SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Speciaal voor barriewarriekoetsjiekoe
Zum kotzen:
SuperrrTuxxx (uitkering, denkt dat ze boven mensen staat die boven haar staan.)Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Probeer het uitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:20 schreef shifto het volgende:
Damn, ik betwijfel of die van Tuxxx er nog zo uitzien
Hoe weet jij of zij dat is?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:21 schreef shifto het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=afk
Ja Fok is ook echt de enigste internetsite he.quote:
Daarom!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja Fok is ook echt de enigste internetsite he.
Nou geef is een goed idee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:24 schreef shifto het volgende:
![]()
Maar we zijn alleen.. Wat zullen we eens doen met dit topic?
Ja weet ik veulquote:
Ohh dan ben je in het 's-Hertogenbosch topic aan het goede adres.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja weet ik veulBen net thuis en drink een heerlijk glaasje wiskey en moet zo nog naar een verjaardag... I need entertainment tot dan!
Altijd goed zijn:
Tieten
Flauwe garpen
Goede muziek suggesties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Hahah jaa daarom kom ik hier tochquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh dan ben je in het 's-Hertogenbosch topic aan het goede adres.
Wat vind jij goede muziek?
Dan ga ik ondertussen wel hele flauwe garpjes zoeken.
En tieten kan je ook posten, daar zal de rest blij mee zijn
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat is het toppunt van kleinheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Ik weet geen een nummer van al die genres, spijt me zeerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Hahah jaa daarom kom ik hier toch
Goede muziek, nouja echt van alles. Van punk tot ska tot metal tot klassiek tot psytrance. Bring it on!
Add to favoritesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:30 schreef BarrieButsers het volgende:
https://twitter.com/#!/lachjerot
Van welke genres wel dan? Hele brede smaak, valt ook buiten die specifieke genres..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik weet geen een nummer van al die genres, spijt me zeer
jequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Van welke genres wel dan? Hele brede smaak, valt ook buiten die specifieke genres..
Fedje wat doe je hier nog? Het vuilnis werd vandaag toch opgehaald?quote:
Eraan denken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Je zult je seksleven moeten halveren. Welke helft zal je laten vallen: erover praten of eraan denken?
2 uit 3quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:34 schreef shifto het volgende:
Hahahaha die 1e 2 zijn goed, die 3e
Nieuwe cd van bad meets evil staat ook gewoon een goed nummer op. Echo.
Herkenbaar ofniet?quote:Dat "AHH F%CK MY LIFE! YOU MOTHERF^CKER! SON OF A B*TCH!" moment wanneer je je kleine teen stoot
Dude, ik heb mijn kleine teen eens gebroken door een glijbaan.... Was bij een zwembad zon buis glijbaan. Ik sprong er heel enthousiast in maar mijn teen bleef achter de rand hangen, eer ik beneden was verzoop ik bijna vd pijn. Ik dacht toen ongeveer dat ja..quote:
Dat valt me een beetje tegen van Eminem. Jammer wel.quote:
Ja volgens mij is dat een remix ofzo, de rest vd cd is slechter...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat valt me een beetje tegen van Eminem. Jammer wel.
Ik voel die pijn gewoon bekantquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, ik heb mijn kleine teen eens gebroken door een glijbaan.... Was bij een zwembad zon buis glijbaan. Ik sprong er heel enthousiast in maar mijn teen bleef achter de rand hangen, eer ik beneden was verzoop ik bijna vd pijn. Ik dacht toen ongeveer dat ja..
Die vroegere liedjes van hem blijven wel nice.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat een remix ofzo, de rest vd cd is slechter...
Ouch... ik voel het al bijna ja.. Dont get me started, ik ben 2x in mijn leven KO gegaan, 1x was door een soortgelijke situatie!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik voel die pijn gewoon bekant
Liep toenet kei hard tegen zo'n tafeltje aan recht met mn knie op die punt. Zag gewoon sterretjes.
Stuk beter ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die vroegere liedjes van hem blijven wel nice.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ken 5 feiten over jou: 1. Je leest dit 2. Je vindt dit stom 4. Je hebt niet gezien dat er geen 3 is. 5. Je kijkt het na & glimlacht.
Niet normaal tochquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Ouch... ik voel het al bijna ja.. Dont get me started, ik ben 2x in mijn leven KO gegaan, 1x was door een soortgelijke situatie!
Een beetje pijn is wel fijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet normaal toch![]()
![]()
Mensen die zeggen dat pijn, fijn is mogen dood.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:42 schreef shifto het volgende:
If you had 1 shot, 1 oppurtunity..Damn die old skool shit is echt veel beter.
Ja maar die eckte eckte pijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Een beetje pijn is wel fijn![]()
Nagels in je rug enzo.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze ook
Die ken ik gewoon nog steeds uit mn kop.
Eckte pijn niet uiteraard.......quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar die eckte eckte pijn?
Wat een eensgezindheidquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:44 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Eckte pijn niet uiteraard.......
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Een hoer op Schiphol. Bij de incheckbalie: Wilt u aan het raam zitten? Hoer: Nee, ik ga met vakantie!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
THEY ARE ROCKING WITH THE BEST OH YEAH
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu kom ik toch weer liedjes tegen
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:50 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]Nou ga maar zo door dan! Je bent tot nu toe sneller dan dat de vorige liedjes zijn afgeloopt!
quote:
Meer weet ik er niet hoor, sorryquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat doe je nu... Kreeg net een kei harde dunk van je.
Tux!quote:
....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Meer weet ik er niet hoor, sorry
Die welquote:
Lekker bezigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:57 schreef shifto het volgende:
Damn. Ik zou zo opgehaald worden dus ik dacht ik kan wel een glaasje wiskey drinken. Maar ik ben nu 4 glazen verder en nog niet opgehaald!
Die ben ik verloren bij de Albert Heijn.quote:
Hmmmm, let me boggle my mind over this. Wanted is leuk maar kan ik geen goede versie vinden op joutoebquote:
Iets te lekkerquote:
Nee dat geloof ik niet! Pics or it didnt happen!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die ben ik verloren bij de Albert Heijn.
Ik ging dit dus serieus bij youtube zoekenquote:
Inderdaad. Laat ons dat kippenborstje maar eens zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet! Pics or it didnt happen!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ging dit dus serieus bij youtube zoeken![]()
What she said!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat ons dat kippenborstje maar eens zien.
Tering domquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:02 schreef shifto het volgende:
[..]This made me rofl so hard...... hahahahahahahhaha
[..]
What she said!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:06 schreef shifto het volgende:
They better!![]()
Het is ons topic nu!!
Hoop alleen dat bijdehand nu niet denkt dat ik jou van hem afpak
Nopquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:09 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
Ok mooi. we willen geen verkeerde signalen geven hé
Dat weet ik, ben ook niet bang dat shifto je afpakt! xxquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh en bijdehand weet (hopelijk) toch wel dat ik met hem later ga trouwen
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet ik, ben ook niet bang dat shifto je afpakt! xx
quote:BB is druk aan het flirten met nieuwkomer Shifto. De vonken spatten er vanaf.
Ze hopen maar dat BDH het niet ontdekt, want ookal heeft BB eeuwige trouw beloofd aan hem, is het natuurlijk niet netjes.
Toch kijkt BDH net de hoek om, en betrapt ze op het flirten. Hij zegt wel heel lief dat hij niet bang is dat BB wordt afgepakt..
Maar stiekem zit ie woest achter z'n beeldscherm. De nodige moordplannen worden al gesmeed.
Zal Shifto vanavond nog vermoord worden door BDH?
quote:
Ohhh lulletje rozenwater. In plaats van een half uur spammen had je gezellig met Tux kunnen meeten en rollebollenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:14 schreef shifto het volgende:
Ja ik wil wel maar ik heb het echt fucking druk de laatste tijd. De reden dat ik dit topic nu volspam is dat ik voor het eerst in dagen op iemand anders moet wachten!
Qua topic volspammen is ie in iedergeval de laatste tijd nie tgbezig geweest..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Shifto een nieuwkomer noemen
Drukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Qua topic volspammen is ie in iedergeval de laatste tijd nie tgbezig geweest..
Weet ook wel dat ie hier al langer rondwaart, maar hij hield zich verdacht stil voor die tijd
Houdoe kutquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:18 schreef shifto het volgende:
idd.....
Maar ik ben er vandoor, mijn lift is er!!! eindelijk. ben er strax weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |