Ben eigenlijk wel blij met dit bericht van jequote:Op donderdag 6 september 2012 17:40 schreef Obvious5555 het volgende:
Beste Pam,
concluderen dat je je kat zat was, was niet netjes van me, excuus. Verder blijf ik bij mn anderen posts, ik vind het heeeel erg jammer voor de kat. Ook na je uitleg. Ik hoop dat deze knapperd een nieuw huis vindt waar hij voor altijd kan blijven.
Misschien een idee dat hij naar wat oudere mensen (als in 30+;0) gaat die wat meer gesettled zijn? Ik zie in mn omgeving heel vaak twintigers een kat aanschaffen en snel weer weg doen door gewijzigde leefomstandigheden/relaties/etc (enkel mijn ervaring). Vandaar dat jouw advertentie me ook opviel waarschijnlijk.
Dazzle is denk ik verliefdquote:Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef Greys het volgende:
Pam, ff uit nieuwsgierigheid... als jij visite krijgt, is hij daar dan bang voor? Of denk je dat ie redelijk snel zal wennen bij nieuwe mensen?
Die vriendin wil zelf geen kat?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Tis inderdaad kut voor hem
[..]
Dazzle is denk ik verliefdop mijn vriendin die af en toe een nachtje bij me slaapt. En gek op mijn vriend.
Dus bekenden die vaker komen en lief voor hem zijn vind ie tof
ik denk dat hij snel went als ze hem gewoon ffe knuffelen tot ie spint, hem elke dag pate geven en met hem spelen. En als hij binnen aanzienlijke tijd gewend is, naar buiten kan
De advertentie heeft ze verwijderd.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:50 schreef Oognip het volgende:
Waarom staat hij dan nu al op marktplaats?
Pffff tien keer bezoeken? bij allebei?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef Greys het volgende:
Hoe snel was hij aan je vriendin gewend, na hoeveel keer bezoek zeg maar? En hoe snel aan je vriend?
Ja mijn vriend kan hem niet nemen zijn ouders willen dat niet en ze hebben al katten. Ik denk niet dat dazzle met andere katten kan. ( maar dat weet ik niet zeker)quote:Op donderdag 6 september 2012 17:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die vriendin wil zelf geen kat?
En begrijp ik dat je vriend nog thuis woont (anders had de kat misschien naar hem gekund)?
En dan nog den vraag, want ik snap het niet; de vrouw van het asiel belt je morgen terug om te overleggen of zo? Waarom staat hij dan nu al op marktplaats?
Ah ok. Half gelezen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
De advertentie heeft ze verwijderd.
Ze wist niet dat het niet mocht, zonder overleg een asieldier doorverkopen/wegdoen.
Ja was een jaar geleden dat ik dat formulier heb gelezen...:@quote:
Niks niet kittentekoop.nl!quote:Op donderdag 6 september 2012 18:03 schreef Obvious5555 het volgende:
Pam, misschien is 'herplaatsing' bij kittentekoop.nl nog een optie?
Heb er geen verstand van, maar wel eens gehoord dat mensen daar ook alleen hun kittens plaatsen, omdat op marktplaatsadvertenties niet altijd heel fris volk afkomt en op die site wel.
Katten die erop staan zie ik vrij vlot een nieuw baasje vinden. En kosten vallen wel mee. Advertentie kost een paar euro.
Ik ga het eerst regelen met het asiel, dan zou het via fok gaan en dan kijk ik wel als het dan nog niet lukt.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
Da's ook alleen een tip voor als het asiel wel akkoord gaat met herplaatsing denk ik Nip
Net als dat ik als optie een topic in F&F gaf of bengalenforum voor herplaatsers. Dat kan idd alléén als het asiel akkoord gaat.
Hahaha ja in het begin wel.... Maar die laat zich echt niet pakken... hij vermoord je hihiquote:Op donderdag 6 september 2012 18:26 schreef Greys het volgende:
Wat is ie toch allemachtig mooi...
Ben je trouwens nooit bang geweest dat ie gestolen zou worden, als hij los buiten mag?
Dat zou betekenen dat als ik naar de andere kant van het land moet, later heen zou moeten of eerder terug. En dat kan ik niet betalen want ik reis met mijn vriend mee. Dus ik zou zelf al niet eens er heen kunnen ik mag op zijn kosten. Dus dat zou betekeken dat ik helemaal niet kan... en dat ik weer alleen thuis zit te zitten zonder hobby... dus nee.... helaasquote:Op donderdag 6 september 2012 18:31 schreef Oognip het volgende:
Als je hem het liefste zou houden dan kan dat natuurlijk. Als hij zo belangrijk voor je is zou je wel consessies doen zodat je hem kan houden; minder vaak en lang weg bijv.
Sorry, je zit vast niet op zulke posts te wachten maar dan heb je pech
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |