Als jij het anders doet ben je kapotraar wantdeze manier is normaalquote:
Omdat ik me hier als een klapjosti gedraag?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
No offense maar op Nectar na lijk jij mij het minst sociaal capabel in deze reeks.
Pk. Hoe haal je het er uit?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat, er staat toch niet dat je moet eten?
Je hebt gelijk, ik moet niet klagen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit. Je moet eens weten hoeveel Myraela baggerde voor zij mod werd.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:56 schreef remlof het volgende:
smegmanus, doodsverwensing en veel te veel bagger, week weg.
Ik flikkerde bijna om van het lachenquote:
Jij neemt FOK! gewoon veel te onserieus. FOK! is bedoelt om lol te hebben met anderen, en niet om alleen zelf lol te hebben door te fucken met anderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik me hier als een klapjosti gedraag?Jij neemt FOK! veel te serieus.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:26 schreef coban het volgende:
Hoe bakt coban friet/patat tutorial:
1. Pak handje patat/friet
2. Gooi in pan
3. Ren 30 meter weg
4. Loop terug
5. Ga naar stap 1
Had jij mij niet geblokkeerd?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij neemt FOK! gewoon veel te onserieus. FOK! is bedoelt om lol te hebben met anderen, en niet om alleen zelf lol te hebben door te fucken met anderen.
Dit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij neemt FOK! gewoon veel te onserieus. FOK! is bedoelt om lol te hebben met anderen, en niet om alleen zelf lol te hebben door te fucken met anderen.
En er zijn genoeg mensen die mij wel een baas vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
namen en rugnummers bitte!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En er zijn genoeg mensen die mij wel een baas vinden.
Dat dus!quote:
geunblockt om discussies met je te voeren. Ik wil geen ruzie met je, met niemand zelfs. Maar ik wil wel even dat je normaal gaat doen en stopt met haat zaaien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Had jij mij niet geblokkeerd?
Namen? Ik ben wel geïnteresseerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En er zijn genoeg mensen die mij wel een baas vinden.
Alleen een pr0n website. Ik weet niet of hij er eigen pr0n bij gaat doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Wacht wat? Ik zie nu de TT
Gaat Dimens zelf pr0n maken?
Nectar, ConscienceNL, boleropower, P_H, SuriKip, Haifisch, Dalando, MK, coban, ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
geunblockt om discussies met je te voeren. Ik wil geen ruzie met je, met niemand zelfs. Maar ik wil wel even dat je normaal gaat doen en stopt met haat zaaien.
[..]
Namen? Ik ben wel geïnteresseerd.
coban ik was die doctorflake niet hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:27 schreef coban het volgende:
[..]
Als jij het anders doet ben je kapotraar wantdeze manier is normaal
noem nu maar gewoon namen die jou een baas vinden. blufpoker spelen is soms niet zo slim of welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Al mijn haters zijn rare kwasten, die niks waard zijn. Ze zijn jaloers op mijn succes in het leven.
DoctorFlake vindt jou ook een baasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nectar, ConscienceNL, boleropower, P_H, SuriKip, Haifisch, Dalando, MK, coban, ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |