Voor zover ik weet ben ik niet autistisch, maar ik vind je geen baas. Derhalve is je stelling dus nu al verworpen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Iedereen die niet autistisch is.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:45 schreef coban het volgende:
OMGG AUWWW
IK LIEP EN TOEN STOOTTE IK MIJN KNIE TEGEN EEN HOEKIGE PUNT IK GING GILLEN EN BLEREN EN MIJN MAMA KEEK_!
omg omg omg omgquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:45 schreef coban het volgende:
OMGG AUWWW
IK LIEP EN TOEN STOOTTE IK MIJN KNIE TEGEN EEN HOEKIGE PUNT IK GING GILLEN EN BLEREN EN MIJN MAMA KEEK_!
hopelijk hebbe se plaats frij XDquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:45 schreef Nectar het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan naar zon kliniek gaan als het je teveel ergert
De persoon die nu achter je staat heeft het gedaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:46 schreef coban het volgende:
Ik heb zoveel ongeluk vandaag ieman van jullie is jelly en heeft mij vervloekt ofzo
Ja ik ben best onoplettend en altijd supersnel en onoplettend en onoplettend en dan bots ik omdat onoplettendquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:46 schreef TWP het volgende:
[..]waarom heb ik het idee dat je dit 3 keer per dag mee maakt?
IK ZAG EEN MEISJE IK WILDE SLAAN MAAR TOEN SLOEG IK DE SPIEGELquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
De persoon die nu achter je staat heeft het gedaan.
Niet zo negatief zijn zussiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:49 schreef coban het volgende:
[..]
IK ZAG EEN MEISJE IK WILDE SLAAN MAAR TOEN SLOEG IK DE SPIEGEL
Ergens heb ik trouwens het gevoel dat je het allemaal niet boeit dat ik zoveel pijn heb enzo en het allemaal lekker voor mij vindt
beetje wanhopig bezig dimensquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kent het ritueel?
Eerst heb je seks met de regisseur en die bepaalt of je mee mag doen en een van mijn bitches wordt.
Ik ben de regisseur, haal alles uit de kast om mee te mogen doen oké?
Inktvis?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:51 schreef TWP het volgende:
Jullie raden nooit wat ik ga eten straks.
Frietpatat van mijn tutorial?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:51 schreef TWP het volgende:
Patat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:51 schreef TWP het volgende:
Is het chinees? Aziatisch?quote:
Ik mag dit gesprek niet hebben met jou want jij bent jong genoeg om mijn kind te zijn en dan is dat ongepast dit dat allesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kent het ritueel?
Eerst heb je seks met de regisseur en die bepaalt of je mee mag doen en een van mijn bitches wordt.
Ik ben de regisseur, haal alles uit de kast om mee te mogen doen oké?
Jaaaa, zo zou je het natuurlijk ook kunnen noemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is gewoon sollicitatie ja, niets wanhopigs aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |