheid is dan fifa afsluiten en opnieuw opstarten maar dan ben hè wel je toernooi kwijt
haha die had ik ook gezien jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:24 schreef GuRBuH het volgende:
WHAT THE FUCK. Ik wilde IF Djuricic gaan kopen en dan krijg je ineens dit:
Wat de hell denkt die gast
Dan heeft iemand nog geboden toen de tijd op 0seconde stond.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef Ferdii het volgende:
[..]
haha die had ik ook gezien ja
Ik had net ook iets weirds met IF djuricic. Hij stond op 12250. Dacht die koop ik. Dus bood 15 sec voor tijd 12500. De tijd liep af, ik win. Normaal wordt de kaart dan groen en kan je em direct doorsturen naar je team. Dat gebeurde dus niet direct, dacht misschien wat lag ofzo. 10 seconden later zie ik ineens dat mijn geld is teruggestort en djuricic voor 14k de deur is uitgegaan
klere lag
Volgens mij niet, zag het bod tot op 5 sec nadat hij afgelopen was nog op 12500 staan, van mij dus. Daarna wilde ik mijn kaart cashen en deed ie het nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan heeft iemand nog geboden toen de tijd op 0seconde stond.
klopt dit heb ik ook erg vaak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef DutchSL het volgende:
Dat is al zo sinds de patch bij zo'n beetje alle transfers, zeer irritant ja.
Soms heb je ook een auction gewonnen, maar dan kun je nog steeds bieden op je eigen groene kaartmoet je uitloggen en weer inloggen en dan kun je hem pas naar je club / trade pile sturen.
Ten eerste wat is daar mis mee, en ten tweede: 'lezen is ook een vak'quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef Apekoek het volgende:
Wat moet je met een nif djuricic? Is maar 69
Als ik zoek zonder formatie zoek zie ik 1 IF Djuricic, terwijl als ik op specifieke formaties zoek ik m wel vaker vind.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:24 schreef GuRBuH het volgende:
WHAT THE FUCK. Ik wilde IF Djuricic gaan kopen en dan krijg je ineens dit:
Wat de hell denkt die gast
Ik bedoel het anders, waarom koopt iemand 30 NIFs op? Van een matige 69 silver, ik heb het niet persoonlijk over jou dude.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ten eerste wat is daar mis mee, en ten tweede: 'lezen is ook een vak'
Ik heb hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als ik zoek zonder formatie zoek zie ik 1 IF Djuricic, terwijl als ik op specifieke formaties zoek ik m wel vaker vind.
OK, my badquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik bedoel het anders, waarom koopt iemand 30 NIFs op? Van een matige 69 silver, ik heb het niet persoonlijk over jou dude.
De chemistry is toch locked?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
OK, my badGeen idee wat die gast denkt..
WTF trouwens met dat Halloween toernooi. Max 30 chem en 7 verschillende nationaliteiten op de bank. Iedereen gaat zo hard cheaten in dat toernooi.
Hoe bedoel je dat? Ik denk dat je gewoon je team als het ware kunt omdraaien, eventueel 2 wissels oid.quote:
Dit is natuurlijk ook een optie.quote:Lipek90 wrote:
or maybe some autobuyer typed wrong id and he took all nifs instead of ifs?
Dat is messi man, kopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:58 schreef xSoDx het volgende:
wtf
Mascherano..86.. ST (WTF!?!?) 199.000 bid, 299.000 buy now..
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:06 schreef Mallerd het volgende:
Geen geld meer voor
Pino speelt WoW ipv Fifa
Dit doe ik met Ananidze, geweldige spelerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk dat hij als bijna winger ook wel kan werken, alleen moet je op een andere manier met hem spelen. Ik heb altijd het gevoel dat de meeste mensen maar aan één soort winger denken, met veel snelheid. Maar een speler met goede dribbel en precise dribbling trait is eigenlijk nog veel gevaarlijker. Dan kun je gewoon L2/LT ingedrukt houden en door de verdediging slalommen als het ware.
Ik gebruik wingers eigenlijk bijna nooit voor pace over de buitenkant in deze fifa, omdat voorzetten echt totaal niet gevaarlijk zijn vergeleken met FIFA 11. Gebruik ze vooral om het veld breed te houden en naar binnen te gaan en te schieten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk dat hij als bijna winger ook wel kan werken, alleen moet je op een andere manier met hem spelen. Ik heb altijd het gevoel dat de meeste mensen maar aan één soort winger denken, met veel snelheid. Maar een speler met goede dribbel en precise dribbling trait is eigenlijk nog veel gevaarlijker. Dan kun je gewoon L2/LT ingedrukt houden en door de verdediging slalommen als het ware.
Dat vind ik wel een gek statement, want ik scoor best vaak uit voorzetten. Je moet ze alleen veel preciezer geven dan in Fifa 11 en je moet ALTIJD, maar dan ook ALTIJD supercancel gebruiken. Als je geen supercancel gebruikt, zijn voorzetten inderdaad waardeloos. Net als bij corners, altijd supercancel gebruiken. Bij corners raakt een speler van mij 90% van de keren de bal, of hij ingaat of niet hangt af van de loopactie met de supercancel en of ik wel goed uitkom, maar ik kom altijd voor mijn verdediger. Supercancel is je beste vriend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:47 schreef Fenomeno het volgende:
Ik gebruik wingers eigenlijk bijna nooit voor pace over de buitenkant in deze fifa, omdat voorzetten echt totaal niet gevaarlijk zijn vergeleken met FIFA 11. Gebruik ze vooral om het veld breed te houden en naar binnen te gaan en te schieten.
Daar heb ik toen 40k voor neergeteldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:59 schreef vandermar het volgende:
Iemand Suarez CF kopen? CF voor 17k BIN.
Zonet Lavezzi voor 16K verkocht4,5K winst
Lavezzi?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Daar heb ik toen 40k voor neergeteld
Helaas was het geen messi.. het was echt mascherano.. :squote:
Doen ze dus expres in de hoop dat iemand te snel klikt als ze club + land zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:18 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Helaas was het geen messi.. het was echt mascherano.. :s
Jumbo of normaal?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:21 schreef Ferdii het volgende:
Neymar, di Maria en kroos in een pakje!
Bazengoal.quote:
Dat is zo kut hè. Je multiplierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:02 schreef GuRBuH het volgende:
ZIt nu al een uur te wachten tot zon gast quit tijdens het scherm waar ik zijn team zie
Had ik laatst ook, maar toen maar gequit en mijn multiplier was onaangetast..beetje wazig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:02 schreef GuRBuH het volgende:
ZIt nu al een uur te wachten tot zon gast quit tijdens het scherm waar ik zijn team zie
gewoon beetje die sliders aanpassen, dan wordt het al een stuk leukerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik word zo moe van de AI offline.Enorme ballhogs zijn het...urenlang rondtikken, pff. En dat terwijl dat youth squad enzo nu wel leuk is, allemaal Chinezen scouten.
Ja heb ze nu iets meer passing error gegeven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon beetje die sliders aanpassen, dan wordt het al een stuk leuker
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja heb ze nu iets meer passing error gegeven.
Speel je wel eens offline? Probeer het eens zou ik zeggen.quote:
eensch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Even weer kappen met CM, want dit is té saai. Saaiste Fifa ooit offline, denk ik wel.
Zit gewoon met muziekje te spelen, beetje hier posten, beetje verdedigers rondsturen en wachten tot de AI eens van de eigen helft afkomt.quote:
welk niveau speel je dan? Ik doe professional (quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zit gewoon met muziekje te spelen, beetje hier posten, beetje verdedigers rondsturen en wachten tot de AI eens van de eigen helft afkomt.
Ik ook professional. Ik vraag me af of het makkelijker is op hogere levels, omdat de AI dan misschien wat meer risico neemt. Semi-pro slaat nergens op in ieder geval, maar op world class lijkt de AI automatisch een sliderboost te krijgen maar het spelbeeld verandert verder niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welk niveau speel je dan? Ik doe professional () met sliders in mijn voordeel
Ik heb die sliders verder niet aangepast en speel op Legendary. Daar spelen ze iets sneller, maar dat wordt ook al snel saai. Het blijft gewoon eindeloos draaikonten, maar als je dan 1 stap verkeerd zet ligt hij er ineens in. Al mijn eigen goals zijn ook hetzelfde..steeds van die standaard aanvallen omdat je er anders niet doorheen komtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ook professional. Ik vraag me af of het makkelijker is op hogere levels, omdat de AI dan misschien wat meer risico neemt. Semi-pro slaat nergens op in ieder geval, maar op world class lijkt de AI automatisch een sliderboost te krijgen maar het spelbeeld verandert verder niet.
Daarom, online is gewoon het enige wat echt meetelt bij voetbalspellen. sportspellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb die sliders verder niet aangepast en speel op Legendary. Daar spelen ze iets sneller, maar dat wordt ook al snel saai. Het blijft gewoon eindeloos draaikonten, maar als je dan 1 stap verkeerd zet ligt hij er ineens in. Al mijn eigen goals zijn ook hetzelfde..steeds van die standaard aanvallen omdat je er anders niet doorheen komt
LM denk ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand wat meer chemistry oplevert in en 4-2-2-2? LM als AMC, of LV als AMC?
Klopt wel. LM telt als middenvelder, dus donkergroen. LW/LV telt als aanvaller, rode formatie.quote:
ja daarom dacht ik dat ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Klopt wel. LM telt als middenvelder, dus donkergroen. LW/LV telt als aanvaller, rode formatie.
lekker spelen joh. In de tussentijd had je 3 wedstrijden kunnen doen en weer een multiplier van 1.25 kunnen hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:31 schreef GuRBuH het volgende:
Godver hij is nog niet wegIch will fifa spielen!!!
Ja ben er maar uitgegaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
lekker spelen joh. In de tussentijd had je 3 wedstrijden kunnen doen en weer een multiplier van 1.25 kunnen hebben.
Je kan maar fan zijn van een club. Denk dat je tegenstander zoveel heeft zittten handelen dat hij vergeten is aan zn skills te werken. Zal tegen de 2 miljoen aangelopen hebben wat zon elftal moet kosten... En dan verliezen van Colombiaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, FUT toernooi eerste ronde tegen heel Barcelona, inclusief Messi, Xavi, Iniesta, etc. Gewoon heel Barcelona.Ga dan H2H spelen man. Hij heeft ook Barcelona logo en beide kits, en zijn stadion is Camp Nou.
leuke garpquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:52 schreef Gramulanion het volgende:
Wat betekent het als het kaartje van mijn Ronaldo zwart is?
Dan is hij niets waard. Ik wil hem wel ruilen tegen Neymar anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:52 schreef Gramulanion het volgende:
Wat betekent het als het kaartje van mijn Ronaldo zwart is?
www.twitter.comquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu met Colombia tegen Pato - Ibra en daarachter Sneijder. Ah, het is een tricker, 1-0 Pato.Hij is wel goed maar een beetje een angsthaas. 1-1 Moreno.
Met je Sneijdurt!
Sweaty goal is sweatyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pakje van 15k. Helemaal niks.Pff, 4-5-1 vind ik vervelendste formatie om tegen te spelen.
Geen opbouw gewoon rammen naar Bent. En weer een sweaty tegen.
de Ultimate Team Market heeft er vast nog een paar te koop staan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef detennismaster het volgende:
Wie heeft er voor mij 6 4321 kaartjes te koop?
geen zin om te zoeken!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de Ultimate Team Market heeft er vast nog een paar te koop staan.
Mascheranoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:47 schreef DannyDeko het volgende:
Mensen al wat leuks uit pakjes gehaald?
IKS FUCKING DEEJ!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:53 schreef BDIL het volgende:
Haha speel tegen een Spanjaard hij heeft zijn mic aan maar zijn telefoon gaan af dus elke keer op start drukken als zijn ringtone gaat XD
?quote:
Haha. Jullie kunnen hele avond spelen. Ik moet zometeen over een halfuurtje alweer naar bed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:53 schreef BDIL het volgende:
Haha speel tegen een Spanjaard hij heeft zijn mic aan maar zijn telefoon gaan af dus elke keer op start drukken als zijn ringtone gaat XD
He.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha. Jullie kunnen hele avond spelen. Ik moet zometeen over een halfuurtje alweer naar bed.Was ik maar net zo oud als jullie.
Slapen krengquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha. Jullie kunnen hele avond spelen. Ik moet zometeen over een halfuurtje alweer naar bed.Was ik maar net zo oud als jullie.
Haha wees blij hoeveel slaap stoornissen ik tijdens tentamens krijgquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Voordat ik naar bed ga. Wil ik nog wel een potje tegen jou spelen. Voeg me maar toe. GT is Rijstbalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha wees blij hoeveel slaap stoornissen ik tijdens tentamens krijg
Haha verstuurdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Voordat ik naar bed ga. Wil ik nog wel een potje tegen jou spelen. Voeg me maar toe. GT is Rijstbal
hee Rijst!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben aan het wachten:Pquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Voordat ik naar bed ga. Wil ik nog wel een potje tegen jou spelen. Voeg me maar toe. GT is Rijstbal
hoe kom je aan die Arabische dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:19 schreef BDIL het volgende:
Kan je geen commentaar meer kopen ?! Ik heb alleen Engels en Arabisch haha en wil graag spaans
Ik zou het niet weten kon alleen maar uit Engelse en Arabische taal kiezen:Pquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe kom je aan die Arabische dan?
Wel vet commentaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe kom je aan die Arabische dan?
hoeveel is het geworden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:35 schreef BDIL het volgende:
Goed gespeeld Rijstbal het was een leuke pot !!!
Pato gekocht voor 19K en verkocht voor 30Kquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef vaasinbloem het volgende:
Wat is jullie grootste bargain? Ik heb net me Kaka verkocht voor 35k en gekocht voor 2,3k
Ik had in de eerste dagen van FUT12(wel toen FIFA 12 al uit was) Eto'o gekocht voor 5k en verkocht voor 60k!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef vaasinbloem het volgende:
Wat is jullie grootste bargain? Ik heb net me Kaka verkocht voor 35k en gekocht voor 2,3k
Ook last vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha wees blij hoeveel slaap stoornissen ik tijdens tentamens krijg
wat ben ik blij dat ik nog op de middelbare school zit zegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook last vanwordt echt doorhalen volgende week
en de week daarop ook enkele dagen lol en MW3 komt uit
Dinsdag presentatie, donderdag assesment en moet je een juridisch gesprek voeren, vrijdag SLB gesprek. Donderdag nog taalportfolio inleveren, moet nog een presentatie maken voor dinsdag.
Week er op tentamens3 boeken uit mijn kop kennen
Het is echt![]()
![]()
Flink doorhalen de komende 2 weken en daarna weer rustig aan. En dan ook nog eens 5x in de week sporten
Ik moet koffie leren drinkenen roken, misschien dat ik dan wat minder stress hehe.
Je hebt heel weinig school als je niet meer op middelbaar zitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat ik nog op de middelbare school zit zegsucces ermee!
dat vind ik ook het vervelendste van school, huiswerk en projecten enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt heel weinig school als je niet meer op middelbaar zitmaar het huiswerk en presentaties
dat is echt retarded veel. Niet moeilijk maar veel.
Ik had vorige week 6 tentamens. Deze week de cijfers terug gehad en ik mag volgende week weer 6 tentamens makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook last vanwordt echt doorhalen volgende week
en de week daarop ook enkele dagen lol en MW3 komt uit
Dinsdag presentatie, donderdag assesment en moet je een juridisch gesprek voeren, vrijdag SLB gesprek. Donderdag nog taalportfolio inleveren, moet nog een presentatie maken voor dinsdag.
Week er op tentamens3 boeken uit mijn kop kennen
Het is echt![]()
![]()
Flink doorhalen de komende 2 weken en daarna weer rustig aan. En dan ook nog eens 5x in de week sporten
Ik moet koffie leren drinkenen roken, misschien dat ik dan wat minder stress hehe.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had vorige week 6 tentamens. Deze week de cijfers terug gehad en ik mag volgende week weer 6 tentamens maken. Fifa staat nu op een laag pitje, maar ik blijf het wel spelen.
Fred?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
welke opleiding doe je?
Wat zijn nog leuke budget Brazilianen?
Dit is mijn team so far.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eDTjzGYXbbPz7
Hij is zo traagquote:
weet ik niet, vorig jaar had ie 80 pace en 5* skillsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is zo traaghoeveel * skill?
Naldo, wat een tank met zijn bijna 2 meterquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
5 at the back.Met Naldo in het midden...pfff, zo saai op deze manier.
3 of 4. Geen 5 iig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is zo traaghoeveel * skill?
3 inderdaad. Ik zal eens die NIF halen en eens even kijkenquote:
doe dan maar niet, dan zijn al zn pluspunten dus wegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
3 inderdaad. Ik zal eens die NIF halen en eens even kijken
Ik heb hem voor 650 in de juiste formatie, als ik discard maak ik nauwelijks verliesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe dan maar niet, dan zijn al zn pluspunten dus wegrare shit
oo dan valt het mee, je kan hem vast wel kwijt voor meer dan datquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 650 in de juiste formatie, als ik discard maak ik nauwelijks verliesvalt te proberen.
kansloze mensenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Een rage quit in de eerste minuut.Snelste ooit.
Kom vanaf de aftrap na 2 roulettes redelijk vrij, loft 'm voor en Neymar maakt 'm uit de lucht met een stift af, weg tegenstander.
Inderdaad. Ik heb trouwens moeite met matchmaking, niet door m'n verbinding maar quitters voor de wedstrijd. Dan zien ze aan wie ze gekoppeld worden, met welk team (chemistry) en dan gaan ze ineens weg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kansloze mensenga dan geen FIFA spelen
Ik heb net een Breno gekocht, kostte me 3000 coins. Een rib uit m'n lijf.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:46 schreef Santello het volgende:
OH MIJN GOD JONGENS
Een 41212 IF CAM Boateng voor maar 65k bid! gOGO JONGENS BIEDEN MAAR!
???quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:46 schreef Santello het volgende:
OH MIJN GOD JONGENS
Een 41212 IF CAM Boateng voor maar 65k bid! gOGO JONGENS BIEDEN MAAR!
Meteen SIF zou wel bizar zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:12 schreef laucas het volgende:
Doumbia weer een hattrick (laatste tien minuten 3x)
En ik probeer het nog wel gaande te houden met mijn live wedstrijdverslagen en pinorages.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En ik probeer het nog wel gaande te houden met mijn live wedstrijdverslagen en pinorages.
Nagatomo is volgens ultimatedb maar ca. 600 waard, voor 1500 verkocht.
WTF! Mensen kunnen cheaten met de auction? Ik verlies net een bod op Diarra van 600, degene die mij heeft overboden heeft...601 betaald. 601? WTF?
HAHAHAHAHHAHA HarreGarre zal daar niet blij mee zijn:Pquote:
Dat komt door die autobuyer die bid wel zon bedrag wat uber vaag is....quote:
Nee, dat is als je een EA pass van 10 euro ofzo had gekocht, waarmee je het spel een week ofzo voor de release kon spelen. Dat zie je ook bij al die mensen met zo'n blauwe kaart achter hun naam.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:20 schreef BDIL het volgende:
BTW zag net bij die KSIOLAJIDEBT op youtube dat hij 20 % korting krijgt op alle packjes met season ticket ofzo ?! is dat als je live season aanschaft ofwat?!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:22 schreef Confetti het volgende:
Had nog weinig plezier met FUT dus heb maar IF Miccoli gepricefixed![]()
Wel geniaal. Ik bied 184k op mijn eigen kaart en dan wordt die veel te dure Miccoli met 193k BIN erg snel opgekocht. Laatste seconde natuurlijk trade offer op mijn eigen kaart zodat ik geen 5% verlies
![]()
Hij is al van 140k naar 180k gestegen. Kan nog veel hoger volgens mij.
Had 't wel mooi gevonden.quote:
Volgens mij was die vorig jaar ook niet shinyquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat ik wel "vreemd" vind, hoezeer kaarten veranderd zijn t.o.v. Fifa 11. Neem een Milito bijvoorbeeld, van beest naar pauper. Amper z'n discard value waard. De meeste mensen nemen ook alleen maar shiny golds in hun elftal op, terwijl er ook een berg non-shiny goede spelers is. Nog een, Juan, die Braziliaanse CB van Roma, beest in Fifa 11, nu een anonieme mafkees.
Oh, maarja, toen had hij volgens mij veel hogere pace dan dit jaar. Hij was in ieder geval best wat waard. Niet 300-350 in ieder geval.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij was die vorig jaar ook niet shinyJuan.
Dat is waar, vind 't wel zonde hoor. Vorig jaar was een deel van de fun ook het uiteindelijke doel, goede spelers halen. Nu had ik na twee weken al een team met allemaal bazen. Maar goed, ik speel nu met m'n Colombianen die niks kosten en dat is eigenlijk nog veel leuker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:33 schreef Tim86 het volgende:
Klopt ja. En Milito was zwaar overrated en heeft vorig jaar geen fuck gedaan (mede door blessures, maar toch). Markt is veel eerder gecrashed dit jaar, vorig jaar was hij ook maar een paar 100 waard in de laatste maanden.
Aan de ene kant vind ik het wel een bazenactie. Aan de andere kant laat het goed zien hoe de superrijken de markt kunnen verzieken voor minder rijke mensen. Jij zwemt in het geld, maar je maakt IF Miccoli nu wel onbereikbaar voor een bepaalde groep mensenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:22 schreef Confetti het volgende:
Had nog weinig plezier met FUT dus heb maar IF Miccoli gepricefixed![]()
Wel geniaal. Ik bied 184k op mijn eigen kaart en dan wordt die veel te dure Miccoli met 193k BIN erg snel opgekocht. Laatste seconde natuurlijk trade offer op mijn eigen kaart zodat ik geen 5% verlies
![]()
Hij is al van 140k naar 180k gestegen. Kan nog veel hoger volgens mij.
Precies, op een gegeven moment is het gewoon zo dat je bijna geen klasse meer kunt verschuiven. Behalve als je de mazzel hebt een topspeler te trekken (wat analoog is aan in een rijk gezin geboren worden). De markt is fair als proces, maar als uitkomst inherent oneerlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het wel een bazenactie. Aan de andere kant laat het goed zien hoe de superrijken de markt kunnen verzieken voor minder rijke mensen. Jij zwemt in het geld, maar je maakt IF Miccoli nu wel onbereikbaar voor een bepaalde groep mensen
hahah sowieso welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
SIF Robin van Persie? Sweaty in form.
Was geen plek voor een rechtspoot (hoewel ik die plek met FIFA juist wel fijner vind voor een rechtspootquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahah sowieso wellelijke vrije trap trouwens, hebben ze Arteta, gebruiken ze hem niet
Als ik inderdaad lees van Bent 2.5K, cavani onder de 20K, zag dat anelka ook al geen drol meer kostte, inderdaad een hele vroege crash dit jaar. Houdt dus in dat we steeds meer dream-teams tegemoet kunnen zien, en dat pakjes halen nu echt nutteloos is geworden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:33 schreef Tim86 het volgende:
Klopt ja. En Milito was zwaar overrated en heeft vorig jaar geen fuck gedaan (mede door blessures, maar toch). Markt is veel eerder gecrashed dit jaar, vorig jaar was hij ook maar een paar 100 waard in de laatste maanden.
Ook daar is het niet veel value meer hoor. Alvarez met 92 pace ofzo gaat voor 1500c. Echte dure zijn Miyaichi, Drenthe, Sharaawi etc.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Qua pakjes kun je beter overstappen op zilver, daarvan zijn er minder in omloop.
nu helemaalquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
SIF Van Persie, kan niet anders.
en niet zo'n klein beetje ook, te oordelen aan zn twitterquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ksiolajidebt ook blij natuurlijk, Arsenalfan.
Dat komt ook door de starterspacks, die gratis bij pre-order. De markt wordt te groot..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:10 schreef Platina het volgende:
Ik speel pas sinds kort FUT en weet er dus niet het fijne vanaf maar volgens mij is die hele marktwerking vanaf het begin af aan al verziekt.
Dit omdat mensen met echt geld pakjes kunnen kopen en zo coins kunnen genereren. Ik bedoel 1500k voor spelers daar moet je aardig wat wedstrijdjes voor spelen en goede deals maken wil je zoveel coins verzamelen.
Of je kunt gewoon voor 100 euro aan pakjes kopen en wat discarden en ruilen.....
Maar dat waren er toch maar 6?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat komt ook door de starterspacks, die gratis bij pre-order. De markt wordt te groot..
Rabona Neymar:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/100489185
Had 'm op een andere camera staan, maar dat uploaden verandert dat weer..Maar goed, hij is nog wel duidelijk.
Kom maar op!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
SIF Van Persie, kan niet anders.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:16 schreef StijnDa het volgende:
ARS - CHE al afgelopen?
Waar kan ik het eerst een samenvatting zien?
Fifa topic ftwquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:16 schreef StijnDa het volgende:
ARS - CHE al afgelopen?
Waar kan ik het eerst een samenvatting zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:43 schreef laucas het volgende:
[..]Heb hem al gezien ondertussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Walcott is gewoon ziekelijk snel, ik denk de snelste voetballer ter wereld. Die heeft toch een ziekelijke versnelling.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:23 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Sowieso deze wedstrijd. Bij chelsea lopen ook Cole en die andere vleugelverdediger nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |