waar haal jij uit op dat ik neer kijk op NLers?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Iemand die neerkijkt op Nederlanders, eigen ervaring boven onderzoeken stelt, is niet serieus te nemen. Zo kunnen we allemaal van alles roepen.
ze zijn "verplicht" zodra je een ongeluk krijgt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:06 schreef Frutsel het volgende:
In Duitsland zijn ze toch ook verplicht tijdens winterse omstandigheden? of vanaf een bepaalde datum of temperatuur?
Dat neerkijken sloeg op jouw "jullie Nederlanders"... vergeef het me als ik de wartaal of dubbele bodem niet begrijp.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:10 schreef woid het volgende:
[..]
waar haal jij uit op dat ik neer kijk op NLers?
(dan kijk ik op me zelf neer)
ik concludeer uit de ellen lange discussies over winterbanden dat in NL niemand het serieus neemt. Dat is toch heel iets anders geloof ik.
het zou je sieren die opmerking terug te nemen.
en eigen ervaring telt niet?
lees ff terug: "jullie in NL"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat neerkijken sloeg op jouw "jullie Nederlanders"... vergeef het me als ik de wartaal of dubbele bodem niet begrijp.
En ja, ik vind persoonlijke ervaring wel enigzins meewegen. Maar mensen die onderzoeken uitlachen en met een belerend toontje het zelf beter weten, nee. Die niet.
1. Voor mij hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef woid het volgende:
[..]
lees ff terug: "jullie in NL"
daar is niets dubbel aan, het is een gegeven dat de mensen woonachtend in NL over het algemeen de noodzaak van winterbanden niet in zien, of in willen zien.
overigens zijn er maar weinig zomer banden in NL te vinden, over het algemeen zijn het "all weather's" en dus is het verschil een stuk minder.
ik haal nergens uit dat artikel dat er "onderzoek" is gedaan.
dit is een artikel geschreven door iemand naar aanleiding van onderzoeken maar zijn of haar eigen interpretatie.
met andere woorden, ook gewoon een mening net als die van mij.
ik lach nergens onderzoeken uit.
mnsloeg op de fabrikant vredestein, omdat die nou eenmaal pruts banden maakt. maar dat is een hele andere discussie.
1 t/m 3: blijkbaar is lezen te moeilijk voor je, dus stop ik maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
1. Voor mij hetzelfde.
2. http://www.google.nl/#scl(...)ih=1258&pf=p&pdl=500 weldegelijk onderzoek dus
3. Geeft je je belerende toontje aan.
Schaatsen met winterbanden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:25 schreef pinine het volgende:
misschien wordt het een horrorwinter voor schaatsliefhebbers en schaatsfabrikanten
is dit ook al te moeilijk te begrijpen?quote:
Rustig kerel/knul. Ik reageer niet op jou en mijn reactie was een grapje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:42 schreef woid het volgende:
[..]
is dit ook al te moeilijk te begrijpen?
nee, het wordt een warme winter, dus de schaatsindustrie verkoopt niets, dus een horror winter.
Die heeft iemand bewerkt met: Stone gone: Niggersquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef 129383 het volgende:
[ afbeelding ]
ik vertrouw alleen mn steen
Espana!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Spanje. Hoewel het hier ook wel koud kan worden, in elk geval geen -25
Twee jaar geleden, sneeuwduinen tot 2 meter hoogquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:28 schreef DemonRage het volgende:
Over "horror"-winter gesproken...
Een van de mooiste winterdagen was toch wel eentje van afgelopen winter... niet zozeer dat ik door de sneeuw naar huis reed in een avondspits die langer duurde dan normaal, maar die avond was er sprake van ijsnaalden, een soort mist die duidelijk anders was dan normale mist. Het allermooiste was wel dat het licht van de (bijna) volle maan er doorheen scheen wat een mooi spookachtig beeld creëerde. Een beetje zoals in een 13-in-een-dozijn horrorfilm.
Nee, er is een periode geweest met nauwelijks sneeuw.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel, maar toen werd er niet zo overdreven.
Een bekwame chauffeur weet echter ook wanneer 'ie zijn auto op zomerbanden gewoon op de oprit of in de garage moet laten staan en die momenten zijn er vorige winter absoluut geweest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:44 schreef waht het volgende:
Een degelijke auto (inclusief bekwame chauffeur) kan elke Nederlandse winter aan. Zomer- of winterbanden.
en een horrorwinter omdat het ijs niet sterk genoeg is en veel schaatsers er dus doorheen zakkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:42 schreef woid het volgende:
[..]
is dit ook al te moeilijk te begrijpen?
nee, het wordt een warme winter, dus de schaatsindustrie verkoopt niets, dus een horror winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |