Zit er dik in ja..dit hele seizoen is al 1 geforceerde bende nu ze meer op die case of the weeks focussen. Na Percy had het gewoon klaar moeten zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 13:37 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat Nikita na dit seizoen gecancelled wordt.
1 geforceerde bende ben ik het niet helemaal mee eens, maar de serie heeft echt met de hakken over de sloot een derde seizoen gekregen vorig jaar. Als je dan een vierde seizoen wil zal je toch met iets spectaculairs moeten komen, en zo'n niveau is tot nu toe inderdaad bij lange na niet gehaald, en ik betwijfel ten zeerste of dat nog gaat gebeuren.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit er dik in ja..dit hele seizoen is al 1 geforceerde bende nu ze meer op die case of the weeks focussen. Na Percy had het gewoon klaar moeten zijn
Dan heb je toch wat gemist.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:00 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik heb deze aflevering niet eens afgekeken, na 15 minuten maar wat anders gedaan
Ik was ook niet overtuigd over dat idee, maar ik vind het toch een erg sterk onderdeel van de verhaallijn geworden. Alle goede bedoelingen van Nikita etc. ten spijt zie je dat Division toch subtiel naar zn oude vorm teruggroeit. Grenzen vervagen en worden overschreden, de personages gaan zich langzaam maar zeker meer gedragen als Percy en Amanda. Ik ben benieuwd hoe ver de schrijvers zullen gaan met dit thema. (Misschien zie ik er wel te veel in hoor, dat kan ook)quote:Op zondag 3 maart 2013 15:05 schreef Nickske1912 het volgende:
Heb de laatste weken een inhaalslag gemaakt en ben toch wel erg te spreken over dit seizoen. Had het op voorhand niet verwacht maar ik vind het hele runnen van Division een goede toevoeging voor het verhaal.
net afgekeken .... wat heb ik precies op amanda en haar amanda trucks , de trouwlocatie van nikita en opgesloten ari?quote:
Karakterontwikkeling. Zie ook post 261.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
net afgekeken .... wat heb ik precies gemist?
Dat zegt meer over jou dan over haar. Maar na 800 posts hierover is je punt wel duidelijk hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Ongeloofelijk!
Ik heb als jonge zelfs nog grotere tieten als maggie q.
In la femme nikita had de hoofdrolsperlster ook al geen tetten.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Echt ongeloofelijk dat ze dr tieten niet ff laat vergroten! In de tv en film wereld draait toch alles om uiterlijk? Ze had veel meer uit dr carriere kunnen halen wanneer ze een paar maatjes geoter had, nu is het net een jongetje.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Echt ongeloofelijk dat ze dr tieten niet ff laat vergroten! In de tv en film wereld draait toch alles om uiterlijk? Ze had veel meer uit dr carriere kunnen halen wanneer ze een paar maatjes geoter had, nu is het net een jongetje.
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit er dik in ja..dit hele seizoen is al 1 geforceerde bende nu ze meer op die case of the weeks focussen. Na Percy had het gewoon klaar moeten zijn
Of ze neemt de hele serie mee. Ik stop iig met kijken.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:27 schreef Tim86 het volgende:
Nikita gaat echt niet dood in de serie Nikita
vanaf seizoen 1 of ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 05:01 schreef www.fok.nl het volgende:
Ok ok , ik zal wel een onderwerp aansnijden wat al tig keer behandeld is ERGENS, maar IK kan het niet vinden.
Ja ik weet het, bash me maar een end weg, maar ik wil het toch proberen. IS er ERGENS een plaats ( torrent ? ) waar ik de eerste 4 afleveringen kan bekijken / downloaden met NEDERLANDSE ONDERTITELING !? Ik heb een hekel aan focussen op de Engelse teksten ALS er mogelijkheden zijn om lekker in me moerstaal mee te lezen.
Ik weet niet eens of het woord torrent noemen toegestaan is op fok momenteel na 14 ? jaar afwezigheid, maar wanhopig als ik ben, heb ik maar een nieuw / oud account opgetrommeld, en waag een poging hier.
Ik DM je evenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 05:04 schreef www.fok.nl het volgende:
het huidige seizoen 3 in Nederland. Ik zat maandenlang te wachten tot het weer begon, en toen het begon............ was ik het vergeten :-(
Had ik idd zelf kunnen bedenken . . .quote:
In Amerika kunnen zenders series met 4 seizoenen of meer doorverkopen, een zogenaamde syndication deal. Dus als een serie in zijn 3e seizoen zit, komt er voor 99% zeker altijd een 4e seizoen, omdat het aantal afleveringen voor zo'n deal dan al bijna behaald is. Maar gezien het aantal kijkers acht ik 4 seizoenen wel het maximaal haalbare.quote:Op zondag 7 april 2013 20:34 schreef padlarf het volgende:
Ik kan me echt moeilijk voorstellen dat er nog een seizoen komt.
De laatste aflevering, nummer 16, staat gewoon op o.a. de piratenbaai.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:37 schreef Koningin het volgende:
Ik kan de laatste aflevering maar niet vinden.................weet iemand waar ik hem online ofzo kan zien dan?
E18 komt gewoon volgende week pas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:39 schreef Itisbangin het volgende:
Is het zo dat er een web-release is van de nieuwe aflevering na de huidge? E17 is net uitgezonden, komt dan E18 er dan via het web achteraan?
Serie begint nu echt op stoom te raken. Hele toffe aflevering.
Ok. Dan heb ik dat web-geneuzel verkeerd gelezen. Thanks.quote:Op zondag 14 april 2013 07:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
E18 komt gewoon volgende week pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |