SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb ook schoenen die ik nooit aandoe, ik pak meestal wat voor handen ligt, dus wat ik de dag ervoor aanhad..
Ik heb 5 paar die dan nog wel draag. En er staat nog wat wat ik sowieso al nooit meer draag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug alle schoenen die ik nooit meer droeg weggegooid. Toen had ik nog 19 paar over
Dat is best netjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb 5 paar die dan nog wel draag. En er staat nog wat wat ik sowieso al nooit meer draag..
Het liefst zou ik elke dag schoenen en kleren enzo kopen, maar mijn budget is niet zo toereikend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is best netjesBij mij valt het ook nog wel mee, ik hoor wel ergere verhalen
. Maar ik vind schoenen gewoon tof
Torenhoge hakken ook, maar dat loopt niet fijn
Ja, dat van mij ook niet dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Het liefst zou ik elke dag schoenen en kleren enzo kopen, maar mijn budget is niet zo toereikend.
welke van de tweeeeequote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik vind dit nogsteeds 1 van de schattigste liedjes van Glee.
JA!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik vind dit nogsteeds 1 van de schattigste liedjes van Glee.
Ik ben zoveel liedjes wel vergeten waarvan ik denk, die was leuk!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:00 schreef Bloempje. het volgende:
Ik was dat liedje vergetenTerwijl ik het toch 100 keer achter elkaar geluisterd heb
Dat wil ik zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zou er op rocken, maar ik ben dan ook de Nederlandse Miss J. Alexander.
Nee dankje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Van eten word je dik.. Wil je een topmodel worden of niet?
Laat je modellenboek maar even zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:16 schreef Furdinand het volgende:
Ik wil ook een supermodel worden. :$:$
JA!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:19 schreef Bloempje. het volgende:
Duurt t te lang tot Glee begint liefje?
Even kijken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar op foto's is ze wel mooi..
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik vind die Tamara lelijk, die wenkbrauwen, dat hoofd. En dat ego.
Heb ik niet :$ :$quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Laat je modellenboek maar even zien.
Ik doe mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zin in een dikke vette cocktail! Met veel alcohol!
Goedzoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoooiii nog een dag stage en dan is de stageweek alweer om!Ik heb het naar mn zin hier
Mooi!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoooiii nog een dag stage en dan is de stageweek alweer om!Ik heb het naar mn zin hier
Ik vind hem wel mooi voor 15 jarige BB chimi'squote:
Kon ook eentje met goud nemen. Goudquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel mooi voor 15 jarige BB chimi's
Goudquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kon ook eentje met goud nemen. Goud.
Jawel!quote:
Nu je geld op?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nieuwe studio monitoren en midi keyboard besteld
Nee dat nietquote:
Alleen denk ik niet dat alles op mijn bureau past, dit weekend maar eens verbouwen. Ik heb ook te veel teringzooiquote:
Bibur, xdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:58 schreef Furdinand het volgende:
Ik moet naar de kapperrr hoe zal ik het laten doen??
Toch maar met een schaar hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:58 schreef Furdinand het volgende:
Ik moet naar de kapperrr hoe zal ik het laten doen??
Ik snij mijn eigen haren eraf met een katana.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon wegbranden. Scharen zijn voor vrouwen.
Daar zitten bij mij nog allemaal etensresten aanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik snij mijn eigen haren eraf met een katana.
Lijkt inderdaad best wel heel erg rood jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:23 schreef Bloempje. het volgende:
Het is in het echt minder rood hoorLijkt echt knalrood op die foto
![]()
En ach, volgende keer wordt het wel weer bruin denk
Ook niet erg lang ofzo maar ik heb bijna een mat en dat is toch wel het teken dat het er af moet.quote:
Kom jij dinsdag daten met Dastan en Breezer en ik?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:32 schreef Bloempje. het volgende:
Ja tuurlijkMaar ik vind zelf denk ik bruin toch leuker. Of echt fel knalrood BAM. Maar dat is het ook niet echt, het is een beetje een tusseninkleurtje
Hewatwaarhoe?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:32 schreef Beatles het volgende:
[..]
Kom jij dinsdag daten met Dastan en Breezer en ik?
Jajasshtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:34 schreef Beatles het volgende:
[..]
Wat: Daten
Waar: Amsterdam
Hoe: Levend?
Alanné mba yi woma... wé / Ho tou sondé / Ho ma... yéquote:
Dan ziet iedereen hoe klein het is en wil niemand het meer?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom zetten heel veel mensen geen foto's bij advertentie van kamer
Hey meeten hoor niet datenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:34 schreef Beatles het volgende:
[..]
Wat: Daten
Waar: Amsterdam
Hoe: Levend?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan ziet iedereen hoe klein het is en wil niemand het meer?
Nou dat mag wel, maar blijf van z'n piemel af, die is van mijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan ga ik samen met Haarklip in bad
Mogen we ook niet even zwaardvechten ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou dat mag wel, maar blijf van z'n piemel af, die is van mij
Heel eventjes dan. Niet te lang.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mogen we ook niet even zwaardvechten ?
Dat vind ik tofquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heel eventjes dan. Niet te lang.
Omg Nicequote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:09 schreef Bloempje. het volgende:
TADAAAA
[ afbeelding ]
Hij mist alleen nog ogen, want ik kon m'n zwarte vilt even niet vinden
Omg hij is lieeeefquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:09 schreef Bloempje. het volgende:
TADAAAA
[ afbeelding ]
Hij mist alleen nog ogen, want ik kon m'n zwarte vilt even niet vinden
Ik heb de kinderwagen alvast gehaaldquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:12 schreef Beatles het volgende:
[..]
Omg hij is lieeeef![]()
Jan, ons kindje!!!!
NOOITquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb de kinderwagen alvast gehaald
[ afbeelding ]
Nu moeten we nog even aan de bak om hem vol te krijgen![]()
Ja, dat wordt seksen als een gek.quote:
Wat?!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat wordt seksen als een gek.
Wie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:30 schreef Bloempje. het volgende:
Stelletje viespeuken, beetje liggen seksen
Ja, Jan en Klinks natuurlijk. Smeerlappen.quote:
Ik moet overgevenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, Jan en Klinks natuurlijk. Smeerlappen.
Het idee alleen al. Onsmakelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:32 schreef Beatles het volgende:
Waar haal je uit dat Jan en ik seksen?
Jullie willen een kinderwagen vullen, daar moet je voor seksen hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:32 schreef Beatles het volgende:
Waar haal je uit dat Jan en ik seksen?
Ja gadver. Seks, bah, hoe verzin je het.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het idee alleen al. Onsmakelijk.
We stelen gewoon baby's uit het ziekenhuis hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jullie willen een kinderwagen vullen, daar moet je voor seksen hoor
Dat mag niet vlegelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We stelen gewoon baby's uit het ziekenhuis hoor
Ja maar eerst seksen we in een ziekenhuisbed en dan stelen we een babyquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat mag niet vlegel
Kun je nog beter seksen.
Is wel het leukste toch jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:34 schreef Bloempje. het volgende:
HahahahahahaNee maar neeeheee, gewoon zelf maken man
Naarquote:
Joah. Ik kijk What Not To Wear. Gniffelen om zeurende mensen.quote:
Dat mag pas na je 30e hoor anders valt je piemel erafquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:40 schreef Furdinand het volgende:
Hebben Jan en klinks nog steeds geen liefde bedreven?
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
René vind dat ik best op een kamer kan reageren die alleen voor vrouwen bestemd is met: Hoi, ik ben homo.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
René vind dat ik best op een kamer kan reageren die alleen voor vrouwen bestemd is met: Hoi, ik ben homo.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat mag pas na je 30e hoor anders valt je piemel eraf
Ik euh.. Ga Klips even bellen dat ie een rol plakband pakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee niet waar joh :$quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
"Hey!quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Hey!
Ik ben dan wel geen meisje, maar ik ben een jongen die ook graag wil reageren.
Er zullen vele redenen kunnen zijn waarom jullie keuze gaat naar een vrouw voor de lege kamer. Toch wil ik jullie overtuigen dat ook ik prima mee kan komen met de selectie!
De hoofdreden is toch wel: ik kan koken! Ik kan praten over jongens en over verkering met jongens en ik houd daarnaast ook van af en toe een kleffe film.
Mijn aversie tegen smerige keukens en badkamers kan helpen aan het woonmilieu. Na een hele dag college of werk houd ik daarnaast van een biertje of wijntje en een praatje.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Hey!
Ik ben dan wel geen meisje, maar ik ben een jongen die ook graag wil reageren.
Er zullen vele redenen kunnen zijn waarom jullie keuze gaat naar een vrouw voor de lege kamer. Toch wil ik jullie overtuigen dat ook ik prima mee kan komen met de selectie!
De hoofdreden is toch wel: ik kan koken! Ik kan praten over jongens en over verkering met jongens en ik houd daarnaast ook van af en toe een kleffe film.
Mijn aversie tegen smerige keukens en badkamers kan helpen aan het woonmilieu. Na een hele dag college of werk houd ik daarnaast van een biertje of wijntje en een praatje.
een darkroomquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef Furdinand het volgende:
over welke kamer voor alleen meisjes hebben jullie het?
Iets in Grunnaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef Furdinand het volgende:
over welke kamer voor alleen meisjes hebben jullie het?
Doe het nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:02 schreef Bloempje. het volgende:
Een man van 89 heeft me ooit vertelt dat ik daar echt eens heen moet omdat het er mooi is. Is dat zo? Misschien we die wel bevooroordeeld want hij had altijd in een piepklein dorpje in Groningen gewoond
Ik dacht dat het over de darkroom ging.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:02 schreef Bloempje. het volgende:
Een man van 89 heeft me ooit vertelt dat ik daar echt eens heen moet omdat het er mooi is. Is dat zo? Misschien was die wel bevooroordeeld want hij had altijd in een piepklein dorpje in Groningen gewoond
HAHAHAHAquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:04 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de darkroom ging.
Je vriendlief heeft gister al beloofd dat jullie een feestje gaan geven en dan mag ik komen en neem ik brownies en cupcakes mee.quote:
Ver.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:06 schreef Furdinand het volgende:
jan en klinks hoe ver wonen jullie eigenlijk van elkaar hoe lang reizen?
Bahnaarmuhquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:06 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ver.2,5 uur reizen ofzo.
![]()
MWEH. Kak.
'ik zat naar buiten te kijken en zag bomen.'quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:07 schreef Beatles het volgende:
Hoe kan ik mijn rekenen met bladeren-les inleiden?Kan niet zeggen dat ik naar het bos ben geweest omdat de bladeren van papier zijn.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
'ik zat naar buiten te kijken en zag bomen.'
boh naarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:06 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ver.2,5 uur reizen ofzo.
![]()
MWEH. Kak.
quote:
Ja is het ook en straks kutsneeuw alles kut OV dit dat mewhhh.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:10 schreef Beatles het volgende:
[..]
[..]
Ja is het ook en straks kutsneeuw alles kut OV dit dat mewhhh.
Ahhwquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:10 schreef Beatles het volgende:
[..]
[..]
Ja is het ook en straks kutsneeuw alles kut OV dit dat mewhhh.
Komt goed liefjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:12 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ziet er kut uit geen zin hier in.
[..]
Mja vast wel.
wat? is heel romantisch en toepasselijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:12 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ziet er kut uit geen zin hier in.
quote:
'kedeng kedeng' kan ik niet serieus nemen, sryquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wat? is heel romantisch en toepasselijk
en kilometers spoor schieten onder mij door ik ben op weg naar jou want ik ben weg van jou?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:15 schreef Beatles het volgende:
[..]
[..]
'kedeng kedeng' kan ik niet serieus nemen, sry
Ok ik luisterrrrrrrrrr al.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
en kilometers spoor schieten onder mij door ik ben op weg naar jou want ik ben weg van jou?
Haaaiquote:
Halloquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:20 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ok ik luisterrrrrrrrrr al.
[..]
Haaai
NERDquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:27 schreef Beatles het volgende:
[ afbeelding ]
Jan heeft vanochtend deze foto gemaakt, schattig he.:@
Was alleen voor jou omg omg wat doe jequote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:27 schreef Beatles het volgende:
[ afbeelding ]
Jan heeft vanochtend deze foto gemaakt, schattig he.:@
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was alleen voor jou omg omg wat doe je
wel een beetje over the top hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:37 schreef Patje1987 het volgende:
Haters gaan haten op mijn sigarenfoto.
Ja ik schrok van mezelf hoowr :2:@2:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wel een beetje over the top hoor
Ja enge fotoquote:
Nu ben ik verdrietig, ik ben namelijk helemaal niet eng.quote:
Nee dat dacht ik al niet hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu ben ik verdrietig, ik ben namelijk helemaal niet eng.
we waren elkaars gezichten zat denk ik..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:50 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens? Waarom doen wij nooit meer tinychatten?
Zeroku! Al een beetje aan de scharrel mejong?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:51 schreef Zeroku het volgende:
Ik wil Patje zien met zijn paardenhoofd.
Nee dat is mijn carnavalspakquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:51 schreef Zeroku het volgende:
Ik wil Patje zien met zijn paardenhoofd.
Beetje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zeroku! Al een beetje aan de scharrel mejong?
Weet ik niet eigenlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:50 schreef Bloempje. het volgende:
Omdat Jan en ik 24/7 met elkaar cammen, naakt dit dat. Geen TC meer dus voor ons twee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:50 schreef Bloempje. het volgende:
Ja bah zegquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:56 schreef Beatles het volgende:
[..]
Omdat Jan en ik 24/7 met elkaar cammen, naakt dit dat. Geen TC meer dus voor ons twee.
Ik mis het eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:50 schreef Bloempje. het volgende:
quote:
Gaat me nu opeens wel goed af, vorig jaar urenlang zitten en bedenken wat ik in moest vullen.quote:
Balen welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:59 schreef Beatles het volgende:
[..]
[..]
Gaat me nu opeens wel goed af, vorig jaar urenlang zitten en bedenken wat ik in moest vullen.En nu hoef ik ze niet eens in te leveren en lukt het me allemaal gewoon meteen. PFF.
Ja true, moet het nu echt achter me laten enzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Balen welMaarja, ach, als het nu maar lukt
Ja snap ik wel, maarja, nu gaat het gewoon allemaal goed en lukken en allesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:06 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja true, moet het nu echt achter me laten enzo.Maar ja, trauma's en alles.
Inderdaad, ik hoop het wel. Anders ga ik huilen, heel hard.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, maarja, nu gaat het gewoon allemaal goed en lukken en alles
Aahhhwwwquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:09 schreef Beatles het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop het wel. Anders ga ik huilen, heel hard.
Tjeetje, fanatiek hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, het is 21.10 en ik sta mijn kamer nog te soppen..
Huhooiii
Whihihi, aww lievvieg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
AahhhwwwDan kom ik er aan met Joe en thee en cupcakes
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef Beatles het volgende:
[..]
Whihihi, aww lievvieg.![]()
Kijk leuk plaatje:
[ afbeelding ]
Tsjah.. ik wil zaterdag niks meer doen..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
AahhhwwwDan kom ik er aan met Joe en thee en cupcakes
[..]
Tjeetje, fanatiek hoor.
Ohja, dat is wel verstandig danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tsjah.. ik wil zaterdag niks meer doen..dus moet wel
ik heb mijn kamer vorige week grondig opgeruimd en het is nu wéér nodig...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel verstandig danIk ga morgen ook mijn kamer eens opruimen
Dat moet al een maand
Ja, ik doe steeds een beetje, en dan wordt het weer een zooi en doe ik weer een beetje en zo gaat het steedsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik heb mijn kamer vorige week grondig opgeruimd en het is nu wéér nodig...
Goed voor elkaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:17 schreef Renesite het volgende:
Ik wil morgen niet schoonmaken. Dus moet hij het doen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:18 schreef Renesite het volgende:
OMG EEN NEGERT DIE DINGEN GOED WIL MAKEN HAHAHA NET OBAMA HAHA XOXOXOXO!!!!
Nou.. tis morgen nog niet klaar... maar jij kan dat toch niet.. dus jij hoeft niks te doen.. enkelt sjouwen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:17 schreef Renesite het volgende:
Ik wil morgen niet schoonmaken. Dus moet hij het doen.
Kan ie niet schoonmaken?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou.. tis morgen nog niet klaar... maar jij kan dat toch niet.. dus jij hoeft niks te doen.. enkelt sjouwen!
En dat is natuurlijk een zeer betrouwbare bronquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:19 schreef Furdinand het volgende:
ik heb net op southpark gezien dat obama alleen president erd om een diamant te stelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |