Stand #2451quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:26 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik moest kloppen want de bel doet het niet
Stand #2451quote:
Is dat het peilpunt dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:37 schreef Grumpey het volgende:
Om te kotsen voor de kindjes(eten doorgeven)
Precies, tikken op dat puntje levert een braakreflex op.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:37 schreef Grumpey het volgende:
Om te kotsen voor de kindjes(eten doorgeven)
De ontwikkeling van te vroeg geboren kinderen op school-leeftijd, waarbij ik kijk naar de hersenontwikkeling, de motoriek, de cognitie en het gedrag van deze kinderen. Te vroeg geboren kinderen (zwangerschap korter dan 7 maanden) kunnen sinds enkele decennia in leven gehouden worden, echter de helft van deze groep groeit op met grote problemen. Ik bekijk de de problematiek die deze kinderen hebben op schoolleeftijd, en de relaties met onderliggende pathologie die zoveel jaar na de geboorte nog steeds aanwezig is.quote:
Leonardo da Vinci (Vinci, 15 april 1452 - Amboise, 2 mei 1519) was een beroemde architect, uitvinder, ingenieur, filosoof, natuurkundige, scheikundige, anatomist, beeldhouwer, schrijver, schilder en componist uit de Florentijnse Republiek, tijdens de renaissance. Hij wordt gezien als het schoolvoorbeeld van het renaissance-ideaal van de homo universalis en als genie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |