SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.![]()
Hee ik ben niet de gene die er om vraagt, ik wil best meespelen dat ik doe alsof ik ze zoekWorry is a misuse of imagination![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef Probability het volgende:
Hee ik ben niet de gene die er om vraagt, ik wil best meespelen dat ik doe alsof ik ze zoek![]()
![]()
Ik zal ook doen alsof ik over mijn paarsgepunte staaf aan het wrijven ben dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef Probability het volgende:
Hee ik ben niet de gene die er om vraagt, ik wil best meespelen dat ik doe alsof ik ze zoek![]()
Haha zullen we nu weer serieus doen
Maar foto's zijn wel een goed idee, kan ik vooruitgang zien
Worry is a misuse of imagination![]()
Bent press?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:17 schreef Kroc het volgende:
doen jullie ook weleens 'gekke' dingen als de bent press?
Please explain?![]()
![]()
de oude filmpjes laten het toch het beste zien vind ik, maar het is lastig uitleggen met woorden.
Je duikt onder het gewicht en drukt dan met je lichaam het gewicht weer omhoog, er wordt niet 'gepressed' met je arm dus![]()
Dit ben ik (links)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kun jij meer vakantie foto's sturen via PM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Dit ben ik (links)Ik zie niks..laat maar mijn boner is weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dit ben ik (links)is weinig meer aan te doen, denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dit ben ik (links)Mag ik jouw feeder zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even aan m'n broertje gevraagd, hij zou dit doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is toch raar om je onderlichaam niet te trainen? Naar mijn idee heeft hij wel vrij veel verstand van maar maybe it's just me. Dus ga 't misschien wel gewoon in de sportschool vragen dan
Worry is a misuse of imagination![]()
[..]
Dit ben ik (links)Ik zie geen pic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door o.us op 26-10-2011 22:38:18 ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:37 schreef Probability het volgende:
Even aan m'n broertje gevraagd, hij zou dit doen:Het falen zit dus in de familie zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is toch raar om je onderlichaam niet te trainen? Naar mijn idee heeft hij wel vrij veel verstand van maar maybe it's just me. Dus ga 't misschien wel gewoon in de sportschool vragen dan.
![]()
Je w33t t0ch dat het acc3nt meer 0p de quads ligt d4n toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:40 schreef Weissman het volgende:
Dames en Heren we hebben een winnaar![]()
achteruit crosse![]()
![]()
mense die nieet goet kunne breezerpratuhquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je w33t t0ch dat het acc3nt meer 0p de quads ligt d4n toch?Dit is leetspeak
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: