Ja, help je mee?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Wacht wat? Ik zie nu de TT
Gaat Dimens zelf pr0n maken?
Wie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
DoctorFlake vindt jou ook een baas
Nee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ik flikkerde bijna om van het lachen
Jajij niet dan?
Ohquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
coban ik was die doctorflake niet hoor
Okquote:
Haha, jammer. Ik vind je niet baas. Nectar, ConscienceNL, boleropower, dikke emogif.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nectar, ConscienceNL, boleropower, P_H, SuriKip, Haifisch, Dalando, MK, coban, ik.
ONZ is puur om lol te hebben, andere topics zijn er ook voor informaties.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij neemt FOK! gewoon veel te onserieus. FOK! is bedoelt om lol te hebben met anderen, en niet om alleen zelf lol te hebben door te fucken met anderen.
Goede grapquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
No offense maar op Nectar na lijk jij mij het minst sociaal capabel in deze reeks.
Nou, in GC en ABO en de verscheidene slowchats kun je ook wel veel lol hebben hoor. Maar voor de rest zijn subfora als NWS puur informationeel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
ONZ is puur om lol te hebben, andere topics zijn er ook voor informaties.
Emogifquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Haha, jammer. Ik vind je niet baas. Nectar, ConscienceNL, boleropower, dikke emogif.
Je kent het ritueel?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok![]()
Maar nu ga ik even scooterjeugd spelen
112 445 luchtalarm allesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:43 schreef coban het volgende:
Mijn hart doet pijn! Mijn hele rechterkant allemaal steken. Ik weet zeker dat het mijn hart is omgomomg
WAT NU
Komt door de extreme liefde voor mij, dat kan 'ie niet aan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:43 schreef coban het volgende:
Mijn hart doet pijn! Mijn hele rechterkant allemaal steken. Ik weet zeker dat het mijn hart is omgomomg
WAT NU
Omgomgquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Komt door de extreme liefde voor mij, dat kan 'ie niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |