abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103689199
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:26 schreef jackson het volgende:

[..]

Zoveel geld teveel is 45 euro? Het nut van 8GB is in mijn geval niet minimaal in bijvoorbeeld mijn laptop. Daar draai ik virtueel regelmatig voor zakelijke doeleinden Windows 7 op. Die 16GB in mijn desktop komt wellicht later van pas wanneer programma's daar gebruik van maken.

Daarnaast is het wel grappig dat je full-HD film van 20GB rustig staat te unrarren op de achtergrond terwijl je aan het gamen bent. Mocht ik ooit op mijn desktop iets virtueel willen doen komt de 16GB prima van pas, anders misschien nooit maar de gedachte is lekker.

Mensen zeiken altijd zo op andere omdat iets zinloos is... Gister was nog op TV dat figuren 500k-1miljoen uitgeven op een avond door champagne rond te schieten in een bar. Ik zeg geniaal en altijd beter dan het te doneren aan figuren als jij. Een pilsje kan je altijd krijgen trouwens 8-).
Zeiken nog wel :D neem de wereld niet zo serieus jongen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 04:56:44 #52
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_103698673
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef popolon het volgende:

[..]

Als dat ongeveer in de buurt komt van een Intel Core i7 2630QM dan ja, die van mij. :+

Hoe dan ook, m'n laptop gaat dat prima trekken. Kom maar op met dat spel.
komt in de buurt ? nee behalve de naam..
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_103830131
Yeeeeeeeeeeeee heb vorige week die wow deal gedaan. 1 jaar wow subscription betalen (13euro per maand) en dan gratis diablo 3 downloaden als die uitkomt. Ik speel toch al wow dus is wel een lekkere deal.
  Moderator dinsdag 1 november 2011 @ 21:44:46 #54
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_103851126
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:25 schreef DonJoris het volgende:
Yeeeeeeeeeeeee heb vorige week die wow deal gedaan. 1 jaar wow subscription betalen (13euro per maand) en dan gratis diablo 3 downloaden als die uitkomt. Ik speel toch al wow dus is wel een lekkere deal.
ik zie die deal nergens bij mn subscribtions.

Wat kost ie ? 120eur oid ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:47:41 #55
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103851299
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:44 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ik zie die deal nergens bij mn subscribtions.

Wat kost ie ? 120eur oid ?
13 euro per maand.... Blijkbaar.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:00:01 #56
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_103856445
hoe lang nog?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_103864156
Annual pass heeft geen nut ik laat WoW toch vallen als D3 uit is.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_103864371
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoe lang nog?
79 dagen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 2 november 2011 @ 08:59:12 #59
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103864537
quote:
15s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

79 dagen
Ik bied 104
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 2 november 2011 @ 09:10:36 #60
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_103864731
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:35 schreef Moro het volgende:
Annual pass heeft geen nut ik laat WoW toch vallen als D3 uit is.
Precies, been there done that.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_103864790
quote:
6s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:59 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik bied 104
Ik ga niet eens gokken, het komt vanzelf. De nieuwe macbook pro kan 'm iig op high settings aan, dus mijn upgradepad is al bekend. Nu nog het wachten totdat ze hun go geven. Ik las al iets over onehanded vs twohanded en de grote voordelen die onehanded met zich meebrengt als je bv een wizard bent, en geen idee of ze dat nog aan willen pakken. Ze zijn weer in standje perfectionisme gegaan :P
  woensdag 2 november 2011 @ 09:19:31 #62
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_103864883
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik ga niet eens gokken, het komt vanzelf. De nieuwe macbook pro kan 'm iig op high settings aan, dus mijn upgradepad is al bekend. Nu nog het wachten totdat ze hun go geven. Ik las al iets over onehanded vs twohanded en de grote voordelen die onehanded met zich meebrengt als je bv een wizard bent, en geen idee of ze dat nog aan willen pakken. Ze zijn weer in standje perfectionisme gegaan :P
Wat voor voordelen, want onehanded was op basis van DPS e.d. altijd beter dan twohanded.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_103864960
Meer staats door de arcane orb in je andere hand bv. In het eerdere deel had je dat voordeel ook, maar ze willen het ook aantrekkelijker maken om toch voor two handed te kiezen. Als sorc deed je dat in D2 ook nooit eigenlijk :) Schild en orbs waren veel meer te zien dan de staven.

Wie weet wat ze verzinnen of denken ze net als ons: als je uitdaging wil, zoek maar op.
  woensdag 2 november 2011 @ 09:45:12 #64
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103865481
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het was ook meer een flauwe reactie van mijn kant. Collega hier heeft de nieuwe Macbook Pro van 2150 incl zeg maar, dat is echt een beul. Die kan hem sowieso op high settings aan, of praat jij over de 1750 variant? Ik stap mogelijk over op een Macbook Air.

Ben benieuwd waar ze uiteindelijk mee komen alhoewel ik niet zo'n diehard ben die sommige kleine tweaks zal merken.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_103865555
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:45 schreef jackson het volgende:

[..]

Het was ook meer een flauwe reactie van mijn kant. Collega hier heeft de nieuwe Macbook Pro van 2150 incl zeg maar, dat is echt een beul. Die kan hem sowieso op high settings aan, of praat jij over de 1750 variant? Ik stap mogelijk over op een Macbook Air.

Ben benieuwd waar ze uiteindelijk mee komen alhoewel ik niet zo'n diehard ben die sommige kleine tweaks zal merken.
de 15" heeft al een goede mobiele gpu. De 17" is natuurlijk beter :P
Ik kijk nog even, als ik er weer net zo lang mee doe als mijn vorige macbook vind ik de uitgave gerechtvaardigd.
pi_103865594
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:25 schreef DonJoris het volgende:
Same , een goeie deal imo :)
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 2 november 2011 @ 09:54:01 #67
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103865695
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik kijk nog even, als ik er weer net zo lang mee doe als mijn vorige macbook vind ik de uitgave gerechtvaardigd.
Collega heeft de 15" variant, maar wel de dikste. 8GB geheugen en een SSD erin en klaar... Dan kan je weer jaren vooruit. Mijn late 2008 MBP gaat Diablo ook niet echt leuk vinden gok ik zo ;)
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_103871088
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb een desktop die krachtiger is dan een Macbook Pro en dan nog geld voor een laptop die net zo goed is als een macbook en dan ben ik nog goedkoper uit dan je MacBook pro :P

Ik ben wel tevreden met die aanschaf ;) Kan gamen waar ik wil en thuis lekker co-oppen op deze manier.
  woensdag 2 november 2011 @ 12:51:32 #69
131603 Afwazig
Serious business
pi_103871178
Ik heb deze laptop. Denk dat ik het wel aardig kan trekken...
pi_103871191
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik heb een desktop die krachtiger is dan een Macbook Pro en dan nog geld voor een laptop die net zo goed is als een macbook en dan ben ik nog goedkoper uit dan je MacBook pro :P

Ik ben wel tevreden met die aanschaf ;) Kan gamen waar ik wil en thuis lekker co-oppen op deze manier.
Gefeliciteerd. Ik vind Mac OS nu eenmaal fijner werken. Om nu de programma's die ik op de Mac gekocht heb allemaal in te ruilen voor Windows, geen zin in. Als je eenmaal glas van Canon hebt, stap je ook niet zo maar over op Nikon ;)

Laten we het vooral niet uitmonden op een Windows vs Mac topic, want dat slaat echt geheel nergens op. Ik werk voor mijn eigen centen en als ik die wil uitgeven aan een duurder apparaat moet ik dat lekker zelf weten :P
pi_103871609
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Ik vind Mac OS nu eenmaal fijner werken. Om nu de programma's die ik op de Mac gekocht heb allemaal in te ruilen voor Windows, geen zin in. Als je eenmaal glas van Canon hebt, stap je ook niet zo maar over op Nikon ;)

Laten we het vooral niet uitmonden op een Windows vs Mac topic, want dat slaat echt geheel nergens op. Ik werk voor mijn eigen centen en als ik die wil uitgeven aan een duurder apparaat moet ik dat lekker zelf weten :P
Waarom stap je niet zomaar over op nikon? Ken genoeg mensen die switchen hoor. Lenzen zakken amper in waarde en kun je dus goed doorverkopen, anders dan software.

Maar goed, Mac OS is voor gamen wat een pad is voor werken. Het kan wel, maar het is bijzonder onhandig.

En nu houd ik op :P
pi_103871625
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

En je haalt je schoenen zeker bij de wibra voor 10 euro omdat je merk te duur vind? Waarom wordt toch altijd de prijs erbij gehaald. Het gaat om de ervaring. En ja, er zijn nu eenmaal mensen die meer geld hebben.

En waarom kun je op OSX niet gamen? :')

iMac user overigens, en ik ga D3 er gewoon op spelen...
  woensdag 2 november 2011 @ 13:09:46 #73
131603 Afwazig
Serious business
pi_103871690
Lekker boeiend waar je op gamed. Hoe denken jullie dat mijn laptop D3 gaat trekken? Specs staan paar posts hierboven.
pi_103871747
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:09 schreef Afwazig het volgende:
Lekker boeiend waar je op gamed. Hoe denken jullie dat mijn laptop D3 gaat trekken? Specs staan paar posts hierboven.
Gaat gewoon draaien. :)
Je zult alleen even op moeten letten hoeveel geheugen je aan je kaart geeft, maar aangezien je daar max 1GB aan toe kunt kennen, blijf je met 3 GB werkgehuegen voor de rest zitten. Zou dus prima moeten werken. :)
  woensdag 2 november 2011 @ 13:12:40 #75
131603 Afwazig
Serious business
pi_103871769
Volgens mij heeft die kaart 1 gig van zichzelf en pakt hij die niet van de RAM. Het is een gamelaptop dus :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')