abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 17:34:47 #176
163650 Greys
pi_116466079
Want vergeet niet dat obvious ook al heeft aangegeven een tijdje terug dat ze hoopt dat de kat een goed huisje krijgt en ook na zal denken.
En Pisces post dat ook. Dus er zijn net zo goed 'aardige' reacties, niet alleen de 'negatieve' lezen :)

En de negatieve zijn best begrijpelijk en puur gebaseerd op onbegrip.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116466115
Ja sorry...

:@ ik loop niet voor niet bij de psych
Ik schiet soms wat snel in de verdediging als ik het gevoel heb dat ik verkeerd word begrepen.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 17:38:26 #178
163650 Greys
pi_116466234
Laat maar weten wat het asiel zegt. Dan kunnen we met je meedenken.
Wellicht dus topic openen in F&F als ie voor een goed huis weg mag (heb je al gezegd net :) ) en anders misschien via een bengalenforum (dat bestaat) waar ze misschien iets met een herplaatser kunnen. Mensen die bengalen gewend zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116466331
goeie tip :)
pi_116466346
Beste Pam,

concluderen dat je je kat zat was, was niet netjes van me, excuus. Verder blijf ik bij mn anderen posts, ik vind het heeeel erg jammer voor de kat. Ook na je uitleg. Ik hoop dat deze knapperd een nieuw huis vindt waar hij voor altijd kan blijven.

Misschien een idee dat hij naar wat oudere mensen (als in 30+;0) gaat die wat meer gesettled zijn? Ik zie in mn omgeving heel vaak twintigers een kat aanschaffen en snel weer weg doen door gewijzigde leefomstandigheden/relaties/etc (enkel mijn ervaring). Vandaar dat jouw advertentie me ook opviel waarschijnlijk.
pi_116466415
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:40 schreef Obvious5555 het volgende:
Beste Pam,

concluderen dat je je kat zat was, was niet netjes van me, excuus. Verder blijf ik bij mn anderen posts, ik vind het heeeel erg jammer voor de kat. Ook na je uitleg. Ik hoop dat deze knapperd een nieuw huis vindt waar hij voor altijd kan blijven.

Misschien een idee dat hij naar wat oudere mensen (als in 30+;0) gaat die wat meer gesettled zijn? Ik zie in mn omgeving heel vaak twintigers een kat aanschaffen en snel weer weg doen door gewijzigde leefomstandigheden/relaties/etc (enkel mijn ervaring). Vandaar dat jouw advertentie me ook opviel waarschijnlijk.
Ben eigenlijk wel blij met dit bericht van je :)
Ik vind het ook heel jammer :'( echtwaar. Zoals ik al zei ben door een behoorlijk emotionele achtbaan gegaan
pi_116466499
Fijn voor je hoor, dat je nu een beter leven hebt dan je ooit gedacht had te kunnen hebben.
Feit blijft dat het kut voor de kat is om wéér te moeten verhuizen. Dan kun je nog wel met de beste bedoelingen een ander huisje voor hem zoeken, dat neemt niet weg dat het gewoon kut voor je kat is om te moeten verhuizen. Zeker niet omdat hij zo bang is voor andere mensen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 17:44:41 #183
163650 Greys
pi_116466506
Pam, ff uit nieuwsgierigheid... als jij visite krijgt, is hij daar dan bang voor? Of denk je dat ie redelijk snel zal wennen bij nieuwe mensen? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116466526
Nouja of hij zou gewoon naar mensen meteen kattenluik kunnen. Hier mag je dat niet van de woningbouw en er lopen hier soms al andere katten in huis als de deur open is laatstaan als ik wegben en het kattenluik is open. Het is echt een buitenkat :) Hij doet sowieso het liefst zn zaakje buiten :)
pi_116466592
Tis inderdaad kut voor hem

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef Greys het volgende:
Pam, ff uit nieuwsgierigheid... als jij visite krijgt, is hij daar dan bang voor? Of denk je dat ie redelijk snel zal wennen bij nieuwe mensen? :)
Dazzle is denk ik verliefd :@ op mijn vriendin die af en toe een nachtje bij me slaapt. En gek op mijn vriend.
Dus bekenden die vaker komen en lief voor hem zijn vind ie tof :)

ik denk dat hij snel went als ze hem gewoon ffe knuffelen tot ie spint, hem elke dag pate geven en met hem spelen. En als hij binnen aanzienlijke tijd gewend is, naar buiten kan :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 17:49:59 #186
163650 Greys
pi_116466707
Hoe snel was hij aan je vriendin gewend, na hoeveel keer bezoek zeg maar? En hoe snel aan je vriend?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116466710
quote:
17s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Tis inderdaad kut voor hem

[..]

Dazzle is denk ik verliefd :@ op mijn vriendin die af en toe een nachtje bij me slaapt. En gek op mijn vriend.
Dus bekenden die vaker komen en lief voor hem zijn vind ie tof :)

ik denk dat hij snel went als ze hem gewoon ffe knuffelen tot ie spint, hem elke dag pate geven en met hem spelen. En als hij binnen aanzienlijke tijd gewend is, naar buiten kan :)
Die vriendin wil zelf geen kat?
En begrijp ik dat je vriend nog thuis woont (anders had de kat misschien naar hem gekund)?

En dan nog den vraag, want ik snap het niet; de vrouw van het asiel belt je morgen terug om te overleggen of zo? Waarom staat hij dan nu al op marktplaats?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 17:51:08 #188
163650 Greys
pi_116466740
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:50 schreef Oognip het volgende:
Waarom staat hij dan nu al op marktplaats?
De advertentie heeft ze verwijderd.
Ze wist niet dat het niet mocht, zonder overleg een asieldier doorverkopen/wegdoen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116466835
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef Greys het volgende:
Hoe snel was hij aan je vriendin gewend, na hoeveel keer bezoek zeg maar? En hoe snel aan je vriend?
Pffff tien keer bezoeken? bij allebei?
En ik moet zeggen de feliway spray deed ook wonderen! Toen ik dat ging gebruiken in huis was de ergste angst zo weg.
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:50 schreef Oognip het volgende:

[..]

Die vriendin wil zelf geen kat?
En begrijp ik dat je vriend nog thuis woont (anders had de kat misschien naar hem gekund)?

En dan nog den vraag, want ik snap het niet; de vrouw van het asiel belt je morgen terug om te overleggen of zo? Waarom staat hij dan nu al op marktplaats?
Ja mijn vriend kan hem niet nemen zijn ouders willen dat niet en ze hebben al katten. Ik denk niet dat dazzle met andere katten kan. ( maar dat weet ik niet zeker)

En dat was een foutje van mij, ik was niet helemaal goed op de hoogte :)

En de advertentie is er al af
pi_116466936
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef Greys het volgende:

[..]

De advertentie heeft ze verwijderd.
Ze wist niet dat het niet mocht, zonder overleg een asieldier doorverkopen/wegdoen.
Ah ok. Half gelezen.
pi_116466981
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:57 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ah ok. Half gelezen.
Ja was een jaar geleden dat ik dat formulier heb gelezen...:@

Maar ik ga nu even van de computer af. aangezien het nodig tijd word dat ik even op bed ga liggen. Ben aan het herstellen van een neusoperatie en heb er een infectie overheen en het licht van de laptop doet mijn hoofdpijn geen goed :) Dus dan horen jullie morgen wel weer hoe en wat.

Sorry nogmaals voor mijn verstrooidheid :@
pi_116467112
Pam, misschien is 'herplaatsing' bij kittentekoop.nl nog een optie?

Heb er geen verstand van, maar wel eens gehoord dat mensen daar ook alleen hun kittens plaatsen, omdat op marktplaatsadvertenties niet altijd heel fris volk afkomt en op die site wel.

Katten die erop staan zie ik vrij vlot een nieuw baasje vinden. En kosten vallen wel mee. Advertentie kost een paar euro.
pi_116467205
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:03 schreef Obvious5555 het volgende:
Pam, misschien is 'herplaatsing' bij kittentekoop.nl nog een optie?

Heb er geen verstand van, maar wel eens gehoord dat mensen daar ook alleen hun kittens plaatsen, omdat op marktplaatsadvertenties niet altijd heel fris volk afkomt en op die site wel.

Katten die erop staan zie ik vrij vlot een nieuw baasje vinden. En kosten vallen wel mee. Advertentie kost een paar euro.
Niks niet kittentekoop.nl!
Die kat is van het asiel en daar zal hij, als het goed is, naar terug moeten. Wacht dat eerst maar eens af. Zou het raar vinden als het asiel hem niet terug neemt, daar heb je tenslotte voor getekend.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 18:08:32 #194
163650 Greys
pi_116467251
Da's ook alleen een tip voor als het asiel wel akkoord gaat met herplaatsing denk ik Nip ;)
Net als dat ik als optie een topic in F&F gaf of bengalenforum voor herplaatsers. Dat kan idd alléén als het asiel akkoord gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116467464
Wat Greys zegt! :Y
pi_116467620
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
Da's ook alleen een tip voor als het asiel wel akkoord gaat met herplaatsing denk ik Nip ;)
Net als dat ik als optie een topic in F&F gaf of bengalenforum voor herplaatsers. Dat kan idd alléén als het asiel akkoord gaat.
Ik ga het eerst regelen met het asiel, dan zou het via fok gaan en dan kijk ik wel als het dan nog niet lukt.

hier kan je zien hoe lief hij is tegen andere katten :7 :

En heb nog een filmpje die moet nog uploaden :P

Het liefst zou ik ook willen dat hij blijft.... maar het gaat gewoon niet. Ik wil hem dat niet aan doen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 september 2012 @ 18:26:03 #197
163650 Greys
pi_116467913
Wat is ie toch allemachtig mooi...
Ben je trouwens nooit bang geweest dat ie gestolen zou worden, als hij los buiten mag?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116468103
Als je hem het liefste zou houden dan kan dat natuurlijk. Als hij zo belangrijk voor je is zou je wel consessies doen zodat je hem kan houden; minder vaak en lang weg bijv.

Sorry, je zit vast niet op zulke posts te wachten maar dan heb je pech :P
pi_116468107
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:26 schreef Greys het volgende:
Wat is ie toch allemachtig mooi...
Ben je trouwens nooit bang geweest dat ie gestolen zou worden, als hij los buiten mag?
Hahaha ja in het begin wel.... Maar die laat zich echt niet pakken... hij vermoord je hihi :P

Ben toch maar weer achter de laptop gekropen... werd gek in bed.
pi_116468167
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:31 schreef Oognip het volgende:
Als je hem het liefste zou houden dan kan dat natuurlijk. Als hij zo belangrijk voor je is zou je wel consessies doen zodat je hem kan houden; minder vaak en lang weg bijv.

Sorry, je zit vast niet op zulke posts te wachten maar dan heb je pech :P
Dat zou betekenen dat als ik naar de andere kant van het land moet, later heen zou moeten of eerder terug. En dat kan ik niet betalen want ik reis met mijn vriend mee. Dus ik zou zelf al niet eens er heen kunnen ik mag op zijn kosten. Dus dat zou betekeken dat ik helemaal niet kan... en dat ik weer alleen thuis zit te zitten zonder hobby... dus nee.... helaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')