alstuquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:44 schreef SaskiaR het volgende:
Ik zit nu alweer in Nottingham trouwens, kan dat in de OP gewijzigd worden?
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Gisterenen ging allemaal vrij soepel (wel een paar stekerige vraagjes gehad maar dat hoort zie OP)
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Gisterenen ging allemaal vrij soepel (wel een paar stekerige vraagjes gehad maar dat hoort zie OP)
Nu uitkateren
Wat dat betreft ben ik erg blij dat dat bij juist gestimuleerd werd.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef Verwerker het volgende:
Gefeliciteerd dr. Bosbeetle
De academische wereld lonkt mij welAlhoewel promoveren denk ik voorlopig niet in zal zitten, de masters na de hts zijn onbetaalbaar geworden met de nieuwe regelingen
Onbetaalbaar? Wat voor vermogen denk je kwijt te zijn dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef Verwerker het volgende:
Gefeliciteerd dr. Bosbeetle
De academische wereld lonkt mij welAlhoewel promoveren denk ik voorlopig niet in zal zitten, de masters na de hts zijn onbetaalbaar geworden met de nieuwe regelingen
Alles uit eigen zak in ieder geval, geen stufi in ieder geval, kost al gauw bijna 2000 per jaar... en dan te bedenken dat men nog een kamer en al nodig heeft, dus intrekken bij de ouders dan maar...quote:Op donderdag 3 november 2011 09:54 schreef Shivo het volgende:
[..]
Onbetaalbaar? Wat voor vermogen denk je kwijt te zijn dan?
Ik heb toen nog wel een beetje stufi gehad en mijn college geld geleend van mijn zus. AIO zijn verdient daarentegen tegenwoordig best goed.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:34 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Alles uit eigen zak in ieder geval, geen stufi in ieder geval, kost al gauw bijna 2000 per jaar... en dan te bedenken dat men nog een kamer en al nodig heeft, dus intrekken bij de ouders dan maar...
Wat ga je nu doen? PostDocquote:Op donderdag 3 november 2011 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb toen nog wel een beetje stufi gehad en mijn college geld geleend van mijn zus. AIO zijn verdient daarentegen tegenwoordig best goed.
Als een master twee jaar duurt heb je het dus over 4000 euro. Dat heb je er snel genoeg weer uit dus ik begrijp niet wat je tegen houdt.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:34 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Alles uit eigen zak in ieder geval, geen stufi in ieder geval, kost al gauw bijna 2000 per jaar... en dan te bedenken dat men nog een kamer en al nodig heeft, dus intrekken bij de ouders dan maar...
Ik moet kijken waar mijn interesses liggen. Ik ben nu wel werktuigbouwkundige maar 3 jaar lang naar de TU gaan wordt een beetje teveel voor mij, zeker met de nieuwe regelingen (100 euro per studiepunt voor de premaster dacht ik?!)quote:Op donderdag 3 november 2011 12:52 schreef Shivo het volgende:
[..]
Als een master twee jaar duurt heb je het dus over 4000 euro. Dat heb je er snel genoeg weer uit dus ik begrijp niet wat je tegen houdt.
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:51 schreef speknek het volgende:
Industrieel ontwerp dan? (ben alleen bang dat dat alleen op een TU is)
Als je direct na je hbo met je master begint, krijg je nog 1 jaar stufi. Het laatste jaar leen je gewoon wat bij om je collegegeld (~¤ 1.700) te betalen. Dat heb je zo terugbetaald als je klaar bent. Zo doe ik het ook in ieder geval, kom ook van het hbo en zit nu in het laatste jaartje van m'n master.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:34 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |