abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116461601
Ik ben zelf al 8 maanden aan het nadenken over een Bengaal en heb alles gelezen wat los en vast zit. Ook topics over Bengalen hier.
Ik kijk ook vaak even op Marktplaats, gewoon uit interesse en om me te vertederen.
Las haar advertentie en kwam me erg bekend voor. Zocht even hier en jawel, herkende eerst de krabplank en de foto's op marktplaats staan hier ook in het topic.

[ Bericht 56% gewijzigd door Greys op 06-09-2012 17:05:18 ]
pi_116461655
En een hoop geld is subjectief, maar ik vind 300 euro voor een kat uit het asiel veel geld. Wel met spulletjes erbij, eerlijk is eerlijk.
pi_116461732
Ennn de advertentie is verwijderd. Kan snel gaan. Heb de print screen nog voor de ongelovigen.

"Hallo,
Een jaar geleden was ik erg ziek en zat ik veel thuis.Ik voelde me alleen en wilde daarom graag een kat.Toen heb ik in het asiel deze vreselijk leuke Bengaal gevonden!
Het is echt een schatje, hij was in het begin erg bang voor mensen. Ik denk zelfs dat hij mishandeld is geweest.Hij is bij mij helemaal tot bloei gekomen en komt zelfs bij me zitten als ik in mijn stoel zit en hij is heel erg speels en hij kan gewoon los naar buiten. Hij blijft ook nooit een hele dag weg maar komt gewoon weer binnen en kijken wat je aan het doen bent.
Het gaat nu beter met mijn ziekte en ik heb een hobby gevonden waardoor ik zelf helemaal opbloei.Nu kan je begrijpen dat als je voor je hobby een aantal dagen van huis bent, of wat leuks wil doen met vrienden, dat het voor de kat niet leuk is dat je zoveel weg bent.
Ik ben erg gek op mijn kat, maar ik ben nog jong (23) en door mijn chronische ziekte heb ik al wat van mijn jeugd moeten missen.
Dus ik gun mijn kat een goed plekje en ik gun het mijzelf dat ik het leven kan ontdekken.
Hij is gecastreerd en gaat netjes op de bak, maar hij doet ook vaak buiten zijn behoefte!
Je krijgt alle toebehoren erbij: krabpaal, hangmat, dekentjes, kattebak, speelgoed, overig voer wat er nog over is etc.vandaar dat ik ook 300 euro vraag. Ik heb zelfs meer kosten gemaakt voor alles in aanschaf."

Wil geen hetze beginnen tegen Topicstarter, maar ik vind dit zo, zo jammer. Had je dit niet een jaar eerder kunnen bedenken..?

[ Bericht 88% gewijzigd door Obvious5555 op 06-09-2012 15:54:46 ]
  † In Memoriam † donderdag 6 september 2012 @ 15:54:07 #154
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_116461982
Misschien de verkeerde link?

Gezien de aangevoerde redenen niet echt unfair, vind ik zelf, al had hier ook wel iets gemeld mogen worden.

[ Bericht 75% gewijzigd door Greys op 06-09-2012 17:05:04 ]
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 15:55:15 #155
163650 Greys
pi_116462036
Er staat een nieuwe advertentie van vandaag met een lager bedrag.

Heb de TS een vriendelijk mailtje gestuurd via Marktplaats :)
Omdat dit uiteraard gewoon haar goed recht is als ze hem een beter huisje gunt, daar mogen wij niet over oordelen.
Ik heb haar echter gemaild of ze dit wel met het asiel heeft overlegd, want volgens mij teken je er voor in de overeenkomst met het asiel voor dat je de kat nooit mag weg doen zonder overleg. Niet eens gratis. Het dier blijft 'eigendom' van het asiel volgens mij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116462160
Jammer dat ik er nog steeds niet uit ben of ik een kat/bengaal wil en dat ik sowieso geen buitenkat kan hebben, anders had ik deze knapperd graag overgenomen.
Hoop dat ze snel een huisje voor hem vindt, waar hij kan blijven tot zijn dood.

TS heeft een nieuwe ad gemaakt en is 50 euro in prijs gezakt. Geen idee of het naar aanleiding van hier is.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 16:08:38 #157
163650 Greys
pi_116462613
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:58 schreef Obvious5555 het volgende:
Jammer dat ik er nog steeds niet uit ben of ik een kat/bengaal wil en dat ik sowieso geen buitenkat kan hebben, anders had ik deze knapperd graag overgenomen.
Hoop dat ze snel een huisje voor hem vindt, waar hij kan blijven tot zijn dood.
Ik ben even kwijt of haar kat een echte buitenkat is? :@

quote:
TS heeft een nieuwe ad gemaakt en is 50 euro in prijs gezakt. Geen idee of het naar aanleiding van hier is.
Denk het niet hoor :)
En zo wel maakt die prijs me niet eens zoveel uit, ze moet alleen echt uitkijken dat ze er geen last mee krijgt met het asiel. Want als het asiel is aangesloten bij de Dierenbescherming dan heb je er voor getekend dat je het dier nooit weg mag doen (gratis) of verkopen al helemaal niet, zonder dat met hen te overleggen. Maar misschien heeft ze dat wel gedaan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116464254
Fijn dat de link hier word gepost en nu ook mijn mobiele nummer beschikbaar is...

En je weet toch mijn mobiele nummer dus kan je ook zelf de stoute schoenen aan trekken en mij bellen en vragen hoe en wat!
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_116464273
En mijn zakken in de prijs is hier geen aanleiding van, het mailtje van Greys wel
pi_116464550
Laat maar pfff ik zoek wel een andere manier ik heb geen energie en tijd om hier tegen in te gaan
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 17:02:37 #161
163650 Greys
pi_116464804
Pam, doe eens rustig :)
Het enige waar men zich hier 'druk' om maakt is of het asiel wel weet dat je je kat weg doet.
Want dat mag volgens ons niet. Of heb je met ze overlegd? Dan is er niets aan de hand.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116464864
Ja morgen belt die mevrouw mij terug van het asiel. En ik ga het gewoon allemaal eerlijk uitleggen.
geen probleem.

Alleen ik vind het gewoon gemeen dat mensen meteen gaan lopen roepen van ben je hem zat.

Nee ik heb voor het eerst een leven sinds ik 5 tot 6 jaar Chronisch ziek ben en bij huis zat.
En helaas kan de kat er niet tegen als ik een paar keer per maand een aantal nachtjes weg ben.
pi_116465057
En sorry als ik verwarring heb gebracht hier, ik was zelf ook nogal emotioneel toen ik die beslissing moest maken.

ik wist een jaar geleden niet dat ik nu deze mate van gezondheid zou kunnen bereiken.
en dat ik nachtjes van huis weg kon zijn. En dat ik een vriend zou hebben waar ik ook wel eens een weekendje bij wil zijn etc...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 17:10:58 #164
163650 Greys
pi_116465111
Hoe lang laat je hem dan alleen als je van huis bent? Niet om je over te halen hem te houden, want dat heb je kennelijk al besloten dat dat niet gaat en dat is je goed recht.
Maar een kat die veel aandacht van jou gewend is bv drie dagen en twee nachten in zijn uppie laten, daar kan idd protest tegen komen. Van de kat, dus :P Kwam er dan af en toe iemand op de kat passen voor voer en water en een aai?

En dat er hier gezegd bent dat je hem vast zat bent... probeer je een beetje in te leven in degenen die hier al die tijd met je hebben meegeleefd en ook een beetje van de kat zijn gaan houden ;) Die vinden het erg dat ie dan op Marktplaats komt. Da's ook maar gewoon een eerste 'emotionele' reactie. Net als dat jij hier vast emotioneel over bent.
Want wat ik al die tijd hier begreep is dat die kat een echte schat is, dus het zal hartverscheurend zijn om hem weg te moeten doen.

Is er geen enkele optie om hem te houden? Want hij zal jou ook eigenlijk niet willen missen denk ik. Ik bedoel, ik heb ook een bengaal en óók gewoon een leven. Ik werk, heb hobbies, doe leuke dingen. Misschien moet ie er aan wennen dat je af en toe weg bent nu? :) Als je dan wat vaker iemand laat komen voor een aai over de bol? Of ben je echt heel veel nachten per maand van huis ineens?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 17:13:10 #165
163650 Greys
pi_116465213
Ahhh een vriend, dat dacht ik stiekem al een beetje :P :@
Kan hij niet wat vaker bij jou komen dan, omdat je een kat hebt? Is het 't echt waard om de kat daarom weg te doen? :@ Geen enkele oplossing dat hij dan daarom vaker naar jou komt en voor de keren dat je daarheen gaat een oppas?

Nou ja, ik zal niet meer zeuren. Het is jouw leven.

Goed dat je het asiel gebeld hebt, want daar kan je echt flink gedoe mee krijgen als ze zien dat je hem verkoopt zonder overleg met hen. En wellicht dat zij een ander huisje voor hem gaan zoeken dan...

Mocht je écht toestemming van het asiel hebben om hem weg te doen, dan mag je hier in F&F er van mij ook een apart topic over openen. DM me dan maar als dat zo is, dan help ik je even met wat er allemaal in de OP moet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116465269
Maar je hebt wel het besluit genomen toen om de verantwoordelijkheid te nemen voor je huisdier. Nu gaat het met jou goed (en dat is fijn natuurlijk) maar de kat wordt aan de kant gezet en nota bene aan de hoogste bieder op marktplaats verkocht. Ik vind het best heel sneu voor het arme beest dat duidelijk toch al niet zo'n goede start had.
pi_116465355
quote:
13s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Maar je hebt wel het besluit genomen toen om de verantwoordelijkheid te nemen voor je huisdier. Nu gaat het met jou goed (en dat is fijn natuurlijk) maar de kat wordt aan de kant gezet en nota bene aan de hoogste bieder op marktplaats verkocht. Ik vind het best heel sneu voor het arme beest dat duidelijk toch al niet zo'n goede start had.
Dat ja...

Ik hoop dat je een fijn nieuw baasje vindt, waar hij wel echt zijn hele leven mag slijten. :)

Ik ga ook even rondvragen. Hij is zo mooi en volgens mij heel lief O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 6 september 2012 @ 17:18:50 #168
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_116465429
Beetje jammer dit....

en een asielkat verkopen voor redelijk wat geld is ook niet zo netjes.

en je redenen zijn ook niet echt steekhoudend; wij zijn ook wel eens een nachtje weg en die 2 haarballen van ons krijgen dan ook wel vreten, dus dat is best op te lossen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_116465662
Wat ontzettend sneu dat de kat wéér moet verhuizen ;(
pi_116465832
Nou langzaam aan ging ik langer weg. Eerst ging ik 's avonds weg en kwam ik 's morgensvroeg meteen thuis. Maarja als ik op tijd naar bed ga en ik slaap uit was hij nog langer alleen beneden in de woonkamer?!? En dat bouwde ik dan uit. Naar een "kort weekendje"

En hij kan ook hele nachten buiten zijn dan red hij zich ook prima. (kiest hij dan zelf voor) ik moet altijd snachts wel even naar het toilet en als ik hem dan hoor mauwen laat ik hem nog naar binnen... of als hij naar buiten wil naar buiten.

Mijn vriend zijn ouders hebben ook katten en zijn ouders lieten de katten ook wel van vrijdagmiddag tot zondag avond alleen zonder probleem. Alleen nu sja... Dit werkt gewoon niet bij Dazzle als ik dat doe. Mijn vriend zei ok van dat moet hij nog makkelijk

Zelfs de keren dat ik gewoon echt langer wegmoest heb ik mensen geregeld die ffe kwamen voeren/praten aaien liet hij zich toch niet... De persoon die dan kwam zei dan dat hij de hele tijd onder de bank zat met angst en alles... Dus ik denk ja... dan doe ik hem dat ook nog eens aan...

Een eng iemand op hem af sturen terwijl ik zelf ook al weg ben...

En ik dacht dat ik hem er wel aan zou kunnen laten wennen dat dat in de zomer 1 keer per maand voor komt ofzo

En ja ik heb een hobby gekregen waar je soms van donderdag avond tot zondag avond weg voor bent.

En ik had nooit van mijn leven gedacht dat dat ooit zou kunnen bestaan!!!!
echt niet :'( ik had noooooit gedacht van mijn leven dat ik toch zulk soort dingen zou kunnen gaan doen.

En het is voor mij ook heel erg vreselijk dubbel.
Maar blijf ik dan thuis terwijl ik al jaren bij huis zit en alles in mijn jeugd al heb moeten missen

Of ga ik het leven ontdekken ?
op die manier heb ik de keus gemaakt

En om eerlijk te zijn... ik heb het al moeilijk genoeg gehad met mijn ziekte en alle tegenslagen in mijn leven.

Waarom denk je dat ik bij de psycholoog loop? En er waarschlijk ook nog wel 2 jaar loop.
En die vertellen mij steeds dat het belangrijk is dat ik dingen ga doen die goed zijn voor mijzelf.

Heb ik eindelijk een hobby, iets wat ik ook nooit had gedacht... Mijn vriend heeft mij bij die hobby betrokken. Ik heb daarin nog iets gevonden waarvan anderen ook zeggen dat ik het goed kan....
Dat heb ik nog nooit van mijn leven meegemaakt!!!

En ik verkoop hem niet aan de hoogste bieder! van mij part gaat hij gratis weg... En als je goed hebt gelezen stond er dat ik dat vroeg omdat ik zelfs meer had betaald in aanschaf. Dus dat was gewoon ffe om mensen bewust te maken.
En alleen om mensen ook na te laten denken maar trek jullie conclusies maar.
En voor mijzelf was het om te kijken of er animo was.

Ik had hem echt niet zomaar verkocht (mocht ik dat gedaan hebben). Die mensen die animo hadden waren net als bij het asiel door een dikke screening gegaan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 17:28:56 #171
163650 Greys
pi_116465847
Pam, overleg met het asiel. Zeg ook eerlijk tegen ze als je er geld voor wilt vragen, dat willen ze weten.

Mocht je besluiten dat je er geen geld voor hoeft (ik zou een goed huis tien keer belangrijker vinden dan geld) dan mag er een topic op F&F om een goed huisje te zoeken. Dit mag echter alleen als er geen geld voor wordt gevraagd, anders kunnen we het topic niet toestaan :)

EDIT: ah, ik lees nu je update, we waren tegelijk bijna :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116465952
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef Greys het volgende:
Pam, overleg met het asiel. Zeg ook eerlijk tegen ze als je er geld voor wilt vragen.
Mocht je besluiten dat je er geen geld voor hoeft (ik zou een goed huis tien keer belangrijker vinden dan geld) dan mag er een topic op F&F om een goed huisje te zoeken. Dit mag echter alleen als er geen geld voor wordt gevraagd, anders kunnen we het topic niet toestaan :)
Snap ik.

En zouden mensen nu eens willen ophouden met conclusies.
En zich misschein even 1 minuutje willen verplaatsten in mijn situatie.

Als je al jaren bij huis zit.... En je kan eindelijk een beetje beginnen met leven...

Dan wil je door niets of niemand terug gehouden worden.

En ik kies hiervoor omdat mijn kat beter verdiend bij een gezin ( met rustige mensen)
Omdat hij meer aandacht nodig heeft. Dus wees blij dat ik dit voor hem doe. En niet zelf zo egoistisch ben om hem te houden omdat ik het zo leuk vind maar omdat hij beter verdiend.
En ga maar eens nadenken door welke emotionele achtbaan je moet om tot deze conslusie te komen...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 17:32:01 #173
163650 Greys
pi_116465966
En dat mensen de conclusie trokken dat je hem verkocht en er geld voor vroeg was niet zo gek toch? ;) Als jij aan de andere kant zou staan van dit verhaal zou je dat ook denken als er een MP advertentie is met een bedrag, waar niet in staat dat ie voor een goed huis gratis weg mag. Dus de conclusie was niet zo heel vreemd.

Laten we van beide kanten gewoon proberen elkaar te begrijpen, wij jou en jij ons. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 17:33:18 #174
163650 Greys
pi_116466009
quote:
4s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Snap ik.

En zouden mensen nu eens willen ophouden met conclusies.
En zich misschein even 1 minuutje willen verplaatsten in mijn situatie.

Als je al jaren bij huis zit.... En je kan eindelijk een beetje beginnen met leven...

Dan wil je door niets of niemand terug gehouden worden.

En ik kies hiervoor omdat mijn kat beter verdiend bij een gezin ( met rustige mensen)
Omdat hij meer aandacht nodig heeft. Dus wees blij dat ik dit voor hem doe. En niet zelf zo egoistisch ben om hem te houden omdat ik het zo leuk vind maar omdat hij beter verdiend.
En ga maar eens nadenken door welke emotionele achtbaan je moet om tot deze conslusie te komen...
Je hebt net 1 minuut geleden je update gepost met allerhande info.
Nogmaals, leef jij je óók in naar de andere kant. Mensen die lang met jou en je kat hebben meegeleefd, die schrikken hiervan. En die hebben net (!) pas je update gelezen.

Zoals hierboven al gepost, wij willen best begrip voor jou hebben, maar dan ook een beetje de andere kant op.
Da's redelijk, toch? :) En da's voor jou prettiger en de mensen die met je meedenken ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116466068
Graag ik begrijp de mensen met die reacties ook. Maar daarom geef ik uitleg. Dus nu ligt het balletje weer bij hun :)

En alles is al mislukt in mijn leven.

Dus ik ben blij dat ik een goede relatie heb en dat ik eindelijk kan gaan leven.

En ik ben blij dat ik Dazzle een goeie tijd heb gegeven en dat ik heb over zijn angst heb geholpen!
Heb ik toch nog iets goed gedaan ;)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 17:34:47 #176
163650 Greys
pi_116466079
Want vergeet niet dat obvious ook al heeft aangegeven een tijdje terug dat ze hoopt dat de kat een goed huisje krijgt en ook na zal denken.
En Pisces post dat ook. Dus er zijn net zo goed 'aardige' reacties, niet alleen de 'negatieve' lezen :)

En de negatieve zijn best begrijpelijk en puur gebaseerd op onbegrip.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116466115
Ja sorry...

:@ ik loop niet voor niet bij de psych
Ik schiet soms wat snel in de verdediging als ik het gevoel heb dat ik verkeerd word begrepen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 17:38:26 #178
163650 Greys
pi_116466234
Laat maar weten wat het asiel zegt. Dan kunnen we met je meedenken.
Wellicht dus topic openen in F&F als ie voor een goed huis weg mag (heb je al gezegd net :) ) en anders misschien via een bengalenforum (dat bestaat) waar ze misschien iets met een herplaatser kunnen. Mensen die bengalen gewend zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116466331
goeie tip :)
pi_116466346
Beste Pam,

concluderen dat je je kat zat was, was niet netjes van me, excuus. Verder blijf ik bij mn anderen posts, ik vind het heeeel erg jammer voor de kat. Ook na je uitleg. Ik hoop dat deze knapperd een nieuw huis vindt waar hij voor altijd kan blijven.

Misschien een idee dat hij naar wat oudere mensen (als in 30+;0) gaat die wat meer gesettled zijn? Ik zie in mn omgeving heel vaak twintigers een kat aanschaffen en snel weer weg doen door gewijzigde leefomstandigheden/relaties/etc (enkel mijn ervaring). Vandaar dat jouw advertentie me ook opviel waarschijnlijk.
pi_116466415
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:40 schreef Obvious5555 het volgende:
Beste Pam,

concluderen dat je je kat zat was, was niet netjes van me, excuus. Verder blijf ik bij mn anderen posts, ik vind het heeeel erg jammer voor de kat. Ook na je uitleg. Ik hoop dat deze knapperd een nieuw huis vindt waar hij voor altijd kan blijven.

Misschien een idee dat hij naar wat oudere mensen (als in 30+;0) gaat die wat meer gesettled zijn? Ik zie in mn omgeving heel vaak twintigers een kat aanschaffen en snel weer weg doen door gewijzigde leefomstandigheden/relaties/etc (enkel mijn ervaring). Vandaar dat jouw advertentie me ook opviel waarschijnlijk.
Ben eigenlijk wel blij met dit bericht van je :)
Ik vind het ook heel jammer :'( echtwaar. Zoals ik al zei ben door een behoorlijk emotionele achtbaan gegaan
pi_116466499
Fijn voor je hoor, dat je nu een beter leven hebt dan je ooit gedacht had te kunnen hebben.
Feit blijft dat het kut voor de kat is om wéér te moeten verhuizen. Dan kun je nog wel met de beste bedoelingen een ander huisje voor hem zoeken, dat neemt niet weg dat het gewoon kut voor je kat is om te moeten verhuizen. Zeker niet omdat hij zo bang is voor andere mensen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 17:44:41 #183
163650 Greys
pi_116466506
Pam, ff uit nieuwsgierigheid... als jij visite krijgt, is hij daar dan bang voor? Of denk je dat ie redelijk snel zal wennen bij nieuwe mensen? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116466526
Nouja of hij zou gewoon naar mensen meteen kattenluik kunnen. Hier mag je dat niet van de woningbouw en er lopen hier soms al andere katten in huis als de deur open is laatstaan als ik wegben en het kattenluik is open. Het is echt een buitenkat :) Hij doet sowieso het liefst zn zaakje buiten :)
pi_116466592
Tis inderdaad kut voor hem

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef Greys het volgende:
Pam, ff uit nieuwsgierigheid... als jij visite krijgt, is hij daar dan bang voor? Of denk je dat ie redelijk snel zal wennen bij nieuwe mensen? :)
Dazzle is denk ik verliefd :@ op mijn vriendin die af en toe een nachtje bij me slaapt. En gek op mijn vriend.
Dus bekenden die vaker komen en lief voor hem zijn vind ie tof :)

ik denk dat hij snel went als ze hem gewoon ffe knuffelen tot ie spint, hem elke dag pate geven en met hem spelen. En als hij binnen aanzienlijke tijd gewend is, naar buiten kan :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 17:49:59 #186
163650 Greys
pi_116466707
Hoe snel was hij aan je vriendin gewend, na hoeveel keer bezoek zeg maar? En hoe snel aan je vriend?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116466710
quote:
17s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Tis inderdaad kut voor hem

[..]

Dazzle is denk ik verliefd :@ op mijn vriendin die af en toe een nachtje bij me slaapt. En gek op mijn vriend.
Dus bekenden die vaker komen en lief voor hem zijn vind ie tof :)

ik denk dat hij snel went als ze hem gewoon ffe knuffelen tot ie spint, hem elke dag pate geven en met hem spelen. En als hij binnen aanzienlijke tijd gewend is, naar buiten kan :)
Die vriendin wil zelf geen kat?
En begrijp ik dat je vriend nog thuis woont (anders had de kat misschien naar hem gekund)?

En dan nog den vraag, want ik snap het niet; de vrouw van het asiel belt je morgen terug om te overleggen of zo? Waarom staat hij dan nu al op marktplaats?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 17:51:08 #188
163650 Greys
pi_116466740
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:50 schreef Oognip het volgende:
Waarom staat hij dan nu al op marktplaats?
De advertentie heeft ze verwijderd.
Ze wist niet dat het niet mocht, zonder overleg een asieldier doorverkopen/wegdoen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116466835
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef Greys het volgende:
Hoe snel was hij aan je vriendin gewend, na hoeveel keer bezoek zeg maar? En hoe snel aan je vriend?
Pffff tien keer bezoeken? bij allebei?
En ik moet zeggen de feliway spray deed ook wonderen! Toen ik dat ging gebruiken in huis was de ergste angst zo weg.
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:50 schreef Oognip het volgende:

[..]

Die vriendin wil zelf geen kat?
En begrijp ik dat je vriend nog thuis woont (anders had de kat misschien naar hem gekund)?

En dan nog den vraag, want ik snap het niet; de vrouw van het asiel belt je morgen terug om te overleggen of zo? Waarom staat hij dan nu al op marktplaats?
Ja mijn vriend kan hem niet nemen zijn ouders willen dat niet en ze hebben al katten. Ik denk niet dat dazzle met andere katten kan. ( maar dat weet ik niet zeker)

En dat was een foutje van mij, ik was niet helemaal goed op de hoogte :)

En de advertentie is er al af
pi_116466936
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef Greys het volgende:

[..]

De advertentie heeft ze verwijderd.
Ze wist niet dat het niet mocht, zonder overleg een asieldier doorverkopen/wegdoen.
Ah ok. Half gelezen.
pi_116466981
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:57 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ah ok. Half gelezen.
Ja was een jaar geleden dat ik dat formulier heb gelezen...:@

Maar ik ga nu even van de computer af. aangezien het nodig tijd word dat ik even op bed ga liggen. Ben aan het herstellen van een neusoperatie en heb er een infectie overheen en het licht van de laptop doet mijn hoofdpijn geen goed :) Dus dan horen jullie morgen wel weer hoe en wat.

Sorry nogmaals voor mijn verstrooidheid :@
pi_116467112
Pam, misschien is 'herplaatsing' bij kittentekoop.nl nog een optie?

Heb er geen verstand van, maar wel eens gehoord dat mensen daar ook alleen hun kittens plaatsen, omdat op marktplaatsadvertenties niet altijd heel fris volk afkomt en op die site wel.

Katten die erop staan zie ik vrij vlot een nieuw baasje vinden. En kosten vallen wel mee. Advertentie kost een paar euro.
pi_116467205
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:03 schreef Obvious5555 het volgende:
Pam, misschien is 'herplaatsing' bij kittentekoop.nl nog een optie?

Heb er geen verstand van, maar wel eens gehoord dat mensen daar ook alleen hun kittens plaatsen, omdat op marktplaatsadvertenties niet altijd heel fris volk afkomt en op die site wel.

Katten die erop staan zie ik vrij vlot een nieuw baasje vinden. En kosten vallen wel mee. Advertentie kost een paar euro.
Niks niet kittentekoop.nl!
Die kat is van het asiel en daar zal hij, als het goed is, naar terug moeten. Wacht dat eerst maar eens af. Zou het raar vinden als het asiel hem niet terug neemt, daar heb je tenslotte voor getekend.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 18:08:32 #194
163650 Greys
pi_116467251
Da's ook alleen een tip voor als het asiel wel akkoord gaat met herplaatsing denk ik Nip ;)
Net als dat ik als optie een topic in F&F gaf of bengalenforum voor herplaatsers. Dat kan idd alléén als het asiel akkoord gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116467464
Wat Greys zegt! :Y
pi_116467620
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
Da's ook alleen een tip voor als het asiel wel akkoord gaat met herplaatsing denk ik Nip ;)
Net als dat ik als optie een topic in F&F gaf of bengalenforum voor herplaatsers. Dat kan idd alléén als het asiel akkoord gaat.
Ik ga het eerst regelen met het asiel, dan zou het via fok gaan en dan kijk ik wel als het dan nog niet lukt.

hier kan je zien hoe lief hij is tegen andere katten :7 :

En heb nog een filmpje die moet nog uploaden :P

Het liefst zou ik ook willen dat hij blijft.... maar het gaat gewoon niet. Ik wil hem dat niet aan doen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 18:26:03 #197
163650 Greys
pi_116467913
Wat is ie toch allemachtig mooi...
Ben je trouwens nooit bang geweest dat ie gestolen zou worden, als hij los buiten mag?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116468103
Als je hem het liefste zou houden dan kan dat natuurlijk. Als hij zo belangrijk voor je is zou je wel consessies doen zodat je hem kan houden; minder vaak en lang weg bijv.

Sorry, je zit vast niet op zulke posts te wachten maar dan heb je pech :P
pi_116468107
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:26 schreef Greys het volgende:
Wat is ie toch allemachtig mooi...
Ben je trouwens nooit bang geweest dat ie gestolen zou worden, als hij los buiten mag?
Hahaha ja in het begin wel.... Maar die laat zich echt niet pakken... hij vermoord je hihi :P

Ben toch maar weer achter de laptop gekropen... werd gek in bed.
pi_116468167
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:31 schreef Oognip het volgende:
Als je hem het liefste zou houden dan kan dat natuurlijk. Als hij zo belangrijk voor je is zou je wel consessies doen zodat je hem kan houden; minder vaak en lang weg bijv.

Sorry, je zit vast niet op zulke posts te wachten maar dan heb je pech :P
Dat zou betekenen dat als ik naar de andere kant van het land moet, later heen zou moeten of eerder terug. En dat kan ik niet betalen want ik reis met mijn vriend mee. Dus ik zou zelf al niet eens er heen kunnen ik mag op zijn kosten. Dus dat zou betekeken dat ik helemaal niet kan... en dat ik weer alleen thuis zit te zitten zonder hobby... dus nee.... helaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')