Heb windows 7 home die gaat maar tot 8 gbquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dik systeem zeg! Heb zelf ook zo'n i7 maar met een 6850 van Ati ernaast. Jouw videokaart is een stuk dikker. Overigens heb ik voor 16GB ram gekozen, zinloos maar voor die paar centen ideaal.
laptop misschienquote:
laptop gok ik zoquote:
Ooit wel eens i7 2600k in ene laptop gezien of 2x 460 gtquote:
is allemaal mogelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Ooit wel eens i7 2600k in ene laptop gezien of 2x 460 gt
Nee breedbeeld scherm
Ik moet ook nog een nieuw scherm kopen, mijne is enigzins verouderd (vierkant enzo)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:33 schreef Moro het volgende:
Maar dan nog zou het een wat lage resolutie zijn als je dat geweld er in hebt zitten.
Toevallig begaf m'n oude scherm (1680x1050) het van de week, maar ik zit nog wel in de uitstervende 8:5 (16:10) club!
Het is zinloos ideaal of ideaal zinloosquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dik systeem zeg! Heb zelf ook zo'n i7 maar met een 6850 van Ati ernaast. Jouw videokaart is een stuk dikker. Overigens heb ik voor 16GB ram gekozen, zinloos maar voor die paar centen ideaal.
Is dat zo? 32 of 64 bit heeft er toch ermee te maken maar wellicht is de home variant er alleen in 32bit. Die 16GB geheugen slaat ook totaal nergens op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:02 schreef genakt het volgende:
[..]
Heb windows 7 home die gaat maar tot 8 gb
Zoveel geld teveel is 45 euro? Het nut van 8GB is in mijn geval niet minimaal in bijvoorbeeld mijn laptop. Daar draai ik virtueel regelmatig voor zakelijke doeleinden Windows 7 op. Die 16GB in mijn desktop komt wellicht later van pas wanneer programma's daar gebruik van maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is zinloos ideaal of ideaal zinloosZelfs het nut van 8GB is minimaal, wat is het ideale aan 16GB? Als je zoveel geld te veel hebt, dat je het uitgeeft aan zinloze dingen, mag je wel doneren hoor
Nee 32 bit is tot 4 GB en 64 is tot veel meer GB.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Is dat zo? 32 of 64 bit heeft er toch ermee te maken maar wellicht is de home variant er alleen in 32bit. Die 16GB geheugen slaat ook totaal nergens op.
Of ging 32bit nu maar tot ong 4GB. Nahja, maakt ook niet uit.
DH krijgt een remake. Er komt nog een update van de beta, maar geen idee of ze dat daar al in zettenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:36 schreef Fipotje het volgende:
Kwam er van Demon Hunter nu nog een remake? Of is in de beta al de juiste?
Twijfelde tussen monk en dh nog niet helemaal klaar met dh maar dies vet jongen!
Diablo komt zeker terug:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:02 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat 't meer dan azmodan wordt, ik hoop diablo etc. weer tegen te komen
Als ik deze site mag geloven in ieder geval: http://diablo.wikia.com/wiki/Diablo_IIIquote:That being said however, Diablo's return has been confirmed, despite his earlier death.
Als dat ongeveer in de buurt komt van een Intel Core i7 2630QM dan ja, die van mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Ooit wel eens i7 2600k in ene laptop gezien
Zeiken nog welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Zoveel geld teveel is 45 euro? Het nut van 8GB is in mijn geval niet minimaal in bijvoorbeeld mijn laptop. Daar draai ik virtueel regelmatig voor zakelijke doeleinden Windows 7 op. Die 16GB in mijn desktop komt wellicht later van pas wanneer programma's daar gebruik van maken.
Daarnaast is het wel grappig dat je full-HD film van 20GB rustig staat te unrarren op de achtergrond terwijl je aan het gamen bent. Mocht ik ooit op mijn desktop iets virtueel willen doen komt de 16GB prima van pas, anders misschien nooit maar de gedachte is lekker.
Mensen zeiken altijd zo op andere omdat iets zinloos is... Gister was nog op TV dat figuren 500k-1miljoen uitgeven op een avond door champagne rond te schieten in een bar. Ik zeg geniaal en altijd beter dan het te doneren aan figuren als jij. Een pilsje kan je altijd krijgen trouwens.
komt in de buurt ? nee behalve de naam..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Als dat ongeveer in de buurt komt van een Intel Core i7 2630QM dan ja, die van mij.
Hoe dan ook, m'n laptop gaat dat prima trekken. Kom maar op met dat spel.
ik zie die deal nergens bij mn subscribtions.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:25 schreef DonJoris het volgende:
Yeeeeeeeeeeeee heb vorige week die wow deal gedaan. 1 jaar wow subscription betalen (13euro per maand) en dan gratis diablo 3 downloaden als die uitkomt. Ik speel toch al wow dus is wel een lekkere deal.
13 euro per maand.... Blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zie die deal nergens bij mn subscribtions.
Wat kost ie ? 120eur oid ?
79 dagenquote:
Ik bied 104quote:
Precies, been there done that.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:35 schreef Moro het volgende:
Annual pass heeft geen nut ik laat WoW toch vallen als D3 uit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |