Daar ben ik het niet mee eens, dit ligt grotendeels aan de scene, Janine moet nu iemand spelen die met stomheid geslagen is en opperverbaasd dat iemand haar dood wilt hebben. Maxime moet een zekere felheid tentoonspreiden die men heeft als men ten onrechte van zoiets beschuldigd wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:58 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vind de actrice die Maxime speelt toch echt minstens een klasse beter dan de andere actrices in GTST. In scènes tussen Maxime en Janine merk je dat de actrice die Janine speelt toch beperkt is in haar acteren.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef James1988 het volgende:
Ben je een noorderlingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik ben ook wel benieuwd of Nick met zijn acties wegkomt.?
Nee dus![]()
Ik geloof er niks van. Het zal wel gewoon uitkomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop dat Maxime een verpletterende nederlaag wordt toegebracht door Nick die vervolgens met opgeheven hoofd met zoon en die afgrijselijke Charlie uit Meerdijk vertrekt![]()
Je kan aan sommige patronen al zien wat de schrijvers van plan zijn en met mijn inzichten, denk ik dat ze van plan zijn Nick zijn wraak te gunnen.
wat heb je het weer prachtig verwoord!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop dat Maxime een verpletterende nederlaag wordt toegebracht door Nick die vervolgens met opgeheven hoofd met zoon en die afgrijselijke Charlie uit Meerdijk vertrekt![]()
Je kan aan sommige patronen al zien wat de schrijvers van plan zijn en met mijn inzichten, denk ik dat ze van plan zijn Nick zijn wraak te gunnen.
quote:Het vierde seizoen van Goede Tijden, Slechte Tijden werd afgesloten met een soort dubbele cliffhanger: tijdens de bruiloft van Arnie en Roos viel Helen Helmink zomaar ineens bewusteloos neer en zag Robert hoe zijn vrouw Laura stond te zoenen met de vrouwelijke arts Tessel. In deze vervolgreeks (uitgezonden in 1994-1995) heeft Laura al gauw weer een andere geheime liefde, in de persoon van Stan. Deze jonge kunstenaar is een goede vriend van haar zoon Arnie en wordt eigenlijk door iedereen sympathiek gevonden. Na een korte affaire met de veel oudere Laura wordt Stan verliefd op een jongedame van zijn eigen leeftijd: Linda. Maar hij durft het Laura niet te vertellen...
"met een soort dubbele cliffhanger"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:23 schreef Frey het volgende:
Er staat nu ook een beschrijving bij seizoen 5:
[..]
Maar ja, je kunt niet alles hebben...quote:In de soapserie Goede Tijden, Slechte Tijden draait het om geluk en verdriet. Leef mee met de belevenissen van Arnie, Helen, Linda, Stan, Jef, Laura, Robert en alle anderen in het soapstadje Meerdijk, waar de firma list en bedrog overuren maakt.
Beleef alle spannende en ontroerende verhalen van het vijfde seizoen opnieuw. Zie hoe Roos ernstige eetproblemen krijgt, hoe Helen in een depressie belandt en hoe Laura een amoureuze affaire krijgt met Stan. Jef krijgt het te stellen met zijn zoon Remco, Arthur krijgt te maken met een obsessieve fan en de teruggekeerde Dian stookt ernstig in het huwelijk van Jef en Sylvia. Beleef ook het drama van Suzanne, die noodgedwongen haar leven als callgirl moet oprakelen om haar zieke zoontje te kunnen redden…
Laat me denken aan dat oh zo onschuldige en venijnige 'je kunt niet alles hebben Laura'quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
Maar ja, je kunt niet alles hebben...
Ik vind het prettig als de acteur/actrice goed articuleert. De actrices die hier boven genoemd worden zijn goed te verstaan. Maar neem nou Inge Schrama, vond ik al vanaf het begin een beetje binnensmonds spreken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dan TT 888 gebruikt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Marjolein Keuning is overigens zeker een klasse beter dan de meeste actrices, maar ik vind Caroline de Bruijn daarin niet van toepassing.
Dat is zeker duidelijk ja, maar naar mijn mening vind ik dat wel erg makkelijk. Kijk, bij de uitgave van seizoen 20 kan dat gemakkelijk - dat gejank over het kinsje van Sjors en wie de vader nou is domineerde het seizoen - maar vooral bij de eerste seizoenen vind ik het jammer; zo lijkt het alsof de Laura-Stan-Linda verhaallijn zo'n beetje de hoofdlijn van seizoen 5 was - en dat was niet zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:50 schreef Frey het volgende:
Ze richten zich duidelijk puur op de volgende zomercliff.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laat me denken aan dat oh zo onschuldige en venijnige 'je kunt niet alles hebben Laura'
Ik heb nog NOOIT moeite gehad Inge te verstaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:07 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik vind het prettig als de acteur/actrice goed articuleert. De actrices die hier boven genoemd worden zijn goed te verstaan. Maar neem nou Inge Schrama, vond ik al vanaf het begin een beetje binnensmonds spreken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dan TT 888 gebruikt.
ik ook niet, maar ik doe daar ook geen moeite voor. dat gezeik over kinderen skip ik lieverquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:27 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT moeite gehad Inge te verstaan.
De ene keer wel en de de andere keer niet, snap het ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:14 schreef Klipnap het volgende:
Als het het kind maar geen -y gevenschaamt ie zich echt rot voor zijn ouders.
Ik doe eigenlijk alleen domino's via thuisbezorgd maarja dan komt er idd iemand van domino'squote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik via thuisbezorgd.nl bestel, dan komt gewoon het bedrijf waar ik besteld heb. En niet een bezorger met een oranje thuisbezorgd.nl-jas aan
Rik zat niet in de aflevering van vanavond ....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alleen domino's via thuisbezorgd maarja dan komt er idd iemand van domino's
Haribo wordt deze aflevering flink gesponsord
Sjors is irritant, Maxime is irritant & Rik is irritant. Wat een vreselijke aflevering zeg.
Met de namen Brittany en Danny is toch niks mis?quote:
Oh was dat gisteren misschien, ik heb die van gister en vandaag achter elkaar gekeken, vandaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Rik zat niet in de aflevering van vanavond ....
[..]
Met de namen Brittany en Danny is toch niks mis?
Ludo.Wéér die leugens. Hij leert het ook nooit.
Janine.![]()
![]()
Sjors.![]()
Ik ga echt niet op reclames zitten letten, zonde van mijn tijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Die overduidelijke reclame werkt wel: ik heb tegenwoordig veel zin in een Breaker.
Om die Breakers kun je niet heen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga echt niet op reclames zitten letten, zonde van mijn tijd.
Kan ik je even spreken onder 4 ogen....doen ze 3 stappen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:59 schreef kissaa het volgende:
Elke aflevering ben ik verbaasd: alle prive-dingen worden luid besproken in volle kapsalons, dansetoria (s) en kroegen
Ben je een beetje op de hoogte van de soap-regels? Blijkbaar niet, want zo gaat het altijd in soaps. Als je daar niet tegen kunt, kun je beter stoppen met kijken. Serieus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Vandaag vond ik GTST zwaar knudde.
Dan heb ik het over de Rikki-Sjoerd-Sjors-Bing-adoptieverhaallijn.
Was echt niveau poppenkast, alleen Jan Klaassen zelf ontbrak nog.
Rikki & Sjoerd zitten te praten over de adoptie in Dansatoria en wie komen er weer binnen lopen?
Ik zat al af te tellen hoelang het duurde voordat ik Sjors zag.
Wat me opvalt, altijd als iemand iets niet mag weten in GTST, dan denkt die persoon opeens dat er iets aan de hand is en blijft ie doordrammen & vragen stellen![]()
Is al zo vaak gedaan... jammer.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan ik je even spreken onder 4 ogen....doen ze 3 stappen.
Daar ben ik zeker van op de hoogte, maar jaren geleden was de kwaliteit vele malen beter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:49 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ben je een beetje op de hoogte van de soap-regels? Blijkbaar niet, want zo gaat het altijd in soaps. Als je daar niet tegen kunt, kun je beter stoppen met kijken. Serieus.
Dat is ook wel een beetje de doelgroep geworden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:02 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Kinderen van de basisschool kunnen precies voorspellen wat er gaat gebeuren.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:02 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik keek altijd naar Onderweg naar Morgen, ook een soap, maar lang niet zo voorspelbaar als GTST.
De verhaallijnen waren boeiender en je had niet dat overdreven baby-vreemdgaan-om elkaar heen draaien gezeik.
Jammer dat die serie gestopt is.
Ze hadden helaas geen Ludo Sanders, maar gelukkig wel Victor Couwenberg, Bettina Wertheimer & Junior Couwenberg.
De acteur heet Herbert Flack; hij speelde ook in de eerste Flodder-film en is ook inspecteur Van In in de Vlaamse misdaadserie Aspe. Meer info over Herbert is hier te lezenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:19 schreef DeLuna het volgende:
Er zit in seizoen 1 zo'n belg he, die doet wel eens zaken met Rien en Linda. Hoe heet die acteur??
Hm, ja wat is er met de muziek gebeurd. Er zit nog 1 mooi thema in GTST onder bepaalde emotionele scènes. Verder heb je die rare gitaarklank die in elke afleverng zit en echte muziek. Jammer hoor. Ze moeten gewoon per gezin/personage een thema schrijven en de oude terugbrengen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:18 schreef GTFransST het volgende:
Ik vind het weer slappe hap worden...
Ik mis deze periode:
(Die achtergrondmuziek)
Ik ben die muziekjes nu ook zat ja. In het begin vond ik ze nog zo mooi, maar nu zitten ze onder alle scènes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hm, ja wat is er met de muziek gebeurd. Er zit nog 1 mooi thema in GTST onder bepaalde emotionele scènes. Verder heb je die rare gitaarklank die in elke afleverng zit en echte muziek. Jammer hoor. Ze moeten gewoon per gezin/personage een thema schrijven en de oude terugbrengen.
En die oude thema's hoeven van mij ook niet vaak te horen zijn of zo, maar hoe krachtig is het als je na een zeldzame Ludo dreiging weer even de Sanders muziek zou horen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben die muziekjes nu ook zat ja. In het begin vond ik ze nog zo mooi, maar nu zitten ze onder alle scènes.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En die oude thema's hoeven van mij ook niet vaak te horen zijn of zo, maar hoe krachtig is het als je na een zeldzame Ludo dreiging weer even de Sanders muziek zou horen.
Ja, heerlijk hè.quote:
De voornaamste reden is dat Ronald Schilperoort sinds dit seizoen niet langer de achtergrondmuziek doet, maar Fons Merkies. Waarom iedere keer "hetzelfde" (tis helemaal niet constant hetzelfde, alleen sommige onderdelen komen bij iedere tune terug) muziekje? Zal wel om budgetredenen gaan ofzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hm, ja wat is er met de muziek gebeurd. Er zit nog 1 mooi thema in GTST onder bepaalde emotionele scènes. Verder heb je die rare gitaarklank die in elke afleverng zit en echte muziek. Jammer hoor. Ze moeten gewoon per gezin/personage een thema schrijven en de oude terugbrengen.
Do you remember seizoen 1??? Daar had je ook maar een stuk of 6 vaste muziekjes die bij bepaalde scènes voorbijkwamen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben die muziekjes nu ook zat ja. In het begin vond ik ze nog zo mooi, maar nu zitten ze onder alle scènes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |