quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:40 schreef Nirak het volgende:
Goedemorgen
Ik ben mama
Gisteren dus ingeleid, bleek al 2 cm te hebben dus begonnen met breken van de vliezen en wachten of de weeen zelf kwamen. Maar helaas, dus aan een pomp. De weeen kwamen rap maar waren goed te handelen, tot op de 6 cm en toen kreeg ik persdrang. En persweeen zonder voldoende ontsluiting doet pijn... Dus ik had het nooit gedacht maar vroeg om pijnstilling. Helaas even moeten wachten op ruggeprik omdat er iemand voor mij was en in die wachttijd heb ik me heerlijk misdragen en best wat krachttermen gebruikt
Maar toen bleek na 45 minuten ofzo dat ik ineens volledig ontsloten was en toen mocht ik eindelijk gaan persen om ongeveer half 5: zalig!
Na 45 minuutjes kreeg ons kereltje het helaas moeilijk en moest hij snel komen, dus de gyn kwam er even bij, die heeft mn onderkantje goed opgerekt en een knip gezet en in 2 persweeen had ik ineens een prachtig kereltje op mn buik liggen: 4200 gram en hij doet t goed
Nog ff een mobiel fototje
Laatste paarse-post, ik heb nu m'n paarse Crocs en m'n paarse shirt van MamaLicious aan, ik ben gewoon paarsverslaafdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:46 schreef Fee-nix het volgende:
Oke, nog 1 volledig offtopic ding... (we zijn nu toch al afgedwaald). Ik heb wel een superrrrrrmoooie (al zeg ik het zelf) knalpaarse telefoon!
Deze:
http://www.new-technology-online.com/nokia-6700-slide-purple/
En nu zal ik stoppen...
ik 7quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:51 schreef NotTheSame het volgende:
OMG... ik zit net te tellen... Ik sta gewoon 13e!
Haha! En een paars usericon!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:51 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Laatste paarse-post, ik heb nu m'n paarse Crocs en m'n paarse shirt van MamaLicious aan, ik ben gewoon paarsverslaafd
Asy, ik ben blij dat het weer wat beter met je gaat meid!
OMG... ik zit net te tellen... Ik sta gewoon 13e!
Uhuh, me2, koop nooit wat anders.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:51 schreef bitterend het volgende:
Maar donker paars...daar ben ik helemaal gek op!!! ukkie heeft nu heeeel veel paars! en donker rood!
en dietelefoon! fee-nixik ben een nokia fan!
Ik had geen last van mijn bekken tijdens de zwangerschap. Ik was 9 maanden misselijk/spugen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:15 schreef bitterend het volgende:
Pfff...zwaar zeg! snap wel dat je erg twijfelt of je een tweede wil!
9 maanden lang pijn rondom je bekken en daarna nog 9 maanden na pijn
ja, wat was dat opeens, suikerspiegel?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:01 schreef Asyniur het volgende:
Jaha, ik doe rustig aan
Hoe laat had Marije de echo?
Ik moet nog 4 weken geduldig afwachten
Psst volledig offtopic maar Bitterend er zit wel een Jumboooooo in A'dam.. waar alleen weet ik zo niet...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:29 schreef bitterend het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we in Amsterdam geen JUMBOOOO
Mijn man draagt gelukkig alles altijd
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:46 schreef Kyara het volgende:
Nu nog maar 2 uurtjes of zo Marrije!
HIer komt de babydump zo een nieuwe achterwand voor de kledingkast brengen/monteren. En het badje brengen.
En er begint iets te kriebelen. Ik wil de kledingkast opruimen, badkamerkastjes leeghalen en opnieuw inrichten en de keuken onder handen nemen. Is dat een begin van nesteldrang? Ik bemerk alleen nog wel een verschil tussen "willen" en "doen"
ik ben echt bang dat ik alles in een keer schoon/opgeruimd ga hebben en dan heb ik nog 4 weken om te wachten tot ze komt....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:52 schreef Kyara het volgende:
ja, dat bedoelde ik ook hoor![]()
Als ik echt moet van mezelf dan heb ik in elk geval nog iets nuttigs om te doen.. Niet nog een keer hetzelfde zeg maar
Oh, ik ben echt wel een lui varken hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:03 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik ben echt bang dat ik alles in een keer schoon/opgeruimd ga hebben en dan heb ik nog 4 weken om te wachten tot ze komt....
of dat zeg ik tegen mezelf...kan toch niet zo zijn dat ik gewoon een luie varken ben he
Dat betekend niet dat ik het doe....strijken al helemaal nooit! dus voor mij het feit dat ik eigenlijk ga stofzuigen isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:03 schreef Kyara het volgende:
ik vind niet dat stofzuigen onder nesteldrang van bitterend (tenzij je het elk uur doet of zo). Net als afwassen of de was doen of strijken. Dat moet toch wel.
yupquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:08 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
Maar jij had een poetsvrouw toch??
strijkt ze ook wel?
Stofzuigen is heel slecht voor je bekkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:02 schreef bitterend het volgende:
Ik ga vandaag STOFZUIGEN![]()
![]()
![]()
is dat een mini vorm van nesteldrang? enk het niet, morgen komt de kraamzorg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee, ik heb geen aandelen in die webshop, maar ik vind het wel een ontzettend fijne webshop om los te gaan voor mezelf nu. Helaas heb ik vorige week m'n shirts al besteld en gekregen.
Mij wel!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:04 schreef Asyniur het volgende:
Ow en welke (pas) zwangere kan ik blij maken met een 9-maandendagboek?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:06 schreef NotTheSame het volgende:
Effe offtopic, maar voor de shoppende-ik-heb-niks-om-aan-te-trekken-zwangere, kijk even onder de spoiler!NU kom je ermee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee, ik heb geen aandelen in die webshop, maar ik vind het wel een ontzettend fijne webshop om los te gaan voor mezelf nu. Helaas heb ik vorige week m'n shirts al besteld en gekregen.
![]()
Ga niks kopen meer voor mezelf...4 weken te gaan![]()
maar velicht voor anderen erg leuk!![]()
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
van chocola krijg ik maagzuur!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:11 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Mij wel!
Hebben jullie tips qua dingen die ik kan eten waar ik niet nog misselijker van word? Want het is niet echt leuk meer. Ik ben misselijk of heb trek, als ik trek heb en ga eten word ik nog veel misselijker
Gisteren chocolade gegeten, nou dat is echt een enorm groot drama, wat nou comfort food! Ik ben er voorlopig wel even van genezen
Maargoed, tips zouden fijn zijn. Het zou goed voor me zijn als ik toch iets meer eten binnen krijg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |