ik denk dat het vooral van belang wordt als je richting het vriespunt gaat en er wind bij komt kijken en/of regen op de langere afstand.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:02 schreef kruidkoekje het volgende:
Ja dat snap ik ook!
Alleen ik vraag me wel af hoe je er zo goed op kan kleden? Schoenen, lange broek, sportshirt, jack en dan is dat toch voldoende? Ik heb het namelijk echt niet koud als ik aan het hard lopen ben. Maar is dat dus een soort val dan ofzo?! Ook niet toen het laatst 5 graden was en liep toen in wijd kort sportbroekje en tshirt met korte mouwen.
Ik weet er nog niet veel van merk ik
dit dus, en alvast bedankt voor de scan Slackerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:11 schreef slacker_nl het volgende:
Het belangrijkste wapen tegen koud zijn luchtlagen. Je moet dus ervoor zorgen dat je meerdere luchtlagen hebt. Dat kan zijn: Thermisch ondergoed, shirt en jack. Dan heb je drie lagen en ben je al redelijk goed gewapend tegen de koud.
Persoonlijk zou ik ervoor zorgen dat je romp de meeste luchtlagen heeft, je benen kunnen wel met enkele laag, maar een lange thermo onderbroek kan al veel helpen als het echt echt koud is.
In dit boek staat ook eea over kleding: http://tinyurl.com/6x6nlz5. Zal wel maandag even vragen aan iemand om een hoofdstuk in te scannen, staat een goed stuk tekst over hardlopen in de winter in (iets te lang om over te tikken).
dat zijn mizuno'squote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:18 schreef Clayton1 het volgende:
@ YUR,
wat voor schoenen heb je daar aan? Het lijken Brooks
Ik heb heel voorzichtig aan de binnenkant stickerverwijderaar getest en dat gaf geen vlekken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dat is me neit geluktIk hoop dat de wasmachine dat voor me doet. Ik durf niet te te trekken omdat ik bang ben dat ik het shirt kapot trek.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:26 schreef Clayton1 het volgende:
Tip.
Verwarm de sticker met een fohn, daarna kun je de sticker in de meeste gevallen er zo afhalen.
Is geen foto van yur zelf hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:18 schreef Clayton1 het volgende:
@ YUR,
wat voor schoenen heb je daar aan? Het lijken Brooks
Hahah!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:31 schreef ICND het volgende:
Yur + GotC doet me ineens aan een oude commercial denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |