SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
We zijn het grootste dorp in de buurt en om halfzat om 0100 nog 15 km te gaan fietsen is ook zo...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:12 schreef Flepke het volgende: [..] Haal ze dan over om een dorpje/stad verder te gaan stappen.
Ik zou niet teveel van dit soort filmpjes kijken, je voorraad broeken is vast niet onuitputtelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef Flepke het volgende:
Ik bedoel die gasten zijn toch briljant:
Regel een bobquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
We zijn het grootste dorp in de buurt en om halfzat om 0100 nog 15 km te gaan fietsen is ook zo...
Of je kijkt ze allemaal in dezelfde broek. Wordt wel een beetje vies dan, maar beter dan dat al je broeken vies zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel van dit soort filmpjes kijken, je voorraad broeken is vast niet onuitputtelijk.
looking for an upgradequote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
Hij hoeft niet meer te stappen toch?
Hij is de komende maand sowieso wel uitgehosseld.
Een knoop.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Of je kijkt ze allemaal in dezelfde broek. Wordt wel een beetje vies dan, maar beter dan dat al je broeken vies zijn.
Jij komt er wel. Fantastische oplossing ditquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Of je kijkt ze allemaal in dezelfde broek. Wordt wel een beetje vies dan, maar beter dan dat al je broeken vies zijn.
Uitgaan = niet alleen om vrouwen te zoenen/neuken hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
Binnenkort. Maar dan nog, moet eigenlijk een 'ervaren' bestuurder nuchter bijzitten en 'snachts controleert de politie vaak wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze mogen nog niet rijden denk ik
Als je het niet leuk vind en geen reden hebt om het doen is er ook geen nut om het te doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Uitgaan = niet alleen om vrouwen te zoenen/neuken hoor.
Gezelligheidquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Uitgaan = niet alleen om vrouwen te zoenen/neuken hoor.
?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vind en geen reden hebt om het doen is er ook geen nut om het te doen.
Doe jij dingen die je niet leuk vind als ze niet hoeven?quote:
Wat is er niet leuk aan uitgaan? Daar doelde ik op.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe jij dingen die je niet leuk vind als ze niet hoeven?
Dat hebben ze zelf net beschreven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk aan uitgaan? Daar doelde ik op.
Lees de posts uit het vorige topic danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ben ik blind?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf net beschreven.
Ik vind het wel leuk, maar ik zet net zo lief thuis.
Ligt er maar net aan met wie ik ga stappen.
Ah. Nee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lees de posts uit het vorige topic dan
Je zegt toch dat Flepke de komende maand niet meer uit hoeft omdat ie al voorzien is?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe jij dingen die je niet leuk vind als ze niet hoeven?
Ik heb een hekel aan grote groepen mensenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zeg dat Newbie niet meer uit hoeft te gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je zegt toch dat Flepke de komende maand niet meer uit hoeft omdat ie al voorzien is?
En hij zegt dan jawel want ik vind het leuk en het draait niet alleen om scoren
Dus hij vind het wel leuk en er is voor hem dus wel reden om te gaan
En aangezien jij het gesprekje begon als reactie op hem gaat het daar over
Ik had de wending waar het niet meer over flepke ging namelijk ook gemist
oooowquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg dat Newbie niet meer uit hoeft te gaan.
Blij dat ik voor mensen als excuus kan dienenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niks meer van.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vind om uit te gaan kan ik maar een andere reden verzinnen om het wel te doen: scoren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blij dat ik voor mensen als excuus kan dienen
" I wanna lick you from your head to your toes"quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blij dat ik voor mensen als excuus kan dienen
of om te werken aan je social skills in het algemeenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vind om uit te gaan kan ik maar een andere reden verzinnen om het wel te doen: scoren.
Heel simpel Flep:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niks meer van.
Tijd voor boeiendere zaken, wanneer ga je volleybal chick versieren?
Met hij is de komende maand wel uitgehosseld bedoel ik Newbie aangezien hij een vriendin heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
ik heb er maar een gezien maar ik vind ze irritant en creepyquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:31 schreef minibeer het volgende:
hou op met die dingen posten, ik ben ze nu allemaal aan het kijken. Wel smooth, die gasten
Newbie houdt niet van uitgaan en omdat hij nu toch al iemand gescoord heeft hoeft het ook niet meerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niks meer van.
Tijd voor boeiendere zaken, wanneer ga je volleybal chick versieren?
Niet zo ontwijken, ga je die volleybal chick nou nog versieren of niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel simpel Flep:
[..]
Met hij is de komende maand wel uitgehosseld bedoel ik Newbie aangezien hij een vriendin heeft.
Ik ontwijk je precies wanneer ik wil vriend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Niet zo ontwijken, ga je die volleybal chick nou nog versieren of niet?
Nouja, meestal reageren die meiden wel, dus dan is het smoothquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb er maar een gezien maar ik vind ze irritant en creepy
alles behalve smooth
Serieus als een man zo tegen mij zou doen
brrrrr
Volgens mij lopen er telkens ook heel veel voorbijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, meestal reageren die meiden wel, dus dan is het smoothAls het niet lukt is het creepy
Juist dat is het idee & daarom is het grappig. Zo creepy mogelijk over komen maar toch nog er vandoor gaan met een nummerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb er maar een gezien maar ik vind ze irritant en creepy
alles behalve smooth
Serieus als een man zo tegen mij zou doen
brrrrr
Zodat ze van je af zijn jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Juist dat is het idee & daarom is het grappig. Zo creepy mogelijk over komen maar toch nog er vandoor gaan met een nummer
En vrouwen daten je uit medelijden en ze neuken je als pityfuck zeker. Ga eens weg.quote:
Toch denk je dat je nooit zou reageren op die gasten, dat denken de meeste meiden, maar als je er een tegenkomt reageer je waarschijnlijk precies zoals zij hadden gepland. Wat ze doen is niets anders dan inspelen op reacties die bijna elke vrouw zal vertonen. Mensen zijn voorspelbaarder dan je denkt hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er telkens ook heel veel voorbij
Dus je krijgt die ene die of dronken of onzeker of gestoord is en/ of daddy issues heeft
Echt een win ja
Serieus de weg naar een serieuze relatie gaat echt niet via dit soort vreemde truucs
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch denk je dat je nooit zou reageren op die gasten, dat denken de meeste meiden, maar als je er een tegenkomt reageer je waarschijnlijk precies zoals zij hadden gepland. Wat ze doen is niets anders dan inspelen op reacties die bijna elke vrouw zal vertonen. Mensen zijn voorspelbaarder dan je denkt hoor.
Aha het is een soort challengequote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Juist dat is het idee & daarom is het grappig. Zo creepy mogelijk over komen maar toch nog er vandoor gaan met een nummer
Zolang je maar niet krabtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Aha het is een soort challenge
Niet mijn hobbie maar ieder zijn ding
En dan nog zou ik je smacken
I dare anyone to tryquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch denk je dat je nooit zou reageren op die gasten, dat denken de meeste meiden, maar als je er een tegenkomt reageer je waarschijnlijk precies zoals zij hadden gepland. Wat ze doen is niets anders dan inspelen op reacties die bijna elke vrouw zal vertonen. Mensen zijn voorspelbaarder dan je denkt hoor.
Exact.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I dare anyone to try
Serieus
En echt niet elke vrouw gaat er op in
Alleen al in die 2 seconden die ze telkens laten zien lopen er 10 voorbij die er niet op in gaan
Kun je nagaan hoeveel er voorbij zijn gelopen wat ze weg hebben geknipt
Tuurlijk, ze zijn er ook uren mee bezig. Maar het grappige is juist dat ze met die rare shit die ze uitkramen toch nog meisjes versieren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I dare anyone to try
Serieus
En echt niet elke vrouw gaat er op in
Alleen al in die 2 seconden die ze telkens laten zien lopen er 10 voorbij die er niet op in gaan
Kun je nagaan hoeveel er voorbij zijn gelopen wat ze weg hebben geknipt
Wat vinden mensen nou eigenlijk precies zo tof aan stappen vraag ik me weleens af?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:
Stappen is gewoon tof. Ik ga eigenlijk nooit met het idee dat ik iemand ga versieren.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef Catbert het volgende:
Gister is onze dochter geboren! Ze heet EmmaHet gaat super goed met zowel dochter als moeder, zelf ben ik nog een beetje ondersteboven
Ik moet zeggen dat het voor mij andersom is, ik ben in computers gerold omdat ik niet meer naar buiten wilde omdat ik heel erg gepest werd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
Nou als je kind geen sociale vaardigheden leert omdat ie al zijn tijd op internet door brengt vind ik dat op zijn minst zorgelijk
Maar hoe zou jij erover denken als ze dat zou doen omdat ze geen echte vriendinnen zou hebben?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:18 schreef Catbert het volgende:
Ik ben ook tegen langdurig chatten e.d. online. Als ze met een vriendinnetje een uur wil praten stapt ze maar lekker op de fiets
Maar als zo'n kind gepest wordt en niets anders zou doen? Ik weet dat als mijn ouders me hadden gedwongen om andere dingen te doen dat ik dan meer was gaan lezen en puzzelen. La mijn ouders me hadden gedwongen om naar buiten te gaan dan was ik uren in de brandgang gaan zitten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
Een kind word niet geboren zonder sociale vaardigheden die worden dan niet aangeleerd
En dat kun je bij een kind nog prima corrigeren
Als je als ouder dan mee gaat in dat hele dag op internet zitten laat je in mijn ogen nogal een steek vallen qua opvoeding
Als je als jong iemand (echt jong bedoel ik dan, wanneer de meeste hun eerste stapjes zetten op het gebied van verkering) niet mee kunt met je leeftijdsgenoten en daarom jezelf 'verstopt' op internet om wel mee te kunnen praten etc maar niet daad werkelijk sociaal contact zonder internet aan te gaan vind ik dat zeer zeker een teken aan de wand
Die gasten kan je eerder cabaretiers noemen dan "pua"quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Exact.
Pua is bedacht om eenzame losers geld uit de zak te kloppen. Sneue is dat ze er ook nog intrappen ook.
Nieuwe mensen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat vinden mensen nou eigenlijk precies zo tof aan stappen vraag ik me weleens af?
Als ik 10 vrouwen in de kroeg heel direct vraag of ze met mij naar bed willen, krijg ik 9 klappen en 1 gaat er mee. Wil nou niet zeggen dat ik zo enorm toffe gozer benquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze zijn er ook uren mee bezig. Maar het grappige is juist dat ze met die rare shit die ze uitkramen toch nog meisjes versieren.
"im going to fist pump the shit out of you"quote:
Ja maar als ik 100 mannen geil in hun oor fluister 'noem me strijkijzer en ik ga met je mee naar huis' hou ik ook mijn hart vast voor hoeveel er strijkijzer terug fluisterenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze zijn er ook uren mee bezig. Maar het grappige is juist dat ze met die rare shit die ze uitkramen toch nog meisjes versieren.
Dit is gewoon echt waar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar als zo'n kind gepest wordt en niets anders zou doen? Ik weet dat als mijn ouders me hadden gedwongen om andere dingen te doen dat ik dan meer was gaan lezen en puzzelen. La mijn ouders me hadden gedwongen om naar buiten te gaan dan was ik uren in de brandgang gaan zitten.
Op het moment dat je ziet dat je kind pijn heeft door hoe andere kinderen tegen hem doen, wat moet je dan doen? Juist een toevluchtsoord bieden lijkt in elk geval een van de liefste dingen die je kan doen.
Nieuwe mensen? Zoals ik het zie lijken dat altijd dezelfde kliekjes overal te zijn die elkaar ook allemaal al kennen.quote:
Omdat mensen in groepen staan te praten betekent het niet dat ze bff zijn ofzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Nieuwe mensen? Zoals ik het zie lijken dat altijd dezelfde kliekjes overal te zijn die elkaar ook allemaal al kennen.
Mensen hebben oren waar je in kunt praten enzo.quote:En je komt die nieuwe mensen dan tegen in een omgeving waar geen zinvol gesprek te voeren is door de harde baggermuziek.
Kinderen worden gepest met een redenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat vinden mensen nou eigenlijk precies zo tof aan stappen vraag ik me weleens af?
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
Ik moet zeggen dat het voor mij andersom is, ik ben in computers gerold omdat ik niet meer naar buiten wilde omdat ik heel erg gepest werd.
[..]
Maar hoe zou jij erover denken als ze dat zou doen omdat ze geen echte vriendinnen zou hebben?
[..]
Maar als zo'n kind gepest wordt en niets anders zou doen? Ik weet dat als mijn ouders me hadden gedwongen om andere dingen te doen dat ik dan meer was gaan lezen en puzzelen. La mijn ouders me hadden gedwongen om naar buiten te gaan dan was ik uren in de brandgang gaan zitten.
Op het moment dat je ziet dat je kind pijn heeft door hoe andere kinderen tegen hem doen, wat moet je dan doen? Juist een toevluchtsoord bieden lijkt in elk geval een van de liefste dingen die je kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |