Jij?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef RobinOok het volgende:
Wie kent die franse meuk nou niet, zou ik denken....
Nee, ik knipper nog niet eens met mijn ogen van jullie conservatisme.quote:
Nou noem je ingrediënten op. Ik ben gek op beide en kan me zelfs gerechten voorstellen met tofu die ik zou verkiezen boven een gerecht met foi gras. Al is foi gras van zichzelf lekkerder, het is maar wat je ermee doet. Maar dat schijnt een beetje een moeilijk concept te zijn voor jullie twee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Robin heeft liever tofu, Piet is gek op foie gras
You turn if you want to, the lady is not for turning."quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:17 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nee, ik knipper nog niet eens met mijn ogen van jullie conservatisme.
Hopeloos neofielquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:21 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou noem je ingrediënten op. Ik ben gek op beide en kan me zelfs gerechten voorstellen met tofu die ik zou verkiezen boven een gerecht met foi gras. Al is foi gras van zichzelf lekkerder, het is maar wat je ermee doet. Maar dat schijnt een beetje een moeilijk concept te zijn voor jullie twee.
Duizend keer liever een creatie van David Chang of een briljante, nieuwe, Japanse chef dan een gebakken tournedos met een plak foi gras in Parijs. Al zal dat niet vies zijn, ik doe ut er niet voor. Stamppot boerenkool met worst vin'k ook lekker, doe 'k ut ook niet voor.
Nouveau riche snobisme.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:21 schreef RobinOok het volgende:
Nou noem je ingrediënten op. Ik ben gek op beide en kan me zelfs gerechten voorstellen met tofu die ik zou verkiezen boven een gerecht met foi gras. Al is foi gras van zichzelf lekkerder, het is maar wat je ermee doet. Maar dat schijnt een beetje een moeilijk concept te zijn voor jullie twee.
Duizend keer liever een creatie van David Chang of een briljante, nieuwe, Japanse chef dan een gebakken tournedos met een plak foi gras in Parijs. Al zal dat niet vies zijn, ik doe ut er niet voor. Stamppot boerenkool met worst vin'k ook lekker, doe 'k ut ook niet voor.
Ook lekker voor af en toe maar ik hou zelf meer van electronische muziekquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met kerstliedjes heb je het nooit gegeten.
We hebben het over de Brandenburgse Concerten, Gretchen am Spinnrad, Stabat mater, ring cyclus, Requiem.
Oh, Paul Bocuse heeft het van jou?quote:Op maandag 12 december 2011 21:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Ha!
Kipfilet in panchetta, dat heb ik 25 jaar geleden bedacht!
Heeft ie me een kist chateau lafite voor gegevenquote:Op maandag 12 december 2011 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, Paul Bocuse heeft het van jou?
Ja, lekker op reis naar toprestaurants en koken voor de top van de culinaire wereld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |