SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:41 schreef Xaryna het volgende:
Het voelt best goed dat ik alle spoilers kan openklikken.![]()
Bokbierfestival was leuk![]()
Persona 4 The Animation begin ik voor op te warmen, vooral die OP is erg stijlvol! Alleen jammer van al dat Engrish...
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Fijn he![]()
Bokbierfestival was leuk![]()
Persona 4 The Animation begin ik voor op te warmen, vooral die OP is erg stijlvol! Alleen jammer van al dat Engrish...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Om 01:27 nog nuchter? Whoa!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Precies zoals ik verwachte; Guilty Crown is niet iets dat je moet kijken als je nuchter bent.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]Ik ben ervoor dat ze al een eerdere winnaares was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:47 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik ben ervoor dat ze al een eerdere winnaares was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en net Evangelion 2.22: You Can (Not) Advance gezien, awesome! Die remakes zijn echt 20x beter dan de originele serie
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Had de link al eerder gepostquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:59 schreef Qunix het volgende:
Studio Ghibli wat een nieuwe anime film maakt met Disney?????
De Mirai Nikki discussie gaat voor zover ik zie alleen over de anime, maar ik hou me er zowiezo zoveel mogelijk buiten zodat ik niet perongeluk iets spoil(Alleen de speculaties lezen is ook vermakelijk).quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:11 schreef Bakakame het volgende:
Oh en kunnen jullie bij de spoilers zetten of ze te lezen zijn voor anime-only mensen? Ik wil namelijk echt GEEN spoilers over mirai nikki weten
dat dedwn ze al een tijdje afaikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Had de link al eerder gepostmaar hij is niet echt nieuw, hij is al uit in het Japans als The Borrower Arriety
En in Amerika werkt Ghibli dacht ik samen met Disney ja
nah, S;G was meh en MN is best tofquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:41 schreef robin007bond het volgende:
Mirai Nikki is de nieuwe Steins;Gate!
Hahaha, goede garp zo in de ochtend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
nah, S;G was meh en MN is best tof
heulmaal geen garpquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha, goede garp zo in de ochtend.
Je hebt nog geen eens meer dan 2 episodes gezien.quote:
Er zit wat mij betreft niet echt vooruitgang in, de eerste aflevering en de laatste zijn nota bene op dezelfde dag. Ik bedoel, hoe kan een anime fatsoenlijke character en plot development hebben in zo'n korte tijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt nog geen eens meer dan 2 episodes gezien.![]()
Kurisu is natuurlijk ook geil, alleen daarvoor zou je al verder moeten kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus? genoeg mensen hier die series na 1 ep al droppen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt nog geen eens meer dan 2 episodes gezien.![]()
true kurisu is wel tof, maar daarvoor verderkijken? kleine kans...quote:Kurisu is natuurlijk ook geil, alleen daarvoor zou je al verder moeten kijken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Er zit wat mij betreft niet echt vooruitgang in, de eerste aflevering en de laatste zijn nota bene op dezelfde dag. Ik bedoel, hoe kan een anime fatsoenlijke character en plot development hebben in zo'n korte tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind die franse wel wat hebben (eerste plaatje)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:27 schreef Aether het volgende:
Wat een verschillen in verpakking!
Vind de Duitse nog de mooiste.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*proest* volgens mij ga ik die associatie niet meer kwijt rakenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:58 schreef blessed19 het volgende:
O_W, ik wist niet dat je in een film had gespeeld!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |