abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:02:08 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103616768
Marije, spannend!

Sandous :*

Danne is een mooi manneke O+

Fee-nix, nu echt gefeliciteerd! *O*

*O* voor alle mijlpalen!

Ik ging zojuist bijna van mijn stokje in de supermarkt :@
pi_103616793
Ooohhh hij is echt prachtig. Gefeliciteerd nNirak en Faithz!!!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_103617008
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:02 schreef Asyniur het volgende:
heej doe ns niet! :( :@
ik moet nu weg, maar ik pm/spreek je later O+ :*
pi_103617042
wat vervelend asyniur!
wel goed gegeten enz? :*

heb het zelf in de stad of supermarkt enz, daar waar t wat drukker is bah.

Vanmiddag op kraamvisite bij ex-collega (wiens contract ook niet verlengd is ivm zwangerschap)
even baby knuffelen O+ en klagen over 't werk haha
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:09:43 #255
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103617046
Inderdaad Marrije, een paar uur wachten vandaag is nog altijd beter dan zaterdag! Haha. Ik gok op nog een jongen, een kwartet :).

Nogmaals dank voor alle felicitaties!

Asy bijna van je stokje is niet cool. Hoe kan dat nou weer?

En oooooo ik wil zo graag mijn Sparta Amazone! Maar dan moet ik eerst mijn eigen fiets verkopen!! Als iemand hier nog iemand kent die graag een roze Batavus Diva wil O-) . Mankeert verder niks aan hoor!
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:11:54 #256
250838 Fee-nix
pi_103617109
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:09 schreef Zoë23 het volgende:
wat vervelend asyniur!
wel goed gegeten enz? :*

heb het zelf in de stad of supermarkt enz, daar waar t wat drukker is bah.

Vanmiddag op kraamvisite bij ex-collega (wiens contract ook niet verlengd is ivm zwangerschap)
even baby knuffelen O+ en klagen over 't werk haha
Wat een rot-werkgever heb jij toch!

Maar kraamvisite is wel weer heel erg leuk! Heeft ze een meisje of een jongen? Alhoewel als ik nu van die lieve babietjes zie (live of foto) dan word ik ook weer zooooo ongeduldig! En dan lijkt het nog eeuwen te duren! Terwijl ik op andere dagen weer denk: waaaaahhh het duurt nu niet lang meer, haha!
pi_103617231
Fee-nix hoe roze is je batavus? ik moet een fiets nog maar ik vind echt roze verschrikkelijk

Zoe }:| :N idd echt een idiote werkgever heb jij!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103617358
bitterend mijn bevallingsverhaal is na te lezen in het betreffende topic ;)

Korte samenvatting is: 20 uur weeën, 25 minuten persen, geen knip, geen pies/poep/kots, staan van het hoofdje deed het zeerst, inwendig compleet ingescheurd, ruggenprik die bij 7cm niet meer hielp :7
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:20:09 #259
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103617434
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:02 schreef Asyniur het volgende:
Doe je een beetje voorzichtig met jezelf? Ik weet ook wel dat er boodschappen in huis moeten komen, maar niet ten kosten van jezelf hè!
Ik mail je trouwens morgen even, heb vanavond bespreking met de vk maar tot nu toe heb ik ontzettend veel aan je mail gehad!

quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 08:16 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter maar gewoon kunt betalen. Zwanger in de bak zitten ivm roof lijkt me niet zo fijn ;)
Ik heb inderdaad maar even netjes betaald, al is het alleen al voor de service die ze daar kennen: ik hoef niet zelf in te pakken, ze lopen met me mee naar buiten en zetten het ook nog in de auto voor me O+ ! Alleen toen manlief zojuist de krat weer uit de auto wou pakken, viel de krat uit elkaar :( . Alles over de stoep, maar gelukkig geen glaswerk kapot gevallen!
pi_103617490
@fee-nix; ja..... hou maar op pfff
vanmorgen even overleg gehad met (goede) collega, die veel te zeggen heeft in ons team,
zie haar niet zo vaak maar ze is de enige die enig begrip heeft. Ze vond 't niet fijn om te
horen hoe sommige collega's & manager doen. En haar kennende doet ze er wat mee O+

Maargoed, ik denk nu elke dag; zal ik me ziekmelden? ikwilnietmeer -O-
doe ik niet hoor, van mij wordt verwacht dat ik stoer en sterk ben dus dan doen we dat maar -O-

Ze heeft n meisje! O+
echt n heel lief poppetje! Echt zo leuk :) Ze kon eignl geen kinderen krijgen, van alles geprobeerd
met ivf enzo allemaal mislukt. En ze had n nieuwe vriend, leuk en gezellig en hops O+ hihi

Voor je 't weet heb jij ook zo'n lief kleintje in je armen :Y
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:22:08 #261
250838 Fee-nix
pi_103617501
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:15 schreef bitterend het volgende:
Fee-nix hoe roze is je batavus? ik moet een fiets nog maar ik vind echt roze verschrikkelijk

Zoe }:| :N idd echt een idiote werkgever heb jij!
Whehehe, hij is mega-super-knal-roze :P.

Ff een fotootje onder de spoiler. Is niet mijn fiets, maar ziet er wel zo uit. Sorrrrrrry voor de offtopic dames :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103617510
NTS welke supermarkt is dat! wil ik ook!

DML ik ga even lezen! weet je in welke deel het staat?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103617544
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:22 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Whehehe, hij is mega-super-knal-roze :P.

Ff een fotootje onder de spoiler. Is niet mijn fiets, maar ziet er wel zo uit. Sorrrrrrry voor de offtopic dames :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eeeh bah! :D ik kan niet tegen roze _O- maar fluugje is gek op! misschien wil zij hem hebben :9
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:24:26 #264
250838 Fee-nix
pi_103617575
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:21 schreef Zoë23 het volgende:
vanmorgen even overleg gehad met (goede) collega, die veel te zeggen heeft in ons team,
zie haar niet zo vaak maar ze is de enige die enig begrip heeft. Ze vond 't niet fijn om te
horen hoe sommige collega's & manager doen. En haar kennende doet ze er wat mee O+

doe ik niet hoor, van mij wordt verwacht dat ik stoer en sterk ben dus dan doen we dat maar -O-

Ze heeft n meisje! O+
echt n heel lief poppetje! Echt zo leuk :) Ze kon eignl geen kinderen krijgen, van alles geprobeerd
met ivf enzo allemaal mislukt. En ze had n nieuwe vriend, leuk en gezellig en hops O+ hihi

Ja en hopelijk gaat de arbo dienst er ook werk van maken als je die hebt ingeschakeld.

Wat leuk voor je collega! Bizar hoe dat soms kan lopen dan... Wat een geluk!
pi_103617580
Haha leuk roze! O+ mn favo kleur hihi
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:24:54 #266
250838 Fee-nix
pi_103617589
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:23 schreef bitterend het volgende:

[..]

Eeeh bah! :D ik kan niet tegen roze _O- maar fluugje is gek op! misschien wil zij hem hebben :9
Hahaha! Ik dacht al: nehhh, hier kan bitterend niet tegen! :P
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:25:32 #267
348178 NotTheSame
pi_103617606
Fee-nix, das wel heel errug roze! Zou wel wat voor mij zijn, ik ben wel van de 'sprekende' kleuren! Maar dan nog liever knalpaars eigenlijk ;)

Bitterend, HALLOOOWWW JUMBO! Maar om nou naar Brabant te rijden voor je boodschappen lijkt me ook een beetje teveel van het goede?

Zoe, meis, ik heb echt medelijden met je... Volgens mij was ik allang weggevlucht daar!
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:25:40 #268
250838 Fee-nix
pi_103617608
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:24 schreef Zoë23 het volgende:
Haha leuk roze! O+ mn favo kleur hihi
Hebben? O-) Ja ik vind t ook een coole kleur hoor! Roze is ook mijn favoriet. Maar laat ik nou net twee jochies krijgen... Nature is so cruel :P.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:26:16 #269
250838 Fee-nix
pi_103617640
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:25 schreef NotTheSame het volgende:
Fee-nix, das wel heel errug roze! Zou wel wat voor mij zijn, ik ben wel van de 'sprekende' kleuren! Maar dan nog liever knalpaars eigenlijk ;)

Bitterend, HALLOOOWWW JUMBO! Maar om nou naar Brabant te rijden voor je boodschappen lijkt me ook een beetje teveel van het goede?

Zoe, meis, ik heb echt medelijden met je... Volgens mij was ik allang weggevlucht daar!
Ja daar heb ik ook tussen zitten twijfelen hoorrrr! Want die knalpaarse is ook O+ .
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:27:15 #270
348178 NotTheSame
pi_103617666
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:26 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ja daar heb ik ook tussen zitten twijfelen hoorrrr! Want die knalpaarse is ook O+ .
:o :o :o :o Is die er ook?

*Schrijft op haar bevallings/verjaardags/kerst/sinterklaas verlanglijstje: PAARSE BATAVUS MAMAFIETS!
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:27:28 #271
250838 Fee-nix
pi_103617674
En het grappige is: aldoor als ik met deze fiets in de stad liep, waren er wel kleine meisjes die zeiden: mam kijk! Die is moooooooi! _O-
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:28:50 #272
250838 Fee-nix
pi_103617736
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:27 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

:o :o :o :o Is die er ook?

*Schrijft op haar bevallings/verjaardags/kerst/sinterklaas verlanglijstje: PAARSE BATAVUS MAMAFIETS!
Haha, jahaaa kijk maar! Alleen is het geen mama fiets he... daarom moet ie juist weg ;)

http://www.vergelijk.nl/f(...)ttr_03_paars_28_06_/
pi_103617738
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:21 schreef Zoë23 het volgende:

Ze heeft n meisje! O+

Ik durfde ook niet ziek te melden, iedereen wist dat ik sterk was en nooit ziek was! en wou me ook niet aanstellen..ja je doos voelt alsof het uit elkaar valt en je rug en alles maar het zal wel erbij horen
maar de osteopaat dacht er anders over...hij werd boos
hij zei dat ik mijn lichaam serieus moet nemen en dat ik niet stoer moest spelen
toen waggelde ik naar mijn baas en ze keek naar mij, had niks hoeve te zeggen..ze zei meteen "waarom blijf je op werk komen!!"
:@
pi_103617771
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:25 schreef NotTheSame het volgende:

Volgens mij hebben we in Amsterdam geen JUMBOOOO
Mijn man draagt gelukkig alles altijd :D
pi_103617804
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:24 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ja en hopelijk gaat de arbo dienst er ook werk van maken als je die hebt ingeschakeld.

Wat leuk voor je collega! Bizar hoe dat soms kan lopen dan... Wat een geluk!
:Y hoop ik ook

Ja echt n mooi wonder! O+

Fiets is erg mooi maar ik woon in Friesland :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')