abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103864790
quote:
6s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:59 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik bied 104
Ik ga niet eens gokken, het komt vanzelf. De nieuwe macbook pro kan 'm iig op high settings aan, dus mijn upgradepad is al bekend. Nu nog het wachten totdat ze hun go geven. Ik las al iets over onehanded vs twohanded en de grote voordelen die onehanded met zich meebrengt als je bv een wizard bent, en geen idee of ze dat nog aan willen pakken. Ze zijn weer in standje perfectionisme gegaan :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 2 november 2011 @ 09:19:31 #62
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_103864883
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik ga niet eens gokken, het komt vanzelf. De nieuwe macbook pro kan 'm iig op high settings aan, dus mijn upgradepad is al bekend. Nu nog het wachten totdat ze hun go geven. Ik las al iets over onehanded vs twohanded en de grote voordelen die onehanded met zich meebrengt als je bv een wizard bent, en geen idee of ze dat nog aan willen pakken. Ze zijn weer in standje perfectionisme gegaan :P
Wat voor voordelen, want onehanded was op basis van DPS e.d. altijd beter dan twohanded.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_103864960
Meer staats door de arcane orb in je andere hand bv. In het eerdere deel had je dat voordeel ook, maar ze willen het ook aantrekkelijker maken om toch voor two handed te kiezen. Als sorc deed je dat in D2 ook nooit eigenlijk :) Schild en orbs waren veel meer te zien dan de staven.

Wie weet wat ze verzinnen of denken ze net als ons: als je uitdaging wil, zoek maar op.
  woensdag 2 november 2011 @ 09:45:12 #64
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103865481
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het was ook meer een flauwe reactie van mijn kant. Collega hier heeft de nieuwe Macbook Pro van 2150 incl zeg maar, dat is echt een beul. Die kan hem sowieso op high settings aan, of praat jij over de 1750 variant? Ik stap mogelijk over op een Macbook Air.

Ben benieuwd waar ze uiteindelijk mee komen alhoewel ik niet zo'n diehard ben die sommige kleine tweaks zal merken.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_103865555
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:45 schreef jackson het volgende:

[..]

Het was ook meer een flauwe reactie van mijn kant. Collega hier heeft de nieuwe Macbook Pro van 2150 incl zeg maar, dat is echt een beul. Die kan hem sowieso op high settings aan, of praat jij over de 1750 variant? Ik stap mogelijk over op een Macbook Air.

Ben benieuwd waar ze uiteindelijk mee komen alhoewel ik niet zo'n diehard ben die sommige kleine tweaks zal merken.
de 15" heeft al een goede mobiele gpu. De 17" is natuurlijk beter :P
Ik kijk nog even, als ik er weer net zo lang mee doe als mijn vorige macbook vind ik de uitgave gerechtvaardigd.
pi_103865594
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:25 schreef DonJoris het volgende:
Yeeeeeeeeeeeee heb vorige week die wow deal gedaan. 1 jaar wow subscription betalen (13euro per maand) en dan gratis diablo 3 downloaden als die uitkomt. Ik speel toch al wow dus is wel een lekkere deal.
Same , een goeie deal imo :)
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 2 november 2011 @ 09:54:01 #67
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103865695
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik kijk nog even, als ik er weer net zo lang mee doe als mijn vorige macbook vind ik de uitgave gerechtvaardigd.
Collega heeft de 15" variant, maar wel de dikste. 8GB geheugen en een SSD erin en klaar... Dan kan je weer jaren vooruit. Mijn late 2008 MBP gaat Diablo ook niet echt leuk vinden gok ik zo ;)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_103871088
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb een desktop die krachtiger is dan een Macbook Pro en dan nog geld voor een laptop die net zo goed is als een macbook en dan ben ik nog goedkoper uit dan je MacBook pro :P

Ik ben wel tevreden met die aanschaf ;) Kan gamen waar ik wil en thuis lekker co-oppen op deze manier.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  woensdag 2 november 2011 @ 12:51:32 #69
131603 Afwazig
Serious business
pi_103871178
Ik heb deze laptop. Denk dat ik het wel aardig kan trekken...
pi_103871191
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik heb een desktop die krachtiger is dan een Macbook Pro en dan nog geld voor een laptop die net zo goed is als een macbook en dan ben ik nog goedkoper uit dan je MacBook pro :P

Ik ben wel tevreden met die aanschaf ;) Kan gamen waar ik wil en thuis lekker co-oppen op deze manier.
Gefeliciteerd. Ik vind Mac OS nu eenmaal fijner werken. Om nu de programma's die ik op de Mac gekocht heb allemaal in te ruilen voor Windows, geen zin in. Als je eenmaal glas van Canon hebt, stap je ook niet zo maar over op Nikon ;)

Laten we het vooral niet uitmonden op een Windows vs Mac topic, want dat slaat echt geheel nergens op. Ik werk voor mijn eigen centen en als ik die wil uitgeven aan een duurder apparaat moet ik dat lekker zelf weten :P
pi_103871609
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Ik vind Mac OS nu eenmaal fijner werken. Om nu de programma's die ik op de Mac gekocht heb allemaal in te ruilen voor Windows, geen zin in. Als je eenmaal glas van Canon hebt, stap je ook niet zo maar over op Nikon ;)

Laten we het vooral niet uitmonden op een Windows vs Mac topic, want dat slaat echt geheel nergens op. Ik werk voor mijn eigen centen en als ik die wil uitgeven aan een duurder apparaat moet ik dat lekker zelf weten :P
Waarom stap je niet zomaar over op nikon? Ken genoeg mensen die switchen hoor. Lenzen zakken amper in waarde en kun je dus goed doorverkopen, anders dan software.

Maar goed, Mac OS is voor gamen wat een pad is voor werken. Het kan wel, maar het is bijzonder onhandig.

En nu houd ik op :P
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_103871625
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

En je haalt je schoenen zeker bij de wibra voor 10 euro omdat je merk te duur vind? Waarom wordt toch altijd de prijs erbij gehaald. Het gaat om de ervaring. En ja, er zijn nu eenmaal mensen die meer geld hebben.

En waarom kun je op OSX niet gamen? :')

iMac user overigens, en ik ga D3 er gewoon op spelen...
  woensdag 2 november 2011 @ 13:09:46 #73
131603 Afwazig
Serious business
pi_103871690
Lekker boeiend waar je op gamed. Hoe denken jullie dat mijn laptop D3 gaat trekken? Specs staan paar posts hierboven.
pi_103871747
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:09 schreef Afwazig het volgende:
Lekker boeiend waar je op gamed. Hoe denken jullie dat mijn laptop D3 gaat trekken? Specs staan paar posts hierboven.
Gaat gewoon draaien. :)
Je zult alleen even op moeten letten hoeveel geheugen je aan je kaart geeft, maar aangezien je daar max 1GB aan toe kunt kennen, blijf je met 3 GB werkgehuegen voor de rest zitten. Zou dus prima moeten werken. :)
  woensdag 2 november 2011 @ 13:12:40 #75
131603 Afwazig
Serious business
pi_103871769
Volgens mij heeft die kaart 1 gig van zichzelf en pakt hij die niet van de RAM. Het is een gamelaptop dus :).
pi_103871819
Dan heb je al helemaal geen probleem. Dan heb ik net de info niet goed gelezen over die kaart (daar stond up to 1024 DDR3, dus ik dacht dat het shared was).
pi_103871832
Ik ben vooral benieuwd naar de pvp-mogelijkheden. En of er weer hostile in zit.
pi_103871844
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de pvp-mogelijkheden. En of er weer hostile in zit.
Naar wat ik begrepen heb, komt er een aparte plaats voor te PvP-en. Dus ik ga er van uit dat er geen hostile in zit. :)
pi_103871949
De aparte plaats weet ik, maar hoe en welke modussen er precies zijn is volgens mij nog niet duidelijk gemaakt. En hostile vond ik wel erg leuk, ondanks de glichtes als tp-killing etc. Ik deed het legit, dus met een tot op het bot getuned op jacht naar high levels :D Die natuurlijk de eerste keer lacherig doen, want een low/mid tegen level 80 is natuurlijk een uitgemaakte zaak :+
pi_103871970
PvP voor hardcore word lastig aangezien ik al met een vole groep zit als ik het zo begrijp 4 man toch? (als ik een open game zou maken)
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_103872009
Blizzard moet gvd die releasedate eens bekend gaan maken! :( :(
Bla
pi_103872036
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:20 schreef Moro het volgende:
PvP voor hardcore word lastig aangezien ik al met een vole groep zit als ik het zo begrijp 4 man toch? (als ik een open game zou maken)
De PvP area wordt anders dan de rest. Dus met een beetje geluk kun je met meer dan 4 personen tegelijk in een enkele PvP-area terecht. Maar dat is speculeren natuurlijk.
pi_103872237
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

De PvP area wordt anders dan de rest. Dus met een beetje geluk kun je met meer dan 4 personen tegelijk in een enkele PvP-area terecht. Maar dat is speculeren natuurlijk.
In eerder uitgekomen videos zag je er een stuk of 8 inderdaad, teambased geloof ik.
pi_103872258
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

De PvP area wordt anders dan de rest. Dus met een beetje geluk kun je met meer dan 4 personen tegelijk in een enkele PvP-area terecht.
Ja die ken ik doelde eigenlijk op hardcore, dat er mensen joinen die je even op komen zoeken.

quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:19 schreef Pheno het volgende:
De aparte plaats weet ik, maar hoe en welke modussen er precies zijn is volgens mij nog niet duidelijk gemaakt. En hostile vond ik wel erg leuk, ondanks de glichtes als tp-killing etc. Ik deed het legit, dus met een tot op het bot getuned op jacht naar high levels :D Die natuurlijk de eerste keer lacherig doen, want een low/mid tegen level 80 is natuurlijk een uitgemaakte zaak :+
Dunno met een buriza kon je redelijk wat schade aanrichten, waren nog wel wat builds die het leuk deden. Javazon level 14 met enchant weleen een 44 assassin afgemaakt.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_103872263
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

In eerder uitgekomen videos zag je er een stuk of 8 inderdaad, teambased geloof ik.
Heb je linkjes, die heb ik gemist namelijk. :9
pi_103872358
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Heb je linkjes, die heb ik gemist namelijk. :9
Op mijn werk is youtube afgeschermd, dus dat wordt op dit moment lastig. Ik zal thuis eens zoeken.
pi_103872366
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Op mijn werk is youtube afgeschermd, dus dat wordt op dit moment lastig. Ik zal thuis eens zoeken.
Top.
  woensdag 2 november 2011 @ 13:34:24 #88
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_103872430
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:12 schreef Afwazig het volgende:
Volgens mij heeft die kaart 1 gig van zichzelf en pakt hij die niet van de RAM. Het is een gamelaptop dus :).
Heb je x64 bit? Dat wil ook nog weleens helpen. Spreekt ie de 4gig ook aan.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_103872633
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Top.
Het is van een tijd geleden, volgens mij een van de eerder blizzcons, mocht je zelf ook gaan zoeken. Ik houd de game nogal ernstig in de gaten, obsessief :X
pi_103872650
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef Killaht het volgende:

[..]

Heb je x64 bit? Dat wil ook nog weleens helpen. Spreekt ie de 4gig ook aan.
Dan kan met een hack op een 32 bit machine ook. Alleen heb ik nu wel andere problemen op mijn win7 laptop... :')
http://www.pallab.net/200(...)-in-windows-vista-7/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')