Als het knokken wordt staat de voorzitter in ieder geval zijn mannetje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef eriksd het volgende:
Als er nou eens een wat rustigere voorzitter zou zitten, dan liepen de gemoederen ook niet zo op.
De Fritsma is er trouwens een van. Echt typisch zo'n kansloos figuur dat normaliter ergens stoepjes zat schoon te vegen, maar mazzel heeft gehad omdat de PVV op zoek was naar leeghoofdige ja-knikkers.quote:
Bierflesje kapotslaan en gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Als het knokken wordt staat de voorzitter in ieder geval zijn mannetje.
Vooral met een slok te veel op.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:38 schreef Reya het volgende:
Als het knokken wordt staat de voorzitter in ieder geval zijn mannetje.
Klopt. Om te huilen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Fritsma is er trouwens een van. Echt typisch zo'n kansloos figuur dat normaliter ergens stoepjes zat schoon te vegen, maar mazzel heeft gehad omdat de PVV op zoek was naar leeghoofdige ja-knikkers.
Precies...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Fritsma is er trouwens een van. Echt typisch zo'n kansloos figuur dat normaliter ergens stoepjes zat schoon te vegen, maar mazzel heeft gehad omdat de PVV op zoek was naar leeghoofdige ja-knikkers.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef eriksd het volgende:
Ik zou Boris vd Ham wel als premier willen zien eigenlijk.
Ik denk dat mensen die zo zijn niet bij hun volle verstand zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat niet droevig, ik vind dat misselijkmakend. Ik respecteer dat er mensen zijn die er een ander standpunt op nahouden dan het mijne. Je moet kunnen vinden dat Mauro moet vertrekken, maar ik heb sommige mensen echt euforisch zien doen, in de categorie:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
Het meest droevige is dat er figuren bestaan die straks oprecht blij zijn als Mauro het veld moet ruimen.
twitter:KustawBessems twitterde op donderdag 27-10-2011 om 16:37:36Pluspuntje: het voorstellingsvermogen van @adkoppejan is weer een stukje verrijkt reageer retweet
twitter:adkoppejan twitterde op woensdag 26-10-2011 om 18:44:21Zojuist @RaymondKnops gesproken over #Mauro . Alle vertrouwen in zijn inzet. Kan mij niet voorstellen dat CDA fractie instemt met uitzetting reageer retweet
Preciesquote:
Zijn stoel heeft geen zitgedeelte.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vind 'm ook wat zwakjes. Ik gok dat Tofik Dibi wat scherper is.
Denk ik ook, maar dat SP dametje was wel vrij scherp.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:47 schreef Friek_ het volgende:
Vind 'm ook wat zwakjes. Ik gok dat Tofik Dibi wat scherper is.
Huh?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn stoel heeft geen zitgedeelte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |