SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
de club gaat weer naar de klote volgens mijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:23 schreef Devz het volgende:
Het niveau is dramatisch, maar het entertainment gehalte best hoog.
Nah, meer van 1933.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
de club gaat weer naar de klote volgens mij
en het niveau is van 1999-2000
Het is in de tussentijd nooit anders geweest, hooguit dat het soms even verbloemd werd. Dit is inderdaad gewoon subtopper niveau, het wordt echt nog heel lastig om in de top 5 te eindigen als het zo doorgaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
de club gaat weer naar de klote volgens mij
en het niveau is van 1999-2000
centrale duo doet me denken aan Verlaat - V Halst . wat een onkundequote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:26 schreef Devz het volgende:
[..]
Het is in de tussentijd nooit anders geweest, hooguit dat het soms even verbloemd werd. Dit is inderdaad gewoon subtopper niveau, het wordt echt nog heel lastig om in de top 5 te eindigen als het zo doorgaat.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:26 schreef Devz het volgende:
[..]
Het is in de tussentijd nooit anders geweest, hooguit dat het soms even verbloemd werd. Dit is inderdaad gewoon subtopper niveau, het wordt echt nog heel lastig om in de top 5 te eindigen als het zo doorgaat.
Van Halst was wel een heldquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
centrale duo doet me denken aan Verlaat - V Halst . wat een onkunde
Toch beter dan sommigen hier, waaronder jij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:28 schreef Devz het volgende:
[..]
Ah, onze opportunist. Kom op, praat ons weer even wat moed in
De jan van halst van ajaxquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:31 schreef TheArt het volgende:
Nu lijkt het alsof Vertonghen geweldig is, maar hij was verdedigend weer een drama.
Yep, die schaal is binnen handbereik. CL gaan we ook winnen trouwens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeeuy! We worden kampioen, ofniet Devz.
Mooi man.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:32 schreef Devz het volgende:
[..]
Yep, die schaal is binnen handbereik. CL gaan we ook winnen trouwens.
Roda is ook maar een hele middelmatige ploeg, als je het daar al lastig tegen hebt ga je het geen kampioen worden. Gezien de brede top 5 van dit seizoen is het niet zo'n gekke opmerking van Devz.quote:
We zullen eind van het seizoen wel zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi man.
Zo gaat het wel bij jou, of niet?
Zolang we maar voor Feyenoord eindigen is het goedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:34 schreef Morendo het volgende:
Wat een negativisme hier. Wij gaan zeker top 4 eindigen. Mark my words.
Och, net als vorig jaar zeker. Ohnee, want dan meld je weer dat je vanaf de eerste wedstrijd hebt gezegd dat je het wist.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:33 schreef Devz het volgende:
[..]
We zullen eind van het seizoen wel zien.
Voor iemand die niet verder komt als '3 sterren, jalalalala, bier en tieten, jalalalala' ben je behoorlijk kritisch op medeusers.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och, net als vorig jaar zeker. Ohnee, want dan meld je weer dat je vanaf de eerste wedstrijd hebt gezegd dat je het wist.
Nee, ook voor competitiewedstrijden toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad, staan die spelers mooi op scherp voor de volgende bekerwedstrijd.
Kan zijn tere zieltje die vernedering wel hebben? Tsjonge, hij is geen Marokkaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:34 schreef Willewa het volgende:
pijnlijk voor vd wiel, in blessuretijd invallen.
Niet op de huidige voet, we krijgen gewoon veel teveel doelpunten tegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:34 schreef Morendo het volgende:
Wat een negativisme hier. Wij gaan zeker top 4 eindigen. Mark my words.
Ssssst Banshee ligt op de loer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kan zijn tere zieltje die vernedering wel hebben? Tsjonge, hij is geen Marokkaan.
Alleen rood telt in competitie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, ook voor competitiewedstrijden toch?
Hahaha ja, natuurlijk he. We worden ook al 3 jaar lang 6e.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och, net als vorig jaar zeker. Ohnee, want dan meld je weer dat je vanaf de eerste wedstrijd hebt gezegd dat je het wist.
Lukoki ben ik iig zat, talent of niet die heb ik nog weinig goeds zien doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
Zaterdag gaan er punten verspeeld worden, let maar op.
Dit was nog slechter dan Feyenoord thuis.
die slaapt alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ssssst Banshee ligt op de loer.
Dieptepunt was wel die actie in de tweede helft dat hij de bal te ver voor zich uitspeelde, terwijl er fucking 3 man voor de goal stonden om die bal binnen te tikken. Zelfs bij ons in de 7e klasse gebeurt dat nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lukoki ben ik iig zat, talent of niet die heb ik nog weinig goeds zien doen.
Ten Have..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
Wie wil Van Basten nou als directeur?
Heb een beetje medelijden met hem.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Arno Vermeulen, wat haat ik die man.
Bulykin is niet zijn grootste vriend iigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dieptepunt was wel die actie in de tweede helft dat hij de bal te ver voor zich uitspeelde, terwijl er fucking 3 man voor de goal stonden om die bal binnen te tikken. Zelfs bij ons in de 7e klasse gebeurt dat niet
Mwoah, hij is wel iemand die een oogje heeft voor de juiste aankopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
Wie wil Van Basten nou als directeur?
Haha?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, hij is wel iemand die een oogje heeft voor de juiste aankopen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
http://content1a.omroep.n(...)ocs/261011_brief.pdf
Lekker alles laten uitlekken, ratten daar.
Inderdaad, dat hebben Jurgen Colin en Evander Sno onomstotelijk bewezenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
'Persoonlijk en vertrouwelijk'quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
http://content1a.omroep.n(...)ocs/261011_brief.pdf
Lekker alles laten uitlekken, ratten daar.
Inderdaad...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
'Persoonlijk en vertrouwelijk'![]()
Wie wil daar nou nog instappen in die slangenkuil.
Bereid je maar voor op zijn benoeming ...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:54 schreef Burrito het volgende:
Geen Marco meer zeg, zoveel geld uitgegeven, zoveel puinhoop achtergebleven. Als dat gebeurt is het afgelopen met Ajax als topclub. Dat denk ik echt.
Hij wil het zelf al niet meer maar hij zou het wel kunnen, dat geld uitgeven lag natuurlijk niet alleen aan hemquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:54 schreef Burrito het volgende:
Geen Marco meer zeg, zoveel geld uitgegeven, zoveel puinhoop achtergebleven. Als dat gebeurt is het afgelopen met Ajax als topclub. Dat denk ik echt.
Zat de hele wedstrijd te schelden hoor. Was zeker niet blij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
De Boer wisselde niet. Veelzeggend. Spelers liepen met pijntjes rond. Denkt De Boer soms dat het lek boven is?
Nee. Hij geeft enkel een "signaal" afquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
De Boer wisselde niet. Veelzeggend. Spelers liepen met pijntjes rond. Denkt De Boer soms dat het lek boven is?
Mee eens, je zou Vertonghen nog een bonuspuntje kunnen geven voor z'n goals en Boerrigter misschien ook welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
Effe de raportcijfers vandaag wat mij betreft:
Cillessen: 5, blunder bij de 2-2 en een paar rare uittrappen
Vertonghen: 5, haalde wel redelijk wat weg, maar leverde ook veel ballen blind in
Alderweireld: 5, paar keer ongelukkig, niet veel gezien verder
Lukoki: 4, paar leuke acties in de eerste helft, maar 0 rendement en geen voorzetten en overzicht
Ooijer: 5, tijd dat hij eens stopt met voetbal en tekeer gaan op het veld
Enoh: 4,5, geen overzicht, veel overtredingen, vertraagt het spel gigantisch
Anita: 6, noch positief als negatief opgevallen
Janssen: 6, strooide wel met mooie passjes af en toe, maar ook niet veel gezien
De Jong: 4,5, totaal niet gezien
Boerrigter: 6,5, goeie goal, maar kreeg totaal geen bruikbare ballen vandaag
Bulykin: 6,5, balvast, maar ook niet echt gezien verder
Cilessen vond ik echt matig vandaag, oogde vaak niet goed en maakte veel vreemde keuzes.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
Effe de raportcijfers vandaag wat mij betreft:
Cillessen: 5, blunder bij de 2-2 en een paar rare uittrappen
Vertonghen: 5, haalde wel redelijk wat weg, maar leverde ook veel ballen blind in
Alderweireld: 5, paar keer ongelukkig, niet veel gezien verder
Lukoki: 4, paar leuke acties in de eerste helft, maar 0 rendement en geen voorzetten en overzicht
Ooijer: 5, tijd dat hij eens stopt met voetbal en tekeer gaan op het veld
Enoh: 4,5, geen overzicht, veel overtredingen, vertraagt het spel gigantisch
Anita: 6, noch positief als negatief opgevallen
Janssen: 6, strooide wel met mooie passjes af en toe, maar ook niet veel gezien
De Jong: 4,5, totaal niet gezien
Boerrigter: 6,5, goeie goal, maar kreeg totaal geen bruikbare ballen vandaag
Bulykin: 6,5, balvast, maar ook niet echt gezien verder
Die eerste kopbal was leuk, die tweede hadden u en ik ook gemaakt. Boerrigter was de beste man bij Ajax, een 7 mag hij ook hebben. Kreeg alleen totaal geen bruikbare ballen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mee eens, je zou Vertonghen nog een bonuspuntje kunnen geven voor z'n goals en Boerrigter misschien ook wel
Ok, maar er was voldoende redenen om te wisselen. Echt heel vreemd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zat de hele wedstrijd te schelden hoor. Was zeker niet blij.
Ok dealquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die eerste kopbal was leuk, die tweede hadden u en ik ook gemaakt. Boerrigter was de beste man bij Ajax, een 7 mag hij ook hebben. Kreeg alleen totaal geen bruikbare ballen.
Ik heb specifiek een beetje op Bulykin gelet, maar hij is behoorlijk balvast. Kreeg niet veel ballen, maar met de ballen die hij (fatsoenlijk) kreeg, deed hij meestal wel wat goeds, zoals terugkoppen op een opkomende De Jong, of de bal even bij zich houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:00 schreef fusionfake het volgende:
Ik heb juist bulykin niet gezien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, vijf wedstrijden achtereen niet gewonnen in de competitie, maar de volgende wedstrijd, uit, gaat gewoon 0-4 worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef Tarado het volgende:
Gewoon goed dat er gewonnen is, zaterdag weer een keerje overdoen maar dan gewoon 0-4 ipv 2-4
Dat gaat dus niet gebeuren hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef Tarado het volgende:
Gewoon goed dat er gewonnen is, zaterdag weer een keerje overdoen maar dan gewoon 0-4 ipv 2-4
De actie van Siem was goed, maar ohzo lelijk. Echt werkelijk de lelijkste 10 die ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:12 schreef Geo3kant het volgende:
De Jong niet gezien Saekerheat? Mooie aanname en toen de assist op Boerrigterdraaide zelf ook een aantal keer zich goed vrij op het midden veld. Verdiend een iets hoger cijfer imo.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De actie van Siem was goed, maar ohzo lelijk. Echt werkelijk de lelijkste 10 die ik ooit heb gezien.
En had gewoon 2 keer of meer gescoord als Lukoki niet zo tergend slecht was.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb specifiek een beetje op Bulykin gelet, maar hij is behoorlijk balvast. Kreeg niet veel ballen, maar met de ballen die hij (fatsoenlijk) kreeg, deed hij meestal wel wat goeds, zoals terugkoppen op een opkomende De Jong, of de bal even bij zich houden.
Komt misschien vreemd over maar een keer de 0 houden en de kansen een keer benutten en het is 0-4, of het ook gaat lukken is wat andersquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk, vijf wedstrijden achtereen niet gewonnen in de competitie, maar de volgende wedstrijd, uit, gaat gewoon 0-4 worden.
De inhoud van die brief heeft mij ook wel over de streep getrokken jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:18 schreef Smoofie het volgende:
Waar ik eerst zei Rikkie rot op, zeg ik nu, Ten have *ziekte* op .
Heb je moeite met lezen? Heb ik het over het moment van de goal of de mate van belangrijkheid? Nee he? Volgens mij niet he? Toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]het is lelijk, het was niet des ajax? Gast hij zorgt voor een belangrijke goal..
3 mensen zonder verstand van voetbal en Edgar (quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De inhoud van die brief heeft mij ook wel over de streep getrokken ja
Die brief is ook geen persoonlijke brief; is gewoon 5 kantjes met allerlei feitjes die ze naar buiten wilden brengenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
3 mensen zonder verstand van voetbal en Edgar () die Cruyff tegen spreken
.
De aanhangers misschien, maar 'the powers that be' niet. Sowieso moet Johan zich meer committeren, je kunt niet vanuit Barcelona de toko runnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:24 schreef Smoofie het volgende:
ALs het erop aankomt ga ik er wel van uit dat Ajax kiest voor Johan
Ja en nee. Ik vind dat als hij op technisch gebied dingen wilt, dat ze het gewoon moeten doen , en niet tegenspreken. Als het fout gaat houdt Johan zijn mond voortaan, gaat het goed ..tja..win-win.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
De aanhangers misschien, maar 'the powers that be' niet. Sowieso moet Johan zich meer committeren, je kunt niet vanuit Barcelona de toko runnen.
Zal nog wel even zo blijven denk ik, laat de Boer maar lekker aan het team werken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, wat een faalwedstrijd weer heh. Weer geen positiespel, en te veel ballen naar achteren.
Nou nee, je moet altijd een systeem van 'checks and balances' hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik vind dat als hij op technisch gebied dingen wilt, dat ze het gewoon moeten doen , en niet tegenspreken.
Tsja, 'als, als'. Wanneer het dreigt fout te gaan haakt Cruijff af, zodat hij nooit afgerekend kan worden. Maar hij blijft immer op de achtergrond bewegen en zich er een beetje lafjes tegen aan te schuren, zodat er altijd weer stemmen opgaan om Cruijff 'terug te halen'.quote:Als het fout gaat houdt Johan zijn mond voortaan, gaat het goed ..tja..win-win.
Mee eens maar een faalwedstrijd winnen is ook wel weer eens lekkerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, wat een faalwedstrijd weer heh. Weer geen positiespel, en te veel ballen naar achteren.
Tsja, door de inzet leek het soms redelijk wat. Maar ja, Ajax kreeg bij momenten ook wel behoorlijk wat ruimte van Roda. Toch was dit al een verschil t.o.v. afgelopen weken. De weg is nog zéér lang.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:33 schreef Smoofie het volgende:
WEl raar dat Lodeiro niet werd ingezet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:34 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, door de inzet leek het soms redelijk wat. Maar ja, Ajax kreeg bij momenten ook wel behoorlijk wat ruimte van Roda. Toch was dit al een verschil t.o.v. afgelopen weken. De weg is nog zéér lang.
Heb je de brief niet gelezen? Dat luchtballonetje werd keihard afgeserveerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:35 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind het wel typisch dat Jaap de Groot advies moet gaan geven
Die brief is niet van Cruijff dus of hij dat echt gewild heeft kan je aan de hand hiervan niet zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:35 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind het wel typisch dat Jaap de Groot advies moet gaan geven
Tsja, De Sa had ik samen met Lodeiro ook nog wel minuten willen zien maken. Ook Koppers had ik er in willen zien komen. Als vervanger van Ooijer, die wat liep te trekkebenen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WEl raar dat Lodeiro niet werd ingezet.
Ik vond dat hij vandaag toch aardig afweek van zijn normale strijdplanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:38 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, De Sa had ik samen met Lodeiro ook nog wel minuten willen zien maken. Ook Koppers had ik er in willen zien komen. Als vervanger van Ooijer, die wat liep te trekkebenen.
Maar ja, we hebben nu bij Ajax te maken met een coach die verdomde eigenwijs is en blijkbaar niet van plan is om sommige anderen veel kansen te gunnen. 'Zijn projectje' moet en zal slagen.
Nee dat is waar. Al kijk ik er ook niet van op dat dit het wel serieus een gedachte van Cruijff was.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die brief is niet van Cruijff dus of hij dat echt gewild heeft kan je aan de hand hiervan niet zeggen
Achteraf is het makkelijk praten, maar we hadden gewoon Beerens moeten halen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
'Het wordt een race tegen de klok', zei De Boer over de mogelijke rentree van Sulejmani. 'Maar als ik Micky een beetje ken, zal hij er zaterdag weer staan', aldus de trainer van Ajax.
Nu hebben we is een échte buitenspeler aan de rechterkant ( wel énorm werken aan je voortzetting Lukoki, maar je komt er wel ) en dan staat daar straks weer 'tikkie terug' Sulejmani.
Ik word daar toch wel een beetje verdrietig van.
Ow, daar heb je wel gelijk in. Alleen dat technische spelers als De Sa en Lodeiro geen kansen krijgen vind ik wel wat zeggen over De Boer. Wil De Boer eigenlijk wel goed en snel combinatievoetbal krijgen? De Jong blijft bv. maar spelen, toch hoogst merkwaardig vind ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond dat hij vandaag toch aardig afweek van zijn normale strijdplan
Tsja, maar ja, als Lukoki aan zijn voortzetting werkt dan zie ik een mooie toekomst bij Ajax voor hem weggelegd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Achter is het makkelijk praten, maar we hadden gewoon Beerens moeten halen.
Maar het was bijna zielig om te zien dat hij continu de bal te ver voor zich uit schoot.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:47 schreef Urquhart het volgende:
Lukoki moet nog veel leren, maar heeft zeker potentie. Er ging veel dreiging van hem uit, met name Anita kon hem een paar keer prima lanceren.
Tja, en die bal op Bulykin had hij natuurlijk ook gewoon af moeten geven. Maar goed, ik denk dat het toch nog wel wat kan worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar het was bijna zielig om te zien dat hij continu de bal te ver voor zich uit schoot.
Kan ook te maken hebben met spanning denk ik. Tuurlijk, het was niet echt handig van hem. Maar ik kan me zo voorstellen dat als hij ook nog eens rustig blijft nadat hij zijn man voorbij is gekomen en het overzicht dus moet behouden, dat hij een geweldige speler kan worden en gevreesd wordt door vele verdedigingen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar het was bijna zielig om te zien dat hij continu de bal te ver voor zich uit schoot.
Hij is nog jong... hij heeft in ieder geval meer potentie dan Ebecilio.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, en die bal op Bulykin had hij natuurlijk ook gewoon af moeten geven. Maar goed, ik denk dat het toch nog wel wat kan worden.
Stap 1: man passeren. PASSquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Kan ook te maken hebben met spanning denk ik. Tuurlijk, het was niet echt handig van hem. Maar ik kan me zo voorstellen dat als hij ook nog eens rustig blijft nadat hij zijn man voorbij is gekomen en het overzicht dus moet behouden, dat hij een geweldige speler kan worden en gevreesd wordt door vele verdedigingen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
dat hij een geweldige speler kan worden en gevreesd wordt door vele verdedigingen.
Ja, klopt wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is nog jong... hij heeft in ieder geval meer potentie dan Ebecilio.
[..]
Stap 1: man passeren. PASS
Stap 2: Rustig blijven en overzicht bewaren. FAIL
Maar wat niet is, kan nog komen
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja, klopt wel.
Lukoki komt wel goed. Aan zijn voortzetting kan hij gaan werken. Dat moet beter. Maar ja, Sulejmani heeft vaak ook een ruk-voortzetting maar Sulejmani komt veel minder zijn man voorbij dan Lukoki. Daarom zeg ik: zaterdag Lukoki in de basis op de rechterflank.
Klopt en wat niet is kan nog komen, maar hem ineens een basisplek gunnen op basis van wat hij tot nu toe heeft gepresteerd kan ik niet bevatten.quote:
Over Lukoki, die wél lef toont en zijn tegenstander durft voorbij te gaan. Beter dan Sulejmani zeg ik niet. Wél dat Lukoki me beter geschikt lijkt voor Ajax aan de rechterkant dan Sulejmani.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Waar heb je het over man, dus omdat hij een man kan passeren om vervolgens de bal te verspillen maakt hem beter dan Sulejmani waar zowaar dreiging met resultaat vandaan komt. Ik hoop echt met hart en ziel dat hij zaterdag niet speelt want heb me behoorlijk gestoord aan zijn egoistische en vooral nutteloze acties vandaag.
Sulejmani maakt het al drie jaar niet waar, op wat momenten na. Ik wil verandering en zou idd niet schromen om Lukoki ook zaterdag in de basis te zetten.quote:Klopt en wat niet is kan nog komen, maar hem ineens een basisplek gunnen op basis van wat hij tot nu toe heeft gepresteerd kan ik niet bevatten.
Denk het ook niet nee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:14 schreef Morendo het volgende:
Maar goed, de RvC kan niet een collega-lid van de RvC ontslaan, die bevoegdheid hebben ze, lijkt mij, toch niet?!
Kan wel hoor, zolang Guus er ook is :pquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:25 schreef Morendo het volgende:
En ik verbaas me over de voetbalintelligentie van de andere vier indien ze Van Basten directeur willen maken. Dan steun ik Cruijff in deze wel.
Willempie is nog ergerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:25 schreef Merkie het volgende:
Cruijff, wat een droeftoeter man. Weg ermee.
Zelfde laken een pak. Alleen krijgt bij ons Van Hanegem gelukkig niet de volledige macht.quote:
JC moet juist de macht krijgenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfde laken een pak. Alleen krijgt bij ons Van Hanegem gelukkig niet de volledige macht.
Want dat gaat nog wel door toch?
Dat denk je.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies, dat hoop ik ook. Total destruction.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:25 schreef Smoofie het volgende:
Ledenraad kan het wel toch? Ten have laten opka...utten.
Hmm, zullen Cruijff er niet uittrappen. Denk dat Johan binnenkort, helaas, de eer aan zichzelf houdt.quote:Frits Andriese (1948): Ajax-lid vanaf het seizoen 1959/60. Gehele Ajax-opleiding doorlopen, lid van de Bordjesclub, Lid van de Ledenraad vanaf 1983 en vanaf seizoen 1984/85 lid van de jeugdopleiding. Teammanager van B1. Werkzaam voor het Ministerie van Financiën.
Rob Been jr (1962): Actief (jeugd/amateur)speler vanaf 1977, lid Bordjesclub. Lid van de Ledenraad sinds 2007. Financieel geschoold. Zelfstandig ondernemer op gebied van sportmarketing.
Hein G.M. Blocks (1945): Geboren in Watergraafsmeer, adviseur/bestuurder, oud-bankier. Ajax-lid sinds 1991: lid Ledenraad en Financiële Commissie 1995-2001; lid bestuur/RvC 2001-januari 2006; opnieuw lid Ledenraad sinds 2008.
Dennis Bogaard (1972): Lid Ajax sinds 1981, Ajax- jeugdopleiding doorlopen, 12 seizoenen speler Ajax Zaterdag 1, 5 seizoenen elftalleider Ajax Zaterdag 1, thans spelend in Ajax Zaterdag 3, Lid Bordjesclub, lid van de Ledenraad sinds 2008, werkzaam als hypotheekadviseur.
Peter Boeve (1957): 296 officiële duels in Ajax 1 (1979-1987). Was trainer bij diverse betaald voetbalclubs. Seizoen 2000-2011 assistent-trainer Ajax. Eigen bedrijf: Peter’s Split Second.
Herman Bosschieter (1946): Geboren in Amsterdam-Oost en als jeugdleider in 1990 bij Ajax gekomen en sinds 1994 lid van de Ledenraad. Werkzaam als interim-manager voor eigen bureau.
Roger van Boxtel (1954): Ajax-fan vanaf 8 jaar, voetbalde bij DVH Amstelveen en SC Overamstel, lid Ledenraad sinds 2009. Oud Tweede Kamerlid en oud-minister, voorzitter Raad van Bestuur Menzis, aankomend lid Eerste Kamer.
Reinier van Dantzig (1949): Ajax-lid en sinds 2000 lid van de Ledenraad. Startte in 1976 eigen praktijk (sport)fysiotherapie in Amsterdam, opende in 2003 Sport Medisch Centrum op Olympiaplein. Was ook bij Ajax actief als fysiotherapeut. Verder actief (geweest) bij o.a. Nederlands elftal en Nederlands hockeyelftal. Werkte mee aan het rapport-Coronel.
Mark Geestman (1974): Lid van Ajax sinds 1992, 16 jaar speler van Ajax Zaterdag 1, Thans speler Ajax Zaterdag 3. Overige clubs AFC en FC Groningen. Hoogst gespeelde elftallen Jong Ajax / een oefenwedstrijd in Ajax 1. Partner Davinci Advies.
Harm Greving (1946): Ajax-scout sinds 1990 en lid van Ajax sinds 1997. Lid van de Ledenraad sinds 2007. Privé-voetbaltrainer sinds 1980. Opleiding grafische vakschool.
Dick de Groot (1941): Lid Ajax sinds 1962. Eerst als actief amateurspeler, daarna 32 jaar in dienst als jeugdtrainer. Lid van Verdienste en o.a. 6 jaar lid van de ondernemingsraad geweest. Zelfstandig ondernemer (slijterij, wijnhandel). Tweede helft 2010-2011 terug als jeugdtrainer Ajax-opleiding (A2).
Ruud Haarms (1961): Als jeugdspeler bij Ajax gekomen in 1970, teammanager bij de B-junioren, lid Bordjesclub, Ledenraad sinds 2006, opleiding HHS en werkzaam bij de Tweede Kamer der Staten Generaal.
Barry Hulshoff (1946): Speler Ajax 1 tussen 1966 en 1977 (385 officiële duels). Was daarna onder meer assistent-trainer Ajax en trainde als hoofdtrainer diverse clubs in België.
Ernst Ligthart (1969): (Amateur)speler vanaf 1995-2005, lid Ledenraad sinds 2004. Diverse commissies, Advocaat ondernemingsrecht. Maatschapsvoorzitter DijkstraVoermans.
Co Meijer(1946): Gespeeld bij Ajax 1956-1966, hele jeugdopleiding doorlopen, contractspeler geweest. Ook betaald voetbal gespeeld bij AZ, Blauw Wit, De Volewijckers. Sedert 2007 jeugdscout, sinds 2010 lid Ledenraad. Mede-eigenaar Voetbalacademie Haarlemmermeer.
Keje Molenaar (1958): Speler van Ajax 1 tussen 1980 en 1984. Advocaat sinds 1989 en sinds dit seizoen lid van de Ledenraad. Volgde in 2001 opleiding Management Betaald Voetbal KNVB.
Cees van Oevelen (1971): Lid van Ajax vanaf 1980, Ajax-opleiding doorlopen tot 1987, Ajax Zaterdag-speler vanaf 1991, lid van de Bordjesclub, Lid van Ledenraad vanaf 1997. Notaris te Amsterdam bij Greenberg Traurig LLp, specialisatie ondernemingsrecht.
Kees Timman (1944): Lid Ajax sinds 1961. Lid Ledenraad vanaf 1989 tot heden. Lid Financiële Commissie (’87-’90) en Statutencommissie (’90-’91). Zoon van H. Timman, penningmeester van Ajax 1964-1977. Was belastingadviseur en –tot aan pensioen- (plv) voorzitter ondernemingsraad Belastingdienst Regio Holland-Midden.
Dick Schoenaker (1952): Onder contract bij Ajax vanaf 1976 tot 1985. Lid Ledenraad van 1994 tot 2006 en nu weer lid van Ledenraad. Bestuurslid van Lucky Ajax en leider van Jong Ajax. In het dagelijks leven accountmanager van intermediair Meeus te Amsterdam.
Marc Stuut (1979): Financieel beheerder Trebor Investeringen BV. Ajax- lid sinds 1988, 10 jaar jeugdopleiding, 3 jaar contractspeler, 6 jaar amateurspeler Ajax Zaterdag. Lid Ledenraad sinds 2007.
Cees Vervoorn (1960): Lector Topsport en Onderwijs bij UvA en HvA. Eerder voorzitter van het domein Bewegen, Sport en Voeding van de HvA (o.a. 11 jaar directeur ALO Amsterdam). Ajax: fan sinds 1964, lid sinds 2006. Lid Ledenraad sinds 2009. Als zwemmer, coach en bestuurder deelgenomen aan 10 Olympische Spelen met een vierde plaats (1980) als beste prestatie.
Klaas Vos (1949): Ajax- fan sinds 1958, Ajax-lid sinds 2000, lid Ledenraad sinds 2005. Voormalig predikant, reisleider (OAD), radioprogrammamaker VPRO en NOS Langs de Lijn, sinds 2009 wederom predikant, te Woensdrecht / Ossendrecht.
Aron Winter (1967): Speler van Ajax in drie periodes (1986-1992, 1999-2001 en 2002/2003). Daarna o.a. assistent-coach Oranje U 21 en tussen 2004 en 2009 assistent-trainer Jong Ajax. Speelde 84 interlands. Won met Oranje het EK van 1988 en met zijn clubs o.a. tweemaal de UEFA Cup (Ajax en Internazionale), Europa Cup II (Ajax) en landskampioenschap (Ajax).
Leo van Wijk (1946): Lid sinds 1956 en Lid van verdienste sinds 2000. Lid van Ledenraad sinds 1971 en lid van de Financiële Commissie sinds 1973. Ex-President-Directeur KLM. Vice-Chairman AirFrance-KLM en Voorzitter Skyteam.
Ach, dat is zo'n onzin.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:31 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Krijg je ervan als je op de beurs zit, dan ben je geen volksclub meer en nemen de Bertjes v/d Veer uit het Gooi je over.
Ach kom op zeg, Jaap de Groot een functie binnen Ajax geven. Dat is toch bespottelijk?quote:
Wij hebben de 4e ster eerder in Eindhoven, wedden? Puur door de eigen overschatting en het individualisme in Amsterdam. (ach, maar ze hebben toch een Real shirtje gekocht in Madrid, de andere RvC leden)quote:
Ben jij een lampje? Nou, bedank je gemeenteraad dan maar. Liever beursgenoteerd, dan aan het gemeente-infuus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:35 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Wij hebben de 4e ster eerder in Eindhoven, wedden? Puur door de eigen overschatting en het individualisme in Amsterdam.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ben jij een lampje? Nou, bedank je gemeenteraad dan maar. Liever aan de beurs, dan aan het gemeente-infuus.
Heb je niet leren lezen in de haven?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:38 schreef Caland het volgende:
Wie heeft de brief eigenlijk geschreven? Wat een langdradig gezemel zeg, onvoorstelbaar.
De overige 4 personen in de RvC;quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:38 schreef Caland het volgende:
Wie heeft de brief eigenlijk geschreven? Wat een langdradig gezemel zeg, onvoorstelbaar.
Hihi garpig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je niet leren lezen in de haven?
Denken dat hij die brief gaat lezenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hihi garpig.
Nee, maar de schrijfstijl is echt tenenkrommend slecht. Waarschijnlijk heeft Cruijff gewoon een aantal weken nodig om die brief te ontcijferen
Ik kan er ook weinig kaas van maken...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:38 schreef Caland het volgende:
Ten Have heeft in zijn eentje meer academische titels dan alle inwoners van Rotterdam samen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:41 schreef Caland het volgende:
Nee, maar de schrijfstijl is echt tenenkrommend slecht.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ten Have heeft in zijn eentje meer academische titels dan alle inwoners van Rotterdam samen.
Komt omdat er te veel turken in Rotterdam wonen.quote:
Een cursusje to the point komen zou anders geen kwaad doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ten Have heeft in zijn eentje meer academische titels dan alle inwoners van Rotterdam samen.
Cruijff wou dat ook gewoon toch? Wel met een adviesraad om hem te steunen ofzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:25 schreef Morendo het volgende:
En ik verbaas me over de voetbalintelligentie van de andere vier indien ze Van Basten directeur willen maken. Dan steun ik Cruijff in deze wel.
Ja, maar dan gestript van bevoegdheden. Die andere vier lullo's wouden San Marco alles laten bepalen. Leek me geen strak plan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cruijff wou dat ook gewoon toch? Wel met een adviesraad om hem te steunen ofzo.
wouden?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar dan gestript van bevoegdheden. Die andere vier lullo's wouden San Marco alles laten bepalen. Leek me geen strak plan.
Geen excuusquote:
He pik, dat mag gewoon. Mensen een beetje verkeerd gaan corrigeren.quote:
Ga terug naar school manquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
He pik, dat mag gewoon. Mensen een beetje verkeerd gaan corrigeren.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
He pik, dat mag gewoon. Mensen een beetje verkeerd gaan corrigeren.
FireFox1: Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer. Ik ben bij deze supporter afquote:
Is toch mooi manquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
FireFox1: Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer. Ik ben bij deze supporter af
Dudeweiser: Ik ben trouwens tijdelijk supporter-af van Ajax totdat ze weer eens het doel schoonhouden. In de tussentijd ben ik voor AZ.
Nee, het is informeel. Maar dit is ook een informeel podium. Mag dus.quote:
Op het VMBO misschien...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, het is informeel. Maar dit is ook een informeel podium. Mag dus.
Heb wel de helft weg moeten halen omdat we van Danny maar 250 tekens in onze sig mogen plaatsen, meer kan maar dan moet je een abbo kopen.quote:
quote:
quote:Het werkwoord willen kent in de verleden tijd twee vervoegingen: zowel de regelmatige vormen wilde en wilden als de onregelmatige vormen wou en wouden of wouen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb wel de helft weg moeten halen omdat we van Danny maar 250 tekens in onze sig mogen plaatsen, meer kan maar dan moet je een abbo kopen.
Je vergeet het zinnetje daarachter.quote:
quote:de meervoudsvorm wou(d)en is geheel beperkt tot de spreektaal.
Schande. Mijn post is niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb wel de helft weg moeten halen omdat we van Danny maar 250 tekens in onze sig mogen plaatsen, meer kan maar dan moet je een abbo kopen.
Boeiuh. Ik spreek nu toch ook met jullie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vergeet het zinnetje daarachter.
[..]
Wat schattigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Boeiuh. Ik spreek nu toch ook met jullie?
Geef je fout toe, en ga lekker naar bed jongquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Boeiuh. Ik spreek nu toch ook met jullie?
Nee, ik moet zo nog gaan vliegen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geef je fout toe, en ga lekker naar bed jong
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ben jij een lampje? Nou, bedank je gemeenteraad dan maar. Liever beursgenoteerd, dan aan het gemeente-infuus.
Ben je een stewardess?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, ik moet zo nog gaan vliegen.
Vuile socialistquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:59 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]Ik ben socialist dus geen probleem dat mensen uit een andere gemeente mijn club aan de overwinning helpen. Verder is de sfeer in Eindhoven een stuk beter dan in A'dam lijkt me.
'Als u nu uit het raampje kijkt ziet u het zwarte woud liggen'quote:
Valt wel tegen hoor die sfeer in Eindhovenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:59 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]Ik ben socialist dus geen probleem dat mensen uit een andere gemeente mijn club aan de overwinning helpen. Verder is de sfeer in Eindhoven een stuk beter dan in A'dam lijkt me.
Kijk uit of de vierde ster zit bij jou waar je 'm niet wil hebben, kameraad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vuile socialistHippie! Scheer je weg!
Kom dan naar Amsterdam jongen. EN noem me geen Kameraad. Communistquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:01 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Kijk uit of de vierde ster zit bij jou waar je 'm niet wil hebben, kameraad.
Was een leuk dagje uit met de dafjes. Vertrouwen in komend weekend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Valt wel tegen hoor die sfeer in Eindhoven
Ik kom vaak genoeg in A'dam, maar alleen voor vrienden of de uni, geen behoefte aan jou een vierde ster te geven. Vraag een neger, kameraad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom dan naar Amsterdam jongen. EN noem me geen Kameraad. Communist
WElke uni? Ik zit op VU, kom dan vechten voor de VU , of bij de bijlmer !quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:06 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Ik kom vaak genoeg in A'dam, maar alleen voor vrienden of de uni, geen behoefte aan jou een vierde ster te geven. Vraag een neger, kameraad.
Ik vecht voor mijn boys uit de Bijlmerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WElke uni? Ik zit op VU, kom dan vechten voor het VU , of bij de bijlmer !
Kom bij de UvA, maar zit er niet op. De bibliotheek is handig voor wat wij niet hebben. VU gebouw is toch dat mooie Oostblok-gebouw, kameraad?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WElke uni? Ik zit op VU, kom dan vechten voor de VU , of bij de bijlmer !
Computers en printers?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:13 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
De bibliotheek is handig voor wat wij niet hebben. kameraad?
Helaas wel, betonbakquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:13 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Kom bij de UvA, maar zit er niet op. De bibliotheek is handig voor wat wij niet hebben. VU gebouw is toch dat mooie Oostblok-gebouw, kameraad?
Bepaalde boeken (hoe ouderwets ben ik he), de printers bij de UvA zuigen.quote:
Ben je nu niet wat voorbarig?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:25 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Maar komop dat Cruijff nu weer weggaat is de arrogantie voorbij, zeer slecht voor het NL voetbal.
Heeft hij dat al ergens verkondigd dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Cruijf heeft er genoeg van en stapt op...kan hem geen ongelijk geven!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:28 schreef mash_ het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van lukoki?
nee..maar dat gaat Johan wel doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft hij dat al ergens verkondigd dan?
Dat weet ik niet, het punt is dat Jonk en Bergkamp zijn "bescherming" nodig hebben, zeker nu.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
nee..maar dat gaat Johan wel doen.
Door zijn snelheid heeft hij vaak wel een redelijke actie, maar het lijkt daarna wel alsof hij kortsluiting in zijn hoofd heeft, want hij weet daarna bijna nooit meer wat hij moet doen. En als hij het weet, volgt er een hele slechte voorzet of een matige pass.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:28 schreef mash_ het volgende:
Die vrije trap schoot hij wel aardig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:36 schreef Catch22- het volgende:
zijn voorzetten met links gingen wel beter..
die commentator was echt waardeloos. Bij het minste of geringste al roepen '... gaat scoren! O nee, toch niet'.
En alle vrije ballen links van het midden "mooie plek voor Jansen!".. Jansen is links dropveter. Dat was meer een plek voor Siem.
Siem, die gisteren elke schot VERSCHRIKKELIJK slap inschoot, wat viel me dat tegen. Leek Eriksen wel.
Welke wedstrijd heb jij gezien? Cillessen was echt niet best. De 2e goal van Roda moet hij gewoon hebben, dit zag er echt heel beroerd uit. Daarnaast vind ik het vreselijk irritant dat hij mee wil voetballen en graag een aanvallertje uitkapt of op het laatste moment een passje uitdeelt. Dat gaat nog een keer vreselijk mis. Vermeer was zondag tegen feyenoord trouwens de reden dat we niet verloren hebben, dus waarom Jaspertje zo'n verademing is begrijp ik echt niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:11 schreef Dven het volgende:
Wedstrijd maar half gevolgd. Wat ik wel zeker wist en zeker ook gezien heb is dat De Cil een absolute verademing is ten opzichte van Vermeer. Wat een rust tijdens het meevoetballen! Afgezien van die schoonheidsfoutjes ook een uitmuntende keeper en ondanks een boerenkop wel degelijk uitstraling. Die staat nog voor volgend seizoen in de basis. En terechtVerder was Vertonghen een kei en Janssen en Alderweireld degelijk. De rest toonde potentie maar was het niet.
Van der wiel was foutloos deze wedstrijd dus ook een voldoende!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:52 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gezien? Cillessen was echt niet best. De 2e goal van Roda moet hij gewoon hebben, dit zag er echt heel beroerd uit. Daarnaast vind ik het vreselijk irritant dat hij mee wil voetballen en graag een aanvallertje uitkapt of op het laatste moment een passje uitdeelt. Dat gaat nog een keer vreselijk mis. Vermeer was zondag tegen feyenoord trouwens de reden dat we niet verloren hebben, dus waarom Jaspertje zo'n verademing is begrijp ik echt niet.
Ook was Vertonghen vreselijk. Verdedigend regelmatig belangrijk geweest, maar er heeft ook niemand meer ballen ingeleverd bij de tegenpartij dan hij.
Ik zie het somber in. Iedereen speelde (wederom) zwáár onder zijn niveau gister, Boerrigter en Anita krijgen wat mij betreft als enigen een (krappe) voldoende.
Dat is wel zo maar het gaat uiteindelijk wel om de ballen pakken en dat was gisteren dus onvoldoendequote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Cillissen straalt wel meer rust uit dan Vermeer vind ik.
Dat is het vervelende, door die twee goals denkt men (en Jantje zelf) misschien dat hij een goeie wedstrijd gespeeld heeft. Hij was echt dramatisch in de opbouw hoor. Zelden Vertonghen zoveel ballen in zien leveren als gister.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Van der wiel was foutloos deze wedstrijd dus ook een voldoende!En vertonghen was gewoon goed deze wedstrijd. nog 2 doelpunten ook.
nou verdedigend was hij ook heel belangrijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat is het vervelende, door die twee goals denkt men (en Jantje zelf) misschien dat hij een goeie wedstrijd gespeeld heeft. Hij was echt dramatisch in de opbouw hoor. Zelden Vertonghen zoveel ballen in zien leveren als gister.
Verdedigend was hij goed en door die opportunistische speelstijl krijg je meer balverliesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou verdedigend was hij ook heel belangrijk.
VVD?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:33 schreef mash_ het volgende:
Wat wel maf is dat de commentator de heletijd zei dat hij links is. Maar volgens ajax is hij gewoon rechts.
Speelde erg goed mee, keepte zeer matig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
cillissen speelde gister best aardig, op die blunder na
Logisch nadenken bedoel je? Ah joh, doe 's even normaal man!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:12 schreef DaMayan het volgende:
Ik snap iets niet: Marco van Basten heeft verschikkelijke aankopen gedaan tijdens zijn tijd als coach hier, waar hij volgens mij weldegelijk bij betrokken was. En de RvC wil hem technisch directeur maken?
Waarom?
Ik snap eigenlijk zowel Cruiff als de RvC wel. Tscheu La Ling is geen goede kandidaat en Marco ook niet. Zeg gewoon dan tja dan allebei niet en we kijken samen verder.
Het één keer raken beheerst hij goed. Het samenspel met Anita was ook goed. Hij weet goed te anticiperen op situaties in het veld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:28 schreef mash_ het volgende:
Hij is rechts.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:39 schreef Catch22- het volgende:
Is hij nu links of rechts? Want met links ging het beter dan met rechts.
En wat ik niet snap, is dat Sulejmani en Boerrigter tijdens de wedstrijd niet gewoon wat vaker wisselen van kant. Is toch kneiterirritant voor de verdedigers?
Rechts volgens mij. In Jong-Ajax of A1 geeft hij vaak ballen met rechts echt keurig voor. Ja, helaas kwam dat er gisteren niet uit. Maar zijn beste voet is de rechtervoet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:39 schreef Catch22- het volgende:
Is hij nu links of rechts? Want met links ging het beter dan met rechts.
En wat ik niet snap, is dat Sulejmani en Boerrigter tijdens de wedstrijd niet gewoon wat vaker wisselen van kant. Is toch kneiterirritant voor de verdedigers?
Boerrigter op rechts heb je toch weinig aan lijkt me.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:43 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Rechts volgens mij. In Jong-Ajax of A1 geeft hij vaak ballen met rechts echt keurig voor. Ja, helaas kwam dat er gisteren niet uit. Maar zijn beste voet is de rechtervoet.
Dat Sulejmani en Boerrigter niet vaker wisselen begrijp ik ook niets van. Dan maak je het de verdediging idd heel lastig. Veel lastiger dan nu vaak het geval is.
Klopt wel, maar het switchen alleen al kan voor verwarring zorgen voor de tegenstander. Maar ja, als ik eerlijk ben heb ik liever Ozbiliz op links en Lukoki op rechts. Maar gaat dit seizoen denk ik niet gebeuren. Ik zou het graag een keer willen zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Boerrigter op rechts heb je toch weinig aan lijkt me.
Waarom zou je boerrigter niet op links willen? Hij is de beste speler van ajax op dit moment.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:10 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt wel, maar het switchen alleen al kan voor verwarring zorgen voor de tegenstander. Maar ja, als ik eerlijk ben heb ik liever Ozbiliz op links en Lukoki op rechts. Maar gaat dit seizoen denk ik niet gebeuren. Ik zou het graag een keer willen zien.
Zijn aanname is van een dramatisch niveau, als ik al van niveau kan spreken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom zou je boerrigter niet op links willen? Hij is de beste speler van ajax op dit moment.
Hij krijgt tenminste ballen voor het doel in tegenstelling tot Lukoki en Ozbiliz. Die laatste heeft afgelopen jaar laten zien wel potentie te hebben maar nog lang niet klaar voor Ajax. Boerrigter heeft sinds de eerste minuut laten zien niet alleen mee te kunnen met Ajax maar ook daadwerkelijk een verbetering te zijn. Iets meer credit verdient de beste jongen wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zijn aanname is van een dramatisch niveau, als ik al van niveau kan spreken.
Daarbij weet hij zich vaak geen raad en gaat hij maar naar binnen dribbelen en loopt hij zich dan vast.
Doordat verschillende andere spelers ook slecht zijn, lijkt Boerrigter met zijn snelheid nog heel wat. Is schijn.
Ozbiliz aan de linkerkant kreeg ook ballen voor het doel met 'dodelijk' efficiënte voorzetten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij krijgt tenminste ballen voor het doel in tegenstelling tot Lukoki en Ozbiliz. Die laatste heeft afgelopen jaar laten zien wel potentie te hebben maar nog lang niet klaar voor Ajax. Boerrigter heeft sinds de eerste minuut laten zien niet alleen mee te kunnen met Ajax maar ook daadwerkelijk een verbetering te zijn. Iets meer credit verdient de beste jongen wel.
Ik ben het totaal niet met je eens, uiteraard is Boerrigter op zijn best als hij in de diepte wordt aangespeeld maar verder kan hij toch aardig een mannetje puur op snelheid passeren, heeft een redelijk schot en een aardige voorzet. Dat hij veel energie in zijn spel legt en daarom misschien aan het einde van de wedstrijd wat terugvalt is vrij logisch voor een speler die aan zijn eerste seizoen bezig is op een hoger niveau.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ozbiliz aan de linkerkant kreeg ook ballen voor het doel met 'dodelijk' efficiënte voorzetten.
Alleen Ozbiliz op links is nog niet vaak geprobeerd.
Als Ozbiliz het lef krijgt van pak em beet Ebecilio, dan is het de beste flankspeler van Ajax voor aan de linkerkant.
Boerrigter heeft voordeel van zijn snelheid, maar Ozbiliz is ook echt pijlsnel.
Ik ben niet overtuigd van Boerrigter, integendeel.
Het schrijnende vind ik nog dat Boerrigter elke wedstrijd zo ontzettend ver terugvalt. Het begin is dan altijd leuk, zijn dramatische techniek daargelaten, maar daarna zakt hij ver terug.
Prima dat je het niet met me eens bent, daarvoor is een forum. Het zou saai worden als iedereen het met elkaar eens zou zijn. Kon je dit forum ook wel opdoeken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben het totaal niet met je eens, uiteraard is Boerrigter op zijn best als hij in de diepte wordt aangespeeld maar verder kan hij toch aardig een mannetje puur op snelheid passeren, heeft een redelijk schot en een aardige voorzet. Dat hij veel energie in zijn spel legt en daarom misschien aan het einde van de wedstrijd wat terugvalt is vrij logisch voor een speler die aan zijn eerste seizoen bezig is op een hoger niveau.
Het hele 3 spitsen systeem is wat mij betreft een beetje achterhaald, tenminste met 'ouderwetse" buitenspelers, toen dat succesvol was bij Ajax werd er met een 10 gespeeld achter de spits en waren er dus bij een voorzet minimaal 2 mensen in het centrum van het strafschopgebied , nu er met de punt naar achteren wordt gespeeld is dat meestal niet zo met als bijkomend feit dat er voorin geen koppers lopen bij Ajax (behalve de spitsen).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:31 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Prima dat je het niet met me eens bent, daarvoor is een forum. Het zou saai worden als iedereen het met elkaar eens zou zijn. Kon je dit forum ook wel opdoeken.
Puur op snelheid kan hij die bal langs de verdediger leggen en er dan achterna gaan. Maar als hij ook maar enigszins gedekt wordt, dan kiest hij vaak voor de weg binnendoor om dan uiteindelijk de drukte in te lopen.
Ik heb altijd het idee dat Boerrigter de voorzetten blind geeft en dan is er vaak geen spits te bekennen. Wellicht kan dat Boerrigter niet aangerekend worden, maar toch, valt mij altijd op.
Hij zou het liefst elf Lodeiro's opstellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:08 schreef mash_ het volgende:
Contador als iedereen fit zou zijn en ook geen ruzie met trainers ofzo zou hebben hoe zou jij het dan opstellen?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij zou het liefst elf Lodeiro's opstellen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:30 schreef imlikeaG het volgende:
ajax heeft de cl al gewonnen dit jaar vette goal van sulemani o wacht ik was aan het playstationnen sorry
De enige speler die wekelijks een voldoende haalt affikken, jij hebt een hele aparte kijk op het spelletje zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zijn aanname is van een dramatisch niveau, als ik al van niveau kan spreken.
Daarbij weet hij zich vaak geen raad en gaat hij maar naar binnen dribbelen en loopt hij zich dan vast.
Doordat verschillende andere spelers ook slecht zijn, lijkt Boerrigter met zijn snelheid nog heel wat. Is schijn.
Daarbij weet Ozbiliz op links wél wat goed positie kiezen is en het veld breedhouden wanneer nodig.
Ik kan me nog wel minuten voor de geest halen met Ozbiliz aan de linkerkant. Ik genoot alleen al van het feit dat hij het veld breed hield wanneer nodig.
gr grquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:30 schreef imlikeaG het volgende:
ajax heeft de cl al gewonnen dit jaar vette goal van sulemani o wacht ik was aan het playstationnen sorry
Die man hoort in een K1-ring op Eurosport thuis. Tegen Bob Sapp ofzo...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van die maffe rus, maar zijn inzet is prima, zijn balaanname is goed en hij is enorm balvast.
Hij is dus beter dan Eriksen.
-----------------------------------------------------------Vermeer-----------------------------------------------------------------quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:08 schreef mash_ het volgende:
Contador als iedereen fit zou zijn en ook geen ruzie met trainers ofzo zou hebben hoe zou jij het dan opstellen?
Hoe komt een doelpunt tot stand. Zou het door een assist kunnen komen wellicht?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De enige speler die wekelijks een voldoende haalt affikken, jij hebt een hele aparte kijk op het spelletje zullen we maar zeggen.
Lodeiro die tegen Noordwijk niet eens de bal over 5 meter kan passen of de speler die regelmatig de winnende maakt, sja.
Kwestie van weten dat de sterkte bij Ajax ligt in het balbezit en niet in het verdedigen. Het uiteindelijke doel van het spelletje voetbal is toch om er één méér te maken dan de tegenstander?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:14 schreef gniffie het volgende:
3-4-3 met 2 zeer aanvallende backs? Apart.... en Hamlap buitenkantje rechts in de spits
Dat is het enige wat je over hem blijft zeggen, die 5 passes tegen een topklasser.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:17 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hoe komt een doelpunt tot stand. Zou het door een assist kunnen komen wellicht?
Lodeiro zette in die wedstrijd vijf keer ( ! ) een ploeggenoot voor het doel met veel gevoel. Is dat te weinig? Zijn passes waren niet geweldig, maar als je in één wedstrijd die ballen zo makkelijk kan geven en mensen vrij voor het doel zetten, dan kan je wel wat natuurlijk.
Hij loopt ook ontzettend veel vrij, vraagt veel de bal en beweegt door. Niet onbelangrijk detail.
Serero, jeps, ook een uitstekende voetballer. Het klopt wel dat Eriksen en Lodeiro 2 passende spelers zijn, alleen ik denk dat beide voetballers elkaar prima aanvullen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:18 schreef gniffie het volgende:
Waarom geen Serero eigenlijk? Je hebt nu met Eriksen én Lodeiro in je team, 2 passende middenvelders terwijil Serero meer van de dribbel is.
Zolang Lodeiro geen andere 'kans' krijgt, weet ik niet hoe hij zich zou moeten bewijzen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is het enige wat je over hem blijft zeggen, die 5 passes tegen een topklasser.
quote:Fontein over Ajax: "Ego's aan de kant"
Maarten Fontein, voormalig algemeen directeur van Ajax, betreurt de huidige gang van zaken bij de club. Johan Cruijff en de overige leden van de Raad van Commissarissen liggen met elkaar in de clinch.
Fontein reageert tegenover RTV Noord-Holland op de brief die woensdag uitlekte. "Zo'n brief mag nooit uitlekken natuurlijk, maar als mensen binnen één raad elkaar al brieven gaan sturen weet je dat er iets mis is", zegt Fontein.
Hoe vervelend de situatie volgens de voormalig Ajax-bestuurder ook is, Cruijff moet behouden blijven voor de club. "Cruijff mag niet verloren gaan voor Ajax. Het is bijzonder jammer dat dit gebeurt want een bestuursproblemen zijn slecht voor een organisatie. Binnen een club is er stabiliteit nodig."
Ook de naam van Fontein duikt op in de brief. Hij wordt aangedragen als mogelijk commissielid in het onderzoek dat de RvC wil instellen. "Mijn handen gaan niet jeuken, ik werk bij AZ. Natuurlijk is het vleiend als ze je naam noemen maar dat gebeurt vaker", aldus Fontein, die Ajax nog wel gratis advies wil geven. "Het doel is belangrijker dan de stoel en het doel is een beter Ajax. De eigen agenda's en ego's moeten aan de kant en er moeten experts komen die nodig zijn voor het runnen van een voetbalbedrijf. Mét Johan Cruijff."
Bij AZ bekleedde Fontein in 2008 de rol van commercieel directeur, maar bleek dat niet te kunnen combineren met zijn andere werkzaamheden. Hij bleef echter wel werkzaam in een andere, afgeslankte rol in Alkmaar. Fontein is ook bestuurder bij de European Club Association (ECA).
bron: voetbalprimeur.
De basis van een voetbalbedrijf is ook het voetbalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:02 schreef The_Groove het volgende:
enorm naïef van Cruyff om te zeggen dat Ajax een voetbal club is en geen bedrijf...
Elke (professionele) voetbalclub is in het moderne voetbal een bedrijf geworden en dus moeten er vaak bedrijfsmatige beslissingen worden gemaakt die het voetbal in de weg staan, dat is de realiteit deal with it.
quote:Cruijff weerlegt verwijten RvC
Toegevoegd: donderdag 27 okt 2011, 18:52
Johan Cruijff heeft schouderophalend gereageerd op het uitlekken van de vertrouwelijke brief aan zijn adres van zijn vier mede-commissarissen bij Ajax.
"Ik heb wel vijf, zes brieven gehad en er een stuk of zes teruggestuurd. Deze brief, het leek wel een boek, wordt gelekt omdat hen dat het beste uitkomt", reageert het clubicoon op de verwijtende toon die in de brief doorklinkt.
Cruijff ontkent de beoogde benoeming van Marco van Basten als technisch directeur te hebben geblokkeerd. "Het probleem met dit soort mensen is dat ze altijd halve waarheden vertellen", kaatst hij terug. "Zij zien Ajax als een beursgenoteerd bedrijf, ik als een voetbalclub."
Cruijff positief over vorderingen
Dat het bestuurlijk bij Ajax op dit moment een chaos is, vindt Cruijff ook. "Dat kun je wel zeggen, ja."
In tegenstelling tot de vier overige commissarissen, die in de brief melding maakten van wanorde in de Arena en op De Toekomst, is Cruijff juist positief over de veranderingen op het technische vlak. "De jeugdopleiding loopt nu als een trein. Dat gaat perfect. Technisch zijn we 90, 95 procent op weg."
Een commissie gaat nu proberen Cruijff en zijn commissarissen weer op één lijn te krijgen. "Ik heb maar één belang:een optimaal speelveld creëren waarin het maximale rendement behaald kan worden", verzekert Cruijff.
Van de telegraaf uiteraard.quote:Cruijff: brief leek wel een boek
Johan Cruijff heeft zich donderdag op De Toekomst gemeld. De legendarische nummer 14 had eerst een gesprek met de jeugdtrainers en de medische staf. Daarna sprak Cruijff met de onlangs ingestelde commissie die de crisis binnen de Raad van Commissarissen gaat onderzoeken.
Op de vraag naar de uitgelekte brief die de vier commissarissen (Steven ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer) Cruijff hebben gestuurd, zei hij: "De brief is een klein onderdeel van het geheel. Ik heb een stuk of vijf of zes brieven gehad en ik heb er een stuk of zes teruggestuurd."
Geen gesprek
Cruijff vervolgt: "Het beeld dat er in de brief naar voren komt, klopt op geen enkele manier. Er is geen gesprek geweest over de invoering van een adviesraad naast Marco van Basten. De namen die worden genoemd, kloppen ook voor geen meter."
Waarom hij het ultimatum heeft laten verstrijken, zegt Cruijff: "Ik denk dat de brieven tussen de 16e en 19e zijn verstuurd. Het was geeneens een brief. Het leek wel een boek. Het was iets van vijf pagina's. Het probleem met dit soort mensen is dat ze halve waarheden vertellen of gedeeltes van de waarheid."
Nee, in de RvC.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:05 schreef HenkieVdV het volgende:
Blegh fuck dat eindeloze gekanker in het bestuur.
Mwoah, hij is denk ik minder dom dan dat 'ie eruit ziet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:19 schreef The_Groove het volgende:
en Davids ernaast (ook nooit geroemd om z'n intelligentie..)
Precies, hij is een half jaar geleden nog afgestudeerd bij een van s' werelds meest moeilijkste studies.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, hij is denk ik minder dom dan dat 'ie eruit ziet.
Opbouwend Jeugdwerk aan de HvA?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Precies, hij is een half jaar geleden nog afgestudeerd bij een van s' werelds meest moeilijkste studies.
is dat een van de moeilijkste studies in de wereldquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Master of Business Administration, ergens afgerond in Amerika.
Nee, dat kan werkelijk iedereen met 60.000 dollar in zijn zak halen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
is dat een van de moeilijkste studies in de wereld
een van s' werelds meest moeilijkste studiesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, dat kan werkelijk iedereen met 60.000 dollar in zijn zak halen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
is dat een van de moeilijkste studies in de wereld
Oh, heb geen idee daarvan, excuusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef msnk het volgende:
[..]
een van s' werelds meest moeilijkste studies
Mwa topsporters die doping gebruiken zijn bij voorbaat wat mij betreft al flink dom.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, hij is denk ik minder dom dan dat 'ie eruit ziet.
Oh, ik doe het hem zeker niet na hoor. Maar overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[..]
Oh, heb geen idee daarvan, excuus. Las toendertijd een artikel waarin heel duidelijk stond dat die een van de moeilijkste deed
. Net ff gegoogled wat eigenlijk...Nja, hij heeft iig een studie afgerond
is ook weer lekker makkelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwa topsporters die doping gebruiken zijn bij voorbaat wat mij betreft al flink dom.
Elke idioot met miljoenen op de bank kan een studie afronden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |