Ah okquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:04 schreef Clan het volgende:
De titel moet eigenlijk Dragonder zijn, ik had de engelse taal in mijn hoofd.
Ik durf ze helemaal niet meer aan te klikkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik durf die filmpjes alleen nog aan te klikken met de koptelefoon af
Het zal eens nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja. Zal het even aanpassen.
quote:
@Nibb-it: vroeg ik om uw commentaar?quote:
Editquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
@Nibb-it: vroeg ik om uw commentaar?
Maareh, ik heb weer wat nieuws geleerd: neuralgia/myalgia
Geregeld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:04 schreef Clan het volgende:
De titel moet eigenlijk Dragonder zijn, ik had de engelse taal in mijn hoofd.
Dit is zo een eng openbaar forum waar iedereen op je kan, mag, en zal reageren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
@Nibb-it: vroeg ik om uw commentaar?
Ja, maar zelfs nu ik mijn edits doelbewust probeer te minderen (die discussie heeft plaatsgevonden) vindt hij het nodig om mij er elke keer, puur voor mijn irritatie, op te wijzen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:24 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Dit is zo een eng openbaar forum waar iedereen op je kan, mag, en zal reageren.
En nu ga ik weer lurken.
Nee, nog verlof sinds ik terug ben uit de West.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Jij bent ook nog laat op, of zit je in de West?
Kant heeft gesproken, dan kun je beter luisterenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs nu ik mijn edits doelbewust probeer te minderen (die discussie heeft plaatsgevonden) vindt hij het nodig om mij er elke keer, puur voor mijn irritatie, op te wijzen.
Dus gaat u nu inderdaad maar weer lurken.
Hahaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:28 schreef Clan het volgende:
[..]
Kant heeft gesproken, dan kun je beter luisteren
Het weer is hier niets de komende tijdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, nog verlof sinds ik terug ben uit de West.(laatste week, trouwens...
)
Ook goed voor de energiemeter thuisquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:35 schreef jankaas020 het volgende:
Klopt..Het is ook beter om in de winter een reis te hebben, lekker overwinteren.
Haaaiiiiii!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:44 schreef jankaas020 het volgende:
Nou heb ik een borrel ingeschonken en besluit iedereen om weg te blijven?
Ik stond ook al op het punt af te gaan sluitenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:44 schreef jankaas020 het volgende:
Nou heb ik een borrel ingeschonken en besluit iedereen om weg te blijven?
Voor mij pas om 0730.quote:
Vandaagquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:48 schreef jankaas020 het volgende:
saaierikken!Alsof jullie morgen iets beters te doen hebben.
Ik hoef alleen even de stad in.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:48 schreef jankaas020 het volgende:
De wacht?quote:
Van slaap tot slaap is 1 dag.quote:
Toch wel om bier te drinken?quote:
quote:
Ik hou er nog ernstig rekening mee. Nog geen nieuws.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:53 schreef jankaas020 het volgende:
Nog snel ff maximaal wacht lopen voordat je weg moet, of ben je geen nukubu in wording meer?
Wat heb je als backup plan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hou er nog ernstig rekening mee. Nog geen nieuws.
Een maat van me is er net mee gestopt om die reden, hij was al 'zwevend' ofzo, en heeft de knoop doorgehakt en begint nu met iets nieuws.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hou er nog ernstig rekening mee. Nog geen nieuws.
Ander werk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat heb je als backup plan?
Ook die gedachte gaat wel eens door mijn hoofd. Gewoon nokken en einde onzekerheid.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:58 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Een maat van me is er net mee gestopt om die reden, hij was al 'zwevend' ofzo, en heeft de knoop doorgehakt en begint nu met iets nieuws.
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar zat je al aan iets te denken?
ja hoor.quote:
Ah,.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh. Wat voor werk zat je aan te denken?
Ah, ok. Dan heb je tenminste iets om op terug te vallen. Ik hoor vaak dat het zelfs misschien wel beter betaald dan een functie bij Defensie. Of is dat niet zo?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah,.
Een beveiligingsbedrijf heeft al gevraagd of ik voor hun wil werken. Niks speciaals. Teamleider op een object.
We zijn The hangover deel 2 aan het kijken, tot nu toe erg vermakelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:48 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb nog geen besluit genomen. Maar dat gaat binnenkort wel gebeuren.quote:
Veel verschil zal het niet maken nee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan heb je tenminste iets om op terug te vallen. Ik hoor vaak dat het zelfs misschien wel beter betaald dan een functie bij Defensie. Of is dat niet zo?
keurig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:06 schreef Clan het volgende:
[..]
We zijn The hangover deel 2 aan het kijken, tot nu toe erg vermakelijk.
ok. ik dacht dat er een hogere reden kon zijn. (zoals minder verdienen ofzo)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen besluit genomen. Maar dat gaat binnenkort wel gebeuren.
Ach, je hebt al een aanbod. Da's mooi. Dus goed komt 't waarschijnlijk sowieso wel ofniet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Veel verschil zal het niet maken nee.
Heb vroege dienst, van 8:00 tot 16:30. Dus kan ik net zo goed tegelijk opstaan met ER.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:03 schreef Braamyo het volgende:
Moguh ! Wat ben jij vroeg wakker lotusss, ben ik helemaal niet van je gewend
Wat kinderachtig zegquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:05 schreef Thaboel het volgende:
Mogguh. Nu al een kutdag! Verslapen en doorhaast sleutels in me fiets laten zitten. Nu dus precies 3minuten te laat dus mag de les niet in YEEEAAAH geweldig word dus een beetje fokken straks
Echt een perfecte dag hoor... Zit nu in de mediatheek met me laptop school werk te maken.. Totaal de tijd vergeten en mag nu die les ookal niet inquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:08 schreef samthegreat5 het volgende:
Goedemorgen.
A Thaboel, dat is wel klote.. rare regeling want je leert zo inderdaad toch niks.
Whehehequote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Echt een perfecte dag hoor... Zit nu in de mediatheek met me laptop school werk te maken.. Totaal de tijd vergeten en mag nu die les ookal niet inWAT EEN GEWELDIGE DAG
Denk dat ik zo maar naar huisvertrek dit gaat nergens meer over...quote:
Wat mis je vandaag dan allemaal?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Denk dat ik zo maar naar huisvertrek dit gaat nergens meer over...
Praktijk methodiek al gemist en zometeen basisschool niveau nederlands en rekenen (JA GEEN WISKUNDE MAAR REKENEN) dus ik ga zo maarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat mis je vandaag dan allemaal?
Helemaal niet stiekem ben je gewoon aan het fokken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Echt een perfecte dag hoor... Zit nu in de mediatheek met me laptop school werk te maken.. Totaal de tijd vergeten en mag nu die les ookal niet inWAT EEN GEWELDIGE DAG
Schoolwerk aka Fok!ken en two and a half men kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Helemaal niet stiekem ben je gewoon aan het fokken.
Jij hebt daar misschien geen problemen mee. Maar de gemiddelde student is op dat gebied geen reet waard zonder rekenmachine of ander hulpmiddel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:28 schreef Thaboel het volgende:
@cobra ik doe een mbo4 dan verwacht ik wel wat moeilijkers dan 340 uitschrijven in woorden
Dat is kut voor die gasten... Schaam me er gewoon voor... Werd me laatst door een meisje uit me klas gevraagd wat 'How are you doing?'betekende want ze snapte het niet..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt daar misschien geen problemen mee. Maar de gemiddelde student is op dat gebied geen reet waard zonder rekenmachine of ander hulpmiddel.
Dat zegt dus al genoeg. Geen wonder dat er dus zulke verplichte basis lessen gegeven worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is kut voor die gasten... Schaam me er gewoon voor... Werd me laatst door een meisje uit me klas gevraagd wat 'How are you doing?'betekende want ze snapte het niet..
Ligt het dan aan mij of godver aan de rest van nederland? (Ja oke nederlands ben ik zeker geen uitblinker in) maar basisniveautje nederlands, rekenen, engels kan toch welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zegt dus al genoeg. Geen wonder dat er dus zulke verplichte basis lessen gegeven worden.
Maar maar.. Je kunt een rekenmachine niet gebruiken bij het uitschrijven van 340 in woorden. Hoe moet het nuquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt daar misschien geen problemen mee. Maar de gemiddelde student is op dat gebied geen reet waard zonder rekenmachine of ander hulpmiddel.
Dat vraagt 95% procent van de medestudenten van Thaboel zich nu ook af?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Maar maar.. Je kunt een rekenmachine niet gebruiken bij het uitschrijven van 340 in woorden. Hoe moet het nu?!
Ik kan maar een ding zeggen. Jij bent dan de dupe van het teleurstellende niveau van de huidige student.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ligt het dan aan mij of godver aan de rest van nederland? (Ja oke nederlands ben ik zeker geen uitblinker in) maar basisniveautje nederlands, rekenen, engels kan toch wel
hoe hebben ze ooit eindexame kunnen doen?
Je bent eigenlijk voorbestemd om wetenschapper te worden en grootse dingen uit te vinden!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ligt het dan aan mij of godver aan de rest van nederland? (Ja oke nederlands ben ik zeker geen uitblinker in) maar basisniveautje nederlands, rekenen, engels kan toch wel
hoe hebben ze ooit eindexame kunnen doen?
Maar goed ook. Want dan zou je liegen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk voorbestemd om wetenschapper te worden en grootse dingen uit te vinden!
Ik wilde het je niet vertellen.
Neen! zeker niet maar kom op deze mensen gaan straks lesgeven... Zelfde als het GEWELDIG hoge niveau van de PABOquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk voorbestemd om wetenschapper te worden en grootse dingen uit te vinden!
Ik wilde het je niet vertellen.
Hehequote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar goed ook. Want dan zou je liegen.
Tja. Jullie hoeven toch gelukkig niet les te geven in wiskunde en nederlandse taal en literatuur.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Neen! zeker niet maar kom op deze mensen gaan straks lesgeven... Zelfde als het GEWELDIG hoge niveau van de PABO
Nee. Een leraar moet voldoende uitgerust zijn op alle vlakken waar hij/zij contact met een leerling kan hebben. En uitblinken op eigen vakgebied.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe.
[..]
Tja. Jullie hoeven toch gelukkig niet les te geven in wiskunde en nederlandse taal en literatuur.
Dus als ze maar gewoon goed zijn in waar het omgaat. Toch?
Ja, belachelijk zou het inderdaad zijn. Dat vind ik ook echt. Maarja, met het slechte niveau van 't onderwijs alleen maar een beetje gaan lopen onderkennen kom je ook nergens. Dus het enige waar je op kan hopen is dat die mensen die niet weten wat de wortel van 9 is of hoe ze 382 uitschrijven in woorden maar gewoon afvallen ergens in het traject.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Een leraar moet voldoende uitgerust zijn op alle vlakken waar hij/zij contact met een leerling kan hebben. En uitblinken op eigen vakgebied.
Het zou toch belachelijk zijn als een leraar LO geen antwoord kan geven op een simpele vraag mbt rekenen, Engels of wat dan ook?
Zal wel van de school afhankelijk zijn. Bij ons op het VWO had je dat niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:23 schreef Nibb-it het volgende:
Tegenwoordig heb je ook van die rare combivakken als bijvoorbeeld "Mens en Maatschappij" (?), dan heb je de stof van twee of drie vakken in één vak gepropt.
En inderdaad. Die schommeling is er altijdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
Volgens mij komt het omdat de aanname of examen eisen lager zijn geworden om het gebrek aan leraren op te vangen.
Over 5 jaar moeten die eisen dus weer lager worden omdat het instroomniveau lager is geworden. Goh, wat raar.
Hoe bedoel je dat je dan B1 was gaan doen? Want ik ken die oude benamingen niet meer. Wij hadden gewoon A of B (of C).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:33 schreef EllaN het volgende:
Ik had ook een 5 voor Wis b2. Wel een 8.1 gemiddeld though
.
Maar als die 5 een probleem zou zijn geweest, dan zou ik wis B1 zijn gaan doen. Wiskunde kun je best een beetje invullen.
Een voldoende kennis van Engels en Nederlands hebben vind ik eigenlijk wel terecht.
Idem voor Defensie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zal wel van de school afhankelijk zijn. Bij ons op het VWO had je dat niet.
[..]
En inderdaad. Die schommeling is er altijd. Te moeilijk --> weinig instroom --> eisen omlaag --> meer instroom --> eisen omhoog
.
Oohquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat je dan B1 was gaan doen? Want ik ken die oude benamingen niet meer. Wij hadden gewoon A of B (of C).
En met voldoende kennis hebben van Engels en Nederlands ben ik het eens. Vooral voor een universitaire opleiding is dat erg nodig. Wij hebben nu alle wetenschappelijke literatuur in het Engels. Daar kom je echt niet doorheen als je Engels ook maar een beetje roestig is.
Jepquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ooh.
Wij hadden wiskunde A1, A2, B1 en B2.
Wiskunde A was meer statistiek, wiskunde B was meer calculus. En 2 ging weer dieper en was wat moeilijker dan 1.
Oude benaming trouwens. Behoor ik nu al tot de oude generatie
?
quote:Bij de invoering van de Tweede Fase werd wiskunde B opgesplitst in wiskunde B1 en wiskunde B1,2. Bij de Vernieuwde Tweede Fase is wiskunde B echter weer teruggekomen als opvolger van wiskunde B1. Leerlingen uit de profielen Natuur en Gezondheid en Economie en Maatschappij kunnen kiezen tussen wiskunde A en wiskunde B, voor leerlingen uit het profiel Natuur en Techniek is wiskunde B verplicht.
Ik vind ook dat er niet alleen tijdens de lessen Nederlands op het taalgebruik moet worden gelet, maar ook bij vakken als geschiedenis, levensbeschouwing et cetera. Ik denk dat het taalniveau dan snel omhoog zou gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Een leraar moet voldoende uitgerust zijn op alle vlakken waar hij/zij contact met een leerling kan hebben. En uitblinken op eigen vakgebied.
Het zou toch belachelijk zijn als een leraar LO geen antwoord kan geven op een simpele vraag mbt rekenen, Engels of wat dan ook?
Dat is toch ook? Of heb ik nou zo speciaal goed onderwijs gehad? Bij alle vakken werden strafpunten gegeven voor slecht taalgebruik op mijn middelbare.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er niet alleen tijdens de lessen Nederlands op het taalgebruik moet worden gelet, maar ook bij vakken als geschiedenis, levensbeschouwing et cetera. Ik denk dat het taalniveau dan snel omhoog zou gaan.
Eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er niet alleen tijdens de lessen Nederlands op het taalgebruik moet worden gelet, maar ook bij vakken als geschiedenis, levensbeschouwing et cetera. Ik denk dat het taalniveau dan snel omhoog zou gaan.
Dan is het wel oké. Weinig fokschip, leuke taalfouten.quote:
Ja, inderdaad mee eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens.
Dat zou de leesbaarheid van tweets/posts/blog van de huidige jongeren zeker ten goede komen.
Ik ben zeker geen expert op het gebied van grammatica en maak ook bergen fouten in mijn posts hier op FOK! maar ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik het huidige taalgebruik bij jongeren zie.
En zij maar volhouden dat dat wel goed gaat komen als ze van school af zijn.
Bij ons ook niet. Als dat zou gebeuren zou de helft gezakt zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Nee, bij ons niet. Alleen maar bij Netl.
Het moet niet te gek worden natuurlijk, maar ik heb er geen problemen mee. Bij haar heb ik me er niet aan gestoord, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik werd afgeleid door die kop van haarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik vind het zo uierig overkomen.
Ik heb nu wel alleen die foto in het jasje gezien.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
EllaN ik ben al jaren verliefd op je
Hahaha. Had ik nog niet echt bij nagedacht.quote:
Als ik één van de twee zou moeten nemen zou ik serieus twijfelen. En niet omdat ik een kasthomo ben...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:01 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Over taalbeheersing gesproken: https://twitter.com/#!/Brittjje
quote:Probeer je te bellen maar je tel doet raar maar vraag ff aan Sanoma of ze Moszkowicz kennen nemen die is vetgoed dan gaan ze eraan
Nou nou.. zo erg is het toch ook weer niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als ik één van de twee zou moeten nemen zou ik serieus twijfelen. En niet omdat ik een kasthomo ben...
En dan later:quote:@Heemsboy Probeer je te bellen maar je tel doet raar maar vraag ff aan Sanoma of ze Moszkowicz kennen nemen die is vetgoed dan gaan ze eraan
quote:@Heemsboy Ze voornaam is Bram
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
Mag ik de Dames en Heren hier verzoeken het niet meer over dat mannenblad en hun publicaties/foto's te hebben en hun posts aan te passen.
Er zijn wat juridische ontwikkelingen gaande tussen dat blad en FOK!.
Op dit moment kan elke vorm van vermelding mbt dat blad nadelig uitpakken richting FOK!
Bedankt voor jullie medewerking!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True that!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En dan later:
[..]Mijn god zeg...
Trouwens: once on the internet, allways on the internet.
Mag ik de Dames en Heren hier verzoeken het niet meer over dat mannenblad en hun publicaties/foto's te hebben en hun posts aan te passen.
Op dit moment kan elke vorm van vermelding mbt dat blad nadelig uitpakken richting FOK!
Bedankt voor jullie medewerking!Solid CopySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Klopt, als ze zich gewoon omdraait zie ik niks van die kop.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Nou nou.. zo erg is het toch ook weer niet?
quote:
quote:
Hahaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, als ze zich gewoon omdraait zie ik niks van die kop.
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad mee eens.
Als ik het huidige taalgebruik op internet zie dan krijg ik soms ook bijna een inkzinking.
Vooral het gescheld met kanker de hele tijd..
Bedankt voor jullie medewerking!Black hole procedure op Fok!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Correct. En overtreding kan verregaande gevolgen hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:19 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Black hole procedure op Fok!?
Elke connectie met dat blad is nu taboe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:23 schreef Sloggi het volgende:
Mogen we het wel over de lelijke tepelhofjes van Amanda hebben?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:27 schreef Sloggi het volgende:
Oké, ander onderwerp. Wie heeft de nieuwe Donald Duck al binnen? Clarabella Koe schijnt met nietjes in d'r buik in het midden te staan.
Dat kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:27 schreef Sloggi het volgende:
Oké, ander onderwerp. Wie heeft de nieuwe Donald Duck al binnen? Clarabella Koe schijnt met nietjes in d'r buik in het midden te staan.
Ik heb wel het nieuwe MAD Magazine. Telt dat ook?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:27 schreef Sloggi het volgende:
Ik las dat die terug is. Is 't wat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb wel het nieuwe MAD Magazine. Telt dat ook?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:19 schreef xjr het volgende:
Een negerinnetje gaat voor de jaarlijkse controle naar de gynaecoloog.
Wanneer ze open en bloot op de onderzoekstafel ligt trekt de dokter een verontrust gezicht en zegt hoofdschuddend : “Dit moet m’n vrouw zien”. Hij vraagt de goedkeuring van z’n patiënte om z’n vrouw – ook gynaecologe – bij dit geval te halen en krijgt toestemming. De doktersvrouw komt kijken, schrikt zichtbaar en zegt : “Laten we onze zoon hier bijhalen.” De dokter stelt aan de patiënte voor hun zoon – uiteraard ook gynaecoloog – bij dit interessante geval te halen en aldus geschied. Zoonlief verschijnt, kijkt en zegt : “ Mijn god, neen, niet doen !”. Het negerinnetje is inmiddels de wanhoop nabij en vraagt angstig wat er aan de hand is. De dokter stelt haar meteen gerust en verklaart : “Helemaal niets ergs, wij wilden een zwarte Mercedes kopen met een rood interieur maar bij nader inzien gaan we dat toch maar niet doen !”
Wat is de MAD magazine?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb wel het nieuwe MAD Magazine. Telt dat ook?
Dit:quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die cover..
Maareh, het is dus een soort persiflage op BN'ers en politiek enzo?
Beter dan de nieuwe Eppo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik las dat die terug is. Is 't wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Haha..
Filmspoiler voor When Trumpets Fade:In oorlogstijd gaan bevorderingen snel, de acteur James Stewart begon (WOII) als regulier Soldaat in het Amerikaans leger en 4 jaar later was hij een Majoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens de Koude oorlog werd je ook sneller bevorderd, na je Herhaling had je al een bevordering of twee binnen, ik was bijna in 3 jaar tijd omhooggeschoven van Kanonnier naar Wachtmeester, dan was ik na mijn dienst Reserve-Wachtmeester gebleven.
Ja, komt waarschijnlijk ook door het tekort aan goede leiders in oorlogstijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:50 schreef Clan het volgende:
[..]
In oorlogstijd gaan bevorderingen snel, de acteur James Stewart begon (WOII) als regulier Soldaat in het Amerikaans leger en 4 jaar later was hij een Majoor.
Tijdens de Koude oorlog werd je ook sneller bevorderd, na je Herhaling had je al een bevordering of twee binnen, ik was bijna in 3 jaar tijd omhooggeschoven van Kanonnier naar Wachtmeester, dan was ik na mijn dienst Reserve-Wachtmeester gebleven.
De Amerikanen moesten in 1941 nog een leger opbouwen, ze hadden wel een leger, maar dat was nog niet volledig professioneel en groot, dus mensen die een ( tegenwoordig HAVO/HBO) hoger nive hadden en een hoger opleiding hadden afgerond werden meteen officier gemaakt, mensen met leidinggevende capiciteiten, op MBO niveau, werden meteen sergeant gemaakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, komt waarschijnlijk ook door het tekort aan goede leiders in oorlogstijd.
Maar in 5 dagen van Pvt. naar Luitenant is wel heel snel lijkt me. Niet?
En wat heeft er voor gezorgd dat je niet de rang van Wachtmeester toegekend kreeg?
Dat ik niet werd bevorderd had met de Opper te maken waaronder ik diende, een andere Opper had mij bevorderd, maar ik maakte de keuze om onder mijn eigen Opper te blijven, achteraf misschien een verkeerde keuze.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, komt waarschijnlijk ook door het tekort aan goede leiders in oorlogstijd.
Maar in 5 dagen van Pvt. naar Luitenant is wel heel snel lijkt me. Niet?
En wat heeft er voor gezorgd dat je niet de rang van Wachtmeester toegekend kreeg?
Ah, dat wist ik niet. En mooi verhaal over je oomquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:22 schreef Clan het volgende:
[..]
De Amerikanen moesten in 1941 nog een leger opbouwen, ze hadden wel een leger, maar dat was nog niet volledig professioneel en groot, dus mensen die een ( tegenwoordig HAVO/HBO) hoger nive hadden en een hoger opleiding hadden afgerond werden meteen officier gemaakt, mensen met leidinggevende capiciteiten, op MBO niveau, werden meteen sergeant gemaakt.
Als iemand kon aantonen dat zijn capiciteiten beter waren dan zijn meerdere zou het goed kunnen dat de persoon in kwestie een rang hoger kreeg.
Een oom van me begon als sergeant van een mitraileursnest in de Peel Raam stelling in 1940, via Belgie naar Engeland ontkomen, toen hij in 1944 weer in Nederland aankwam had hij de rang van kolonel.
Naja, als je terugkijkt zijn er altijd wel beslissingen die je misschien anders gemaakt zou hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat ik niet werd bevorderd had met de Opper te maken waaronder ik diende, een andere Opper had mij bevorderd, maar ik maakte de keuze om onder mijn eigen Opper te blijven, achteraf misschien een verkeerde keuze.
Die aangetrouwde oom had een Britse vrouw tot 1983 waarna hij hertrouwde met de zus van mijn vader, maar dat was toch wel concurrentie tussen die twee op familiebijeenkomsten, omdat die oom in Engeland zat tijdens de bezetting maar mijn vader in Nederland zat terwijl ze beiden de meidagen hadden meegemaakt. Mijn vader kon die verhalen over Engeland tijdens de oorlog nooit goed uitstaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. En mooi verhaal over je oom.
[..]
Naja, als je terugkijkt zijn er altijd wel beslissingen die je misschien anders gemaakt zou hebben.
Hmhm, die concurrentie dat zal best ja. Kan me de bittere gevoelens wel een beetje voorstellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Die aangetrouwde oom had een Britse vrouw tot 1983 waarna hij hertrouwde met de zus van mijn vader, maar dat was toch wel concurrentie tussen die twee op familiebijeenkomsten, omdat die oom in Engeland zat tijdens de bezetting maar mijn vader in Nederland zat terwijl ze beiden de meidagen hadden meegemaakt. Mijn vader kon die verhalen over Engeland tijdens de oorlog nooit goed uitstaan.
Jep. Er zijn als je er zo naar kijkt geen foute keuzes. Je maakt elke keuze bewust.quote:*Gedane zaken nemen geen keer, daar ga ik me nu niet meer om drukmaken, pensioenhoogte zal nu niet meer veranderen
Net ff de SP uitgespeeld. Aardig spel maar had eigenlijk geen moment een idee dat het wat vernieuwends bracht ofso. Alle missies zijn een beetje meer van hetzelfde. Gelukkig over 2 weken wel weer MW3.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:24 schreef Nibb-it het volgende:
Heb BF3 ook binnen, ingame naam is Bijstandskoning
Dat is niet meer van hetzelfde wou je zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Net ff de SP uitgespeeld. Aardig spel maar had eigenlijk geen moment een idee dat het wat vernieuwends bracht ofso. Alle missies zijn een beetje meer van hetzelfde. Gelukkig over 2 weken wel weer MW3.
Nog geen SP gedaanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Net ff de SP uitgespeeld. Aardig spel maar had eigenlijk geen moment een idee dat het wat vernieuwends bracht ofso. Alle missies zijn een beetje meer van hetzelfde. Gelukkig over 2 weken wel weer MW3.
Als je ze nu nog moet kopen/bestellen ben je eigenlijk al te laat. De leuke bandjes zijn allemaal al weg, of je betaald er nu het dubbele voor. En als je op honkie tonkie winterbanden gaat rijden kun je beter op je A-merk zomerbanden blijven rijden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat zeggen jullie? Wel of geen winterbanden?
Zelf vertrouw ik gewoon op m'n eigen kundigheid en inschattingsvermogen, en vroegah heb ik ook altijd zonder gereden.
Dan ga je toch gewoon werken? na je 16e is school ( zover ik weet ) niet verplicht, en er is zat ongeschoold werk te doen in Nederland, zoals in de agrarische sector of productiewerk, en je kan altijd nog avondschool doen na een harde dag werken, alleen gaat je dat allemaal tegen staan als je ouder gaat worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:13 schreef Thaboel het volgende:
[liefdagboek]Nou ingeschreven voor een voorlichtingsavond van de politie....
Loop al van voor de vakantie met onvrede over school en vooral dat ik 24 ben als ik van school afkom. Klinkt voor studenten misschien niet vreemd maar ik wil gewoon aan de slag. Dacht in het CIOS een mooie tussenweg te hebben gevonden doordat je veel sport maar dat valt helaas ook vies tegen.
Maar nu eerst nog verder met school en volgende maand die voorlichting kijken hoe het er dan voorstaat[/liefdagboek]
Keek ff op kwikfit, hebben ze nog goodyear en bridgestone's liggen voor ¤75 per bandquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:18 schreef Schild het volgende:
[..]
Als je ze nu nog moet kopen/bestellen ben je eigenlijk al te laat. De leuke bandjes zijn allemaal al weg, of je betaald er nu het dubbele voor. En als je op honkie tonkie winterbanden gaat rijden kun je beter op je A-merk zomerbanden blijven rijden.
Welke "blauwe"?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:39 schreef Clan het volgende:
Waar is die 'blauwe' trouwens gebleven, die heb ik hier al een tijdje niet meer zien meeschrijven?
Welke colt? Ik dacht gisteren, en Clan volgens mij ook, toen je het noemde dat het over een .45 ging ofzo. Maar met een aimpoint lijkt me dat sterk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:05 schreef AchJa het volgende:
Vandaag weer wezen schieten met die Colt, het is gewoon niet leuk meer met aimpoint. Je moet wel een triangel josti zijn om te missen.
Ah. Mooi dingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:27 schreef AchJa het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Nieuwe standaard buks van defensie.
Vind het kaliber te klein (heb liever die FAL op de achtergrond), maar het schiet opzich prima.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah. Mooi ding.
Hoe vind je hem ?
Nou, joepie. Je mag die van mij wel hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef hoogvlieger het volgende:
Hoop dat ze er idd niet te lang mee gaan wachten om dat ding helemaal te standaardiseren binnen defensie. Ding ziet er toch best geil uit.
Graag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, joepie. Je mag die van mij wel hebben.
Dat lijkt net een speelgoedwapen, hoeveel weegt het?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:27 schreef AchJa het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Nieuwe standaard buks van defensie.
Op die foto zitten er wat extra zaken op, maar de gemiddelde militair heeft alleen een aimpoint.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef hoogvlieger het volgende:
Hoop dat ze er idd niet te lang mee gaan wachten om dat ding helemaal te standaardiseren binnen defensie. Ding ziet er toch best geil uit.
Daarom zit ik aan de politie te denken. Is een opleiding+werken en genoeg doorstroom mogelijkheden voor later.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:21 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon werken? na je 16e is school ( zover ik weet ) niet verplicht, en er is zat ongeschoold werk te doen in Nederland, zoals in de agrarische sector of productiewerk, en je kan altijd nog avondschool doen na een harde dag werken, alleen gaat je dat allemaal tegen staan als je ouder gaat worden.
Weinig... dat is dan wel weer een voordeel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:07 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat lijkt net een speelgoedwapen, hoeveel weegt het?
Was het maar waar...quote:Ik zie dat ze als back-up een FAL hebben hangen
Het is ook geen nieuwe aanschaf, het is een opgewaardeerde Diemaco. Het merk Diemaco staat er ook nog gewoon op, echter noemen we hem Colt...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef Clan het volgende:
Wat is de reden voor deze aanschaf, of heeft dat te maken met doorlopende contracten. Ik dacht dat die Diemaco...
En toen las ik even op internet;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diemaco
Als daar je motivatie ligt zou ik er voor gaanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Daarom zit ik aan de politie te denken. Is een opleiding+werken en genoeg doorstroom mogelijkheden voor later.
Ik las het, in 2005 al overgenomen door Colt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is ook geen nieuwe aanschaf, het is een opgewaardeerde Diemaco. Het merk Diemaco staat er ook nog gewoon op, echter noemen we hem Colt...
Zie ook dit bericht.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:19 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik las het, in 2005 al overgenomen door Colt.
RDM technologie bestaat niet meer las ik, de oude Kromhout heb je, geloof ik ook niet meer als werkplaats, dat was voorheen 4e echelon, als de boel niet meer te repareren was ging het daarheen, tanks, houwitsers etc.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is ook geen nieuwe aanschaf, het is een opgewaardeerde Diemaco. Het merk Diemaco staat er ook nog gewoon op, echter noemen we hem Colt...
Volgens mij is het ombouwen ook gedaan in Den Helder bij de bewapeningswerkplaats.
MCW Leusden deed het later. Weet eigenlijk niet of die nog bestaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:29 schreef Clan het volgende:
[..]
RDM technologie bestaat niet meer las ik, de oude Kromhout heb je, geloof ik ook niet meer als werkplaats, dat was voorheen 4e echelon, als de boel niet meer te repareren was ging het daarheen, tanks, houwitsers etc.
Volgens mij besteden ze tegenwoordig heel veel uit, ik las dat munitievervoer ook werd uitbesteed, of dat was gemeentelijk, dat weet ik niet meer. Straks hebben we heel Defensie uitbesteed, Duitse cavalerie, Franse infanterie, wat Britse artillerie, dat blijkt straks allemaal stukken goedkoper te zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
MCW Leusden deed het later. Weet eigenlijk niet of die nog bestaat.
M'n buurman is vrachtwagenchauf (burger, gevaarlijkestoffen) en die heeft een paar keer munitie gereden voor def onder politie begeleidingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:39 schreef Clan het volgende:
[..]
Volgens mij besteden ze tegenwoordig heel veel uit, ik las dat munitievervoer ook werd uitbesteed, of dat was gemeentelijk, dat weet ik niet meer.
Het is even wennen, maar je kunt nu altijd liggend ondersteund schieten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:32 schreef Clan het volgende:
[..]
Die voorste handgreep, is dat beter met hanteren/richten van het wapen?
Heb al met zo'n handgreep geschoten en ik vind het fijner, vooral staand. Nu kun je het wapen voor tenminste vasthouden ipv. enkel op je hand laten rusten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:32 schreef Clan het volgende:
[..]
Die voorste handgreep, is dat beter met hanteren/richten van het wapen?
En die politie maar uitwijken als die granaten eruit rolden?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
M'n buurman is vrachtwagenchauf (burger, gevaarlijkestoffen) en die heeft een paar keer munitie gereden voor def onder politie begeleiding
Eigenlijk toch raar dat ze zo laat ermee komen, want in WOII hadden ze toch al iets gelijks?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb al met zo'n handgreep geschoten en ik vind het fijner, vooral staand. Nu kun je het wapen voor tenminste vasthouden ipv. enkel op je hand laten rusten.
Ja vond het ook altijd raar, met handgreep schiet zoveel lekkerder. Terwijl het slechts een kwestie is van een andere handbeschermer erop zetten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Eigenlijk toch raar dat ze zo laat ermee komen, want in WOII hadden ze toch al iets gelijks?
neem maar van mij aan dat hij heus wel nog meeleest en er nog is...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:03 schreef Clan het volgende:
[..]
Inderdaad, die heb ik al een tijd niet meer zien schrijven.
Je bent weer lekker bezig in het Herman topic...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef rubje het volgende:
[..]
neem maar van mij aan dat hij heus wel nog meeleest en er nog is...![]()
Hadden ze je een Temp Ban gegeven?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef rubje het volgende:
[..]
neem maar van mij aan dat hij heus wel nog meeleest en er nog is...![]()
Succesvolle trol is blijkbaar succesvolquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig in het Herman topic...![]()
Achja betuchten van ''gelieg''quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:28 schreef rubje het volgende:
[..]
Ga je dit topic verstieren stuk onbenul met je eigen verzonnen gelieg?
Hij begon nu bedreigingen te uiten richting andere users. Ik denk dat we hem nu wat langer kwijt zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Succesvolle trol is blijkbaar succesvol
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:28 schreef rubje het volgende:
[..]
Ga je dit topic verstieren stuk onbenul met je eigen verzonnen gelieg?
Misschien wil hij nog een bak koffie voor hij gaatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij begon nu bedreigingen te uiten richting andere users. Ik denk dat we hem nu wat langer kwijt zijn.
En een krakelingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef Nibb-it het volgende:
M
[..]
Misschien wil hij nog een bak koffie voor hij gaat
Daar gaat hij dan vast een rescensie over schrijven...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef Nibb-it het volgende:
M
[..]
Misschien wil hij nog een bak koffie voor hij gaat
En er een foto van nemen met z'n geweldige camera die in z'n FotoBoek te bezichtigen isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar gaat hij dan vast een rescensie over schrijven...
Wat ben je ook een heerlijke knurft he.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:32 schreef AchJa het volgende:
Hij begon nu bedreigingen te uiten richting andere users. Ik denk dat we hem nu wat langer kwijt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rubje, waarom deed je je eigenlijk als commando voor?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef rubje het volgende:
Ik denk dat ik AchJa ook eens in mijn MyAt ga zetten aangezien hij zich ook zo graag met mij bezigt.
Hoi Galt, hoe is het in Roosendaal?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:43 schreef rubje het volgende:
[..]
Wat ben je ook een heerlijke knurft he.Ik heb alleen gezegd dat die user vanaf nu mijn probleem is en als jij dat weer met zo een leugen wilt omschrijven dan zegt dat genoeg over jou.
Speciaal voor jou. Jij hebt ons lang genoeg lopen ergeren, nu doen we het andersom.quote:@ AchJa: opvallend dat jij speciaal komt reageren in een subfora waar je niks meer hebt.
Zegt genoeg lijkt mij.
a:Heerlijk he die zelf verzonnen aannames en leugens om jezelf een waarheid aan te praten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoi Galt, hoe is het in Roosendaal?
[..]
Speciaal voor jou. Jij hebt ons lang genoeg lopen ergeren, nu doen we het andersom.
Enne lichting 77-6 KCT van I-spy natuurlijk niet vergeten...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef rubje het volgende:
wie zegt dat? AchJa is wel de laatste die de term geloofwaardig krijgt.
Hoe is het met je keuken? Oh wacht, er was iets met die stopcontacten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef rubje het volgende:
a:Heerlijk he die zelf verzonnen aannames en leugens om jezelf een waarheid aan te praten.![]()
b: ergeren? leugens verzinnen om je punt te maken...
Touchéquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe is het met je keuken? Oh wacht, er was iets met die stopcontacten.
Pardon. Rave is de grootste eikel van fokquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:57 schreef rubje het volgende:
Ik ben de grootste eikel van FOK! Wijsneus moet je bij die wanabee Prins uit Horst zijn aka AchJa
Mensen napraten en zelf niks hebben meegemaakt inzake waarover het gaat is zeker jouw manier om je zelf als geloofwaardig neer te zetten he.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe is het met je keuken? Oh wacht, er was iets met die stopcontacten.
Knuppeltje ik vraag je wat: WAAROM gedraag je je zo kinderachtig en probeer je het te omhullen met dure woordjes en vaag taalgebruik?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:57 schreef rubje het volgende:
Ik ben de grootste eikel van FOK! Wijsneus moet je bij die wanabee Prins uit Horst zijn aka AchJa
Waar is die eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Pardon. Rave is de grootste eikel van fok.
Alleen omdat het een Fishstick is zeker!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Pardon. Rave is de grootste eikel van fok.
Vast verzopen tijdens een amfibische landingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gebleven?
Heeft hij niet gezegdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
volgens mij in scotland... Of te druk met dûh vrouwtjuhsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Oh, misschien heeft hij het ook wel gezegdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
volgens mij in scotland... Of te druk met dûh vrouwtjuhs
dure woordjes...?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Knuppeltje ik vraag je wat: WAAROM gedraag je je zo kinderachtig en probeer je het te omhullen met dure woordjes en vaag taalgebruik?
Post nog eens wat pics... kunnen we aan de meta data weer zien hoeveel camera's je wel niet hebt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:58 schreef rubje het volgende:
[..]
Mensen napraten en zelf niks hebben meegemaakt inzake waarover het gaat is zeker jouw manier om je zelf als geloofwaardig neer te zetten he.
Wauw, gewoon Wauw...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:00 schreef rubje het volgende:
[..]
dure woordjes...?ben je gek. Ik zit op het niveau van een onderofficiertje zoals AchJa.
Je weet wel aannames en zelfverzonnen leugens zodat het heel wat lijkt naar buiten toe en erboven op beweren dat je op Kreta zat/zit.
Hahahahahahahhaahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:00 schreef rubje het volgende:
Je weet wel aannames en zelfverzonnen leugens zodat het heel wat lijkt naar buiten toe en erboven op beweren dat je op Kreta zat/zit.
ja...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:02 schreef rubje het volgende:
btw..ff serieus tussen alle hektiek.
Weet ErwinRommel dat hij trouwens op de veteranendag is vastgelegd? (ook bij toeval gezien)
Rubje, ik zou echt een keer een arts naar je reet laten kijken. Volgens mij zit daar iets heel groots in vast wat je dit gedrag bezorgt..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:02 schreef rubje het volgende:
btw..ff serieus tussen alle hektiek.![]()
Weet ErwinRommel dat hij trouwens op de veteranendag is vastgelegd? (ook bij toeval gezien)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:00 schreef rubje het volgende:
[..]
dure woordjes...?ben je gek. Ik zit op het niveau van een onderofficiertje zoals AchJa.
Ja AJ wil jij niet meer liegen! Stoutertquote:
Misschien moeten we AchJa een spanking geven zodat hij nooit meer zal liegen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja AJ wil jij niet meer liegen! Stoutert
301 zoals elk topic...quote:
Nee, bij jou? Of Poft er altijd stof uit je reet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:11 schreef rubje het volgende:
tering is de meligheid zo erg toegeslagen in DEF SC de laatste tijd?
Goeiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee, bij jou? Of Poft er altijd stof uit je reet?
Dus je bent echt een scheitvent?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:13 schreef rubje het volgende:
Heb een tijdje DEF SC niet gezien totdat AchJa mij er weer op attent maakte dus heb zo te zien eea gemist.Enne ....ja.. elke dag laat ik winden. Veredelde windhozen die ik laat
Je hebt een internetaansluiting voor je 12e verjaardag gekregen oid?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:13 schreef rubje het volgende:
Heb een tijdje DEF SC niet gezien totdat AchJa mij er weer op attent maakte dus heb zo te zien eea gemist.Enne ....ja.. elke dag laat ik winden. Veredelde windhozen die ik laat
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja AJ wil jij niet meer liegen! Stoutert
Je moet wat als je niet kan slapen en totaaaaal geen zin hebt om huiswerk te makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bent goed op dreef vandaag man!![]()
Ik snap waar die totaal geen zin vandaan komt manquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je moet wat als je niet kan slapen en totaaaaal geen zin hebt om huiswerk te maken
Truste popjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik snap waar die totaal geen zin vandaan komt man.
Maareh, ik ga maar is pitten. Trusteh.
Allen veel plezier met jullie sadistische lusten bevredigen dmv Rubje.
Breng je Galt ook mee? Of moet je dan eerst uitloggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:13 schreef rubje het volgende:
Nu breng je hem in verwarringquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Breng je Galt ook mee? Of moet je dan eerst uitloggen.
gast wat moet ik met galt... Leg mij dat nou eens uit..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Breng je Galt ook mee? Of moet je dan eerst uitloggen.
Redial aanzetten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Morgen ga ik extra om 0600 uur opstaan om die stomme sergeant aan de lijn te krijgen. Het moet en zal lukken!
Nou trusten.
Misschien moet je d'r op facebook toevoegen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Morgen ga ik extra om 0600 uur opstaan om die stomme sergeant aan de lijn te krijgen. Het moet en zal lukken!
Nou trusten.
HAHAHAHAHA puntje voor Nibbquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Misschien moet je d'r op facebook toevoegen...
Deur van de Playboy Mansion zeker?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:24 schreef Erasmo het volgende:
Nou zit ik naar een livestream van een deur te kijken
Wat voor stream dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:24 schreef Erasmo het volgende:
Nou zit ik naar een livestream van een deur te kijken
Niks van mee gekregen. Griekenland gelul?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Pol24.
Volg het het debat dat vandaag meer op een circus lijkt.
Nee het halfjaarlijkse uitzettingsdebat. Is nog best interessant met 1 zetel meerderheid en 2 dissidenten in het CDA.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niks van mee gekregen. Griekenland gelul?
Roger.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee het halfjaarlijkse uitzettingsdebat. Is nog best interessant met 1 zetel meerderheid en 2 dissidenten in het CDA.
Klopt tijdens schorsingen wordt er altijd gemute.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:36 schreef Cobra4 het volgende:
Avond
@Erasmo, klopt het dat er nu geen geluid is op P24?
Ok, dank.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Klopt tijdens schorsingen wordt er altijd gemute.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |