ik heb dat plaatje gemaaktquote:Op zondag 13 november 2011 12:15 schreef RemcoDelft het volgende:
Is dat fundatellerplaatje ook voor langere termijn beschikbaar? Als-ie eerst vrijwel vlak was, en nu (als trendlijn) vrijwel lineair stijgt, ben ik benieuwd naar het lange termijn verloop
Een vreemde gaat de WC verstoppen, herrie maken en achter blijven met betalen en bellen, wanneer komt u het klapraampje maken ??quote:Op maandag 14 november 2011 11:02 schreef BertV het volgende:
LOL, mijn schoonvader wil zijn koopwoning aan mij verhuren omdat hij gaat samenwonen met een nieuwe vriendin. Verkopen zou nu verlies betekenen volgens hem.
Deze huurder gaat er iig niet op in....
Toch wel woningmarkt 2011 op micro niveau.
Ik voel 'm. Wel een beetje zwart-wit beeld over huurders maar ook ik denk in hokjes.quote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
Een vreemde gaat de WC verstoppen, herrie maken en achter blijven met betalen en bellen, wanneer komt u het klapraampje maken ??
Meer huur, nou ik zou eerst maar eens gaan schilderen als ik jouw was, en die kinderen van de buren heb ik vorige week echt geen tik gegeven, dat was ik niet.
Wel een lekkere verse appeltaart bij op de foto's zetten hèquote:Op maandag 14 november 2011 13:21 schreef draaijer het volgende:
Vandaag komen ze foto's van ons huis maken. M.a.w. er komt er 1 bij
Nee, dat is realiteit, ofwel zo voelt het voor de verhuurderquote:Op maandag 14 november 2011 13:44 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik voel 'm. Wel een beetje zwart-wit beeld over huurders maar ook ik denk in hokjes.
Gewoon niet verhuren... de kosten van de hypotheek lopen vanzelf wel doorquote:Op maandag 14 november 2011 14:07 schreef Goofjansen het volgende:
Nee, dat is realiteit, ofwel zo voelt het voor de verhuurder
Tja... dit soort situaties zet mensen weer aan het denken of huren niet een goed alternatief voor kopen is. Kopen is ook leuker als er geen risico's aan zitten.quote:is beter voor de bloeddruk van je schoonvader als jij er in zit, maar inderdaad , goed kans dat de verkering uit gaat, ik had hem ook niet nodig, of je moet een contract maken voor minimaal vier jaar en dan gratis wonen
"Altijd" is een groot woord. Hier momenteel totaal geen problemen, ik heb de verhuurder 1 keer kort gezien, dat is het... Als er iets is mag ik het oplossen, laten weten, en de kosten van de huur inhouden.quote:Op maandag 14 november 2011 14:22 schreef Goofjansen het volgende:
huren van een particulier is altijd ellende, voor beiden overigens
Een vriend van mij huurt van een particulier en die hoor je nooit klagen over zijn verhuurder.quote:Op maandag 14 november 2011 14:22 schreef Goofjansen het volgende:
huren van een particulier is altijd ellende, voor beiden overigens
Het schip is zinkendequote:Op maandag 14 november 2011 15:03 schreef en_door_slecht het volgende:
De bodem is weggeslagen! Nu gaan we zo naar de 300k!
Ja t´is slappe handelquote:Op donderdag 17 november 2011 01:06 schreef sorcees het volgende:
255.941 huizen te koop
3 verkocht vandaag, gaat lekker!
Waarom druk je dan toch op de 'invoeren' knop...quote:Op donderdag 17 november 2011 15:51 schreef sorcees het volgende:
255.946 huizen te koop
Het jojoot een beetje met +/- 0,002%
Eigenlijk de melding niet waard.
Het is wel de Fundateller!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom druk je dan toch op de 'invoeren' knop...
Hou komt dat trouwens, dat het aantal te koop staande huizen elk jaar rond deze tijd een eind inzakt? Ik heb altijd begrepen dat er in de winter weinig huizen verkocht worden, dus halen mensen ze dan massaal uit de verkoop op zo?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:11 schreef LXIV het volgende:
Tot januari zal de teller nu wel inzakken. Dat seizoenseffect zie je ieder jaar. Volgend jaar op naar de 275K!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |