quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Eind van de middag weer lopen. Deze week gewoon 3x
Lekker weer
Ik ook (durf wel te lopen) maar die krengen zijn duur zeg!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:31 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet een sport bh kopen. Pruilpruil, voor die tijd durf ik niet meer te lopen.
Is toch niet zo erg, een sportbh kopen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:31 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet een sport bh kopen. Pruilpruil, voor die tijd durf ik niet meer te lopen.
Rond de 30 euro! Is toch niet zo duur? Vooral niet als je bedenkt dat schoenen 100+ euro zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:04 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
Ik ook (durf wel te lopen) maar die krengen zijn duur zeg!
Oh klinkt goed!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:22 schreef LordLynx het volgende:
Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en een Sony Ericsson Xperia Active besteld. Waterdichte telefoon met ANT+ hartslagmeterondersteuning, kan ik eindelijk eens goed op hartslag gaan letten tijdens het lopen.
Zijn dat minuten of kilometers?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Of kom bij het Endomondo Fok! team![]()
Ik ben vandaag weer gaan lopen, 1-2-4-4-5 met Evyik heb al gehoord wat ik zaterdag moet doen, 1-2-5-5-5
Minuten natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:06 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Zijn dat minuten of kilometers?
Coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |