SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
We zijn het grootste dorp in de buurt en om halfzat om 0100 nog 15 km te gaan fietsen is ook zo...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:12 schreef Flepke het volgende: [..] Haal ze dan over om een dorpje/stad verder te gaan stappen.
Ik zou niet teveel van dit soort filmpjes kijken, je voorraad broeken is vast niet onuitputtelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef Flepke het volgende:
Ik bedoel die gasten zijn toch briljant:
Regel een bobquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
We zijn het grootste dorp in de buurt en om halfzat om 0100 nog 15 km te gaan fietsen is ook zo...
Of je kijkt ze allemaal in dezelfde broek. Wordt wel een beetje vies dan, maar beter dan dat al je broeken vies zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel van dit soort filmpjes kijken, je voorraad broeken is vast niet onuitputtelijk.
looking for an upgradequote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
Hij hoeft niet meer te stappen toch?
Hij is de komende maand sowieso wel uitgehosseld.
Een knoop.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Of je kijkt ze allemaal in dezelfde broek. Wordt wel een beetje vies dan, maar beter dan dat al je broeken vies zijn.
Jij komt er wel. Fantastische oplossing ditquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Of je kijkt ze allemaal in dezelfde broek. Wordt wel een beetje vies dan, maar beter dan dat al je broeken vies zijn.
Uitgaan = niet alleen om vrouwen te zoenen/neuken hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
Binnenkort. Maar dan nog, moet eigenlijk een 'ervaren' bestuurder nuchter bijzitten en 'snachts controleert de politie vaak wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze mogen nog niet rijden denk ik
Als je het niet leuk vind en geen reden hebt om het doen is er ook geen nut om het te doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Uitgaan = niet alleen om vrouwen te zoenen/neuken hoor.
Gezelligheidquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Uitgaan = niet alleen om vrouwen te zoenen/neuken hoor.
?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vind en geen reden hebt om het doen is er ook geen nut om het te doen.
Doe jij dingen die je niet leuk vind als ze niet hoeven?quote:
Wat is er niet leuk aan uitgaan? Daar doelde ik op.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe jij dingen die je niet leuk vind als ze niet hoeven?
Dat hebben ze zelf net beschreven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk aan uitgaan? Daar doelde ik op.
Lees de posts uit het vorige topic danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ben ik blind?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf net beschreven.
Ik vind het wel leuk, maar ik zet net zo lief thuis.
Ligt er maar net aan met wie ik ga stappen.
Ah. Nee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lees de posts uit het vorige topic dan
Je zegt toch dat Flepke de komende maand niet meer uit hoeft omdat ie al voorzien is?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe jij dingen die je niet leuk vind als ze niet hoeven?
Ik heb een hekel aan grote groepen mensenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zeg dat Newbie niet meer uit hoeft te gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je zegt toch dat Flepke de komende maand niet meer uit hoeft omdat ie al voorzien is?
En hij zegt dan jawel want ik vind het leuk en het draait niet alleen om scoren
Dus hij vind het wel leuk en er is voor hem dus wel reden om te gaan
En aangezien jij het gesprekje begon als reactie op hem gaat het daar over
Ik had de wending waar het niet meer over flepke ging namelijk ook gemist
oooowquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg dat Newbie niet meer uit hoeft te gaan.
Blij dat ik voor mensen als excuus kan dienenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niks meer van.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vind om uit te gaan kan ik maar een andere reden verzinnen om het wel te doen: scoren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blij dat ik voor mensen als excuus kan dienen
" I wanna lick you from your head to your toes"quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blij dat ik voor mensen als excuus kan dienen
of om te werken aan je social skills in het algemeenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vind om uit te gaan kan ik maar een andere reden verzinnen om het wel te doen: scoren.
Heel simpel Flep:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niks meer van.
Tijd voor boeiendere zaken, wanneer ga je volleybal chick versieren?
Met hij is de komende maand wel uitgehosseld bedoel ik Newbie aangezien hij een vriendin heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
ik heb er maar een gezien maar ik vind ze irritant en creepyquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:31 schreef minibeer het volgende:
hou op met die dingen posten, ik ben ze nu allemaal aan het kijken. Wel smooth, die gasten
Newbie houdt niet van uitgaan en omdat hij nu toch al iemand gescoord heeft hoeft het ook niet meerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niks meer van.
Tijd voor boeiendere zaken, wanneer ga je volleybal chick versieren?
Niet zo ontwijken, ga je die volleybal chick nou nog versieren of niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel simpel Flep:
[..]
Met hij is de komende maand wel uitgehosseld bedoel ik Newbie aangezien hij een vriendin heeft.
Ik ontwijk je precies wanneer ik wil vriend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Niet zo ontwijken, ga je die volleybal chick nou nog versieren of niet?
Nouja, meestal reageren die meiden wel, dus dan is het smoothquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb er maar een gezien maar ik vind ze irritant en creepy
alles behalve smooth
Serieus als een man zo tegen mij zou doen
brrrrr
Volgens mij lopen er telkens ook heel veel voorbijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, meestal reageren die meiden wel, dus dan is het smoothAls het niet lukt is het creepy
Juist dat is het idee & daarom is het grappig. Zo creepy mogelijk over komen maar toch nog er vandoor gaan met een nummerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb er maar een gezien maar ik vind ze irritant en creepy
alles behalve smooth
Serieus als een man zo tegen mij zou doen
brrrrr
Zodat ze van je af zijn jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Juist dat is het idee & daarom is het grappig. Zo creepy mogelijk over komen maar toch nog er vandoor gaan met een nummer
En vrouwen daten je uit medelijden en ze neuken je als pityfuck zeker. Ga eens weg.quote:
Toch denk je dat je nooit zou reageren op die gasten, dat denken de meeste meiden, maar als je er een tegenkomt reageer je waarschijnlijk precies zoals zij hadden gepland. Wat ze doen is niets anders dan inspelen op reacties die bijna elke vrouw zal vertonen. Mensen zijn voorspelbaarder dan je denkt hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er telkens ook heel veel voorbij
Dus je krijgt die ene die of dronken of onzeker of gestoord is en/ of daddy issues heeft
Echt een win ja
Serieus de weg naar een serieuze relatie gaat echt niet via dit soort vreemde truucs
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch denk je dat je nooit zou reageren op die gasten, dat denken de meeste meiden, maar als je er een tegenkomt reageer je waarschijnlijk precies zoals zij hadden gepland. Wat ze doen is niets anders dan inspelen op reacties die bijna elke vrouw zal vertonen. Mensen zijn voorspelbaarder dan je denkt hoor.
Aha het is een soort challengequote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Juist dat is het idee & daarom is het grappig. Zo creepy mogelijk over komen maar toch nog er vandoor gaan met een nummer
Zolang je maar niet krabtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Aha het is een soort challenge
Niet mijn hobbie maar ieder zijn ding
En dan nog zou ik je smacken
I dare anyone to tryquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch denk je dat je nooit zou reageren op die gasten, dat denken de meeste meiden, maar als je er een tegenkomt reageer je waarschijnlijk precies zoals zij hadden gepland. Wat ze doen is niets anders dan inspelen op reacties die bijna elke vrouw zal vertonen. Mensen zijn voorspelbaarder dan je denkt hoor.
Exact.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I dare anyone to try
Serieus
En echt niet elke vrouw gaat er op in
Alleen al in die 2 seconden die ze telkens laten zien lopen er 10 voorbij die er niet op in gaan
Kun je nagaan hoeveel er voorbij zijn gelopen wat ze weg hebben geknipt
Tuurlijk, ze zijn er ook uren mee bezig. Maar het grappige is juist dat ze met die rare shit die ze uitkramen toch nog meisjes versieren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I dare anyone to try
Serieus
En echt niet elke vrouw gaat er op in
Alleen al in die 2 seconden die ze telkens laten zien lopen er 10 voorbij die er niet op in gaan
Kun je nagaan hoeveel er voorbij zijn gelopen wat ze weg hebben geknipt
Wat vinden mensen nou eigenlijk precies zo tof aan stappen vraag ik me weleens af?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:
Stappen is gewoon tof. Ik ga eigenlijk nooit met het idee dat ik iemand ga versieren.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef Catbert het volgende:
Gister is onze dochter geboren! Ze heet EmmaHet gaat super goed met zowel dochter als moeder, zelf ben ik nog een beetje ondersteboven
Ik moet zeggen dat het voor mij andersom is, ik ben in computers gerold omdat ik niet meer naar buiten wilde omdat ik heel erg gepest werd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
Nou als je kind geen sociale vaardigheden leert omdat ie al zijn tijd op internet door brengt vind ik dat op zijn minst zorgelijk
Maar hoe zou jij erover denken als ze dat zou doen omdat ze geen echte vriendinnen zou hebben?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:18 schreef Catbert het volgende:
Ik ben ook tegen langdurig chatten e.d. online. Als ze met een vriendinnetje een uur wil praten stapt ze maar lekker op de fiets
Maar als zo'n kind gepest wordt en niets anders zou doen? Ik weet dat als mijn ouders me hadden gedwongen om andere dingen te doen dat ik dan meer was gaan lezen en puzzelen. La mijn ouders me hadden gedwongen om naar buiten te gaan dan was ik uren in de brandgang gaan zitten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
Een kind word niet geboren zonder sociale vaardigheden die worden dan niet aangeleerd
En dat kun je bij een kind nog prima corrigeren
Als je als ouder dan mee gaat in dat hele dag op internet zitten laat je in mijn ogen nogal een steek vallen qua opvoeding
Als je als jong iemand (echt jong bedoel ik dan, wanneer de meeste hun eerste stapjes zetten op het gebied van verkering) niet mee kunt met je leeftijdsgenoten en daarom jezelf 'verstopt' op internet om wel mee te kunnen praten etc maar niet daad werkelijk sociaal contact zonder internet aan te gaan vind ik dat zeer zeker een teken aan de wand
Die gasten kan je eerder cabaretiers noemen dan "pua"quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Exact.
Pua is bedacht om eenzame losers geld uit de zak te kloppen. Sneue is dat ze er ook nog intrappen ook.
Nieuwe mensen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat vinden mensen nou eigenlijk precies zo tof aan stappen vraag ik me weleens af?
Als ik 10 vrouwen in de kroeg heel direct vraag of ze met mij naar bed willen, krijg ik 9 klappen en 1 gaat er mee. Wil nou niet zeggen dat ik zo enorm toffe gozer benquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze zijn er ook uren mee bezig. Maar het grappige is juist dat ze met die rare shit die ze uitkramen toch nog meisjes versieren.
"im going to fist pump the shit out of you"quote:
Ja maar als ik 100 mannen geil in hun oor fluister 'noem me strijkijzer en ik ga met je mee naar huis' hou ik ook mijn hart vast voor hoeveel er strijkijzer terug fluisterenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze zijn er ook uren mee bezig. Maar het grappige is juist dat ze met die rare shit die ze uitkramen toch nog meisjes versieren.
Dit is gewoon echt waar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar als zo'n kind gepest wordt en niets anders zou doen? Ik weet dat als mijn ouders me hadden gedwongen om andere dingen te doen dat ik dan meer was gaan lezen en puzzelen. La mijn ouders me hadden gedwongen om naar buiten te gaan dan was ik uren in de brandgang gaan zitten.
Op het moment dat je ziet dat je kind pijn heeft door hoe andere kinderen tegen hem doen, wat moet je dan doen? Juist een toevluchtsoord bieden lijkt in elk geval een van de liefste dingen die je kan doen.
Nieuwe mensen? Zoals ik het zie lijken dat altijd dezelfde kliekjes overal te zijn die elkaar ook allemaal al kennen.quote:
Omdat mensen in groepen staan te praten betekent het niet dat ze bff zijn ofzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Nieuwe mensen? Zoals ik het zie lijken dat altijd dezelfde kliekjes overal te zijn die elkaar ook allemaal al kennen.
Mensen hebben oren waar je in kunt praten enzo.quote:En je komt die nieuwe mensen dan tegen in een omgeving waar geen zinvol gesprek te voeren is door de harde baggermuziek.
Kinderen worden gepest met een redenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat vinden mensen nou eigenlijk precies zo tof aan stappen vraag ik me weleens af?
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
Ik moet zeggen dat het voor mij andersom is, ik ben in computers gerold omdat ik niet meer naar buiten wilde omdat ik heel erg gepest werd.
[..]
Maar hoe zou jij erover denken als ze dat zou doen omdat ze geen echte vriendinnen zou hebben?
[..]
Maar als zo'n kind gepest wordt en niets anders zou doen? Ik weet dat als mijn ouders me hadden gedwongen om andere dingen te doen dat ik dan meer was gaan lezen en puzzelen. La mijn ouders me hadden gedwongen om naar buiten te gaan dan was ik uren in de brandgang gaan zitten.
Op het moment dat je ziet dat je kind pijn heeft door hoe andere kinderen tegen hem doen, wat moet je dan doen? Juist een toevluchtsoord bieden lijkt in elk geval een van de liefste dingen die je kan doen.
Ik heb ook nooit gezegd dat je het voor de wolven moet gooienquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is gewoon echt waar.
Ouders kunnen het niet over hun hart verkrijgen te zien dat hun kind lijdt onder het mislukkende contact met andere kinderen. Misschien is het niet het beste dat ze voor het kind kunnen doen om het dan maar te gaan beschermen, maar wel volkomen begrijpelijk...
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik 10 vrouwen in de kroeg heel direct vraag of ze met mij naar bed willen, krijg ik 9 klappen en 1 gaat er mee. Wil nou niet zeggen dat ik zo enorm toffe gozer ben
Kroeg =/= straat & man =/=vrouwquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar als ik 100 mannen geil in hun oor fluister 'noem me strijkijzer en ik ga met je mee naar huis' hou ik ook mijn hart vast voor hoeveel er strijkijzer terug fluisteren
Gewoon een numbersgame
Als je niet al te lelijk bent en je gaat gewoon de kroeg in en roept ik wil sex is er uit 100 mensen altijd wel iemand geil genoeg om met je mee te gaan
dat is in principe wat ze doen
Sommige problemen zijn alleen maar op te lossen met wat jij trucjes noemt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat je het voor de wolven moet gooien
En ik heb ook nooit gezegd dat het niet begrijpelijk is
Ik heb alleen gezegd dat het precies in de hand werkt wat je wil voorkomen als je er niets aan gaat veranderen
Gezelligheid.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat dat niet zo isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige problemen zijn alleen maar op te lossen met wat jij trucjes noemt.
Ik heb vrij goed leren omgaan met mezelf, het was denk ik makkelijker geweest het probleem bij de wortels aan te pakken door mijn sociale vaardigheden te verbeteren maar dit heeft nooit mogen baten, wat ik ook geprobeerd heb, dus doe ik het nu op mijn eigen manier.
Dat kan misschien de foute oplossing lijken voor jou, maar ik denk dat ik nu wel degelijk met mijn problemen om kan gaan en word geaccepteerd, en het gaat mij meer om het doel dan om de middelen die ik ervoor heb gebruikt.
Know your role and shut your mouthquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ohja ik houd ook niet van stappen. Ik heb een kleine drankvoorraad, en dan gaan we met vrienden thuis drinken en t gezellig maken
Ooooh en gefeliciteerd Catbert inderdaad! Mooie naam, Emma
dat doe ik voortaan ook liever jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ohja ik houd ook niet van stappen. Ik heb een kleine drankvoorraad, en dan gaan we met vrienden thuis drinken en t gezellig maken
Ooooh en gefeliciteerd Catbert inderdaad! Mooie naam, Emma
Can you dig it, sucka?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Gezelligheid.
En ik heb me op 1 avond toch dingen meegemaakt, niet op 1 A4 te beschrijven.
Blijft wel je moet wel met de juiste mensen naar de juiste plekken gaan.
Zoiets gebeurt me nou nooit. Of ligt dat aan mijn aftandse kutdorp waar uitgaan gelijk staat aan BB-sletjes hosselen en je compleet het leplazarus drinken? Dat 1ste heb ik geen behoefte aan en dat 2de kan ik goedkoper doen bij een vriend thuis, waar meer leuke dingen gebeuren dan tijdens het uitgaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Gezelligheid.
En ik heb me op 1 avond toch dingen meegemaakt, niet op 1 A4 te beschrijven.
Blijft wel je moet wel met de juiste mensen naar de juiste plekken gaan.
Come at me braquote:
Gaan eens naar fatsoenlijke stad inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zoiets gebeurt me nou nooit. Of ligt dat aan mijn aftandse kutdorp waar uitgaan gelijk staat aan BB-sletjes hosselen en je compleet het leplazarus drinken? Dat 1ste heb ik geen behoefte aan en dat 2de kan ik goedkoper doen bij een vriend thuis, waar meer leuke dingen gebeuren dan tijdens het uitgaan.
Lekker denigrerend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben geen autist maar heb wel mijn eigen stempeltje
?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Know your role and shut your mouth
Misschien moet je ook eerst 2 jaar ouder zijn voor je legaal mag gaan stappen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zoiets gebeurt me nou nooit. Of ligt dat aan mijn aftandse kutdorp waar uitgaan gelijk staat aan BB-sletjes hosselen en je compleet het leplazarus drinken? Dat 1ste heb ik geen behoefte aan en dat 2de kan ik goedkoper doen bij een vriend thuis, waar meer leuke dingen gebeuren dan tijdens het uitgaan.
Hoe is dat denigrerend?quote:
Testify my brother!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:03 schreef mrk.n het volgende:
Al die bange mensen die stappen ''niet leuk'' vinden terwijl ze 't niet eens echt geprobeerd hebben of misschien één keer in de plaatselijke discotheek zijn geweest.Probeer het nou eerst eens met een een paar vrienden/studiegenoten/kennissen, mensen.
ik heb gestaptquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:03 schreef mrk.n het volgende:
Al die bange mensen die stappen ''niet leuk'' vinden terwijl ze 't niet eens echt geprobeerd hebben of misschien één keer in de plaatselijke discotheek zijn geweest.Probeer het nou eerst eens met een een paar vrienden/studiegenoten/kennissen, mensen.
Wel als niemand een auto heeft en de treinen naar de dichtstbijzijnde stad vanaf 0030 niet meer rijden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:02 schreef Flepke het volgende:
Je gaat toch niet stappen in een dorp
whatever. dat jij uberhaupt vrouwen kunt versieren met dat gebral :pquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Do you smell what The Rock is cookin'?
Dan snap ik inderdaad waarom stappen niet leuk is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wel als niemand een auto heeft en de treinen naar de dichtstbijzijnde stad vanaf 0030 niet meer rijden.
Oh en je behalve je oma niemand kent die in die stad woont?
Tevens gaan zelfs mensen uit Helmond (als je weet waar dat ligt) stappen in ons dorp.
Dan zorg je toch dat je naar de juiste plek gaat voor 'n keer, is heus wel te doen. Het zijn gewoon smoesjes constant imo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan snap ik inderdaad waarom stappen niet leuk is.
Je woont op de verkeerde plek bro.
Ja man, al mijn bradda's uit fucking helmond the capital of the world gooien dikke parties jonguh.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tevens gaan zelfs mensen uit Helmond (als je weet waar dat ligt) stappen in ons dorp.
Dan nog is het bijzonder moeilijk om een gesprek te voeren. Maar goed, het is denk ik gewoon niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mensen hebben oren waar je in kunt praten enzo.
Maar wat moet je als ouder met zo'n kind doen dan? Je kan moeilijk als ouder al die kleine kinderen die pesten uit de weg ruimen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
Kinderen worden gepest met een reden
Ze zijn zwakker dan de andere om de een of andere reden
Waarschijnlijk omdat ze sociale vaardigheden missen
Dan moet je daar wat aan doen en niet zeggen aaah blijf maar thuis de rest van het schooljaar (tuurlijk als ie thuis komt mama ze waren weer gemeen geef je hem een rosivice en een koekje etc maar de week er op ga je werken met dat kind om te voorkomen dat het weer gebeurd)
Dan krijgt dat kind als ie 30 is hard de deksel op zijn neus
Allebei dingen waar ik geen enkel talent voor heb. Daarnaast is het vaak ook nog eens gruwelijk druk. Stappen is gewoon op geen enkele manier leuk.quote:En verder wat er leuk is aan stappen: Dansen!!
En flirten
Binnenkortquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin wanneer kom je nou weer s langs![]()
Mid november.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dan zorg je toch dat je naar de juiste plek gaat voor 'n keer, is heus wel te doen. Het zijn gewoon smoesjes constant imo.
Wanneer ga jij weer uit?
Gelukkig heb ik geen ouders om rekening mee te houden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja man, al mijn bradda's uit fucking helmond the capital of the world gooien dikke parties jonguh.
Serieus, overnacht bij de sjik die je gehosseld hebt in de dichtsbijzijndste échte stad of haal een nacht door of raak bevriend met 18+ gasten met auto of raak bevriend tijdens het uitgaan en zie maar waar je uit komt.
Juist als je open staat voor het avontuur beland je op de meest geweldige plekken met de meest geweldige mensen. Matras/bank is altijd wel ergens te vinden.
Hoer oud ben je? 12quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen ouders om rekening mee te houden.
Er zijn 100.000 dingen die je kunt doen en die ga ik heus niet allemaal typenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan nog is het bijzonder moeilijk om een gesprek te voeren. Maar goed, het is denk ik gewoon niet aan mij besteed.
[..]
Maar wat moet je als ouder met zo'n kind doen dan? Je kan moeilijk als ouder al die kleine kinderen die pesten uit de weg ruimen.
[..]
Allebei dingen waar ik geen enkel talent voor heb. Daarnaast is het vaak ook nog eens gruwelijk druk. Stappen is gewoon op geen enkele manier leuk.
[..]
Binnenkort
Nouja, ik heb ook vaak genoeg een saaie avond. Maar ik geef ook toe dat dat een beetje afhangt van de mensen waar ik mee ben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:03 schreef mrk.n het volgende:
Vertel ons, kunnen we mee lachen.quote:
Toen ik 16, 17 was waren mijn ouders ook nog belachelijk strengquote:
Je hebt zeker open ouders gehad enzo?quote:
Ik heb op een gegeven moment zo'n training gehad en daar heb ik blijkbaar helemaal niets aan gehadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er zijn 100.000 dingen die je kunt doen en die ga ik heus niet allemaal typen
Google het eens
En zijn genoeg boeken over geschreven, trainingen die een kind kan volgen etc
Ik mis de grap ook, daarom dacht ik even laat hem de grap delen kunnen we allemaal hartelijk lachen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:17 schreef minibeer het volgende:
waarom staat desmiley stil? of heb alleen ik dat?
Mijn moeder laat me ook niet naar bijvoorbeeld FOK! meets gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zou jij je kind van 16 een hele avond en nacht alleen laten zonder slaapplaats dan?
in jouw post slaat ie op hol bij mijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:17 schreef minibeer het volgende:
waarom staat desmiley stil? of heb alleen ik dat?
Ga je 3x per jaar stappen ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertel ons, kunnen we mee lachen.
"ja mam ik slaap bij een vriend"quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zou jij je kind van 16 een hele avond en nacht alleen laten zonder slaapplaats dan?
Ja zo ongeveer wel.quote:
Mijn ouders staan al op het punt me uit huis te laten plaatsen. Dus ook dit nog erbij doen..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder laat me ook niet naar bijvoorbeeld FOK! meets gaan.
Maar toch heb ik er 7 gehad.
Rara hoe kan dat?
Mooi, ga op jezelf wonen dan.(in een stad)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn ouders staan al op het punt me uit huis te laten plaatsen. Dus ook dit nog erbij doen..
Oke, wie dan? Waar woont die? Wat is zijn telefoonnummer?quote:
"Gaat jullie niks aan."quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oke, wie dan? Waar woont die? Wat is zijn telefoonnummer?
En ze bellen nu dus serieus die vriend op.
Ah wat leuk jouw ouders lijken op mijn moeder.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja want dat mag enzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mooi, ga op jezelf wonen dan.(in een stad)
Ja dan mag ik al helemaal niet meer weg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
"Gaat jullie niks aan."
"Ik sms straks haar sofi nummer wel"
Als jij je zo afhankelijk van anderen blijft opstellen woon je op je 40ste nog thuis.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:24 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja want dat mag enzo.
En ik snap deze discussie sowieso niet, ik heb eerder al aangegeven grote mensenmassa's te haten. Ik zie niet in hoe er in een stad minder grote mensenmassa's zijn.
Ben je enigst kind?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja dan mag ik al helemaal niet meer weg.
Ik ben een aantal keer uit geweest, maar ik vind er gewoon echt niets aan. Ik heb het de hele avond niet naar mijn zin. Of ik sta in een hoekje of ik probeer krampachtig dichtbij degene te blijven die me mee nam. IK vind het echt helemaal niets.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:22 schreef mrk.n het volgende:
Hoe weet je nou zo zeker of je er niet veel voor voelt om uit te gaan als je (haast) nooit uitgaat en steeds smoesjes verzint om maar niet te gaan?
Als je je niet goed voelt bij (onbekende) mensen doe daar dan iets aan inplaats van af te geven op stappen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben een aantal keer uit geweest, maar ik vind er gewoon echt niets aan. Ik heb het de hele avond niet naar mijn zin. Of ik sta in een hoekje of ik probeer krampachtig dichtbij degene te blijven die me mee nam. IK vind het echt helemaal niets.
Als hij het niet leuk vind, dan vind hij het niet leuk. Boeiend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je je niet goed voelt bij (onbekende) mensen doe daar dan iets aan inplaats van af te geven op stappen.
Inderdaad zeg. Ik vind het sowieso vreemd dat je op je 16e niet uit mag van je ouders en ze jou constant controleren, kom op zeg. Laat je kinderen eens vrij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als jij je zo afhankelijk van anderen blijft opstellen woon je op je 40ste nog thuis.
Zo kan het dus ook: morgen naar (plek ver van huis) gaan ?
Er zijn zoveel verschillende manieren qua uitgaan, vergeet dat niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben een aantal keer uit geweest, maar ik vind er gewoon echt niets aan. Ik heb het de hele avond niet naar mijn zin. Of ik sta in een hoekje of ik probeer krampachtig dichtbij degene te blijven die me mee nam. IK vind het echt helemaal niets.
Even ter informatie: DAT ZIJN NIET ZOMAAR MENSEN, het zijn mijn OUDERS. Weet je wel, die ervoor zorgen dat ik niet bij jeugdzorg enzovoorts terecht kom? En ik ben met alle liefde zo snel mogelijk weg van huis hoor...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als jij je zo afhankelijk van anderen blijft opstellen woon je op je 40ste nog thuis.
Zo kan het dus ook: morgen naar (plek ver van huis) gaan ?
Sommige ouders zijn nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:27 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Ik vind het sowieso vreemd dat je op je 16e niet uit mag van je ouders en ze jou constant controleren, kom op zeg. Laat je kinderen eens vrij.
Het punt zit 'm ook niet in het uitgaan. Het punt zit erin dat dat 25 kilometer verderop is in Eindhoven!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Sommige ouders zijn nou eenmaal zo.
Dat snappen jullie waarschijnlijk niet omdat jullie niet zo zijn opgevoed, maar goed.
Mijn vader was ook zo'n zeikerd hoor (teveel opsporing verzocht gekeken of wat dan ook), ik luisterde alleen niet en ik deed het stiekem door middel van te zeggen: ik slaap vanavond bij die en die, wat ook zo was.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat snappen jullie waarschijnlijk niet omdat jullie niet zo zijn opgevoed, maar goed.
Ja maar sommigen gaan daadwerkelijk bellen en uitpluizen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mijn vader was ook zo'n zeikerd hoor (teveel opsporing verzocht gekeken of wat dan ook), ik luisterde alleen niet en ik deed het stiekem door middel van te zeggen: ik slaap vanavond bij die en die, wat ook zo was.
Dan ga je lekker zuipen bij een paar mensen thuis met zijn 12en.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:33 schreef Newbie114 het volgende:
Oh tevens haat ik grote mensenmenigtes...
Dus jullie kunnen niet normaal volwassen een gesprek voeren met als onderwerp:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh god, komt me bekend voor. Gek, mijn broertje mag het altijd welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
"Als ik niet bereikbaar ben dan heeft dat een reden"quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar sommigen gaan daadwerkelijk bellen en uitpluizen.
Mijn ma valt enigszins mee die wil die nummers wel hebben maar alleen voor het geval dat ik niet bereikbaar ben op mijn eigen nummer.
Ik ook, in theorie. Maar in de praktijk bepalen je ouders gewoon wat er gebeurt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:27 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Ik vind het sowieso vreemd dat je op je 16e niet uit mag van je ouders en ze jou constant controleren, kom op zeg. Laat je kinderen eens vrij.
Dan sta jij toch ook niet open voor wat je ouders willen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:37 schreef formerjellybean het volgende:
Als je strenge ouders hebt gaat dat wat moeilijker denk die staan niet zo open voor wat de kinderen willen
Ouder of jonger? Ik vrees dat jij de oudste thuis bentquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:36 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens heb ik 2 broertjes en een zusje, voor de geïntresseerden.
Dit gesprek heb ik al 3 maanden gevoerd met mijn moeder hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dus jullie kunnen niet normaal volwassen een gesprek voeren met als onderwerp:
"Ik ben een 16jarige jongen, ik wil meer vrijheid, waarom geven jullie die niet?"
"ik krijg nu namelijk de neiging om dingen stiekem/achter jullie rug te doen. Als we het gewoon kunnen hebben over waar de grenzen liggen en hoe die gaan op schuiven dan hoop ik dit te voorkomen."
"Willen jullie soms dat ik word als al die standaard studentjes die zich kapot zuipen/neuken/blowen in het eerste jaar dat ik ga studeren?, nee? Dan is dit een goed moment om de teugels iets losser te laten."
"Ik ben jullie enigst kind, ik wil niet beweren dat ik beter weet hoe ik kinderen moet opvoeden dan jullie maar zijn jullie nooit bang dat wanneer ik op mijn eigen benen kom te staan dat ik de plotselinge vrijheid misbruik?"
Trek die regels & haar opvoedkundig gedrag in twijfel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit gesprek heb ik al 3 maanden gevoerd met mijn moeder hoor.
Toen zei ze nog "je woont in mijn huis onder mijn regels, klaar"
Inmiddels is ze zich normaal gaan gedragen.
Hoeft niet meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Trek die regels & haar opvoedkundig gedrag in twijfel.
Dit wel ja. Op mijn 15e en 16e wou niemand uit mijn klas alcohol, nu drinkt bijna iedereen zich helemaal lam, doen ze aan 'adje des', elke keer dat we iets afspreken drankspelletjes enzo. Als ik een keer geen zin heb om te zuipen weten ze gelijk niet meer wat ze moeten doen. Ik vind zuipen leuk en drankspelletjes ook, zo af en toe, maar mensen die nu opeens gaan zuipen 'omdat ik student ben', maar daarvoor nog nooit een druppel alcohol op hebben vind ik ook wel een beetjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:35 schreef Flepke het volgende:
"Willen jullie soms dat ik word als al die standaard studentjes die zich kapot zuipen/neuken/blowen in het eerste jaar dat ik ga studeren?, nee? Dan is dit een goed moment om de teugels iets losser te laten."
Dan was dat voor jou niet genoeg en was er meer nodigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb op een gegeven moment zo'n training gehad en daar heb ik blijkbaar helemaal niets aan gehadDit is een heel moeilijk probleem. Heb je zelf kinderen?
Niet slim om hier te meldenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:36 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens heb ik 2 broertjes en een zusje, voor de geïntresseerden.
Laat je begrip van de Nederlandse taal je weer in de steek? Het verkleindwoord -(t)je(s) wil zeggen dat het iets kleiners is dan jij zelf. En aangezien het hier niet waarschijnlijk is dat het om een verschil in grootte gaat, lijkt me dat ik de oudste ben ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ouder of jonger? Ik vrees dat jij de oudste thuis bent
Ik zeg ook schoonzusje. Het verschil is maar liefst 13 jaar. Zij is ouder.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Laat je begrip van de Nederlandse taal je weer in de steek? Het verkleindwoord -(t)je(s) wil zeggen dat het iets kleiners is dan jij zelf. En aangezien het hier niet waarschijnlijk is dat het om een verschil in grootte gaat, lijkt me dat ik de oudste ben ja.
Sjjt ik probeer mensen belachelijk te makenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zeg ook schoonzusje. Het verschil is maar liefst 13 jaar. Zij is ouder.
Wat is dit nou weer voor een kut reactie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Laat je begrip van de Nederlandse taal je weer in de steek? Het verkleindwoord -(t)je(s) wil zeggen dat het iets kleiners is dan jij zelf. En aangezien het hier niet waarschijnlijk is dat het om een verschil in grootte gaat, lijkt me dat ik de oudste ben ja.
schrijf dan geen verkleindwoordje, dan word je misschien serieus genomenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sjjt ik probeer mensen belachelijk te maken![]()
Maar dat zijn uitzonderingen.
Die is zo lullig.quote:
Dat dus. Autisten die alles letterlijk nemen....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zeg ook schoonzusje. Het verschil is maar liefst 13 jaar. Zij is ouder.
Ooohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig ben ik niet allang geïrriteerd door jouw opmerkingen om maar gewoon schijt te hebben aan mijn ouders. En ja ik weet ook dat ik ben blijven reageren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een kut reactie?
Wellicht, maar ik twijfel daarom aan de effectiviteit van zoiets.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan was dat voor jou niet genoeg en was er meer nodig
dat kan toch gewoon
Nee ik werk met kinderen en ben hier voor opgeleid dus je mag mijn woorden wel gewoon aannemen hoor ook al heb ik ze niet
Ik weet hetquote:
Ooh het gaat weer over mij zo te zienquote:
Tnxquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:53 schreef Sinji het volgende:
Catbert, feli met je dochter![]()
Trouwens, over die filmpjes. Het is heel simpel, als je een vrouw aan het lachen krijgt heb je de helft van de strijd al gewonnen. Sommige meiden kunnen de humor wel waarderen anderen niet. De meiden die dit soort humor als beledigend of creepy zien zijn toch geen fuck aan.
Vrouwen die vanuit het bankperspectief hun closedmindedness ventileren tellen niet.quote:
Please don't feed this guy!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ooh het gaat weer over mij zo te zien![]()
Vertel wat heb ik gemist
trust me ik reageer zo ook irlquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vrouwen die vanuit het bankperspectief hun closedmindedness ventileren tellen niet.
Sorry, ik maakte weer slechte voor de hand liggende grapjes over meisjes van 12quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ooh het gaat weer over mij zo te zien![]()
Vertel wat heb ik gemist
Kan best, maar er zijn dus ook genoeg dames die wel reageren. Gelukkigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
trust me ik reageer zo ook irl
en anders test je me maar
en als je dat niet wil doen ook niet blijven raden naar wat ik wel of niet zou doen (ik denk namelijk ook dat ik dat zelf net wat beter in kan schatten)
Is iets pools. Ik gok op iets in de richting van vrijheid van meningsuiting: ik mag alles zeggen / hou je bek oidquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:14 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand bekent met straattaal en weet wat prasy6 betekent ??
Ok waar woont je huis?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
trust me ik reageer zo ook irl
en anders test je me maar
Ik zou ook liever geen kinderen willen om die reden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik twijfel daarom aan de effectiviteit van zoiets.
Het is niet slecht bedoeld, maar ik ben benieuwd wat in zo'n geval zou kunnen helpen, misschien is iemand anders daar nog mee te redden.
Ik wil om die reden ook nooit kinderen. Ik wil niet dat iemand zich net zo rot moet voelen als ik zonder dat ik een oplossing heb waarmee ik hem/haar kan helpen.
Ik weet niet precies wat voor opleiding je hebt gedaan natuurlijk, maar als jij zegt dat je er verstand van hebt dan geloof ik je wel.
Of je doet eerst zelf even iets aan je problemen voordat je kinderen neemt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou ook liever geen kinderen willen om die reden.
Wie weet worden ze net als ik en voelen ze zich hun hele jeugd ongelukkig en abnormaal.
En als het niet zo is schamen ze zich alleen maar voor mij, of kan ik ze niet de sociaal-emotionele opvoeding geven die ze verdienen.
Klinkt allemaal erg pessimistisch.. in jouw ogen misschien realistisch. Maar handig als je eerst je eigen issues oplost voordat je kinderen neemtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie weet worden ze net als ik en voelen ze zich hun hele jeugd ongelukkig en abnormaal.
En als het niet zo is schamen ze zich alleen maar voor mij, of kan ik ze niet de sociaal-emotionele opvoeding geven die ze verdienen.
Dat zou best eens kunnen , ik zag namelijk verrot stuk en naar de klote prasy6 dus ik denk dan zoiets als hou je bek . Echt waarom praten sommige mensen in slangquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Is iets pools. Ik gok op iets in de richting van vrijheid van meningsuiting: ik mag alles zeggen / hou je bek oid
Van die kinderschoentjes alleen al zorgen voor Dawwww momenten, laat staan dit jochie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg pessimistisch.. in jouw ogen misschien realistisch. Maar handig als je eerst je eigen issues oplost voordat je kinderen neemt
Wil uiteindelijk ook kinderen, maar waarschijnlijk over 20 jaar pas![]()
Maar wees eerlijk, wil je niet zo'n klein ventje. Daawwww:
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg pessimistisch.. in jouw ogen misschien realistisch. Maar handig als je eerst je eigen issues oplost voordat je kinderen neemt
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik verder niet overdreven hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel eerlijk , dan mogen jullie eerder wat positiever in leven leren staan , tuurlijk heeft lelijke momenten maar ook mooie dingen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je veul jonger geschat johquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb nooit kinderen gewild en wil nog steeds niet maar ik ben ook al 38, ik vind kinderen heel leuk van een ander dan kan ik ze als lastig zijn altijd nog de deur uitwerken.
Dat hoor ik heel vaak, zie er jonger uit en doe gewoon nog steeds waar ik zin in heb dus gewoon jong van geest ookquote:
Juist, kree kan wat van je lerenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat hoor ik heel vaak, zie er jonger uit en doe gewoon nog steeds waar ik zin in heb dus gewoon jong van geest ook
Klopt, zo denk ik er ook over. Ik ben bang dat het alleen maar een kleine versie van mij zou zijn en ik wil gewoon niet dat ze zo ongelukkig zullen zijn als ik. Ik kan niet garanderen dat ik hun problemen kan oplossen en ik wil gewoon niet dat ze een rotleven zullen hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij heb ik verder niet overdreven hoor.
Als mijn kinderen op mij lijken zullen ze in elk geval voordat ze met hun problemen leren omgaan door een rottijd heen moeten, dat gun ik ze gewoon niet. Bovendien zou ik niet om kunnen gaan met de onvoorspelbaarheid van leven die het hebben van een kind met zich meebrengt. Er zijn al genoeg kinderen op de wereld, ik denk dat andere mensen er geschikter voor zijn dan ik, al zou ik al mijn problemen oplossen.
Ik zou willen dat die mooie momenten eens aanbraken, maar dan alsnog; als ik bij voorbaat weet dat mijn kind ook ongelukkig zal zijn en zich ook 6 jaar zo diep ongelukkig en alleen zal voelen dan wil ik niet dat het geboren wordt. Ik gun dat echt mijn ergste vijand niet eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heel eerlijk , dan mogen jullie eerder wat positiever in leven leren staan , tuurlijk heeft lelijke momenten maar ook mooie dingen.
Dit gaat nu heel onaardig klinken maar als je zo'n houding hebt snap ik dat het daten niet gaat. Er komt ontzettend veel doom en gloom uit . Als je zo'n houding naar mensen blijft hebben en over jezelf dan ben je gewoon ook niet de leukste om mee om te gaan en dan snap ik dat er mensen afhaken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Klopt, zo denk ik er ook over. Ik ben bang dat het alleen maar een kleine versie van mij zou zijn en ik wil gewoon niet dat ze zo ongelukkig zullen zijn als ik. Ik kan niet garanderen dat ik hun problemen kan oplossen en ik wil gewoon niet dat ze een rotleven zullen hebben.
[..]
Ik zou willen dat die mooie momenten eens aanbraken, maar dan alsnog; als ik bij voorbaat weet dat mijn kind ook ongelukkig zal zijn en zich ook 6 jaar zo diep ongelukkig en alleen zal voelen dan wil ik niet dat het geboren wordt. Ik gun dat echt mijn ergste vijand niet eens.
Het is geen medelijden met mezelf, maar met eventuele kinderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:46 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
Flepke zorgt er wel voor dat jullie niet verdrinken in zelfmedelijden.
QFTquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:49 schreef Flepke het volgende:
Als je niet eens jezelf kunt vermaken, vertrouwen en kunt liefhebben dan moet je dat zeker niet van andere verwachten.
Ik weet dat ook, maar eigenlijk weet ik ook niet hoe ik een betere ouder kan zijn dan mijn ouders zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar inmiddels denk ik zo, ik weet nu hoe ik niet wil dat mijn kinderen leven.
Snap wel wat je bedoelt, maar ik moet zeggen dat ik normaal dit soort dingen niet zeg. In de echte wereld blijven deze uitspraken binnen gedachten en komen ze niet mijn mond uit. Als het goed is zouden mensen dit niet aan mij moeten merken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:47 schreef formerjellybean het volgende:
Dit gaat nu heel onaardig klinken maar als je zo'n houding hebt snap ik dat het daten niet gaat. Er komt ontzettend veel doom en gloom uit . Als je zo'n houding naar mensen blijft hebben en over jezelf dan ben je gewoon ook niet de leukste om mee om te gaan en dan snap ik dat er mensen afhaken.
Neem dat maar niet te snel aan. Mind and body is connected. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je zelf veel zelfvertrouwen uit zult stralen met zo'n state of mindquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat ook, maar eigenlijk weet ik ook niet hoe ik een betere ouder kan zijn dan mijn ouders zijn.
[..]
Snap wel wat je bedoelt, maar ik moet zeggen dat ik normaal dit soort dingen niet zeg. In de echte wereld blijven deze uitspraken binnen gedachten en komen ze niet mijn mond uit. Als het goed is zouden mensen dit niet aan mij moeten merken.
Wat dacht je van beginnen bij de allereerste stap? Weten dat je kind een masker kan dragen, en hier dus door heen kijken? Je kind een dusdanig veilig gevoel geven dat hij met je kan praten, en niet dat hij denkt dat hij je teleurstelt of (in mijn geval) je uitlacht?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat ook, maar eigenlijk weet ik ook niet hoe ik een betere ouder kan zijn dan mijn ouders zijn.
klopt, doet ie ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Neem dat maar niet te snel aan. Mind and body is connected. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je zelf veel zelfvertrouwen uit zult stralen met zo'n state of mind
QFTquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Neem dat maar niet te snel aan. Mind and body is connected. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je zelf veel zelfvertrouwen uit zult stralen met zo'n state of mind
Voordat je jezelf druk maakt over de opvoeding van je eventuele toekomstige kind zou ik me eerst focussen op het vormen van een eventuele relatie & het behouden van relaties.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat dacht je van beginnen bij de allereerste stap? Weten dat je kind een masker kan dragen, en hier dus door heen kijken? Je kind een dusdanig veilig gevoel geven dat hij met je kan praten, en niet dat hij denkt dat hij je teleurstelt of (in mijn geval) je uitlacht?
Dat raad ik hem toch ook niet aan? Hij maakt een opmerking en daar reageer ik op, bemoei je er niet meequote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Voordat je jezelf druk maakt over de opvoeding van je eventuele toekomstige kind zou ik me eerst focussen op het vormen van een eventuele relatie & het behouden van relaties.
Om nou meteen na een paar maanden aan kinderen te beginnen in je eerste serieuze relatie word niemand vrolijk van.
Nou, dankjewelquote:
Positiever in het leven staan, meer ondernemen.quote:
Ik zat ook te twijfelenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou, dankjewel![]()
Nou is het wel zo dat ik jou meer heb laten merken dan een gemiddeld persoon, maar aan de andere kant heb je mij ook gezien in een groep en ik ga ervan uit dat je daar je oordeel op baseert.
Wat doe ik fout?
Oh dan had ik hem moeten quotenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat raad ik hem toch ook niet aan? Hij maakt een opmerking en daar reageer ik op, bemoei je er niet mee
Ten eerste door je te concentreren op hoe jij je masker beter kunt dragenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou, dankjewel![]()
Nou is het wel zo dat ik jou meer heb laten merken dan een gemiddeld persoon, maar aan de andere kant heb je mij ook gezien in een groep en ik ga ervan uit dat je daar je oordeel op baseert.
Wat doe ik fout?
RUNNNNquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Voordat je jezelf druk maakt over de opvoeding van je eventuele toekomstige kind zou ik me eerst focussen op het vormen van een eventuele relatie & het behouden van relaties.
Om nou meteen na een paar maanden aan kinderen te beginnen in je eerste serieuze relatie word niemand vrolijk van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ten eerste door je te concentreren op hoe jij je masker beter kunt dragen. Probeer eerst je interne gevoelens op een rijtje te krijgen. Het is erg jammer dat je zelf geen hulp ervaart van professionelen. Want het kan veel baat hebben denk ik.
Ik weet niet precies wat je bedoelt. Maar het is voor mij ook lastig om mezelf of anderen te beoordelen op wat diegene doet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zat ook te twijfelenIk ken je beter, en bij mij kun je ongetwijfeld jezelf zijn maar ik baseerde mijn uitspraak inderdaad op die avond in de groep. Je maakt je te onzichtbaar, alsof je niet gezien wílt worden.
Dankjewel, dat is toch bemoedigend.quote:Verder ben je gewoon gezellig en leuk hoor
Werkt 'fake it till you make it' hier niet? Ik probeer om zo normaal mogelijk op mensen over te komen als ik kan, ik hoop dat dat ertoe leidt dat mensen me aardig zullen vinden en wie weet word ik gelukkiger van die mensen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:58 schreef Sinji het volgende:
Probeer eerst je interne gevoelens op een rijtje te krijgen. Het is erg jammer dat je zelf geen hulp aanvaard van professionelen. Want het kan veel baat hebben denk ik.
Mij is ooit gevraagd of ik nog iets wist van mijn geboortequote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is trouwens de bedoeling dat je allemaal bespreekt met een psycholoog?
Want ik ben daar dus heen geweest en het voelde niet echt alsof het wat hielp mijn situatie en problemen uit te leggen, ze luisterde alleen maar en vroeg rare dingen. Maar wat schiet ik er eigenlijk mee op?
Who gives a fuck? Lekker boeien ofdat ze jou mogen? Zoniet is het niet jou probleem en hebben zij niet alles op orde.quote:[..]
Werkt 'fake it till you make it' hier niet? Ik probeer om zo normaal mogelijk op mensen over te komen als ik kan, ik hoop dat dat ertoe leidt dat mensen me aardig zullen vinden en wie weet word ik gelukkiger van die mensen.
Ik zou alleen dingen vertellen die jij wilt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Want ik ben daar dus heen geweest en het voelde niet echt alsof het wat hielp mijn situatie en problemen uit te leggen, ze luisterde alleen maar en vroeg rare dingen. Maar wat schiet ik er eigenlijk mee op?
En hoe was die?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mij is ooit gevraagd of ik nog iets wist van mijn geboorte
Maar over het algemeen is waar een psych heen wil, pas in een paar sessies duidelijk.
Wat beschouw jij als rare vragen dan?
Dat je je verhaal vertelt aan iemand die verstand heeft van de menselijke psyche en het menselijke gedrag en zo samen proberen tot een betere situatie te komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Maar je was er toch zelf bij je geboortenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat ik wat herinnerde?
Weet jij elke minuut, elke seconde van je leven nog?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar je was er toch zelf bij je geboorten
Bij alles wat ik vertelde vroeg ze wat voor 'gevoel ik er bij had' toen het gebeurde, ik had na vier keer zoiets van: weet ik het, dat is toch helemaal niet relevant? Ik weet dat ik niet precies weet hoe de menselijke psyche werkt, maar die van mij werkt toch op behoorlijk wat meer rationaliteit, ik vraag me echt niet bij alles af hoe het voelt, dat verandert toch niets aan de situatie zelf.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mij is ooit gevraagd of ik nog iets wist van mijn geboorte
Maar over het algemeen is waar een psych heen wil, pas in een paar sessies duidelijk.
Wat beschouw jij als rare vragen dan?
Zal wel een strikvraag ofzo zijn. Natuurlijk weet niemand daar het antwoord op (beperking van het menselijk brein op die leeftijd) maar het laat zien ofdat je daar over hebt nagedacht (reactie snelheid), hoe fucked up je bent (Ja, ik werd geboren in een zwarte kamer met doktoren die me pijn deden). Hoe graag je aan jezelf je wilt werken (nee wat is dat nou voor een domme vraag) vs (Nee, mijn eerste herinnering is pas vanaf mijn 4de levens jaar toen X)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Weet jij elke minuut, elke seconde van je leven nog?
Klinkt als een evaluatie. Psycholoog wil een beeld van je krijgen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij alles wat ik vertelde vroeg ze wat voor 'gevoel ik er bij had' toen het gebeurde, ik had na vier keer zoiets van: weet ik het, dat is toch helemaal niet relevant? Ik weet dat ik niet precies weet hoe de menselijke psyche werkt, maar die van mij werkt toch op behoorlijk wat meer rationaliteit, ik vraag me echt niet bij alles af hoe het voelt, dat verandert toch niets aan de situatie zelf.
Bovendien heb ik al praatpalen genoeg, en aan feedback op mijn gedrag van mensen die me kennen heb ik denk ik meer dan aan die van een psychologe die niet zo goed als mijn vrienden weet hoe ik denk. Ook vond ze me vrij normaal overkomen en vond ze het niet nodig dat ik terugkwam, dus zal dit bezoek wel compleet nutteloos zijn geweest.
Denk eerder triggeren tot nadenken ipv op de automatische piloot situaties ondergaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt als een evaluatie. Psycholoog wil een beeld van je krijgen?
Dat jij geen gevoelens hebt in bepaalde situaties waar je ze wel zou moeten hebben lijkt me relevant aan de diagnose.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij alles wat ik vertelde vroeg ze wat voor 'gevoel ik er bij had' toen het gebeurde, ik had na vier keer zoiets van: weet ik het, dat is toch helemaal niet relevant? Ik weet dat ik niet precies weet hoe de menselijke psyche werkt, maar die van mij werkt toch op behoorlijk wat meer rationaliteit, ik vraag me echt niet bij alles af hoe het voelt, dat verandert toch niets aan de situatie zelf.
Als jij een masker op zet en er vanuit gaat dat het nutteloos was & er van uit gaat dat eventuele volgende gesprekken nutteloos zullen zijn dan kan ik je verzekeren dat ze dat ook zullen zijn.quote:Bovendien heb ik al praatpalen genoeg, en aan feedback op mijn gedrag van mensen die me kennen heb ik denk ik meer dan aan die van een psychologe die niet zo goed als mijn vrienden weet hoe ik denk. Ook vond ze me vrij normaal overkomen en vond ze het niet nodig dat ik terugkwam, dus zal dit bezoek wel compleet nutteloos zijn geweest.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Weet jij elke minuut, elke seconde van je leven nog?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet zelf niet eens meer wat ik gisteren deed
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik heb al meteen wel duidelijk gemaakt dat ik dat soort vragen niet kon beantwoorden omdat ik nu eenmaal niet echt dingen voel bij gebeurtenissen. Ze ging er wel mee door, terwijl ik de hele tijd geen antwoord kon geven, dus ik had niet echt het idee dat er goed naar me geluisterd werd. Ze vond ook niet dat mijn situatie erg genoeg was voor een vervolgafspraak, dus blijkbaar vond ze dat ze me al goed genoeg kende nu.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt als een evaluatie. Psycholoog wil een beeld van je krijgen?
Wanneer zet ik een masker op dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat jij geen gevoelens hebt in bepaalde situaties waar je ze wel zou moeten hebben lijkt me relevant aan de diagnose.
[..]
Als jij een masker op zet en er vanuit gaat dat het nutteloos was & er van uit gaat dat eventuele volgende gesprekken nutteloos zullen zijn dan kan ik je verzekeren dat ze dat ook zullen zijn.
Het is natuurlijk belachelijk om te denken dat willekeurige mensen in je omgeving meer mensen kennis hebben dan een gemiddeld psycholoog.
Je trekt de expertise van iemand in twijfel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer zet ik een masker op dan?
Volgens mij ben ik juist redelijk mezelf, ook richting anderen.
Dat gebeurde bij dus ook. Van hoe voelde je toen je dit gebeurden. Etc. Geen idee ik kan dat niet uitleggen. Of ik gaf een antwoord waar mijn behandelaar niets mee kon. Dat is zo een aantal gesprekken zo doorgegaan. Heel frustrerend omdat ik het idee had de gesprekken nergens heen gingen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb al meteen wel duidelijk gemaakt dat ik dat soort vragen niet kon beantwoorden omdat ik nu eenmaal niet echt dingen voel bij gebeurtenissen. Ze ging er wel mee door, terwijl ik de hele tijd geen antwoord kon geven, dus ik had niet echt het idee dat er goed naar me geluisterd werd. Ze vond ook niet dat mijn situatie erg genoeg was voor een vervolgafspraak, dus blijkbaar vind ze dat ze me al goed genoeg kende nu.
Nu ga ik even een heel leuk doemscenario geven, opgegeven moment gaan mensen je mijden omdat je steeds een praatpaal zoekt voor je problemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bovendien heb ik al praatpalen genoeg, en aan feedback op mijn gedrag van mensen die me kennen heb ik denk ik meer dan aan die van een psychologe die niet zo goed als mijn vrienden weet hoe ik denk. Ook vond ze me vrij normaal overkomen en vond ze het niet nodig dat ik terugkwam, dus zal dit bezoek wel compleet nutteloos zijn geweest.
Dat was omdat ik uit observatie waarnam dat ze niet luisterde naar wat ik zei over vragen die geen nut hadden in mijn geval, en waar ze toch mee doorging, wat naar mijn mening niet laat blijken dat ze het erg serieus nam. Psychologen zijn ook maar mensen, waarvan je de expertise best in twijfel mag trekken als je dat nodig acht. Verder wil ik best eerlijk over mezelf blijven tegen aar hoor, ik ga alleen geen ongegrond positivisme jegens zo'n gesprekkencyclus aannemen als ik zelf heb geconcludeerd dat het tegendeel juister zou zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je trekt de expertise van iemand in twijfel.
Handig in een relatiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:26 schreef Flepke het volgende:
@formerjellybean, herkenbaar inderdaad,hoor het wel eens vaker van vrouwen ja.
Verder heb ik het nooit meegemaakt ik ben geen geschikte praatpaal, ik kan geen serieus gesprek van langer dan 10 minuten voeren.
Als jij zo goed weet welke vragen wel en niet nuttig zijn, waarom ga je dan zelf niet psychologie studeren?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was omdat ik uit observatie waarnam dat ze niet luisterde naar wat ik zei over vragen die geen nut hadden in mijn geval, en waar ze toch mee doorging, wat naar mijn mening niet laat blijken dat ze het erg serieus nam. Psychologen zijn ook maar mensen, waarvan je de expertise best in twijfel mag trekken als je dat nodig acht. Verder wil ik best eerlijk over mezelf blijven tegen aar hoor, ik ga alleen geen ongegrond positivisme jegens zo'n gesprekkencyclus aannemen als ik zelf heb geconcludeerd dat het tegendeel juister zou zijn.
Wat een tsjappie:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Zelfs populaire mensen hebben sociale problemenhttp://www.nu.nl/achterkl(...)son-vaak-alleen.html
quote:Pistool
De acteur heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij zich ongemakkelijk voelt bij alle roem en grapt dat hij zich veiliger zou voelen als hij een pistool op zak mocht hebben.
“Ik wil graag goed leren vechten, omdat ik dan normaal over straat kan”, zegt hij tegen de krant. “Of ik neem een pistool. Ik zou me iets meer op mijn gemak voelen als ik rondloop met een stroomstootwapen. Maar maak je geen zorgen, ik probeer vechtpartijen zo veel mogelijk te vermijden.”
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:28 schreef Sinji het volgende:
Verdriet aanhoren?
Platonische vriendinnen: met mate
Seksuele vriendinnen: ben je shrink niet
Maar Myraela toch, eindelijk iemand gevonden met hetzelfde probleem!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:30 schreef Myraela het volgende:
Mensen hebben de neiging altijd uren tegen mij te gaan aanlullen over al hun problemen. Vind ik allemaal prima hoor. Maar zodra ik dan iets vertel is het wel fijn als ze ook eens luisteren.
Ja dat dus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maar Myraela toch, eindelijk iemand gevonden met hetzelfde probleem!
Zo was ik ooit eens ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus varius, velit ac adipiscing condimentum, sem nunc iaculis arcu, sollicitudin scelerisque velit orci eget diam. Quisque eget metus sit amet magna consectetur blandit. Duis quis diam vitae ante euismod interdum eu eget lacus. Donec blandit leo nec purus vehicula quis sollicitudin nunc blandit. Ut felis augue, viverra ut sodales at, elementum nec diam. Nunc nibh nisi, tempus at dignissim a, mattis tempor enim. Aliquam placerat, odio nec tincidunt gravida, est enim tempor erat, at cursus nunc ante nec lacus.
Suspendisse vehicula est et erat tincidunt mollis. Aliquam vitae est nisi. Vivamus ultricies lorem ac nibh pharetra mattis. Sed ac nulla purus. Sed sit amet justo non tellus dignissim malesuada. Nulla sit amet tortor sed libero porttitor fringilla id sit amet arcu. Phasellus auctor, elit ut adipiscing sollicitudin, nunc lorem luctus arcu, eu eleifend purus sem blandit nisi. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Nam rhoncus metus id sem faucibus nec tempor urna laoreet.
Praesent tincidunt malesuada urna, sed lobortis eros accumsan in. Pellentesque nec purus nec nisl laoreet semper nec mattis risus. Mauris eget arcu et quam adipiscing dapibus non id magna. Aliquam viverra turpis eget neque fermentum non aliquet libero rhoncus. Maecenas blandit congue nibh a placerat. Aliquam lacus nisi, sodales in scelerisque nec, bibendum quis felis. Cras sagittis, urna sed placerat hendrerit, lorem justo iaculis mauris, at condimentum mauris felis ac mi. Phasellus vestibulum venenatis neque, id blandit massa tempor vestibulum. Aliquam sodales, sem eu pretium imperdiet, sem tellus venenatis lacus, a tincidunt nibh eros nec tellus. Cras quis felis nec diam consectetur tincidunt nec eu magna. Maecenas lacus nunc, bibendum at lacinia sit amet, vehicula ut velit. Praesent molestie commodo commodo. Ut eget erat vel ligula rutrum tempor. Pellentesque commodo lacinia ipsum a convallis.
Quisque lorem nisl, vulputate sit amet placerat sed, laoreet eu massa. Mauris rhoncus placerat luctus. Nullam vestibulum, neque nec vehicula egestas, dolor lacus suscipit neque, eget viverra eros risus a odio. Vestibulum quis ultricies ipsum. Maecenas ultricies, justo at feugiat iaculis, eros ligula aliquam justo, in viverra sem odio vel erat. Nulla semper consectetur tellus ut accumsan. Aenean aliquam nisl a risus congue accumsan rhoncus erat cursus. Phasellus id tellus neque. Quisque massa diam, laoreet at luctus nec, viverra ut lorem.
Quisque varius lectus at felis mattis ultricies. Etiam suscipit tincidunt augue, ac congue lacus iaculis vitae. Integer id mauris erat. Nulla bibendum fermentum pharetra. Ut pharetra, urna id lacinia accumsan, metus risus malesuada enim, ac sodales nibh nulla sed felis. Vestibulum a tellus purus, quis molestie arcu. Suspendisse in justo at urna tincidunt fringilla nec quis felis. Duis ac sem id mauris dapibus congue ut non erat. Donec malesuada mattis varius. In hac habitasse platea dictumst. Nunc egestas blandit laoreet. Duis sed felis libero. Sed sagittis suscipit facilisis. In hac habitasse platea dictumst. Duis arcu arcu, porttitor nec hendrerit sit amet, commodo vitae metus. Pellentesque nec condimentum quam.
Dit dus:quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:28 schreef Sinji het volgende:
Verdriet aanhoren?
Platonische vriendinnen: met mate
Seksuele vriendinnen: ben je shrink niet
Tuurlijk jongen vandaar ook dat je nog single bentquote:
Zit je hem nou te beledigen met het feit dat hij single is?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen vandaar ook dat je nog single bent
Oja? trouwens single>maagdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen vandaar ook dat je nog single bent
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zit je hem nou te beledigen met het feit dat hij single is?
quote:
Zelfs al zou je het proberen dan zou je falen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenstel je voor iemand beledigen dat zou ik nooit doen.
Oja, jij was toch verkracht door een neger achter het CS?quote:[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zelfs al zou je het proberen dan zou je falen.
[..]
Oja, jij was toch verkracht door een neger achter het CS?
Beidequote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:45 schreef Supersoep het volgende:
Dat vroeg ik me nog wel een keer af, Tijnbrein. Is je ontmaagding gebaseerd op een man of een vrouw qua ervaring? Aangezien je allebei wel interessant vindt.
Ohrly?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beideik heb zowel met mannen als vrouwen seks gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Waarom lukte het toen wel en nu totaal niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beideik heb zowel met mannen als vrouwen seks gehad.
Toen had hij nog geld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waarom lukte het toen wel en nu totaal niet?
Mijn tietenteller ging net -234234 wat doe jequote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:51 schreef Sinji het volgende:
Anonieme ontmoetingen in recreatiepark tellen ook niet mee
Omdat ik toen en nu nog steeds opzoek was naar seks. Als je seks wil kan je dat altijd wel krijgen. Alleen een relatie met liefde en intimiteit dat is weer iets heel anders. En dat lukt helaas niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waarom lukte het toen wel en nu totaal niet?
Werk aan je bedprestaties. En/of aan de hoeveelheid leuke dingen die je onderneemt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik toen en nu nog steeds opzoek was naar seks. Als je seks wil kan je dat altijd wel krijgen. Alleen een relatie met liefde en intimiteit dat is weer iets heel anders. En dat lukt helaas niet.
In dit tempo is in no time het hele meubilair van dit topic ontmaagdquote:
Oh hi.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In dit tempo is in no time het hele meubilair van dit topic ontmaagd
Edit: Hai![]()
En hoe krijg je die ervaring? Juist door het te doen. Aan het laatste zal het niet liggenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Werk aan je bedprestaties. En/of aan de hoeveelheid leuke dingen die je onderneemt.
Het is evengoed wel een kip en het ei verhaal natuurlijk. Het zal ooit ergens een keer moeten gebeuren wil je er wat van kunnen lerenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe krijg je die ervaring? Juist door het te doen. Aan het laatste zal het niet liggen
+1 hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handig in een relatie![]()
Ik heb zelf ook vaak iemand gebruikt als praatpaal. Alleen dat had een tijdelijk effect ik kon mijn hart luchten maar het probleem werd daardoor niet opgelost.
Het is al gebeurdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het is evengoed wel een kip en het ei verhaal natuurlijk. Het zal ooit ergens een keer moeten gebeuren wil je er wat van kunnen leren
Dat kunnen we niet allemaal zeggenquote:
Neequote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet allemaal zeggen
Neuken, duhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Neuken, duh
bier, tieten of seks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Waarom nou weer ófquote:
Goedenavondquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
Zo, en waar hebben de vrouwen zich verstopt? Of gaan we nu met alleen maar kerels over vrouwen zwetsen?
Haiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |