Maar wel vééééél mooier, vond je nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:25 schreef Bamba het volgende:
Omg, bij 'dit is mijn lijf' na een schaamlipcorrectie: Ik mag nog niet seksen..dat mag pas over 2 weekies
Tjah euh....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar wel vééééél mooier, vond je niet
As if... Pfffttt
Het zal wel aan mij liggen. Ik moet natuurlijk helemaal niet oordelen over de schaamlippen van iemand anders, maar ik dacht ok: "Tjah, euhhhh.... "quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:29 schreef Bamba het volgende:
Tjah euh....
Als zij er maar gelukkig mee is![]()
Ik kijk eigenlijk helemaal niet graag naar de schaamlippen van een anderquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen. Ik moet natuurlijk helemaal niet oordelen over de schaamlippen van iemand anders, maar ik dacht ok: "Tjah, euhhhh.... "![]()
Ik vind het een beetje suf, want vorige week in de aflevering van dat meisje zag ik al hoe hij er uiteindelijk uit komt te zienquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:45 schreef Bamba het volgende:
Die jongen bij Obese moet in een jaar tijd een hele mij afvallen
ja klopt idd! Ik heb ook al meerdere mensen gezien die nog niet te zien zijn geweest in het programma. Niet erg handigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje suf, want vorige week in de aflevering van dat meisje zag ik al hoe hij er uiteindelijk uit komt te zienWant tijdens zijn training krijgt ie iets met haar (zij van vorige week dus, die toen ging afvallen) en bij haar 'onthulling' was hij dus ook in zeer afgeslankte vorm.
Lekkere spoiler, lekker slim van de programmamakers
Ik vond dat meisje wel vré-se-lijk opgeknapt trouwens, wat een knapperd werd datquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja klopt idd! Ik heb ook al meerdere mensen gezien die nog niet te zien zijn geweest in het programma. Niet erg handig
Idd een hele mooie meid!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dat meisje wel vré-se-lijk opgeknapt trouwens, wat een knapperd werd dat
Wat doen ze eigenlijk met al dat overtollig vel?
Wordt dat ook betaald voor ze, een eventuele operatie daarvoor?
Wie welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:32 schreef Bamba het volgende:
Ik kijk eigenlijk helemaal niet graag naar de schaamlippen van een ander.
Psies. Boeie. Nou ja, zo ik al zei: het zal wel aan mij liggen (en in dit geval: ook aan jouquote:Ik had niet meegekregen of het puur cosmetisch was of had ze er ook echt last van? In het laatste geval kan ik begrijpen dat je er iets aan laat doen...Als het puur cosmetisch was: boeiuh dat je lellen te ver naar buiten hangen, alsof je ze over je schouders gooit om er te koop mee te lopen
Dat ze d'r lellen lekker bijhoudtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie welZelfs ik niet hoor
[..]
Psies. Boeie. Nou ja, zo ik al zei: het zal wel aan mij liggen (en in dit geval: ook aan jou)
Ik slaap wel voor de houtkachel danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
Het zal me toch benieuwen
'Horrorwinter begint over een maand'
Zij wilde nog niet, want het wordt afgeraden vlak voor een zwangerschap, en omdat ze nu een relatie had en in de dertig was en eigenlijk heel graag kinderen wilde heeft ze het nog niet gedaanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dat meisje wel vré-se-lijk opgeknapt trouwens, wat een knapperd werd dat
Wat doen ze eigenlijk met al dat overtollig vel?
Wordt dat ook betaald voor ze, een eventuele operatie daarvoor?
mogguhquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
Het zal me toch benieuwen
'Horrorwinter begint over een maand'
Bink is jaaaaaren geleden zelfs mee geweest op wintersport, daar liep ze dus elke dag in de sneeuw. Zonder schoenen hoor. En al die honden liepen daar zonder schoenen, gewoon opletten dat er geen bonken sneeuw onder de voetzooltjes komen te zitten, die ijsklompjes kunnen worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 06:55 schreef Qwea het volgende:
NOu nog iets anders over de winter : Hoe doen jullie dat (Hoi oh-oh en Greys met honden) in de sneeuw? Ik kan Baloe moeilijk schoenen aantrekken, right
Ik vind dat op de foto eerder overkomen als 'strike a pose' dan als onzekerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Op FB staan er nog meer Greys.
[ afbeelding ]
Hier kijkt ie leuk, maar ik hou niet van die onzekere opgetilde pootjes
Omdat hij ijsballen aan zijn voeten heeft telkens. Creme stuur ik op straks. Naar je werk?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Waarom moet BoeBoe dan ineens schoenen aan nu?
Bij mij hoeft ook alleen maar Chico dat hoor.
Ik wil die creme wel als jij m niet meer hoeft!
Baaaaaaf, ik ga je ff wat pics van gisteravond showen, die fotograaf wilde ff die flitser testen op Billy, het was al bijna donker.
[ afbeelding ]
Kiek! Goeie tip! Ik heb weekendquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink is jaaaaaren geleden zelfs mee geweest op wintersport, daar liep ze dus elke dag in de sneeuw. Zonder schoenen hoor. En al die honden liepen daar zonder schoenen, gewoon opletten dat er geen bonken sneeuw onder de voetzooltjes komen te zitten, die ijsklompjes kunnen worden.
Je moet maar even googlen, je kunt de voeten ook insmeren met (geloof ik) vaseline als je een lange wandeling in de sneeuw gaat maken, dat voorkomt ook die ijsbonkjes tussen/onder de tenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |