De andere kunnen ook wel, maar deze komt het dichtst bij de klinische benaming van CVA. Tia is te licht voor dit plaatjequote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:24 schreef Grumpey het volgende:
oeps, ik zie dat mark dichterbij zat. mag ik nog verbeteren?
yepquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:24 schreef Grumpey het volgende:
Huh? een CVA is toch iets anders dan een aneurysme?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:24 schreef Grumpey het volgende:
Ja, sorry, ik had de vraag duidelijk moeten stellen. Vrijwel alle antwoorden konden, een aneurysme is zeker wat anders maar als gevolg van een aneuryisme gebeuren ook weer CVA's. Ik laat het zo, excuus!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Huh? een CVA is toch iets anders dan een aneurysme?
Oh, verder geen probleem hoor. Ik begon alleen te twijfelen aan mijn pathologische kennisquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik had de vraag duidelijk moeten stellen. Vrijwel alle antwoorden konden, een aneurysme is zeker wat anders maar als gevolg van een aneuryisme gebeuren ook weer CVA's. Ik laat het zo, excuus!
Bedankt, had er idd niet op gerekendquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:38 schreef BusterPosey het volgende:
Heb Mark even een DM gestuurd. Misschien ging hij er van uit dat ß aan de beurt was...
Yup, is de Beurs van Zocher, tegenwoordig is er de Bijenkorf op die plekquote:
quote:
Uit mijn hoofd 11,6%.quote:
Stand deel 2452quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |