vanaf seizoen 1 of ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 05:01 schreef www.fok.nl het volgende:
Ok ok , ik zal wel een onderwerp aansnijden wat al tig keer behandeld is ERGENS, maar IK kan het niet vinden.
Ja ik weet het, bash me maar een end weg, maar ik wil het toch proberen. IS er ERGENS een plaats ( torrent ? ) waar ik de eerste 4 afleveringen kan bekijken / downloaden met NEDERLANDSE ONDERTITELING !? Ik heb een hekel aan focussen op de Engelse teksten ALS er mogelijkheden zijn om lekker in me moerstaal mee te lezen.
Ik weet niet eens of het woord torrent noemen toegestaan is op fok momenteel na 14 ? jaar afwezigheid, maar wanhopig als ik ben, heb ik maar een nieuw / oud account opgetrommeld, en waag een poging hier.
Ik DM je evenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 05:04 schreef www.fok.nl het volgende:
het huidige seizoen 3 in Nederland. Ik zat maandenlang te wachten tot het weer begon, en toen het begon............ was ik het vergeten :-(
Had ik idd zelf kunnen bedenken . . .quote:
In Amerika kunnen zenders series met 4 seizoenen of meer doorverkopen, een zogenaamde syndication deal. Dus als een serie in zijn 3e seizoen zit, komt er voor 99% zeker altijd een 4e seizoen, omdat het aantal afleveringen voor zo'n deal dan al bijna behaald is. Maar gezien het aantal kijkers acht ik 4 seizoenen wel het maximaal haalbare.quote:Op zondag 7 april 2013 20:34 schreef padlarf het volgende:
Ik kan me echt moeilijk voorstellen dat er nog een seizoen komt.
De laatste aflevering, nummer 16, staat gewoon op o.a. de piratenbaai.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:37 schreef Koningin het volgende:
Ik kan de laatste aflevering maar niet vinden.................weet iemand waar ik hem online ofzo kan zien dan?
E18 komt gewoon volgende week pas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:39 schreef Itisbangin het volgende:
Is het zo dat er een web-release is van de nieuwe aflevering na de huidge? E17 is net uitgezonden, komt dan E18 er dan via het web achteraan?
Serie begint nu echt op stoom te raken. Hele toffe aflevering.
Ok. Dan heb ik dat web-geneuzel verkeerd gelezen. Thanks.quote:Op zondag 14 april 2013 07:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
E18 komt gewoon volgende week pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |