quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:40 schreef Nirak het volgende:
Goedemorgen
Ik ben mama
Gisteren dus ingeleid, bleek al 2 cm te hebben dus begonnen met breken van de vliezen en wachten of de weeen zelf kwamen. Maar helaas, dus aan een pomp. De weeen kwamen rap maar waren goed te handelen, tot op de 6 cm en toen kreeg ik persdrang. En persweeen zonder voldoende ontsluiting doet pijn... Dus ik had het nooit gedacht maar vroeg om pijnstilling. Helaas even moeten wachten op ruggeprik omdat er iemand voor mij was en in die wachttijd heb ik me heerlijk misdragen en best wat krachttermen gebruikt
Maar toen bleek na 45 minuten ofzo dat ik ineens volledig ontsloten was en toen mocht ik eindelijk gaan persen om ongeveer half 5: zalig!
Na 45 minuutjes kreeg ons kereltje het helaas moeilijk en moest hij snel komen, dus de gyn kwam er even bij, die heeft mn onderkantje goed opgerekt en een knip gezet en in 2 persweeen had ik ineens een prachtig kereltje op mn buik liggen: 4200 gram en hij doet t goed
Nog ff een mobiel fototje
Laatste paarse-post, ik heb nu m'n paarse Crocs en m'n paarse shirt van MamaLicious aan, ik ben gewoon paarsverslaafdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:46 schreef Fee-nix het volgende:
Oke, nog 1 volledig offtopic ding... (we zijn nu toch al afgedwaald). Ik heb wel een superrrrrrmoooie (al zeg ik het zelf) knalpaarse telefoon!
Deze:
http://www.new-technology-online.com/nokia-6700-slide-purple/
En nu zal ik stoppen...
ik 7quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:51 schreef NotTheSame het volgende:
OMG... ik zit net te tellen... Ik sta gewoon 13e!
Haha! En een paars usericon!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:51 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Laatste paarse-post, ik heb nu m'n paarse Crocs en m'n paarse shirt van MamaLicious aan, ik ben gewoon paarsverslaafd
Asy, ik ben blij dat het weer wat beter met je gaat meid!
OMG... ik zit net te tellen... Ik sta gewoon 13e!
Uhuh, me2, koop nooit wat anders.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:51 schreef bitterend het volgende:
Maar donker paars...daar ben ik helemaal gek op!!! ukkie heeft nu heeeel veel paars! en donker rood!
en dietelefoon! fee-nixik ben een nokia fan!
Ik had geen last van mijn bekken tijdens de zwangerschap. Ik was 9 maanden misselijk/spugen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:15 schreef bitterend het volgende:
Pfff...zwaar zeg! snap wel dat je erg twijfelt of je een tweede wil!
9 maanden lang pijn rondom je bekken en daarna nog 9 maanden na pijn
ja, wat was dat opeens, suikerspiegel?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:01 schreef Asyniur het volgende:
Jaha, ik doe rustig aan
Hoe laat had Marije de echo?
Ik moet nog 4 weken geduldig afwachten
Psst volledig offtopic maar Bitterend er zit wel een Jumboooooo in A'dam.. waar alleen weet ik zo niet...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:29 schreef bitterend het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we in Amsterdam geen JUMBOOOO
Mijn man draagt gelukkig alles altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |